MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mooie woning die je verkoopt, heel praktisch ingedeeld en mooi afgewerkt!

Wat me wel opviel en zoals JPV ook zei: het is allemaal voldoende qua ruimte, maar daar stopt het ook.
    De buitenkant geeft de indruk dat het een ruime woning is, maar dat is het eigenlijk niet.
    De grondoppervlakte ook, er is een mooi terras en een tuin. Maar ook weer het absolute minimum eigenlijk.
    Het zal wel typisch zijn aan nieuwbouwwijken, alles uitmeten om het toch nog enigszins betaalbaar te houden. Maar ik zou me er enorm benepen in voelen...

Je zegt dat de woning die je nu op het oog hebt maar 30m² groter is en op de slaapkamers schuine wanden heeft. Is dat dan wel een goed idee om een huis te kopen dat maar iets groter is dan uw huidige...?
    Gaan de slaapkamers wel voldoende groot zijn, ook naar later toe als de kinderen ouder worden? Met schuine wanden verlies je veel bruikbare oppervlakte, een kleerkast kan je bijv al vergeten tegen die muur. (wij hebben ook schuine wanden op de slaapkamers en het is/was toch een hele puzzel om die in te richten)

Voor 20k zou ik een véél betere ligging niet laten schieten...
    Voor dat geld heb je gewoon een top huis.
    Kijk nog maar simpel aan de graad van afwerking. Daarbij zo klein is dat huis niet hoor, het is geen kast van een huis. Maar echt wel ruim genoeg voor een gezin van 4.

Ik zeg het voor dat geld echt een koopje. 2013 gebouwd, goede ligging, technieken top, afwerking top, xinnix deuren, mooie tuin terras en tuinhuis.

Het absolute minimum is kort door de bocht hoor. Vele zouden een moord doen om zo een afwerking en materialen te hebben. Het gros moet het met een pak minder doen.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Het absolute minimum is kort door de bocht hoor. Vele zouden een moord doen om zo een afwerking en materialen te hebben. Het gros moet het met een pak minder doen.
    Het absolute minimum was misschien te hard uitgedrukt voor de woning/terras. Qua tuin lijkt me dit wel het absolute minimum. En qua afwerking lijkt het idd tiptop in orde.
    137m² bewoonbare oppervlakte en 223m² grond kan je nu toch niet ruim noemen vind ik, zeker niet voor een gezin met 2 kinderen...
    Prijs zal ook wel heel schappelijk zijn.

Maar als je dan toch op zoek gaat naar iets ruimer, zou ik gaan voor een pak ruimer. Zelfs al is het dan een iets mindere afwerkingsgraad.
    Met een praktijkruimte erbij of de mogelijkheid om er eentje te maken, word je wel enorm beperkt waarschijnlijk qua keuze...

@Caracalla
    Wat ik handig vind bij zoekertjes op Immoweb is dat er ook een korte schets bij geschreven staat van hoe de woning juist in elkaar zit.
    Iets à la: 'Op de benedenverdieping kom je binnen in de inkomhal die uitgeeft op de living en voorts is er op het gelijkvloers ook nog ...'
    Nu is er bijv geen foto van de berging + staat er ook niets in de omschrijving. (Terwijl je waarschijnlijk wel een plaats hebt waar uw wasmachine/droogkast staat. )
    Laatst gewijzigd door TNTim; Vandaag om 00:38

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caracalla Bekijk bericht
    Spijtig is het te ver weg, anders had ik het wel aan mijn ouders laten zien. Mijn vader zou direct langskomen, die zijn echt wel opzoek naar zoiets en mooie prijs.

Een kleinere grond willen ze en qua huis meer als groot genoeg voor hun en af en toe eens kleinkinderen. Mijn vader is dan vooral geinsteseerd dat het huis aan de hedendaagse normen voldoet en technisch in orde is en op eerst zicht lijkt mij dat wel zeker het geval te zijn. Qua afwerking vind ik het ook proper.

Ken de prijzen van u streek niet, maar hier is dat binnen de week verkocht aan die prijs. Enkel de grond zou het geen zijn dat de meeste gaan tegen houden.

Even een kort vraagje, ben je wat content van de xinnix deuren?

Caracalla's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    @TNT Tim

Berging zit naast de keuken inderdaad. Centraal beneden.
    Akkoord met al wat je zegt, maar ik vraag ook geen 400k hé. Met 400m² grond en een garage erbij zou het zeker 400 zijn bvb.
    We zijn dan ook in het Brugse gaan kijken, en daar mag je voor dit al snel er 100k bij doen als het 15km verder zou liggen.
    Dan heb je nog niet eens iets groters.
    Dus groter groter, tis allemaal gemakkelijk gezegd, maar je moet het nog kunnen betalen ook hé. Het is altijd ergens compromissen maken.
    En 8 jaar terug hadden we het budget niet als we eraan begonnen.

@Bimmer
    Goh op zich wel content van ja, maar't was wel héél duur dus ik weet niet als ik het nog eens zou doen
    Deur naar de berging is gewoon top bvb als de wasmachine of droogkast draait hoor je daar absoluut nix van in huis.

Ben ook wel benieuwd als het lang te koop zal staan of niet.
    Op zich is de stijl van de buitenkant natuurlijk wat hate it or love it.

2 posts hierboven heb ik gelijkaardige woningen gepost op een paar straten hiervan. En daar wordt een stuk meer voor gevraagd alleszins.
    http://www.belivert.be - zonnepanelen - vraag naar Dieter of PM me!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caracalla Bekijk bericht
    @TNT Tim

Berging zit naast de keuken inderdaad. Centraal beneden.
    Akkoord met al wat je zegt, maar ik vraag ook geen 400k hé. Met 400m² grond en een garage erbij zou het zeker 400 zijn bvb.
    We zijn dan ook in het Brugse gaan kijken, en daar mag je voor dit al snel er 100k bij doen als het 15km verder zou liggen.
    Dan heb je nog niet eens iets groters.
    Dus groter groter, tis allemaal gemakkelijk gezegd, maar je moet het nog kunnen betalen ook hé. Het is altijd ergens compromissen maken.
    En 8 jaar terug hadden we het budget niet als we eraan begonnen.

@Bimmer
    Goh op zich wel content van ja, maar't was wel héél duur dus ik weet niet als ik het nog eens zou doen
    Deur naar de berging is gewoon top bvb als de wasmachine of droogkast draait hoor je daar absoluut nix van in huis.

Ben ook wel benieuwd als het lang te koop zal staan of niet.
    Op zich is de stijl van de buitenkant natuurlijk wat hate it or love it.

2 posts hierboven heb ik gelijkaardige woningen gepost op een paar straten hiervan. En daar wordt een stuk meer voor gevraagd alleszins.
    Ik heb familie/collega's/maten in het Brugse en praten vaak over huizen, prijs is zeker correct, misschien zelf aan goedkope kant. Ligging is dat aan baan naar Ruddervoorde? Momenteel is mijn vrouw ook iets aan het verkopen, staat ook bij "geen immo", toch proberen ze van François e.d., zelf onder valse namen om te komen kijken...

Caracalla's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    Klopt, is de baan van Ruddervoorde naar Torhout in de dorpskern van Baliebrugge. Dus zo'n 2km buiten het centrum van Ruddervoorde.

Hier ook al een scammer gehad en ene van ne immo.
    Nederlands nummer die belde en direct vroeg als een deel in't zwart kon. Euh... neen.
    http://www.belivert.be - zonnepanelen - vraag naar Dieter of PM me!

iTrader
    0
    Situatie: ik heb woning, vrouw heeft eigendom die opbrengt, maar nu verkocht wordt mits de juiste prijs gegeven wordt. Dit zou na verkoop een 150-200k opbrengen.

