Pagina 2 van 2 Eerste 12
    CDA441's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Honda crosstourer is wat je zoekt
    RBW A2 vanaf 05/08/2015, RBW A vanaf 28/11/2018 Mijn YT Kanaal: CDA441 Mijn Blog: CDA441

i7 4790K, 16GB@1333MHz, GTX1060, en een paar TB aan opslag

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CDA441 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Honda crosstourer is wat je zoekt
    Begint toch al wat op leeftijd te komen. Had op eicma een nieuwe verwacht maar helaas pindakaas.

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boomheadshot Bekijk bericht
    Idd

Ik heb dit al is gepost , maar zal het nog is posten .Ik heb deze info van 2Fast4U !

What began as a battle of the motorcycle brands to show who makes the most reliable motorcycle has resulted in a nationalist showdown. Yamaha, Suzuki, Honda, and Kawasaki are all among the more reliable brands, based on our survey of more than 11,000 Consumer Reports subscribers. The predicted failure rates for four-year-old motorcycles ranged from 11 to 15 percent in this group.

The domestic brands Victory and Harley-Davidson fell in between the extremes, with 17 and 26 percent, respectively.

The remaining brands—Triumph, Ducati, BMW, and Can-Am—were among the more trouble-prone. In fact, BMW and Canada-based Can-Am are both estimated to have failure rates of around 40 percent by the fourth year of ownership.

Reliablity by brand
    Brand Percent failed
    Yamaha/Star 11%
    Suzuki 12 %
    Honda 12 %
    Kawasaki 15 %
    Victory 17 %
    Harley-Davidson 26 %
    Triumph 29 %
    Ducati 33 %
    BMW 40 %
    Can-Am 42 %
    With a larger sample size than in our previous motorcycle survey, now counting 12,300 motorcycles, we were able to add more brands and resolution this year. For this analysis, we adjusted for mileage driven over a 12-month period and estimated repair rates for 4-year-old models without a service contract.

Reliability is but one measure. We found that owner satisfaction creates a much different picture. For more details, including methodology, see the full report.
    Mja, puur gaan baseren op "na 4 jaar" zegt eigenlijk niks hé. Want ik denk dat de meesten die een BMW motor hebben, en dan uiteraard vooral de tourmotoren (wat wellicht de grootste afzetmarkt is voor BMW) die veel intensiever gebruiken dan veel aziaten (waar heel veel mensen gewoon pure racemotoren hebben die minder gebruikt worden) en Harleys. Die tourers worden veel dagelijks gebruikt voor woonwerk verkeer, verre tochten al dan niet offroad,... en zullen dus gewoon zelfs los van de km's, intensiever gebruikt worden en meer afzien. En dus ook sneller mankementen vertonen.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iedereen zen mening .Ik ben er vrij zeker van dat Japans gewoon onklopbaar is kwa betrouwbaarheid.

Ik ken redelijk veel mensen dat met Bmw moto's rijden en de meeste willen zelfs geen Bmw meer doordat ze zoveel problemen hebben en iets deftig maken kunnen ze ook niet .

Autoforum

2004 - BMW F650 GS Verkocht

Tigerr's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    het ding met problemen is ook dat je enkel degene met problemen hoort op fora en social media.
    "niemand" post om het jaar dat hij nog geen enkel issue had met zijn motor of watdanook.

en het meest betrouwbare merk kan problemen hebben als die op een maandagochtend door een kerel met een slecht weekend ineen gezet is
    -= PMA ALL DAY =-
    -= One Life, One Chance =-

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht

Gezien ik wel graag iets wil waar ik comfortabel mee kan toeren, voor zowel korte als lange afstanden (denk eraan om in de zomers ook in de Alpen bv te gaan cruisen), denk ik vooral in de richting van een BMW R1200GS. Alleen, quasi elke dokter, tandards, kinesist of professor rijdt daar ook mee, en het is bijlange niet origineel meer.

En hoewel een "cool" imago me mij nogal gestolen kan worden, hoor ik toch van veel kennissen en vrienden (die dan vooral geïnteresseerd zijn in Harley's, racemonsters of caféracers) dat er nog steeds zowat scheef wordt gekeken naar BMW motoren als "voor luxepaarden die niet écht met een moto willen of kunnen rijden".

En hoewel ik dat uiteraard met een dikke korrel zout neem, zou ik toch liever een alternatief voor die BMW willen. Maar welke merken en types zijn daar dan het beste?

?

De Moto Guzzi V85TT lijkt me perfect aan al uw eisen te voldoen.

Is de echte opvolger van de oer R80GS

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten