Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Aanleg bijkomend? Zijn nochtans genoeg mensen met totaal geen aanleg voor dergelijke zaken, zelfs met oefening lukt dat niet.. Is gelijk ik, siliconen kan ik nu eens echt nie, da zit der gewoon nie in
    Plak dat gewoon af en gebruik een siliconenspatelke + wat dreft en ge kunt niet missen ge hoeft daar eigenlijk niet eens een vaste hand voor te hebben.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    Fout.

Je gaat er hier weer vanuit dat je even snel werkt als een professionele metser. Wat je niet doet, tenzij je zelf een professionele metser bent.

Je zal er makkelijk 2 a 3 keer langer over doen. Dus als je aan 20 euro per uur netto kan gaan werken, kan je beter dit werk doen en daarmee de professional aan het werk zetten. Kom je nog goedkoper uit.
    2 tot 3 keer langer is zwaar overdreven afhankelijk wat de job is.
    Ik ben me er van bewust dat er veel zaken zijn die de vakman een pak sneller doet, maar ook niet altijd. Ik toon enkel aan hoe groot het verschil is. Ik ben me ervan bewust dat ik geen bij jobke ga vinden die dat 95 euro bruto per uur verdient. Anders neem ik ontslag bij mijn huidige werkgever.

Zoek maar eens een job waarbij je netto 20 euro per uur verdient. Als je dat vertaald naar een maandloon komt dat overeen met 3040 euro netto per maand (152 uur), de meeste mensen verdienen dat niet met hun hoofdjob

Wederom kom ik op mijn conclusie veel mensen beseffen niet hoeveel een vakman kost, zoals je zelf hier aantoont. Hier zit dan nog enkel hun uurloon in, niet hun andere kosten( hebben waarschijnlijk nog een magazijn, vervoerkosten, verzekeringen,...). En je zit niet met dezelfde luxe, dat je u uren niet mag kiezen.

Pak een vloeder die vraagt 30 euro per m2. Trek daar 7 euro/m2 af aan materiaal kost. Zit je aan 23 euro per m2.
    Moet een stuk vloeren van 100 m2, kost u dus 2300 euro. Vloeder doet dat op 3 dagen, ik doe daar 3 keer langer over dus 9 dagen. Probeer maar eens op 9 dagen 2300 euro netto bij te verdienen.

Ik zelf besteed ook zaken uit hoor, omdat ik er ook niet altijd de tijd voor heb, of de skills. maar dat kost u wel veel geld en ik moet daar meer uren voor gaan kloppen om dat nu te evenaren. En ik zou niet weten welk bij beroep ik kan gaan doen om 20 euro netto te verdienen (dan moet ik 45 bruto per uur verdienen, dat is een maandloon van 6800 bruto hè)
    Laatst gewijzigd door Bimmer; Vandaag om 17:52

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    Aanleg bijkomend? Zijn nochtans genoeg mensen met totaal geen aanleg voor dergelijke zaken, zelfs met oefening lukt dat niet.. Is gelijk ik, siliconen kan ik nu eens echt nie, da zit der gewoon nie in
    Niet weten hoe ge iets moet doen is iets anders dan geen aanleg hebben.
    Plak die shit af met schilderstape boven en onder uw naad naargelang de gewenste dikte, en pak een spatelke, of zelfs een patat werkt! of zoals ik altijd doe: trek een latex/vinyl handschoen aan en trek dat met uwe wijsvinger schoon recht. Perfect rechte siliconennaad.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Kzie mijn baas al kijken alsk afkom da ik plaklint nodig heb om te siliconen, ik kan het wel maar is nooit echt perfect..

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Da noem ik dus cutting corners en dat is de reden dat ik siliconen dan zelf doe. Want ik zie het verschil tussen siliconen met tape en en siliconen zonder tape met het blote oog. Da wordt gedaan wordt omdat da natuurlijk rapper gaat en minder kost omdat ge geen tape nodig hebt + ook minder siliconen zult spuiten omdat ge tijdens het spuiten al tegoei moet doseren op basis van uw kier. Maar da zijn dan ook de eerste siliconen die na x aantal jaar loskomen.
    Ik ken ook 'echte' vakmannen die dat met hun blote handen uitwrijven want ook dat gaat nog sneller en goedkoper. De allergie pakt ge er later wel bij.
    Laatst gewijzigd door M°°nblade; Vandaag om 18:13
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Der mee dat ik het hem altijd zeg da ik da nie kan en beter iemand anders laat doen en silicone is wel het minst gevaarlijke waarmee ik in contact kom :')

SIO's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    plakband..amateurs!

een friscostokske in de juiste hoek mee afstrijken geeft een perfect rechte siliconenvoeg ;-) als ge in ikea Gent ne zot zag wa extra koffieroerstokskes inslaan, dat was ik

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Plak dat gewoon af en gebruik een siliconenspatelke + wat dreft en ge kunt niet missen ge hoeft daar eigenlijk niet eens een vaste hand voor te hebben.
    Ik kan wel zoiets missen . Voor dat echt geen vaste hand, zelfs geen losse hand. Gewoon 2 linkerhanden. Ooit eens geprobeerd in de badkamer (oude douche) en dat trok echt op niks. Was met zo'n spateltje die daar speciaal voor bestond.
    “Bezuinigen op onderwijs? Hebben we nog niets geleert?”
    Loesje

SIO's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    Wij hebben een procentuele inhouding opgenomen in onze contracten. Dat zorgt toch voor wat gemoedsrust en het is meteen juridisch gedekt ook.
    en dat is juridisch geverifieerd dat het ook effectief geldig is? aannemers moeilijk over gedaan?

Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Van vloeren gesproken. Was is een normale prijs per m² voor het leggen van een tegelvloer? Dus prijs tegels + plaatsing.

Zou om een 130 vierkante meter gaan. De vloer moet niet de duurste zijn, maar ook absoluut niet de goedkoopste.

Pagina 165 van 165 Eerste ... 65115155161162163164165

Regels voor berichten