Achter mij is een verkaveling met nog 1 stuk ingesloten grond waar nog niks op staat, maar minder aantrekkelijk is doordat het omringd is + verkoop via sod projectaannemer.

Graag zou ik hebben dat daar niet meer gebouwd wordt, en waarschijnlijk de rest van de omwonenden ook want aan de rechterkant heeft een rijke finance dude een gigantisch kot gezet. Indien die sod firma alsnog die grond (die voor de helft achter hem ligt) zou verkopen met een huis, kan hij 11maanden per jaar in de schaduw leven.

Mijn plan: die grond kopen, en nadien een stuk verkopen aan die rijke smouter, of eventueel zelf kleine stukjes aan andere mensen. Op het resterende stuk zou ik iets klein en laag zetten, onopvallend en dat verhuren. Iets in de zin van vakantiewoning, met veel groen rond, zodat de rest ook niet gehinderd wordt. Hoe pak ik zo iets best aan?

Eerst aan de gemeente vragen wat de mogelijkheden zijn, eerst die SOD firma contacteren, of eerst de omwonenden, die finance dude lijkt mij het meeste kapitaal te hebben...

iTrader
    0
    Waarom zou die rijke stinkerd een stuk van jou overkopen én dan nog eens mogelijk met een vakantiewoning (dus geluidsoverlast) opgezadeld willen zitten? Als hij én rijk is én niet wil dat er buren komen, koopt hij het toch gewoon zelf als 1 geheel?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Waarom zou die rijke stinkerd een stuk van jou overkopen én dan nog eens mogelijk met een vakantiewoning (dus geluidsoverlast) opgezadeld willen zitten? Als hij én rijk is én niet wil dat er buren komen, koopt hij het toch gewoon zelf als 1 geheel?
    Hij woont er nog niet, heel het stuk zou te groot zijn voor hem, wij kunnen perfect heel het stuk kopen en houden, maar vraag is of we dat willen...

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RETYPE Bekijk bericht
    Situatie: ik heb woning, vrouw heeft eigendom die opbrengt, maar nu verkocht wordt mits de juiste prijs gegeven wordt. Dit zou na verkoop een 150-200k opbrengen.

Achter mij is een verkaveling met nog 1 stuk ingesloten grond waar nog niks op staat, maar minder aantrekkelijk is doordat het omringd is + verkoop via sod projectaannemer.

Graag zou ik hebben dat daar niet meer gebouwd wordt, en waarschijnlijk de rest van de omwonenden ook want aan de rechterkant heeft een rijke finance dude een gigantisch kot gezet. Indien die sod firma alsnog die grond (die voor de helft achter hem ligt) zou verkopen met een huis, kan hij 11maanden per jaar in de schaduw leven.

Mijn plan: die grond kopen, en nadien een stuk verkopen aan die rijke smouter, of eventueel zelf kleine stukjes aan andere mensen. Op het resterende stuk zou ik iets klein en laag zetten, onopvallend en dat verhuren. Iets in de zin van vakantiewoning, met veel groen rond, zodat de rest ook niet gehinderd wordt. Hoe pak ik zo iets best aan?

Eerst aan de gemeente vragen wat de mogelijkheden zijn, eerst die SOD firma contacteren, of eerst de omwonenden, die finance dude lijkt mij het meeste kapitaal te hebben...
    Ik zou altijd beginnen met langs de gemeente te gaan om te kijken wat nu alle mogelijkheden zijn op dat perceel.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Goei weer dus wil eten op mijn terras. Uiteraard zitten buren ook buiten met hun tafel tegen scheiding en hun gezicht naar ons gericht (niet aan het eten btw)

Echt irritante mensen dat dat zijn, scheidingswand komt maar volgende maand

Pagina 192 van 192 Eerste ... 92142182188189190191192

Regels voor berichten