Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: Jobs

camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ashton Kutcher kan echt wel goed acteren. In The Butterfly Effect, Two and a half men en deze Jobs doet hij het toch voortreffelijk. Als Kelso in That 70s Show fcourse ook dus de film op Kutcher afrekenen is gewoon bull. Script was gewoon dom, beetje zoals The Lord of The Rings in een film van anderhalf uur rammen.

Het heeft er wel nooit in gezeten om een geniale film te zijn, gewoon door het script. Op de acteurs valt weinig commentaar te geven vond ik persoonlijk.
    2
    Nys.
    no votes  

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Toon eens aan.

En achzo, dus de ene review past in uw kraam dus dat zijn de goeie en juiste reviews,lol. Oke, dat weten we ook alweer.
    Je hebt de film zelf niet gezien, je bent je aan het belachelijk aant maken + je hebt vooroordelen nu over aston in de film jobs.
    En de film is goed maar zoals ik al zei, een 7,5 heb ik gegeven en meer ging niet ook al zou ik dat willen maar er ontbraken belangrijke stukken en bij meerdere zaken gingen ze te vlug en te kort, de film kon veel veel beter geweest zijn.
    En wie zegt kutcher het niet goed deed= zeveraars man. Die deed het beter dan ik had gedacht, ik had er ook twijfels over.
    Leer anders eens lezen. Als 10 mensen 6/10 en gij komt af met uw trolololl super film 10/10!!!! dan weet ik het toch ook wel zeker? Hetzelfde doe ik met critics reviews, ik ga niet af op ene.
    Ik ben mij zeker niet belachelijk aan het maken, ben al blij dat je deze keer wel eens leestekens gebruikt zodat ik geen 5 minuten meer doe over uw teksten.
    En Sheldon, je noemt daar enkele titels op, maar voor elke titel dat jij gaf zijn er ook genoeg andere titels waar hij dik slecht acteert. Ik kan hem ook apprecieren in 2,5 men en andere komedies met brains op 0, maar dit is toch wat anders.
    (en zoek de reviews zelf op, je hebt ook google)

En Sheldon, weinig commentaar op de acteurs= ze sprongen er niet uit, negatief of positief ? Dus alles middelmaats in deze film kan je zeggen. Dan zou je toch wel denken dat de hoofdacteur toch nog wat goed kan maken?
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida
    no votes  

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    148 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Leer anders eens lezen. Als 10 mensen 6/10 en gij komt af met uw trolololl super film 10/10!!!! dan weet ik het toch ook wel zeker? Hetzelfde doe ik met critics reviews, ik ga niet af op ene.
    Ik ben mij zeker niet belachelijk aan het maken, ben al blij dat je deze keer wel eens leestekens gebruikt zodat ik geen 5 minuten meer doe over uw teksten.
    En Sheldon, je noemt daar enkele titels op, maar voor elke titel dat jij gaf zijn er ook genoeg andere titels waar hij dik slecht acteert. Ik kan hem ook apprecieren in 2,5 men en andere komedies met brains op 0, maar dit is toch wat anders.
    Yeah maar een lauwe debiele wijvenfilm kan je gewoon niet meer redden door "top" te acteren. In zijn serieuze films doet hij het toch goed. Maar bon, discussiëren over een score is gewoon nutteloos. Voor Camino is 7,5 weinig, voor mij 6.
    no votes  

iTrader
    36 (100%)

En Sheldon, weinig commentaar op de acteurs= ze sprongen er niet uit, negatief of positief ? Dus alles middelmaats in deze film kan je zeggen. Dan zou je toch wel denken dat de hoofdacteur toch nog wat goed kan maken?
    Bewijs aub.
    Trouwens; leuk om zien niemand een ander score of mening mag hebben.

Als je zelf de film niet hebt gezien dan kan je geen oordeel over geven. Dat is hetzelfde voor mensen die bezig zitten over 2min samenvatting van een voetbalmatch en denken ze het beter weten dan de mensen die heel de match gezien hebben.
    Maar ik ga niet af op uw reviews want je hebt al meteen vooroordelen, van objectiviteit is geen sprake bij u.
    Laatst gewijzigd door camino; 8 september 2013 om 19:49
    Nys.
    no votes  

iTrader
    281 (100%)
    Bewijs aub.
    Trouwens; leuk om zien niemand een ander score of mening mag hebben.

Als je zelf de film niet hebt gezien dan kan je geen oordeel over geven. Dat is hetzelfde voor mensen die bezig zitten over 2min samenvatting van een voetbalmatch en denken ze het beter weten dan de mensen die heel de match gezien hebben.
    Maar ik ga niet af op uw reviews want je hebt al meteen vooroordelen, van objectiviteit is geen sprake bij u.
    Heb ik niet gezegd, maar als het merendeel een normale score geeft, en de 10/10 scores altijd van dezelfde komen is de objectiviteit bij die personen ook ver weg...
    Ik heb geen vooroordelen, want ik plaats hier geen review van de film. Ik zeg maar wat de opmerkingen zijn van de critics ed omtrent deze film. Als ik dit zou zeggen en een score plaatsen, dan mag je zeggen dat ik een review plaats met vooroordelen
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    no votes  

iTrader
    36 (100%)
    Heb ik niet gezegd, maar als het merendeel een normale score geeft, en de 10/10 scores altijd van dezelfde komen is de objectiviteit bij die personen ook ver weg...
    Ik heb geen vooroordelen, want ik plaats hier geen review van de film. Ik zeg maar wat de opmerkingen zijn van de critics ed omtrent deze film. Als ik dit zou zeggen en een score plaatsen, dan mag je zeggen dat ik een review plaats met vooroordelen
    Als ik zie hoeveel mensen enorm hoge scores geven voor bv the blair witch project, snap je hem, hoe geloofwaardig is dat dan? Want dat trekt werkelijk op niks maar omdat jij vind 80% vd mensen heel hoge scores vinden vind je deze gelijk hebben en omdat ik dan bij deze een lage score zou geven is mijn score/review maar niks waard?

Zo kunnen we over alles beginnen, smaken verschillen nu éénmaal, eens over muziek beginnen? ;p
    Nys.
    no votes  

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Als ik zie hoeveel mensen enorm hoge scores geven voor bv the blair witch project, snap je hem, hoe geloofwaardig is dat dan? Want dat trekt werkelijk op niks maar omdat jij vind 80% vd mensen heel hoge scores vinden vind je deze gelijk hebben en omdat ik dan bij deze een lage score zou geven is mijn score/review maar niks waard?

Zo kunnen we over alles beginnen, smaken verschillen nu éénmaal, eens over muziek beginnen? ;p
    Het punt is volgens mij gewoon dat jij scores geeft die in relatie staan tot uw verwachtingen van de film. Dat heb ik u hier ook eens zien zeggen (bij Furious 6 denk ik?). Als een film dan een no-brainer is met erbarmelijke acteerprestaties, maar wel een leuke actiescène hier en daar, en dat is dan precies wat jij er van verwachtte, ben je nogal kwistig met je 10en. Terwijl Furious 6 in se geen uitzonderlijke film is.

Als je een ander systeem van reviewen hanteert, namelijk een 'absolute' score, dan is een 10 iets dat enkel een handvol films ooit kunnen halen, en dan zit Furious 6 daar in de verste verte niet bij. Pas op, ik zit niet te vitten op u hé, ik zeg alleen dat iemand die een absolute review verkiest niets heeft aan uw scores daar ze in relatie staan tot uw verwachtingen, en daar zijn anderen niets mee.
    no votes  

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SinDweller Bekijk bericht
    Het punt is volgens mij gewoon dat jij scores geeft die in relatie staan tot uw verwachtingen van de film. Dat heb ik u hier ook eens zien zeggen (bij Furious 6 denk ik?). Als een film dan een no-brainer is met erbarmelijke acteerprestaties, maar wel een leuke actiescène hier en daar, en dat is dan precies wat jij er van verwachtte, ben je nogal kwistig met je 10en. Terwijl Furious 6 in se geen uitzonderlijke film is.

Als je een ander systeem van reviewen hanteert, namelijk een 'absolute' score, dan is een 10 iets dat enkel een handvol films ooit kunnen halen, en dan zit Furious 6 daar in de verste verte niet bij. Pas op, ik zit niet te vitten op u hé, ik zeg alleen dat iemand die een absolute review verkiest niets heeft aan uw scores daar ze in relatie staan tot uw verwachtingen, en daar zijn anderen niets mee.
    Fast and the furious is puur vermaak, ik beoordeel een film dan ook op deze omdat je weet als je naar zo'n film gaat gaan kijken je niet gaat gaan kijken voor de zeer sterke acteerprestaties, nee, je oordeelt naar hoe de film in elkaar steekt en wat er gebeurt en die films zijn altijd al super geweest en films die me niet vervelen krijgen nog eens een punt extra want vantegenwoordig is het me wat ze man met vele films, slaapverwekkend of te veel dode momenten in.
    Tuurlijk geef ik dan zo'n films zeer hoge scores, ik amuseer me rot als ik naar zo'n film kijk, hetzelfde met the expendables 2, super aktie, al die sterren, leuke humor er nog bij, wat wil je nog meer man? Gewoon fun, top.

Maar ik zie even graag films als american gangster, heat, terminator 2 die voor mij de beste film ooit is.
    Of films als gran torino vind ik ook leuk, ik kan nog een tijdje door gaan.
    The social network vond ik ook super.
    Nys.
    no votes  

Macresco's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Aan alle fanboys die mer het recentere werk van Jobs willen zien. Der komt nog ne ander film aan die dat deel in zijn leven wel aandoet.
    no votes  

iTrader
    281 (100%)
    6/10 , had slechter verwacht eigenlijk. Het middenstuk was nogal saai, toch wat moeite moeten doen om verder te blijven kijken. Gelukkig werd het wat beter naar einde toe
    USA 2013:
    no votes  

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten