iTrader
    0

Verzekering 125cc scooter

Beste,

Ik heb mij vandaag een 125cc Scooter gekocht merk Yamaha SignumX.
    Heeft er iemand een idee waar men deze goedkoop kan verzekeren ?
    En ik weet dat het al enkele keren over het forum gevragen is geweest, maar we zijn nu het jaartal 2017.
    Ik heb ook al wel zelf wat rond gekeken bij verzekeringen e.d., maar nog niet echt een goedkope verzekering gevondenn.
    Hopende op een goed en degelijk antwoord.

Met vriendelijke groeten
    no votes  

iTrader
    0
    Ik kan je aanraden om bij een verzekeringsmakelaar langs te gaan. Zij zoeken de goedkoopste optie en regelen het voor u. Bij KBC moest ik bijvoorbeeld zelf nog naar de dienst inschrijvingen gaan voor mijn nummerplaat te regelen die natuurlijk vervelende openingsuren hebben.

Toen ik mijn Honda XR125L nog had, betaalde ik rond de 300 euro per jaar bij KBC. Na het behalen van mijn A2 rijbewijs wou ik mijn MT-03 bij KBC laten verzekeren, maar dat kwam uit op een 1200 euro per jaar ( 22 jaar oud, geen auto). Ik ben toen naar een verzekeringsmakelaar gegaan en ik betaal nu 900 euro per jaar bij AXA, nog altijd veel maar best een groot verschil !
    Laatst gewijzigd door TerrificTiger; 22 augustus 2017 om 13:03
    no votes  

Pompi's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik zit goedkoopst bij touring..
    maar als er ooit iets misgaat heb ik wel van geen kanten een nummer ofzo; dus een verzekeringsmakelaar is idd best aangeraden.
    Life on the fastlane
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TerrificTiger Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik kan je aanraden om bij een verzekeringsmakelaar langs te gaan. Zij zoeken de goedkoopste optie en regelen het voor u. Bij KBC moest ik bijvoorbeeld zelf nog naar de dienst inschrijvingen gaan voor mijn nummerplaat te regelen die natuurlijk vervelende openingsuren hebben.

Toen ik mijn Honda XR125L nog had, betaalde ik rond de 300 euro per jaar bij KBC. Na het behalen van mijn A2 rijbewijs wou ik mijn MT-03 bij KBC laten verzekeren, maar dat kwam uit op een 1200 euro per jaar ( 22 jaar oud, geen auto). Ik ben toen naar een verzekeringsmakelaar gegaan en ik betaal nu 900 euro per jaar bij AXA, nog altijd veel maar best een groot verschil !

rare prijzen bij kbc
    altijd bij kbc gezetn, nooit in combinatie met auto, puur moto.
    eerst op mijn 18de 500 voor gs 500, dan 500 voor f 650, dan 2 x 500 voor f 650 en mt 01, dat vond ik niet kunnen, en dan verlaagd naar 250 elk.
    nu enkel nog mt01, dus 1700 cc, aan 250 per jaar. ondertussne 29 jaar
    no votes  

Regels voor berichten