Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Vliegende Cisse's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dus voor de topic-starter: als de prijs geen issue is: doen!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Wie ben ik? -> Keyboard-arcaderacer, Gixxer-flyer, E30-drifter
    Carpe diem!
    Insanus sanus est..

Tigerr's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epyon Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En dat heb je in stadsverkeer wanneer nodig?

Don't get me wrong, maar ik vind dat niet meteen een nuttige parameter. Ik heb voor minder geld als een nieuwe Zero mijn ZX6R van drie jaar oud gekocht, en die doet 0-100 in minder dan 3.6s als ik een espresso gedronken heb.
    wie zegt dat er alleen stadsverkeer aan te pas komt? ik doe stukken waar ik graag comfortabel inhaal acties doe.
    en een Zero SR (i know die is nog veel duurder dan mijne 11KW) doet dat ook in 3,3 ...
    some peeps don't care about TCO ... anders had ik ook nooit mijn Citroen DS3 gekocht ...
    captain slow once said "u don't buy the Citroen DS3 with your wallet, u buy it with your heart" net zoals ik de zero heb gekocht.
    -= PMA ALL DAY =-
    -= One Life, One Chance =-

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eventjes dit jaar-oud topic een schop onder zijn gat geven: Supersoco brengt in (maart?) 2019 de TC Max uit.
    Ook een equivalent voor 125cc maar heel wat vriendelijker voor de portemonnee. Zou 4499€ kosten en voor zover ik kan nagaan, heb je dan de Vlaamse premie en zo nog niet verrekend.

5kW Bosch meter en Brembo remmen, dus alvast sommige onderdelen lijken toch kwaliteitsvol te zullen zijn. Batterij kun je uithalen en kun je binnen opladen. Geen gesukkel dus met een verlengkabel of zo.
    Met de 72V en 45Ah lithium-ionbatterij zou je tot 110km ver moeten geraken.

Op papier dus imo veelbelovend, de vraag is natuurlijk of het dat ook uiteindelijk zal zijn.

Ze hebben al een 'gewone' uit die gelimiteerd is tot 25 of 45 km/h. Is hier toevallig iemand die zo'n Super Soco TC heeft en zijn ervaringen kan delen?
    Zo te zien staan ze op het Salon, dus ik denk van wel eens te gaan kijken.

Deel 1 van een 4delige review van de gewone versie
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten