Discussie: Het grote MotoGP-topic
-
14 november 2019, 17:01 #1876
- iTrader
- 22 (100%)
- Mentioned
- 3 Post(s)
Zat er al enige tijd aan te komen zeker? De laatste 3 jaar waren, op een korte opflakkering bij Ducati vorig jaar na, eigenlijk weinig anders dan een fiasco. Dit jaar is hij gewoon in de pan gehakt op een manier die zelden vertoond is, toch voor een vijfvoudig wereldkampioen. Nu was er natuurlijk wel een blessurelast en heeft hij mogelijk de beste motorijder ooit als teamgenoot, maar steevast laatste van de Honda's, nauwelijks punten, terwijl je teamgenoot eigenlijk met de vingers in de neus naar de titel rijdt met enkel 1e en 2e plaatsen en een recordaantal punten? Dat kan je niet meer goedpraten he.
no votesMet citaat reageren
-
14 november 2019, 18:09 #1877
- iTrader
- 1 (100%)
- Mentioned
- 2 Post(s)
Lorenzo out, hopelijk Zarco in.
-
14 november 2019, 21:24 #1878
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 0 Post(s)
-
15 november 2019, 09:26 #1879
- iTrader
- 1 (100%)
- Mentioned
- 2 Post(s)
-
18 november 2019, 11:14 #1880
- iTrader
- 22 (100%)
- Mentioned
- 3 Post(s)
Ondertussen lijkt Alex Marquez in pole position voor het Repsol Honda zitje... En ik denk dat dat een zeer slecht idee is. Die jongen heeft een pak minder talent dan Marc en gaat zwaar in de vernieling gereden worden. Ik weet zelfs niet of dat echt is wat Marc wil voor zijn broer.
Dat incident met Zarco en Lecuona's motor gisteren was toch een serieuze WTF. Dat kon een pak erger afgelopen zijn. Sowieso snap ik eigenlijk niet hoe die zo nonchalant richting barrières kan lopen, je zou toch verwachten dat je op een live track enigszins oog houdt op aankomend verkeer?
En Marquez, wat moet je er nog van zeggen...
Hallucinant tochno votesMet citaat reageren
-
18 november 2019, 11:43 #1881
- iTrader
- 1 (100%)
- Mentioned
- 2 Post(s)
Dan te weten dat er hier 3 last lap deciders in zitten, en dat die in Austin vlot aan de leiding reed tot mechanische problemen.
-
18 november 2019, 12:34 #1882
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 0 Post(s)
Yep Marc amazing season.
Van consistentie gesproken...
Zal moeilijk zijn om dit ooit te evenaren.
Twijfel zelf ook aan de capaciteiten van Alex maar kan kans krijgen imo (of dat de slimste zet zou zijn van HRC betwijfel ik ook) en stel dat het goed uitpakt...
Heeft dit jaar toch ook stappen vooruit gemaakt,minder gecrasht,slimmer races aangepakt,constanter in de results ...
Probleem met Honda is de voorkant,iedereen (inclusief Marc) klaagt erover.
Marc weet daar op een of andere manier wel mee om te gaan.no votesMet citaat reageren
-
18 november 2019, 12:52 #1883
- iTrader
- 5 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
ik denk dat t een slechte move zou zijn voor Alex om naast zijn broer te gaan staan.
hij is sowieso all "het broertje van" ... hij gaat zo niet uit die schaduw geraken.
hopelijk maakt Fabio het waar volgend jaar !!!-= PMA ALL DAY =-
-= One Life, One Chance =-no votesMet citaat reageren
-
18 november 2019, 13:03 #1884
Vreemd dat Lorenzo stopt. Het is voor mij den enigste rijder van het huidig veld die capabel was om WK titels van Marquez af te snoepen (op de juiste motor) -.-
My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: My Compilation of 2 years in the Corvetteno votesMet citaat reageren
-
18 november 2019, 13:19 #1885
- iTrader
- 1 (100%)
- Mentioned
- 2 Post(s)
Lorenzo had zelfs de hulp van Marquez nodig in 2015 om te winnen van Rossi...?no votesMet citaat reageren
-
18 november 2019, 15:15 #1886
Vinales vind ik maar matig. Rins en Dovi ook niet echt kampioenschapsmateriaal gevoel bij. FQ paar keer aant werk gezien, lijkt me een type Zarco van paar jaar geleden.
Nuja echt intens volg ik het allemaal nimmerMy CSS Movie /// Totally into Sim-racing: My Compilation of 2 years in the Corvetteno votesMet citaat reageren
-
18 november 2019, 21:06 #1887
https://www.motogp.com/en/news/2019/...or-2020/319950
Voor mij heeft de moto2 kampioen toch 'recht' op een zitje in de motogp. Of dat nu zo slim is om direct bij een fabrieksteam te gaan is iets anders.
De situatie deed zich nu voor en er waren eigenlijk maar 2 echte kandidaten. A Marquez of Zarco, en die tweede had op ktm al getoond moeilijk om te kunnen gaan met verrandering imo.
Gaat interessant zijn om te zien wat hij met de Honda kan. Al werd het vooraf ook super interessant bij Lorenzo z'n overschakeling :/
Rins ook heel sterk bezig maar Suzuki is er gewoon nog niet klaar voor om een kampioen voor te kunnen schotelen. Knap wat ze dit jaar hebben halen en ik zie dat zeker nog goed komen om toch bij de top te horen.
Viñales is in mijn ogen moeilijk te verklaren. Kzou hem eigenlijk nog beste met Pedrosa vergelijken. Soms hele goeie resultaten ma soms ook pak minder. Lijkt me niet iemand die echt voor de titel ooit kan gaan.
Dovizioso zit dan weer zo hard bij Ducati ingenesteld, beetje zoals marquez bij honda.. Zo lang ze die motor niet 'leniger' in de bochten kunnen krijgen gaat dat ook niet lukken voor het kampiuoenschap..
Pech voor hem dat marquez mee rijd want anders was dat al enkele malen kampioen geweest denk ik.It is bad enough that so many people believe things without any evidence. What is worse is that some people have no conception of evidence and regard facts as just someone else’s opinion.
-Thomas Sowellno votesMet citaat reageren
-
21 november 2019, 11:47 #1888
- iTrader
- 13 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Benieuwd wat Alex Marquez kan laten zien, voor mij voelt die stap ook net iets te groot aan. Ik had zelf liever Zarco naast MM gezien, maar ook dat kan helemaal verkeerd uitdraaien.
Niemand had bv Lorenzo zijn seizoen kunnen voorspellen denk ik. Zo ongelooflijk slecht.
Bij Rins, Viñales en Miller heb ik zowat hetzelfde gevoel: slechts enkele races per seizoen onklopbaar (of echt top), de andere races vaak buiten de top 5. Dat is niet eens in de buurt van wat nodig is om MM van een nieuwe wereldtitel te houden.
Dan heb ik (iets) meer hoop op Quarteraro om volgend seizoen wat spannender te maken. Maar dan zal hij verder moeten blijven evolueren zoals het afgelopen seizoen.
Dovi leek een beetje mee te kunnen de eerste helft van het seizoen, maar is daarna ook weggezakt. Misschien kan die er volgend jaar terug staan?The road to hell is paved with good intentionsno votesMet citaat reageren
-
21 november 2019, 12:32 #1889
- iTrader
- 1 (100%)
- Mentioned
- 2 Post(s)
Ik denk dat Rins en V. wel meer kunnen op een deftige motor. Zowel de Yamaha als de Suzuki zijn niet een heel seizoen goed op een resem aan circuits.
Niemand had bv Lorenzo zijn seizoen kunnen voorspellen denk ik. Zo ongelooflijk slecht.
Maar ik zet alle hoop op FQ volgend jaar.no votesMet citaat reageren
-
21 november 2019, 13:32 #1890
- iTrader
- 5 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)