Pagina 3 van 13 Eerste 1234567 ... Laatste
    Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jehovah's Witness Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bwa, vakantiejobs verdienen toch al gemiddeld zo'n 2k netto per maand aangezien er amper belastingen hoeven op betaald worden. Of ben jij wereldvreemd?

Hou u klaar om tegen de lamp te lopen maat
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht

Hou u klaar om tegen de lamp te lopen maat
    Die reactie liet mij luidop lachen . Hahaha zegt meer over jou als je zo denkt, hoe zielig.
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zubrowka Bekijk bericht
    Ben je nu al dubbelaccounts aan het maken?
    Twee wereldvreemde vogels op 9lives..
    Nee maar serieus. Waarom wereldvreemd in jouw ogen? Ben er zeker van dat ik al meer plaatsen op de wereld heb gezien als jij, en ben waarschijnlijk nog eens zoveel jaar jonger. Wereldvreemd kun je dat niet bepaald noemen denk ik. En als je het hebt op het feit dat het merendeel van de Belgen zelf geen 2k verdienen op een maand, is dat hun eigen schuld toch? Hun eigen keuze om te werken voor dat loon. Als jij akkoord gaat met een saaie job die u blijkbaar zelf NOG minder dan 2k oplevert per maand, is dat uw zaak. Maar noem ons toch zeker en vast niet wereldvreemd omdat wij (ik toch, weet niet van Poekie) nooit zo'n leven zullen hebben en veel meer zullen verdienen. Begrijp me niet verkeerd, maar mensen zoals u zijn er ook nodig op de wereld anders zouden we allemaal werkgevers zijn die nergens werknemers vinden.

En is dat een nieuwe 9lives rage lately? Mensen beschuldigen van dubbelaccounts omdat ze een gelijkaardige mening hebben? Van een goed argument gesproken. Straks krijgen we hier nog een lijst spellingsfouten onder onze neus geschoven .
    no votes  

Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Oh man.
    no votes  

clercqie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat je hier soms leest. :')
    no votes  

iTrader
    0
    Nee maar serieus. Waarom wereldvreemd in jouw ogen? Ben er zeker van dat ik al meer plaatsen op de wereld heb gezien als jij, en ben waarschijnlijk nog eens zoveel jaar jonger. Wereldvreemd kun je dat niet bepaald noemen denk ik. En als je het hebt op het feit dat het merendeel van de Belgen zelf geen 2k verdienen op een maand, is dat hun eigen schuld toch? Hun eigen keuze om te werken voor dat loon. Als jij akkoord gaat met een saaie job die u blijkbaar zelf NOG minder dan 2k oplevert per maand, is dat uw zaak. Maar noem ons toch zeker en vast niet wereldvreemd omdat wij (ik toch, weet niet van Poekie) nooit zo'n leven zullen hebben en veel meer zullen verdienen. Begrijp me niet verkeerd, maar mensen zoals u zijn er ook nodig op de wereld anders zouden we allemaal werkgevers zijn die nergens werknemers vinden.

En is dat een nieuwe 9lives rage lately? Mensen beschuldigen van dubbelaccounts omdat ze een gelijkaardige mening hebben? Van een goed argument gesproken. Straks krijgen we hier nog een lijst spellingsfouten onder onze neus geschoven .
    Met uw intelligentie zijt ge in ieder geval niet boven dat bedrag geraakt zo te zien.
    no votes  

kefienator's schermafbeelding
    iTrader
    1 (60%)
    laat mensen toch dromen... en u ontopic aub
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    [laughing] Alright, get the fuck off my boat. Good luck on that subway ride home to your miserable, ugly wives.

no votes  

PEB's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    wat is je werk zodat ik weet welke keuzes ik moet maken
    Life's a bitch, so if it's easy, you're doing it wrong
    no votes  

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Die reactie liet mij luidop lachen . Hahaha zegt meer over jou als je zo denkt, hoe zielig.
    oh man, dat ik hier nog op reageer

Het enige wat ik je nog wil zeggen, is dat je met deze attitude van je zo hard boven andere mensen te plaatsen, je NOOIT een leidingevende functie op een adequate manier zal kunnen uitoefenen. In een deftige managementomgeving worden snotneuzen/yuppies zoals jij gewoon uitgelachen..

Maar goed, veel succes met je 5k/maand als startersloon, laat me zeker weten hoe je eerste gesprek is verlopen ivm je looneisen

Bij mij kom je alvast niet in dienst
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus
    no votes  

dacuba
    Guest
    Prachtige film! Zal me na de examens toch eens wat verdiepen in de echte Jordan Belfort, wat een baas. Wat ik me wel afvraag: hoe konden jullie deze film al zo vroeg gezien hebben? In Gent was de avant-premiere pas gisteren?
    Heb de film nog niet gezien maar ik hoop dat het niet zo een indruk nalaat. Zou jammer zijn voor de jongere kijkers. Het volwassen publiek kan daar mee omgaan, maar als elke onvolwassen puber hem tot "held" bombardeert, is dat pijnlijk.
    no votes  

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door insomnia Bekijk bericht
    ^Look at all my shit. I got.. I got shorts, every fucking colour. I got Wolf of Wall Street, on repeat y'all.
    no votes  

iTrader
    7 (100%)

The Wolf Of Wallstreet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    oh man, dat ik hier nog op reageer

Het enige wat ik je nog wil zeggen, is dat je met deze attitude van je zo hard boven andere mensen te plaatsen, je NOOIT een leidingevende functie op een adequate manier zal kunnen uitoefenen. In een deftige managementomgeving worden snotneuzen/yuppies zoals jij gewoon uitgelachen..

Maar goed, veel succes met je 5k/maand als startersloon, laat me zeker weten hoe je eerste gesprek is verlopen ivm je looneisen

Bij mij kom je alvast niet in dienst
    Admitted, dat is nog iets waar ik moet aan werken. Maar als het merendeel in mijn leefomgeving komen zagen hoe jaloers ze niet zijn op mijn leven, dan kweek je toch onbewust zo'n attitude. Ik had het eerlijkgezegd ook anders gewild. Gelukkig kan ik dat IRL nog goed verbergen. Maar zoals je merkt, vertaalt dit zich soms wel eens online, zoals daarnet dus. Waarvoor trouwens mijn excuses. Ik weet heus dat voor de meeste mensen 2000€ veel is. Maar als je bent opgegroeid waar je altijd het beste krijgt en ziet, begint het geldbesef te vertroebelen na verloop van tijd.

Dus nogmaals mijn excuses aan iedereen die ik op zijn paard heb gejaagd of indien ik denigrerend overkwam bij sommigen.

Echt off-topic vind ik dit niet. Onrechtstreeks heeft het ook wel iets te maken met de film.

En zal nergens moeten solliciteren, want na m'n studies kom ik gewoon terecht in het bedrijf van m'n oudjes.
    no votes  

Dawg (oi22)'s schermafbeelding
    iTrader
    80 (94%)
    [laughing] Alright, get the fuck off my boat. Good luck on that subway ride home to your miserable, ugly wives.

Joke's on you, I don't have a wife
    (1) Statement two is false
    (2) Statement one is true

no votes  

sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    @jehovah:

Jij hebt gewoon het geluk in een welvarend gezin geboren te worden waar je alles zomaar in de schoot geworpen krijgt, zelfs uw job later.
    Maar anderen beschuldigen dat het hun eigen schuld is dat ze minder dan 2k verdienen? Er zijn mensen die dag en nacht keihard werken en nog niet aan zo'n bedrag komen, terwijl jij het gewoon toegeworpen krijgt.

En volgens mij heb je ook een verkeerd beeld over het begrip 'wereldvreemd'. Daarmee wordt niet bedoeld hoeveel landen je hebt bezocht, maar hoeveel besef je van de realiteit hebt (en dat heb jij duidelijk niet. Behalve dan binnen het wereldje van de rijkere mensen).

Ik wens het u zeker NIET toe, maar mensen (algemeen bedoeld, niet u persoonlijk) zoals jij zouden er eens deugd van hebben om wat financiële problemen mee te maken, zodat ze terug met beide voeten op de grond staan en weten hoe het voelt om keihard te moeten werken om iets te bereiken.

Hopelijk kom ik niet beledigend over, maar ik heb mijn best gedaan om me in te houden.
    Steam ID: sandpatt
    no votes  

Pagina 3 van 13 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten