Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: The Wolverine

Genius's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    ah bon, dan zijn we mee
    The ardent golfer would play Mount Everest if somebody put a flagstick on top
    no votes  

A_R_N_O's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yusifer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Maar de Marvel-wereld is imo te klein om naast de Avengers ook nog eens de X-men bij te proppen. In de X-men film lijkt immers minstens 50% van de bevolking mutant te zijn. Met The Wolverine lijkt het erop dat het er veel minder zijn, en dat mogen ze best zo houden.
    Agreed. Hoe leuk ik het ook zou vinden om een waar groot Marvel-filmuniversum te zien met zowel Spider-Man, Beast en Wolverine als leden van de Avengers zoals in de comics en team-ups tussen de X-Men, Avengers en Fantastic Four, voor de X-franchise in de films is het mss beter om apart te blijven. Toch als ze de mutanten als gevreesde minderheid-hoek willen behouden.

Het "gehaat en gevreesd" worden van mutanten verliest wat aan kracht wanneer er andere superhelden rondvliegen die dan weer wel geliefd worden door de mensheid. Wanneer je de ruimte ingaat, gebombardeerd wordt met kosmische straling en hierdoor muteert tot een superwezen, of gebeten wordt door een radioactieve spin, is het geen probleem (zie Fantastic Four, alom geliefd, en Spider-Man, het duurt even, maar uiteindelijk ook geliefd door de meeste New Yorkers), terwijl je als je met een X-gen geboren wordt dat je in de puberteit krachten schenkt opeens wel gehaat en gevreesd wordt
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meezors Bekijk bericht
    Het lijkt maar niet te lukken om een geweldige Wolverine-film te maken...
    Maar serieus in de x-men trilogy stond wolverine al centraal in het verhaal, wtf gaan ze dan nog is 2 films over hem apart maken.
    Ben wel voor al die superhero crap maar op deze manier maak je de kijkers ervan zelfs belachelijk.
    no votes  

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    157 (99%)
    Ik ben deze gisterenavond ook gaan en heb mij toch goed vermaakt. Ik vond de Japanse setting zeker positief omdat het voor wat afwisseling zorgde in locaties in vergelijking met vorige X-men films en Hugh Jackman IS gewoon Wolverine dus dat zat zeker ook goed.

Ik heb mij geen enkel moment verveeld en omdat de film voor mij nergens echt in uitblinkt maar toch zeer vermakelijk is, geef ik hem een 7/10.
    no votes  

iTrader
    0
    maar kan mij iemand het nut van deze film uitleggen?
    waarom zouden mensen deze nog gaan zien?
    en waar heeft deze film plaats in het verhaal?
    no votes  

bram4815162342's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rollon Bekijk bericht
    maar kan mij iemand het nut van deze film uitleggen?
    waarom zouden mensen deze nog gaan zien?
    en waar heeft deze film plaats in het verhaal?
    De film volgt op The Last Stand, en is dus in feite de missing link tussen de eerste trilogie en Days of Future Past, hoewel dit verhaal redelijk standalone blijkt te zijn (heb hem nog niet gezien).
    Waarom zou je deze moeten zien? Tja ik veronderstel dat je als X-Men of Wolverine fan wel benieuwd bent naar wat ze er van gebakken hebben. Ik alvast wel, want James Mangold heeft al enkele fantastische films gemaakt, dus regisseurs-wijse is het alvast een hele stap vooruit. En daarvoor was Aronofsky bijna een jaar gelinkt aan deze film en zou hij dus verantwoordelijk zijn voor enkele bijsturingen/herschrijvingen in het script, hoewel na diens vertrek het script weer wat aangepast werd.
    Ik vind het persoonlijk een interessante productie, dus zoals gezegd, ik ben zeer curieus naar het eindresultaat

PS: Plus, de comic waarop dit verhaal grotendeels gebaseerd werd, is pretty awesome
    no votes  

iTrader
    0
    Ja okee maar vind het verwarrend.
    eerst een geslaagde trilogie met als medehoofdrolspeler wolverine. Dan een film toegewijd aan de oorsprong van wolverine.
    Dan een film over de eerste x-men mannen(bangelijke film trouwens) om dan terug een film te maken die simpelweg Wolverine heet maar wel leuk moet passen binnen het x-men schema.
    Enfin ja ze maken het moeilijk voor de mensen die niet met de comics bezig zijn. En 1 film over Wolverine is wel genoeg denk ik.
    no votes  

bram4815162342's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ja ik snap het wel.
    Maar ik denk dat het publiek vooral bij Days of Future Past zich in het haar zal krabben, oude cast met nieuwe cast met een timetravel-scenario die de oude films moet linken met First Class, waar er dus nu al een hoop continuïteitsfouten inzitten (kale, wandelende Patrick Stewart als Xavier in zijn Origins - Wolverine cameo, terwijl McAvoy's Xavier al verlamd is terwijl ie nog haar heeft, etc.).

Aanvankelijk denk ik dat het het plan was om de First Class prequel reeks losstaand te maken van alle hedendaagse X-Mens, maar dat plan is nu inderdaad van tafel geveegd.

Ondanks de verwarring en continuity problemen, ben ik toch benieuwd naar beide films.
    En dan nog meer naar Days of Future Past: sentinels, Trask,... al lijkt het er jammer genoeg wel weer op dat ze de focus weer op Wolverine zullen leggen (Singer is wss zot van Jackman, geen andere verklaring voor )
    no votes  

Zymp's schermafbeelding
    iTrader
    320 (100%)
    Ik vond deze eigenlijk echt saai. Ben gisteren gaan zien, en dat japans gedoe was te veel met tijden. En imo ook voorspelbaar

Spoiler:

De villains waren dus inderdaad voor mij ook een pak minder, ...

Niet echt een aanrader imo.
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram4815162342 Bekijk bericht
    Ja ik snap het wel.
    Maar ik denk dat het publiek vooral bij Days of Future Past zich in het haar zal krabben, oude cast met nieuwe cast met een timetravel-scenario die de oude films moet linken met First Class, waar er dus nu al een hoop continuïteitsfouten inzitten (kale, wandelende Patrick Stewart als Xavier in zijn Origins - Wolverine cameo, terwijl McAvoy's Xavier al verlamd is terwijl ie nog haar heeft, etc.).

Aanvankelijk denk ik dat het het plan was om de First Class prequel reeks losstaand te maken van alle hedendaagse X-Mens, maar dat plan is nu inderdaad van tafel geveegd.

Ondanks de verwarring en continuity problemen, ben ik toch benieuwd naar beide films.
    En dan nog meer naar Days of Future Past: sentinels, Trask,... al lijkt het er jammer genoeg wel weer op dat ze de focus weer op Wolverine zullen leggen (Singer is wss zot van Jackman, geen andere verklaring voor )
    puur geld omdat Jackman al een hogere status heeft.
    Fassbender en mcavoy maken hun rol veel grootser in mijn ogen.
    no votes  

SarahBaptie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram4815162342 Bekijk bericht
    Ja ik snap het wel.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de toekomst die men gaat zien in days of future past een alternate reality zou zijn. Daarom de wierd stuff met xavier die loopt.

Is wel nergens bevestigd maar zou kunnen kloppen.
    no votes  

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Degelijke film zonder meer doch niks speciaals en compleet overbodige 3D want de regisseur gebruikt meestal een zodanige lens/focus dat enkel de voorgrond scherp is en dan heb je natuurlijk niet heel veel aan dieptebeeld. Mij stoort 3D niet, ik vind het zelfs heel plezant als het goed wordt gebruikt, maar hier (en in de meeste Marvel films) is het compleet nutteloos. Zelfs de actiescenes waren er amper voor gemaakt.
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)
    no votes  

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Cava film. Heb genoten van de actie-scenes, maar had zoveel meer verwacht van Silver Samurai en Viper. Waarom moeten ze zo vaak villains verkrachten in verfilmingen

Het beste was eigenlijk de mid-credits scene.
    Spoiler:
    no votes  

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten