Praga's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Terminator: Dark Fate

Terminator: Dark Fate is een film die erg op een vaste formule steunt, en die duidelijk laat merken dat zijn makers (met James Cameron, de regisseur van de superieure eerste twee films, die hem producete en meepende aan het scenario) zo weinig mogelijk risico's wilden nemen met het bekende Terminator-stramien. Dat maakt er meteen ook een bijzonder fletse, voorspelbare prent van: het is een (véél!) betere film dan Genisys (2015) en Salvation (2009), maar het blijft een rommeltje.

De hele review kan je vinden op onze frontpagina.
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"

Bompaization's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Judgement Day is mijn ogen nog steeds de beste actiefilm aller tijden. Alles wat daarna kwam waren slappe aftreksels. Dat is natuurlijk voor een groot deel te wijten aan het feit dat ik toen een leeftijd had dat blockbusters van dat kaliber nog iets magisch hadden.. maar goed, ik ga deze uiteraard kijken maar ik verwacht er niet veel van.
    Waarom ze alwéér 'de sterke vrouw' moeten portretteren is in deze tijd de normale gang van zaken. Ze hebben Doctor Who, Ghostbusters, Ocean's 11 en Star Trek al naar de kloten geholpen, dus waarom deze ook niet.
    __________________________________________________ _
    In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Regels voor berichten