Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456
    E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LOCOLOLO Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hey iedereen,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een gloednieuwe motor te kopen met een laag inkomen?

Leeftijd: 25 jaar (verzekering zal wss hoog zijn aangezien mijn leeftijd).
    Nettoloon: Momenteel 1250 euro /maand (30u /week), Binnenkort +-1400-1500 /maand (38-40u /week).
    Kosten: gsm abo +-10 euro /maand, eten +-120 euro /maand (dit kan wat minder als ik zou stoppen met koeken en ijs te kopen).
    Woon ook nog thuis en zou 200 /maand moeten afgeven aan mijn moeder. (momenteel nog niet).

Droom motor + Akrapovic uitlaat (slip on):
    YAMAHA R1.. de oudere R1's zien er wel mooier uit maar ik ga liefst voor een nieuwer model (heb geen zin in geld uitgeven aan minder cc motor en die weer te verkopen aan verlies en of te lang wachten voor iemand die wilt kopen. Bij mij moet alles snel gaan en 1x kopen en bijhouden, tenzij ik wat anders wil).

Zou dit mogelijk zijn of ben ik aan het overdrijven en is het enigste dat ik zou kunnen kopen in heel mijn leven een 600cc motor?

Mijn plan was ook om een 2de job erbij te nemen en in de nacht te werken 4-5u max 5x /week. zo kan ik wss dan voor een duurdere motor gaan.

wat zijn jullie gedachten?
    Tuurlijk kan da, alleen wordta krap als ge per se 21.000 euro wilt uitgeven aan nen moto met da loon + op uwe leeftijd (lees: gigantische verzekering én BIV) , alhoewel thuis wonen is heel handig financieel gezien.

Dus 2 kernwoorden hierbij: geduld en sparen. Dan komde dichter bij uw droom en met overschot.

En speciale reden waarom een supersport?
    Die motos zijn nie voor niets in dalende lijn.
    Kosten veel geld en 0 practicality.
    Zijn pure funbikes, die pas tot hun recht komen op een circuit, en niet in hedendaags verkeer.

Dus tenzij ge een Moto GP fan zijt en/of circuit rijder kan ik de appeal begrijpen voor dit type moto.
    Anders, research doen, want er is zoveel anders op de markt dat evenveel fun biedt maar op een ander manier en verpakking.

Kind de gedachte om 120km/u te rijden op de autosnelweg met een supersport ook redelijk absurd, waarmee ik wil zeggen, you are bound to break speed limits hiermee
    En ofwel pakte bijgevolg onvermijdelijk gebaarlijke risico's, of moogde nen aparte spaarpot aanleggen voor boetes (of erger)

Nuja, kan zijn dage zodanig zot zijt van deze moto en dan kan niets of niemand u overtuigen, dan moete het kopen en zulde uw dromen ofwel bevestigd zien, ofwel gaaded the hard way ondervinden, namelijk datta potentieel de grootste miskoop van uw jong leven is, mja iedereen doet wel eens een jeugdzonde zeker?
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LOCOLOLO Bekijk bericht
    Ik vroeg me af of het mogelijk is om een gloednieuwe motor te kopen met een laag inkomen?
    Een van de leukste dingen aan motorrijden is nu net dat ge voor weinig geld heel veel moto kunt hebben (met autos ligt dat anders ...) Ik heb 50.000km gedaan op een vfr800 die ik voor 2500euro gekocht heb, en heb er nooit kosten aan gehad. Mijn vriendin heeft ooit een fazer 600 gehad met 12000km op, die heeft ze 1900euro betaald ...

Ik heb nu een bijna nieuwe motor (occasie van 2018) en die heb ik gekocht omdat het kon. Ik ben nu door de grootste kosten door die ik nog aan mijn huis wou doen. Dus de reserve is er nu. Maar of ik daar nu echt zoveel meer plezier aan heb? Eigenlijk niet nee, ik mis soms stiekem mijn vfr
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

GS|Demogorgon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Motorrijden zou ik nu niet bepaald linken aan "goedkoop" eerlijk gezegd

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Laten we het dan bij "relatief goedkoop" houden ...

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GS|Demogorgon Bekijk bericht
    Motorrijden zou ik nu niet bepaald linken aan "goedkoop" eerlijk gezegd
    das het wijze aan motorijden, ge kunta aan vanalles linken

Voor elk wat wils, langs beide kanten.
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Regels voor berichten