iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb mijn budget en houd mij er aan. Zoals ik zei er is veel werk (nieuwe vloeren, lavabos verwijderen, plafond in keuken, nieuwe keuken, overschakelen op gas, nieuwe badkamer) dan ga ik niet boven mijn 240. Hij zei ook dat die 245 zo blijft omdat alle meubels die er nu staan blijven staan en de mazout net bijgevuld is en dat zit ook in de prijs. Hij zei dat 240 voor het huis en dan 5000 voor de rest op een apart factuur wel kon. Waarom zou ik dat doen? 5000 voor meubels die ik heb en mazout die we gan overschakelen...no thanks dan
    Op die 5000 betaal je geen registratierechten, dus dat bespaart je (5000 x 7.5%) = €375.
    Bij ons huis hebben we ook 10000 betaald voor de 'roerende goederen', was nog een leuke besparing aan kosten. En ze hebben effectief een deel van de meubels en alle gordijnen en spiegels etc laten hangen.

iTrader
    1 (100%)
    Ik heb mijn budget en houd mij er aan. Zoals ik zei er is veel werk (nieuwe vloeren, lavabos verwijderen, plafond in keuken, nieuwe keuken, overschakelen op gas, nieuwe badkamer) dan ga ik niet boven mijn 240. Hij zei ook dat die 245 zo blijft omdat alle meubels die er nu staan blijven staan en de mazout net bijgevuld is en dat zit ook in de prijs. Hij zei dat 240 voor het huis en dan 5000 voor de rest op een apart factuur wel kon. Waarom zou ik dat doen? 5000 voor meubels die ik heb en mazout die we gan overschakelen...no thanks dan
    Je kan aangeven dat ze die mazouttank mogen leegtrekken. (wie weet doen ze het sowieso nadat je compromis getekend zou hebben voor 245k)
    Trouwens, de mazoutprijs voor 2000 liter schommelt rond de 700 euro. No way dat wat oude meubels die je niet eens wilt verschillende duizenden euro's waard zijn. Voor jou is het eerder een bijkomende last, want je moet ze gaan dumpen ergens wat je wss nog wat euro's kost.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ons platen staan er een dag en ons buren hebben hun plantenbakken er al tegen gezet, hoewel ze volledig op onze kant staan.

Echt ongelooflijk irritante mensen

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Ons platen staan er een dag en ons buren hebben hun plantenbakken er al tegen gezet, hoewel ze volledig op onze kant staan.

Echt ongelooflijk irritante mensen
    volgens mij zijt gij veel meer bezig met uw buren dan omgekeerd hoor, ocd much?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door parabellum Bekijk bericht
    Op die 5000 betaal je geen registratierechten, dus dat bespaart je (5000 x 7.5%) = €375.
    Bij ons huis hebben we ook 10000 betaald voor de 'roerende goederen', was nog een leuke besparing aan kosten. En ze hebben effectief een deel van de meubels en alle gordijnen en spiegels etc laten hangen.
    Kan best zijn maar ik ben niets met die meubels. Wtf ben ik in godsnaam met 5 bedden en bureaus en 2 diepvriezers? Wij hebben al onze meubels al. Waarom zou ik dan voor hun oude meubels gaan bijbetalen? Zoals hier onder gezegd we zouden er alleen last mee hebben.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    volgens mij zijt gij veel meer bezig met uw buren dan omgekeerd hoor, ocd much?
    Nee die hebben echt alles opgeschoven, zelfs hun paletten en hun tafel om die tegen ons platen op ons terrein te zetten (palen staan achter de platen nog voor de scheiding). Sorry maar die zijn geschift.
    En die platen kosten teveel om ze door hun te laten beschadigen

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Nee die hebben echt alles opgeschoven, zelfs hun paletten en hun tafel om die tegen ons platen op ons terrein te zetten (palen staan achter de platen nog voor de scheiding). Sorry maar die zijn geschift.
    En die platen kosten teveel om ze door hun te laten beschadigen
    Had ze dan beter tegen de rooilijn gezet zodat ze niets op uw eigendom konden zetten he!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Had ze dan beter tegen de rooilijn gezet zodat ze niets op uw eigendom konden zetten he!
    Zijn palen met daar latjes tegen (niet van die standaard lelijke platen). Palen staan tegen de scheidingslijn maar an sich is dat volgens mij een volle muur (hob)

Ze hebben 11m maar willen precies enkel die 2m aan deze kant gebruiken...

Kan mss prikkeldraad spannen achter de latten zelfs hun stoelen stonden er tegen.

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    ben nu wel eens curieus, trek daar eens ne foto van ofzo hoe da der precies uitziet? want hoe ziet gij wa uw buren aan de andere kant tegen die platen zetten?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    ben nu wel eens curieus, trek daar eens ne foto van ofzo hoe da der precies uitziet? want hoe ziet gij wa uw buren aan de andere kant tegen die platen zetten?
    Er is spatie onderaan (en achter terras nog meer omdat ik grond nog moet aanvullen). Kan ook op plat dak staan

https://ibb.co/wgTwPWp

En dit is al nadat ze het hebben opgeschoven...
    Laatst gewijzigd door SomeDude; 22 mei 2019 om 18:42

-TC-'s schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Er is spatie onderaan (en achter terras nog meer omdat ik grond nog moet aanvullen). Kan ook op plat dak staan

https://ibb.co/wgTwPWp

En dit is al nadat ze het hebben opgeschoven...
    Ik zie het probleem echt ni.. uw relatie met uw buren moet echt heel erg verzuurd zijn als ge daar ambetant van wordt, maar ken ni heel de backstory uiteraard

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Wat je kunt doen is een recent keuringsattest vragen van die mazouttank. Weet dat een bovengrondse tank laten verwijderen duur is (+1000€) en een ondergrondse nog duurder is om op te vullen. Voor zijn mazouttank te laten leegzuigenzal hij ook niets krijgen hoor. Oude meubels nog zo een grap,das echt nul de ballen waard... Over het algemeen heeft de koper meer zijn geld nodig dan de koper zijn aankoop. Zelf niet meer reageren en in het vervolg uw bOod minder lang in tijd heldig houden.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -TC- Bekijk bericht
    Ik zie het probleem echt ni.. uw relatie met uw buren moet echt heel erg verzuurd zijn als ge daar ambetant van wordt, maar ken ni heel de backstory uiteraard

Waar die houten stoelekes staan zaten ze vroeger met hun gezicht naar ons..

En ze mogen hun spullen niet tegen ons hout zetten (stond er eerst gewoon tegen)
    zou jij het fijn vinden als ik elke dag mijn fiets tegen uw auto zet bv? En 's avonds met een drone voorbij uw ruiten vlieg?

Je ziet trouwens dat op ons dak de roofing-aansluiting verder ligt dan onze platen maar ze beweren zelfs dat die al op hun stuk staat
    Volgens mij ligt scheiding in midden van de roofing
    Laatst gewijzigd door SomeDude; 22 mei 2019 om 20:26

-TC-'s schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Waar die houten stoelekes staan zaten ze vroeger met hun gezicht naar ons..

En ze mogen hun spullen niet tegen ons hout zetten (stond er eerst gewoon tegen)
    zou jij het fijn vinden als ik elke dag mijn fiets tegen uw auto zet bv? En 's avonds met een drone voorbij uw ruiten vlieg?

Je ziet trouwens dat op ons dak de roofing-aansluiting verder ligt dan onze platen maar ze beweren zelfs dat die al op hun stuk staat
    Volgens mij ligt scheiding in midden van de roofing
    Wat een vergelijking..
    Fiets tegen de auto: liefst ni nee want ge krast mijn auto daar waar ik op moet kijken en zorgt ervoor da die minder waard is
    Fiets tegen de omheining: ik moet er toch ni op zien en normaal moet da er wel tegenkunnen, dus why not

Uiteraard als ge da ni wilt, moeten ze da respecteren, maar ik zou er persoonlijk geen probleem van maken (zolang het bij zo’n meubeltjes blijft)

Uit ervaring weet ik dat de manier waarop ge uw bezwaren aanbrengt bij mensen hun reactie en gedrag sterk stuurt, ookal zijt ge in uw recht

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lasportiva Bekijk bericht
    Wat je kunt doen is een recent keuringsattest vragen van die mazouttank. Weet dat een bovengrondse tank laten verwijderen duur is (+1000€) en een ondergrondse nog duurder is om op te vullen. Voor zijn mazouttank te laten leegzuigenzal hij ook niets krijgen hoor. Oude meubels nog zo een grap,das echt nul de ballen waard... Over het algemeen heeft de koper meer zijn geld nodig dan de koper zijn aankoop. Zelf niet meer reageren en in het vervolg uw bOod minder lang in tijd heldig houden.
    Het is een bovengrondse tank. Iirc stond er op die tank dat die in 2019 de volgende keuring had. Dat is dit jaar dus. De makelaar heeft niet meer terug gebeld vanavond maar ik ga zeggen dat we bij onze 238 blijven en de meubels niet moeten hebben en we toch op gas gingen overschakelen..waarom heeft die verkoper zijn tank ook laten vullen als het huis verkocht ging worden?

Pagina 207 van 225 Eerste ... 107157197203204205206207208209210211217 ... Laatste

Regels voor berichten