Discussie: Grudge Match.

camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)

Grudge Match.

Ik dacht dit gaat op niet veel trekken maar was aangenaam verrast. Ik vond hem zelfs heel goed, aangenaam, leuke grappen ook in, Robert De Niro met eindelijk nog eens een goeie rol.
    Ik heb vooral meermaals kunnen lachen, er zat wat van alles in de film, stukje drama, komedie enz...
    Dit is wel geen film waarbij je veel geboks zal zien, het word allemaal opgebouwd tot het einde voor de allerlaatste bokmatch tussen 2 boksers die slechts 1 keer verloren hadden in hun carriere en dat was van elkaar en stond het 1-1.
    Kim Basinger; die heeft serieus aan haar gezicht en lichaam laten werken want voor een ong 60jarige zag ze er zeer goed uit dusja, vantegenwoordig kan men toch veel om iemand opeens een 20j jonger te maken.
    Stallone bewees ook dat em weldegelijk kan acteren. Respect voor de ouwkes, de jonkies kunnen er nog veel van leren vind ik.

Ik snap niet waarom ze bv in Amerika deze film afbreken? Het is alsof ze niks van Stallone moeten weten, zeer jammer want de objectiviteit is ver zoek dan en door negatieve commentaar te geven blijven vele mensen weg voor deze film en dit is wat mij en mijn maten betreft volledig ten onrechte.
    Wie Stallone/De Niro fan is (of beide zoals mij) moet zeker geen schrik hebben, deze film is goed.
    Ook Escape Plan werd volledig de grond ingeboord in Amerika terwijl ik dit ook een heel goeie film vond, mss opt einde een beetje overdreven maar hey, dat weet je de kans daarin heel groot is als je naar een film met Stallone of een Arnold gaat gaan kijken, daarom is het toch ook film? Moet je dan ook star wars en terminator niet serieus nemen en zijn ook toppers.

En voor alle duidelijkheid; grudge match is zeker en vast geene rocky, wel een paar verwijzingen naar maar het was zeker niet opdezelfde manier als Rocky.

Ik vind het jammer dat deze film waarschijnlijk zal floppen, de media maakt veel kapot en heel wat mensen zitte met het probleem de dag van vandaag dat ze niet meer voor zichzelf kunnen denken.

Na de aftiteling nog effe blijven kijken :-), is goeike. (stukje met Tyson).

9/10

Ik ben hier precies degene die het meest na den cinema ga?
    Laatst gewijzigd door camino; 25 januari 2014 om 11:52
    Nys.
    no votes  

Regels voor berichten