Discussie: Disney's Aladdin

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Disney's Aladdin

Er hangt véél los aan Aladdin, maar het is tegelijkertijd het soort film waarin je een hoop door de vingers ziet. Een brok onbesuisd sympathiek entertainment, of je nu het origineel hebt gezien of niet.

Volledige review: https://www.9lives.be/review/aladdin
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"

iTrader
    0
    'k Vond het nog een goede film, 'k wist ook bijna niets meer van het origineel.. Het enige dat mij stoorde, was de benoeming 'tapijt' voor Kleedje

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praga Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Er hangt véél los aan Aladdin, maar het is tegelijkertijd het soort film waarin je een hoop door de vingers ziet. Een brok onbesuisd sympathiek entertainment, of je nu het origineel hebt gezien of niet.

Volledige review: https://www.9lives.be/review/aladdin
    HOW DO YOU KNOW????!!!!

iTrader
    0
    Toen ik de zaal buiten kwam, deze gevoelens:
    - het gevoel dat je net een heel goede musical gezien hebt, alles in kraaknette kostuums en decors gecombineerd met mooi verhaal
    - de geest door will smith vond ik heel goed gedaan
    - het stuk van waarin jasmien jafar tracht te verleiden is eruit gelaten
    - ik was aan het wachten op de zware live-action op het einde, wat in de tekenfilm redelijk intens is, maar hier speelde alles zich bijna af in het kamertje van de koning
    - de boodschap dat je vooral jezelf moet blijven wordt er meer ingedragen dan in de tekenfilm
    - de geest is na zijn vrijlating blijkbaar geen geest meer maar een mens. betekent dit dat een vervolgfilm niet kan? geen idee.
    - de nederlandse stem van jasmien kan niet zo goed zingen als in de tekenfilm imo, kan ook zijn omdat je het anders gewend bent
    achteraf
    - rol van jafar is nogal ergerlijk, veel te jong gastje dat nauwelijks ouder is dan aladdin zelf
    - rol van yago is een ergerlijke vogel met weinig tekst, terwijl hij in de tekenfilm wel prominent en grappig was
    - aladdin ziet er wat uit gelijk een bollywood karakter, zowel in alle kraaknette kleurige kledij als zijn manier van acteren

Regels voor berichten