Pagina 2 van 14 Eerste 12345612 ... Laatste
    Sballato's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben nu wel benieuwd: wa zou er zogezegd kapot gaan als ge sub 3k rpm rijdt?

(Iets wa ge automatisch nie doet als uwe moto u er dan precies toch wilt afbokken, haha... Benieuwd wa da op de Hyper gaat geven na de remap)
    Zelf heb ik een RexXer ECU mapping laten doen op m'n Streetfighter. Hierdoor rijdt m'n Streetfighter een stuk aangenamer in lage toeren en neemt hij beter op. Z'n redline is ook hoger nu en hij trekt harder door in hoge toeren.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sballato Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Volgens mij zal mijn volgende moto zelfs een MultiStrada worden. De onderhoudsintervallen worden ook steeds aangenamer hé. Met m'n Streetfighter staat me er telkens een duur onderhoud te wachten. Om de 2 jaar die riemen vervangen is toch even slikken als ik m'n bankkaart in de Bancontact schuif.
    Na 2j is de garantie verlopen, dan zien ze mij niet meer bij nen dealer hoor
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Caracalla's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    en, nu al met die multi gereden?
    http://www.belivert.be - zonnepanelen - vraag naar Dieter of PM me!

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Nee, kga het verleggen naar ergens eind september.
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

iTrader
    1 (100%)
    en gezien ik de buurt niet ken, ga ik ondertussen uitpluizen hoe ik mijn tomtom rider 40 kan gebruiken op hun leenmoto....

tips?

ik ga es vragen of ze een tankbag kunnen uitlenen, kan ik mss mijn gsm gebruiken...

iTrader
    149 (100%)
    dude, 't ligt langs een grote baan, alsof je geen na half uurtje (is een kwartier door en een kwartier terug) de weg niet meer gaat vinden

iTrader
    1 (100%)
    Kwartier heen en terug? vanaf welk punt mss?

Ik ben van Gent he, winkel ligt op 30-40min rijden van Gent.

Ik ga de moto voor alle duidelijkheid 1volle dag te huren, en nie gelijk bij de meeste dealers ne keer op en af de dichtsbijzijnde grote baan tuffen.

Ben effectief van plan om dus buiten de provincie te rijden lol en binnenbaantjes op te zoeken, dus...

Gow, ben vandaag in de shop geweest met de zuignaphouder om te checken of die zou houden langs de binnenkant van het scherm...not dus.
    Kga gewoon de cradle van de tomtom overzetten op het stuur. Der zaten toch al wa Ram mount onderdelen in de doos.
    Had gewoon gehoopt op een meer plug and play oplossing.

Afspraak over een dikke 3 weken dus, zal een videoke maken

iTrader
    149 (100%)
    Aha! Da's een ander verhaal natuurlijk.
    Ik dacht dat je gewoon een simpele testrit ging maken.

Ja, na een dag zul je hem wel al goed kennen hoor die moto.
    Er zal maar één nadeel zijn: je zult ene willen kopen :P

Nu, koppel gaat hetzelfde zijn, maar je zult wel voelen dat die moto vanaf 6-7k vrij lineair wordt omdat hij op 100pk afgevlakt zal zijn. Want het zal een 100pk op papier zijn, dus moeten ze als dealer ook in orde zijn.
    Hou er rekening mee dat die in full power stand (na inrijden dus) wel 50pk meer heeft en aan 6k de "longen open gaan". Die moto krijgt dan echt een STAMP onder z'n gat, ni normaal.

iTrader
    1 (100%)
    ja, ik peis dak mijzelf eerder zal pijnigen, portemonnee laat dat namelijk niet toe een 2e moto, en al zeker genen duren Duc
    Andere prioriteiten dan 2e moto...

Zat te peinzen aan 2 alternatieven voor de gps die plug and play zijn.
    Zelf nen tanktas kopen, met usb gaatje, maarja, dan begint het, de welke, en tmoe ene zijn voor zowel de cb als de multi.

Of een pols/armband om uw gsm in te steken.

iTrader
    1 (100%)
    hmm heb een magnetische tanktas gekocht, maar door beemer zijn comment valt mijnen frank...is de tank van de multi wel metaal en geen plastic?

iTrader
    1 (100%)

Cool

Omda foto's meer zeggen dan woorden, direct met de Angry Bird (S versie) in huis vallen!

Kzal proberen zo kort mogelijk te zijn in mijn bevindingen.
    B E E S T I G ! !

Deze moto nodigt uit tot illegaal weggedrag. (heb ik ook gedaan, maar heb hard geprobeerd om zo weinig mogelijk toe te geven aan zulk animaal gedrag, maar dat is het merendeel van de tijd mislukt)
    ps: heb de hele tijd in touring gereden.

