Discussie: Fc De Kampioenen.

camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)

Fc De Kampioenen.

Straks gaan kijken. . Review volgt na de voorstelling.
    Heb wel alle afl gezien die ooit gemaakt zijn van de pompoenen, ik ben benieuwd hoe de film zal zijn.
    Nys.
    no votes  

iTrader
    36 (100%)
    Net thuis gekomen.

De film was oke maar verwacht nu zeker niet dat het het van het is want dat was het niet.
    Het was aan de ene kant gelukkig geen lang gerekte serie, het was echt wel een film maar anderzijds miste ik toch wel te weinig momenten die echt grappig waren, ik lach meer als ik de serie bekijk.
    Toch ging de film die ong 1u55 duurde snel voorbij dus dat zegt ook al wat dat het toch oke was.
    Vind het jammer ze ermee stoppen want de kampioenen verveeld nooit en blijft goed.
    Als fan zijnde moet je sowieso gaan kijken vind ik, alleen al omdat ze dat verdienen en de film goed is.
    En sommige karakters hebben een tegenover gestelde rol ten opzichte van in de serie .

Ik zou zeggen; ga zeker gaan kijken maar houd er rekening mee, verwacht nu niet je constant plat ligt vh lachen :-).

8/10

En alweer een aantal minpunten maar niet over de film zelf; 1)ik had meerdere dagen op voorhand al tickets besteld en opeens keek ik toevallig nog eens naar de kinepolis site eergisteren en wat zie ik? Zaal 1 was verdwenen. Wat hebben die gedaan; ze hebben dan maar gewoon een andere zaal genomen, laten ons nikske weten en zetten ons op rij 20 plaats 15 die we in zaal 1 genomen hadden, dit is toch echt onvoorstelbaar zoiets, typisch de kinepolis Gent.

2)Het geluid stond alweer eens heel stil, nog veel geluk het publiek stil was want je zou er andere maar de helft van verstaan.

3)We konden alweer opt laatste moment in de zaal en dat is bijna iedere week het geval, echt vervelend zeg.
    Nys.
    no votes  

Tits's schermafbeelding
    iTrader
    311 (100%)
    Ik geef zelfs een 9/10, niet dat deze film veel oscars of mindere prijzen gaat winnen, maar het is gewoon een leuke familiefilm. Ik ging er zonder verwachten naar toe, maar was enorm verrast.
    De personages werken ook op het grote doek.
    Een aanrader voor iedereen die ooit de kampioenen plezant vond en gewoon "zonder na te denken" de film wilt volgen.
    Signatuur rijmt op frituur
    no votes  

iTrader
    36 (100%)
    Weinig kampioenen fans op 9lives .
    Nys.
    no votes  

Mackenzie's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Kan iemand die de trailer en de film heeft gezien, zeggen of je met de trailer al niet zo goed als heel het verhaal hebt gezien? Want mij lijkt dat zo en ben misschien van plan om de film te gaan bekijken
    no votes  

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mackenzie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kan iemand die de trailer en de film heeft gezien, zeggen of je met de trailer al niet zo goed als heel het verhaal hebt gezien? Want mij lijkt dat zo en ben misschien van plan om de film te gaan bekijken
    Toen ik de trailer zag had ik zoiets van, wat slecht zeg, maar ik ben een fan, alle seizoenen en afl gezien, dus goed of slecht, ik moest de film zien :-).

En ik vond hem goed; het was ook echt een film, bij vele andere maken ze er uitendelijk een verlengde serie van en dat was het echt niet, het was echt een film en zoals ik al zei ; sommige karakters hebben een tegenover gestelde rol ten opzichte van in de serie, echt super.

Er was voor mij maar 1 minpuntje; de echte lachmomenten ontbraken wel wat voor me, op dat vlak vond ik de serie beter.
    Er waren wel grappige momenten in in de film maar niet dat je er plat lag van het lachen, onze zaal zat goed vol, velen hadden voldoening gekregen maar ik heb geen vele of grote schaterlachen gehoord :-).
    Maar laat u dat niet tegen houden ze, de film kijkt lekker weg.
    Nys.
    no votes  

Mackenzie's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Thanks camino, dan ga ik hem toch waarschijnlijk eens kijken dit weekend!
    no votes  

JackM's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Daar geef ik geen geld aan. Binnen een 3tal jaar tonen ze die ieder jaar op één.
    no votes  

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackM Bekijk bericht
    Daar geef ik geen geld aan. Binnen een 3tal jaar tonen ze die ieder jaar op één.
    Net zoals ze alle andere films ieder jaar opnieuw tonen op dergelijke zenders :-).
    Dan moet je nooit naar de cinema gaan e.
    Nys.
    no votes  

João's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ja, ik heb hem gezien. Jammer genoeg. Maar het was om mijn vader, die vandaag 60 werd, een plezier te doen. En eerlijk, ik had erger verwacht. De film zit nog altijd vol vergissingen, Carmen en Pascal zijn zo mogelijk nog meer irritante personages en Arabieren worden nogal stereotiep neergezet. Maar de geschoten beelden zagen er soms nog wel mooi uit en heel af en toe moest ik zelfs even lachen, al voelde ik me er wel meteen schuldig over achteraf omdat ik eerder lachte uit miserie. Wat ik wil zeggen: voer voor de fans, die zullen niet teleurgesteld zijn, maar niets voor mij.

En o ja, een eervolle vermelding voor de meest hilarisch slechte quote uit het Vlaamse filmlandschap: 'Ik zie er dan misschien wel uit als een dom schaap, maar schapen hebben ook gevoelens.' - Doortje

4/10
    no votes  

iTrader
    1 (67%)
    We zitten met een hater
    no votes  

Speci-1981's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben hem gaan zien met de kids, gelukkig had ik ne grote bak pop corn om de tijd te doden
    De kindjes vonden hem wel goed
    no votes  

João's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SwagYolo Bekijk bericht
    We zitten met een hater
    ²
    no votes  

Regels voor berichten