SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat doet toch weinig terzake?
    Die omheining heeft enkel als doel de scheiding te maken en inkijk te vermijden. Al geef jij daar 20k aan en is het volledig van goud. Dat verandert werkelijk niks aan het feit dat daar de effectieve scheiding tussen u en uw buren is. En ieder doet langs zijn kan wat hij wilt.

Als de omheining langs hun kant beschadigd geraakt. So what? Dat zie jij nooit. Is het kapot langs uw kant door hun, kwestie voor de verzekering.
    Nee dat doet niets ter zaken of iets nu 1 cent of 1 miljard kost als het niet van u is blijf je er af.

De effectieve scheiding is waar het officieel is afgepaald, waar ik iets zet op mijn stuk doet niets ter zake (als dat reglementair is)

Het is geen 'opgestaan is plaats vergaan' lagere school gedoe
    Laatst gewijzigd door SomeDude; Gisteren om 19:42

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nee dat doet niets ter zaken of iets nu 1 cent of 1 miljard kost als het niet van u is blijf je er af.

De effectieve scheiding is waar het officieel is afgepaald, waar ik iets zet op mijn stuk doet niets ter zake (als dat reglementair is)

Het is geen 'opgestaan is plaats vergaan' lagere school gedoe
    omheining zelfst.naamw. een afscheiding rond een bepaald terrein of erf *

Dat zegt toch alles lijkt mij zo. Jij kan niet uw perceel 10cm van de effectieve scheiding omheinen en dan verwachten dat uw buur dat stuk niet gebruikt.

Het enige wat niet mag gebeuren is dat uw buur de omheining beschadigd. Maar door een stoel tegen te zetten kan dat niet lijkt mij. En als het langs hun kant beschadigd is, maakt dat veel uit? Zolang het aan uw kant niet beschadigd is zie ik het probleem niet.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    1 (100%)
    Hij heeft wel gelijk dat ze er in principe koets mogen opzetten. EN als hij daar niets van zegt kan hij na 20jaar dat stuk gewoon kwijt zijn.
    Het is niet omdat iets niet afgezet is dat ze zomaar dat stuk mogen inpalmen.

Dat gezegd zijnde, somedude je gaat je enkel blijven focussen op je buren en op elke scheet dat ze laten. Als ik jou was zou ik gewoon iets anders zoeke'. Levenskwaliteit is ook belangrijk en jij hebt gewoon een langdurige burenruzie aan je been. Of je nu de oorzaak of het lijdend voorwerp bent of niet maakt niet uit eigenlijk.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 214 van 214 Eerste ... 114164204210211212213214

Regels voor berichten