Kweet nie meer precies hoe laat ongeveer ik vertrokken ben, rond de 13u ongeveer, maar heb de moto iets na 17u terug moeten binnenbrengen.
    Die 4u vlogen voorbij, soms letterlijk.

Ik wist dat die moto rap is, maar heb het nooit int echt meegemaakt, en nu weet ik het
    Wat mij verbaasde:
    - algemene ergonomie, super comfortabel, van de zithouding, tot je armen en polsen, alles zit mee om een lange trip te maken. Had zin om rechtstreeks richting Italië of Oost-Europa te rijden met dat ding.
    Na 2u in het zadel zitten op mijn CB begin ik wel echt last te voelen aan mijn gat, hier niet de minste hint van opkomende pijnen, hoewel ik weliswaar in die 4u geen 2u aan een stuk erop gezeten heb, dus kan ik niet over oordelen, maar het lijkt mij wel een compfortabel zadel voor lange afstanden.

- windscherm is een verademing aan hoge snelheden

- geluid, die moto zou je al willen kopen ENKEL voor het geluid (en das dus met de standaard uitlaat). Ducatista's, I get you...

- motorkarakter, komende van een Japanse 4 cilinder, die superzacht is, vind ik deze DVT niet zoooo heel erg storend op vlak van trillingen en power onderin, ik was zelfs aangenaam verast.
    Toegegeven, in 2e rijden int stad is hier minder dan op mijn CB, laat staan in 3e.
    Tis gewoon de aard van het beestje, eens je dat weet is het zelfs doenbaar int stad, leuke verassing.

- versnellingsbak, schakelt gemakkelijk en duidelijk, en ik vind neutraal ook gemakkelijk, en kan van 2e direct naar neutraal. Allemaal kenmerken die gelijkwaardig zijn aan mijn CB en das een compliment, want de CB is wat mij betreft de referentie alst neerkomt op versnellingsbakken.

Minpuntje(s):
    - eigenlijk maar enen de kwaliteit van de hele knoppenhandel voelt minder stevig aan, de hele "tactile sensation" is anders dan op mijn Jap.

Videocompilatie volgt nog, maar dit zegt veel.

iTrader
    149 (100%)
    Hahahaha en dan moet daar nog een andere demper op hé makker

En normaal stond die ook nog eens op 100pk begrensd.
    Het koppel alleen al is wel insane hé

Het is wel een feit dat je, komende van een 4IL moet leren rijden met een V-twin. Maar eenmaal je het door hebt rijdt dat ook vrij zacht hoor.

iTrader
    1 (100%)
    ewel, wa geluid moet da dan geven dan als get volledig systeem (headers + demper) vervangt, geluid van een dondergod?
    vond da evenzeer verslavend als de power van die moto.

Moto begon inderdaad in Urban, maar ik heb het toch rap in Touring gezet, met volle vermogen. Sport heb ik eerlijk gezegd niet eens geprobeerd omdat ik mij al amuseerde in Urban.
    Verschil in gasreactie is wel degelijk merkbaar.

Maat kon niet mee huren gisteren, maar door es te passeren (en hij reed effe ook) moet hij nu ook een Duc huren volgende week, en kben zelf aant twijfelen of ik nogmaals een Multi ga huren.
    Ik ga geld beginnen opzij zetten ze

Moestek nu de lotto winnen, ik kocht mij gisteren ter plekke enen mét volldig uitlaatsysteem

Vergat deze foto nog

Spijtig genoeg kon ik op dat moment niet meer filmen door de batterij op mijn gopro, maar twas zot om te zien wat plotse hevige regenval kan doen bij sommige motards.
    Mijn voorligger reed letterlijk aan menselijke loopsnelheid op een recht stuk.

En minder plezant

Bij ritje van mijne copain de key fob vergeten teruggeven aan mij...
    Gevolg, ik zat vast toen ik de moto uitzette voor een tankbeurt...

maar eind goed al goed, hij was rap ter plekke en ik kon iets over tijd de moto netjes binnenbrengen bij Hautekiet.
    Super vriendelijke mensen ginder trouwens!
    Laatst gewijzigd door E-riko; 2 oktober 2016 om 10:00

Mr Syphon's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    echt een mooie moto
    Proud member of TRC: Telenet Racing Community
    "See you at the finish"

iTrader
    1 (100%)
    is het typisch voor het model dat je wel wat warmte/hitte voelt aan de linkerkant rond uw bovenbeen?

ook leek het rempedaal niet optimaal geplaatst doordat het blok wat uitsteekt, ofwel hadden ze het rempedaal meer moeten laten uitsteken, zal wel oplosbaar zijn met aftermarket pedalen zeker.

Pagina 2 van 14 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten