Pagina 6 van 7 Eerste ... 234567 Laatste

Discussie: The Hobbit 2.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Weinig speciaals.. Hatelijke aan die 3D is dat het beeld veel donkerder/grauwer wordt door dat brilleke. Vond de 1e hobbit wel beter. Deze was veel te lang ook en kon niet echt boeien tot het einde. Mocht gerust een halfuur korter. En dan nog zo'n kuteinde.. Konden perfect dat verhaal in 2 films brengen, maarja de kassa moet rinkelen natuurlijk
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onelife Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ga me niet mengen met de meningen hier, want iedereen heeft er uiteindelijk zijn eigen mening over.
    Maar wat me opviel was dat Legolas in deze film helder blauwe ogen heeft, terwijl hij in de LOTR-films bruine ogen had...
    Volgens mij heeft die in LOTR ook gewoon blauwe ogen? Alleen valt het hier (for better or worse) veel meer op.

http://static3.wikia.nocookie.net/__...m-80273301.jpg
    http://images4.fanpop.com/image/poll...22177_full.jpg

(eerste is uit ROTK denk ik, tweede is uit TTT)
    no votes  

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Kvond hem echt veel beter als de 1ste.

Ook blij dat ik hem in 2D ben gaan zien deze keer, kvond al die grafische pracht in 2D al wat vermoeiend voor de ogen, laat staan wat dat in die vervelende 3D geweest moet zijn.

Dus een ticketje in de Kinepolis voor een gewone film zonder tralala kost tegenwoordig 9,5 euro? Dat vind ik toch een beetje met de haren getrokken..

anyway, 8/10 voor deze, kijk uit naar de volgende!
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus
    no votes  

Gromme's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Gisteren The Hobbit - Desolation of Smaug gaan kijken in de cinema.

Al een heel stuk aangenamer als het eerste deel. Het blijft me wel vervelen dat sommige stukken er echt TE mooi (als in, TE FAKE en GLADJES) uitzien. Ik had meer Lord of The Rings feeling verwacht. En voor zij die nu op de proppen komen met het excuus dat The Hobbit meer voor kinderen geschreven is,.... De film geeft je niet het gevoel dat er ook geschreven is met oog op de kleinste onder ons.

Zeer positief punt was Smaug zelf. Wat ze toen met Gollum hebben, doen ze nu met de draak. Hem echt een persoonlijkheid geven.

Had liever wat meer van Beorn gezien, en sommige karakters binnen Meerstad konden me niet echt boeien ondanks dat ze er moeite in wilden steken.

Het was soms ook een beetje te veel van hier naar daar. Een beetje chaotisch.

Oh, en Tauriel? Helemaal overbodig.
    no votes  

iTrader
    20 (100%)
    Gisteren The Hobbit - Desolation of Smaug gaan kijken in de cinema.

Al een heel stuk aangenamer als het eerste deel. Het blijft me wel vervelen dat sommige stukken er echt TE mooi (als in, TE FAKE en GLADJES) uitzien. Ik had meer Lord of The Rings feeling verwacht. En voor zij die nu op de proppen komen met het excuus dat The Hobbit meer voor kinderen geschreven is,.... De film geeft je niet het gevoel dat er ook geschreven is met oog op de kleinste onder ons.

Zeer positief punt was Smaug zelf. Wat ze toen met Gollum hebben, doen ze nu met de draak. Hem echt een persoonlijkheid geven.

Had liever wat meer van Beorn gezien, en sommige karakters binnen Meerstad konden me niet echt boeien ondanks dat ze er moeite in wilden steken.

Het was soms ook een beetje te veel van hier naar daar. Een beetje chaotisch.

Oh, en Tauriel? Helemaal overbodig.
    no votes  

Eveliciouz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Smaug was geweldig, haha. Ik ben normaal geen fan van TLOTR, maar mijn vriend wel... Vorig jaar deel 1 gezien, was goed meegevallen... Deel 2 vrijdagavond gaan zien in de cinema; en hij was wel goed. Alleen duurde hij voor mij iets te lang. Heb de laatste 5 minuten niet gezien omdat ik in slaap gevallen ben, lol. Duurde mij nét ietsjes te lang om te blijven boeien.
    PSN Evilienn | xfire evayn | LoL EU West Eveliciouz | Origin Eveliciouz |
    GuildWars 2: Eveliciouz.2956
    no votes  

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onelife Bekijk bericht
    Maar wat me opviel was dat Legolas in deze film helder blauwe ogen heeft, terwijl hij in de LOTR-films bruine ogen had...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stan_V Bekijk bericht
    Volgens mij heeft die in LOTR ook gewoon blauwe ogen? Alleen valt het hier (for better or worse) veel meer op.

http://static3.wikia.nocookie.net/__...m-80273301.jpg
    http://images4.fanpop.com/image/poll...22177_full.jpg

(eerste is uit ROTK denk ik, tweede is uit TTT)
    Orlando heeft soms zijn contactlenzen vergeten in te steken
    no votes  

iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eveliciouz Bekijk bericht
    Smaug was geweldig, haha. Ik ben normaal geen fan van TLOTR, maar mijn vriend wel... Vorig jaar deel 1 gezien, was goed meegevallen... Deel 2 vrijdagavond gaan zien in de cinema; en hij was wel goed. Alleen duurde hij voor mij iets te lang. Heb de laatste 5 minuten niet gezien omdat ik in slaap gevallen ben, lol. Duurde mij nét ietsjes te lang om te blijven boeien.

Hij mocht nog langer duren, en mits wat verschuivingen qua duur van bepaalde scenes zou het nog beter worden.
    no votes  

The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kil911ler Bekijk bericht
    Orlando heeft soms zijn contactlenzen vergeten in te steken
    Idd :P dat is vaak voorgevallen in LOTR
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!
    no votes  

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Spoiler:
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus
    no votes  

Eagle-Eye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Gaan we dan in het begin van het derde deel
    Spoiler:
    Uit het boek:
    Spoiler:
    Leaving area and frequency... | Flight Ops Officer of Belgian Virtual Tigers
    If you don't return with blood and mud on your aircraft, you were flying too damn high.
    no votes  

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    ik vond het een zeer goede film, maar komt inderdaad niet in de buurt van lotr. anderzijds is er tussen rotk en deze the hobbit ook niets noemswaardig geweest boven het niveau van deze fillm... enkel django unchained was voor mij zijn geld waard de laatste 10 jaar

over de film zelf

tauriel was overbodig, liefdes scenes overbodig, mirkwood te kort ( stuk met het bootje en dromen en geskipt in mirkwood),.. en de actie was soms te veel over the top... maar all in all was het wel een vermakelijke film en verpesten die dingen het zeker niet, echt een pracht van een film in hfr 3D, wie hem in 2D gezien heeft kan eigenlijk niet zeggen dat ze naar dezelfde film gekeken hebben sommige scenes stond ik echt met mijn mond open te gapen . Door de hoge verwachtingen krijgt the hobbit wel nogal wat kritiek voor wat in andere films als schoonheidsfoutjes gezien zouden worden ..

ben héél blij dat er stukken van de silmarilion inzitten, anders was het onmogelijk geweest om al die coole stukken er bij te betrekken en zijn er plotholes voor de niet hardcore lotr fan. silmarilion zou onmogelijk geweest zijn om te verfilmen terwijl dat nu net het meest cruciale boek is om de wereld van midden aarde te begrijpen... tenzij peter jackson ooit van plan is om een documentaire te maken

9/10 imo
    no votes  

iTrader
    0
    Ik denk dat je gewoon The Appendices van LOTR bedoelt? Als er iets van Silmarillion inzit mag PJ zich aan een rechtszaak met het Tolkien Estate verwachten
    no votes  

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    necromancer/ dol guldur is rechtstreeks uit simarilion en er zijn daar inderdaad problemen rond geweest omdat hij dat gedaan heeft zonder toestemming. maar uiteindelijk is dat inorde gekomen iirc.
    no votes  

kefienator's schermafbeelding
    iTrader
    1 (60%)
    meer info in spoilers aub. kwil meer weten
    no votes  

Pagina 6 van 7 Eerste ... 234567 Laatste

Regels voor berichten