iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Onderhoud Skyteam Dax

Hoi iedereen,

Heb een tweedehands Dax brommer gekocht en nu merk ik tijdens het rijden dat de brommer pruttelt en dat mijn achterlicht niet meer brandt.
    Heb online gezocht achter een garage maar vind niet meteen iets in de buurt en de garages die ik gecontacteerd heb doen het niet.
    Kan iemand mij zeggen waar ik terecht kan met mijn brommer? Woon in Landen.
    Bedankt.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    In Aarschot heb je een Skyteam verdeler. Maar als ik jou was zou ik zelf de werkzaamheden uitvoeren. Ik heb jaren een skyteam dax gehad en de techniek is basis en zeker niet moeilijk.
    Koop u een setje sleutels en doppen uit de Aldi of action en je kan al aan de slag. De carburator (goed) afstellen is iets moeilijker maar ook daarover vind je veel informatie op het net. Kans is groot dat het lampje van het achterlicht gewoon stuk is, deze heb ik zelf ook zeer dikwijls moeten vervangen. Een lampje kost max 5 euro.

Verder kan je de carburator er eens afhalen en eventueel open schroeven en uitkuisen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dag Jelle48,

Bedankt voor de info. Heb wel geen technische kennis. Denk je dat ik het dan ook kan? Een tip waar ik eventueel info kan vinden. Bedankt voor de hulp.

Caracalla's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Daxboard.be als dat nog bestaat
    http://www.belivert.be - zonnepanelen - vraag naar Dieter of PM me!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IliasH Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dag Jelle48,

Bedankt voor de info. Heb wel geen technische kennis. Denk je dat ik het dan ook kan? Een tip waar ik eventueel info kan vinden. Bedankt voor de hulp.
    Technische kennis is eigenlijk niet vereist. Op daxboard.be, youtube en het internet kan je alles terugvinden. Om het lampje van het achterlicht te vervangen moet je letterlijk twee schroeven los vijzen, het kapje eraf halen en er een nieuw lampje insteken. Je hebt hier ook geen duur gereedschap voor nodig, een standaard sleutel en doppen setje van de Action of Aldi voldoet zeker.

Regels voor berichten