Pagina 9 van 47 Eerste ... 567891011121319 ... Laatste

Discussie: Verzekerings-topic!

Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    De meeste hun prijzen staan hier al, dus dan kan je toch vergelijken? T'is niet dat iedereen hier elke keer opnieuw zijn eigen premie gaat posten he
    Iedere situatie is trouwens anders door je totaalpakket van polissen + soort motor+ leeftijd.
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iedere situatie is trouwens anders door je totaalpakket van polissen + soort motor+ leeftijd.
    Precies. Het is maw. totaal onbenullig om
    "hallo ik heb ne ninja die ik wil verzekeren en ze vragen 435euro. is da veel of ni? hoeveel betalen jullie?"

Toch?
    Timothy Leary's Dead!

utolor.'s schermafbeelding
    iTrader
    32 (97%)
    Het probleem is dat velen hun leeftijd niet zeggen...

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Betaal 633 bij Ethias, 24j oud, vast rijbewijs nog geen jaar, Suzuki SV 650S, en dat is enkel basisverzekering en verzekering voor een passagier. Betaalde dit ook al toen ik 23 was en net mijn voorlopig had.
    Fortis wou mij niet verzekeren, ondanks dat ik al heel mijn leven klant ben, alsook de rest van mijn gezin. Ik heb dan een contact aangesproken bij Fortis en dan ging het wel ineens... voor bijna 900 euro
    Laatst gewijzigd door Muscleduck; 5 mei 2011 om 17:28
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Tw33tst3r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiBasco Bekijk bericht
    "hallo ik heb ne ninja die ik wil verzekeren en ze vragen 435euro. is da veel of ni? hoeveel betalen jullie?"

Toch?
    idd, ge kunt best gwn zoveel mogelijk offertes van verschillende maatschappijen vragen en dankzij internet kunt ge dat met een paar simpele formkes

Jo-z's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zopas mijn verzekering van dit jaar gehad (25j) en het is 50 euro minder --> 400euro gecombineerd met wagen (ook 400 euro)
    Suzuki Bandit 1200S - Kawasaki ZR7C (Zephyr 750) (Verkocht) - Honda CBR125R (Verkocht)
    Portfolio

maxime1234's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiBasco Bekijk bericht
    Meer info graag: vermogen, leeftijd,....

Henne's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Meh zou 437 euro moeten betalen als 24 jarige voor een Suzuki katana 600, dit in combo met auto en we hebben al onze verzekeringen daar. Tzal nog ff uitstellen worden
    ~~So no one told you life was going to be this way~~

maxime1234's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Meh zou 437 euro moeten betalen als 24 jarige voor een Suzuki katana 600, dit in combo met auto en we hebben al onze verzekeringen daar. Tzal nog ff uitstellen worden
    Valt toch al mee dan? Of is het 437 voor de moto alleen?

ghosthaunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicholas1 Bekijk bericht
    Is 265 euro een mooie prijs voor verzekering Kawasaki Ninja 250R? Dus 24kW, 249CC.
    Ik vermoed dat dit incl BA en RB is, omdat ik dat bij m'n auto ook heb.

Ben 19j.
    Ik betaal wel €350 euro voor mijn ninja 250r op eigen naam, maar heb er zelf niets anders verzekerd staan.
    Keep the bugs off your glass and the bears off your ass. This here's the Rubber Duck on the side

BelgiumTJ's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosthaunt Bekijk bericht
    Ik betaal wel €350 euro voor mijn ninja 250r op eigen naam, maar heb er zelf niets anders verzekerd staan.
    Wow. Ik betaal €750 voor mijn 25kw op eigen naam en ben net geen 19... Ik heb ook niets anders verzekerd staan

iTrader
    32 (97%)
    Dan vind ik dat ik nog veel betaal... Ik en mijn ouders hebben al onze verzekeringen daar staan... En ik heb de verzekering van de motor gekoppeld aan de verzekering van de auto van m'n moeder (ging niet in combo met die van mijn auto, lang verhaal).

Misschien is dat omdat ik gebruik maak van mijn verzekering? Ik heb m'n kapotte band en velg door put in de weg proberen te recupereren via de verzekering. Ze hebben dit niet kunnen terugvorderen van de verzekering van de gemeente, dus hebben dit zelf aan me betaalt. Ik heb ook een ongeval gehad en die rechtszaak loopt nog. De verzekeringen hadden me in het recht gesteld maar de tegenpartij is na die uitspraak zelf naar een advocaat gestapt, zonder zijn verzekering.

Ik hoop niet dat ze me hierdoor een duurdere verzekering aansmeren...

Bij welke verzekeringsmaatschappij zit je?
    Laatst gewijzigd door utolor.; 23 mei 2011 om 23:29

Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Imo is die prijs zeker niet slecht nicholas, en ik heb al véél offertes aangevraagd om me toch wat van een beeld te kunnen vormen Jongeren op moto's zijn sowieso niet gewild bij verzekeraars, dus dunno wat jij dan wel als een lage prijs verwacht? minder dan 200 ofzo?
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

ghosthaunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bij ongevallen, slaat uw verzekering toch sowieso omhoog?
    Of heb 'k dat nu mis op

Mijn ouders hebben daar ook hun verzekeringen op staan, en ik heb daar 3j mijn brommerverzekering gehad, maar dat maakt toch niets uit aangezien het op mijn naam staat.
    Bij mij ging het niet op mijn ouders naam, aangezien ze niet zo achterlijk waren te denken dat een moto op hetzelfde moment op baan kan zijn als mijn ouders auto, waarmee ze wel een punt hebben.

@BelgiumTJ,
    Bij mij keken ze naar het aantal cc, en niet naar de kw's

EDIT:
    @Nicholas1,
    Ik vind het toch ook een mooie prijs voor de moto.
    Toen ik nog met de brommer reed, betaalde ik €150, dus €260 voor een moto is toch wel spotgoedkoop?
    Keep the bugs off your glass and the bears off your ass. This here's the Rubber Duck on the side

iTrader
    32 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Imo is die prijs zeker niet slecht nicholas, en ik heb al véél offertes aangevraagd om me toch wat van een beeld te kunnen vormen Jongeren op moto's zijn sowieso niet gewild bij verzekeraars, dus dunno wat jij dan wel als een lage prijs verwacht? minder dan 200 ofzo?
    Nee, als ik het vergelijk met die van ghosthaunt, lijkt 200 euro mij toch wel een betere prijs. Maar zal wel aan mij liggen dan. Verzekeringen zijn duur...

Bij ongevallen, slaat uw verzekering toch sowieso omhoog?
    Of heb 'k dat nu mis op
    Enkel als je in fout bent. En dat was in geen enkel van de gevallen zo. Over het ongeval, volgt nog wel een uitspraak van de rechtbank, maar voor de verzekeringen is het een uitgemaakte zaak, omdat zo'n gevallen dagelijks voorkomen.

Mijn ouders hebben daar ook hun verzekeringen op staan, en ik heb daar 3j mijn brommerverzekering gehad, maar dat maakt toch niets uit aangezien het op mijn naam staat.
    Bij mij ging het niet op mijn ouders naam, aangezien ze niet zo achterlijk waren te denken dat een moto op hetzelfde moment op baan kan zijn als mijn ouders auto, waarmee ze wel een punt hebben.
    Raar, bij mij hebben ze het zelf zo opgesteld, omdat ze zeiden dat ik anders meer zou betalen en dat geen nut heeft. Ze hebben me niet gezegd dat beide voertuigen niet op hetzelfde moment op de baan mogen zijn. En dat staat ook niet in het contract?

EDIT:
    @Nicholas1,
    Ik vind het toch ook een mooie prijs voor de moto.
    Toen ik nog met de brommer reed, betaalde ik €150, dus €260 voor een moto is toch wel spotgoedkoop?
    Dan toch? Als ik het vergelijk met jouw verzekering, vind ik het precies duur, omdat dat van mij een combo is met auto.

Pagina 9 van 47 Eerste ... 567891011121319 ... Laatste

Regels voor berichten