Pagina 5 van 5 Eerste 12345

Discussie: Pacific Rim

dacuba
    Guest
    Nee, er is enkel plaats voor oriminele grapjes.
    no votes  

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    meh, hier zat veel meer in. Knap design maar zo leeg en oppervlakkig. Als de actie leuk had geweest had ik dat kunnen vergeven maar dat is imo niet het geval. Als je een raket activeerd om je vuist sneller te doen aankomen moet da ook echt wel effect hebben. Het enige shot dat mij deed opkijken was dat stuk overdag waarin een kaiju door de muur breekt. Voor de rest speelt een groot deel van de actie zich snachts af en lijkt alles te log, te zwaar en gewoon te traag om echt pijn te doen

6.5/10 - Je kan beter de eerste transformers nog eens opleggen als je brainless giant robot combat wil zien.
    no votes  

Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Best wel impressive, al zwakte het serieus af naar het einde toe. De clichés stapelden zich op toen.

Al bij al best wel een dikke film, mede dankzij Idris Elba. Zalige kerel, itt Charlie Day en die andere irritante wetenschapper.

8/10
    Laatst gewijzigd door Foose; 28 juli 2013 om 02:03
    no votes  

Saint's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    meh, hier zat veel meer in. Knap design maar zo leeg en oppervlakkig. Als de actie leuk had geweest had ik dat kunnen vergeven maar dat is imo niet het geval. Als je een raket activeerd om je vuist sneller te doen aankomen moet da ook echt wel effect hebben. Het enige shot dat mij deed opkijken was dat stuk overdag waarin een kaiju door de muur breekt. Voor de rest speelt een groot deel van de actie zich snachts af en lijkt alles te log, te zwaar en gewoon te traag om echt pijn te doen

6.5/10 - Je kan beter de eerste transformers nog eens opleggen als je brainless giant robot combat wil zien.
    Ik volg hier wel in. Toen die robot op de haven begon te lopen was dat direct veel dynamischer.
    In de oceaan krijg je bijlange niet de indruk van hoe groot dat die monsters zijn.
    Jax uit SoA is nog altijd Jax, zelfs zijn loopje heeft hij niet verleerd...
    Elba staat er, goede acteur.

Amusante film. Grijns naar de anime invloeden. Ale ja, eigenlijk is het NGE live action.

7/10
    When the last light warms the rocks and the rattlesnakes unfold
    no votes  

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Daarstraks gezien en aangenaam verrast. Niet vanwege de originaliteit, maar omdat het gewoon een heerlijke brainless film is. Ja, de clichés stapelen zich bij momenten erg hoog op en de humor is vaak flauw en voorspelbaar. Maar aan de andere kant waren de robotgevechten de moeite waard en vond ik de uitwerking van de kaiju's goed. Nadeel is wel dat de film te snel begint, maar dat is geen grote ergernis.
    no votes  

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YaMo Bekijk bericht
    Maar wordt er nu in gerimd of niet?

Nuja ik hoef hem niet te zien.

Waarschijnlijk weer zo'n film met een klein liefdesverhaal in om de pubermeisje wat content te stellen en een grote macho cowboy die met zijn mech de wereld redt van de ondergang zodat de mensheid, again, weer zegeviert en iedereen rustig zijn belastingen verder kan betalen en zijn kantoorjobke verder kan uitvoeren.
    Boring as hell dus.
    Laatst gewijzigd door Ohm; 17 augustus 2013 om 02:58
    ...Ω...
    no votes  

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat snap ik dus niet... al een oordeel over een film hebben, maar je hebt hem nog niet gezien
    no votes  

squan's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Waarschijnlijk weer zo'n film met een klein liefdesverhaal in om de pubermeisje wat content te stellen
    Ongeveer

en een grote macho cowboy die met zijn mech de wereld redt van de ondergang
    Jup

zodat de mensheid, again, weer zegeviert
    Correct

en iedereen rustig zijn belastingen verder kan betalen
    Zo kan je het stellen

en zijn kantoorjobke verder kan uitvoeren.
    Waarschijnlijk

Boring as hell dus.
    Nope

#vooroordelen
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
    no votes  

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kil911ler Bekijk bericht
    Dat snap ik dus niet... al een oordeel over een film hebben, maar je hebt hem nog niet gezien
    De meeste films, zoals deze, moet ik niet gezien hebben wil ik weten hoe ie in elkaar zit en gaat eindigen.
    Ik zie naar de trailer en weet al genoeg.
    ...Ω...
    no votes  

Anvil's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vond het wel een afknapper van jewelste in de battle met de 3 jaegers dat dienen crimson typhoon ( die werd voorgesteld als 10 succesfull defences ofzo van hong kong op z'n palmares te hebben staan ) in iets van een 3-4 moves werd gemold.Zeer snelle "GG, bb now" voor de jappen :S anders: beukfilm en zoals hier al meermaals werd aangehaald een popcornfrettende mindless entertainment movie
    Number 75 of the Izegem Tribes - Defensive Tackle
    Excitus Acta Probat
    no votes  

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren dan toch maar gaan zien in de kinepolis om het spektakel tot zijn recht te laten komen..

Viel mij echt zwaar tegen.

Ze hadden dat toch 100 keer beter kunnen uitwerken?

En dan heb ik het niet eens over de plotholes ofzo. Ik bedoel gewoon de gevechten, wapensystemen, robots en monsters.

Als ik brainless actie wil zien, of apocalypse toestanden, doe mij maar Independence day voor het ene en Transformers voor het andere. (Zaten tenminste ook nog hot chicks in ook!)

5/10
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus
    no votes  

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvil Bekijk bericht
    Vond het wel een afknapper van jewelste in de battle met de 3 jaegers dat dienen crimson typhoon ( die werd voorgesteld als 10 succesfull defences ofzo van hong kong op z'n palmares te hebben staan ) in iets van een 3-4 moves werd gemold.Zeer snelle "GG, bb now" voor de jappen :S anders: beukfilm en zoals hier al meermaals werd aangehaald een popcornfrettende mindless entertainment movie
    Vond ik ook zeer jammer, had graag de andere Jaegers met wat meer screentime willen zien. Hetzelfde bij Coyote Tango. Daar zag je gewoon de Kaiju neergaan en plots stond ie daar ff voor de zon
    no votes  

Pagina 5 van 5 Eerste 12345

Regels voor berichten