Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Discussie: Avengers: Endgame

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kan er iemand mij uitleggen hoe het komt dat
    Spoiler:

Ik ben waarschijnlijk ook de enigste persoon die de film maar meh vond en ik begrijp de review hier van 6/10.
    En ik ben dan nog wel een marvel fan.
    Vond Infinity Wars veel beter.
    Spoiler:

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Ik ben deze middag ook gaan zien in Gent. Ik ga niet zoveel naar de cinema maar voor deze maak ik graag een uitzondering.
    Maar dat viel mij ook heel hard op. Veel stille momenten, gejuich, heb er zelfs paar horen luid snikken op een paar momenten.
    Eerste deel vond ik iets te traag vooruit gaan. Eindgevecht dan weer iets te chaotisch imo. Maar al bij al mooie afsluiter voor heel wat personages
    Bij ons in de zaal zaten 2 meiskes echt keihard te wenen. Nie gewoon traantje en ne snik maar echt wenen.

Dat wat in de spoilertag staat had ik toch door, ook al heb ik lang niet alle films gezien. Wel de juiste film.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Er staat nergens een megaspoiler in de review. Dat bepaalde acteurs/actrices hun contract afloopt na Endgame is iets dat al jaar en dag bekend is maar nergens staat iets over hoe het met een bepaald personage gaat na het einde van de film.
    ik vind dat er in de OT toch een spoiler staat, wat ik anders niet verwacht had voor ik deze thread zag, niet iedereen is op de hoogte van de contracten ed.
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Er echt van genoten. Ik heb mij zelfs niet geërgerd aan het publiek in de zaal, maakt dat mee.

Visueel vond ik het ook wel de moeite om te zien in de cinema, ook de 3D vond ik niet storend. Bijna zijn 18 euro waard (ja, echt 18 euro ).

iTrader
    0
    Genietbare film maar Infinity war is beter.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Kga morgenmiddag, Kinepolis, 2D laser ultra + Dolby Atmos en ne cosy seat. 18 euro de man lol. Maar normaalgezien geen kat in de zaal en dit is toch het soort film waar ik nog wel eens voor naar de cinema wil gaan. Dan wil ik ook alles erop en eraan. (behalve 3D, dat niet)
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    Hmm. Toch een stuk minder dan infinity war. De film mocht zeker 30 minuten korter zijn.

Spoiler:

Wel ferm genoten van het laatste stuk.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Geslaagde film, maar het eerst (anderhalf) uur, zat ik wel echt op m'n honger. Ik denk dat ik zelfs 2x op m'n horloge heb gekeken hoe lang em bezig was
    Wat nadien volgt, maakt het wel af natuurlijk.

Spoiler:
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badger Bekijk bericht
    Spoiler:
    Spoiler:

JackM's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik merk dat ik precies een iets andere mening heb dan de meeste. Ik was niet zo'n denderende fan van infinity war. Steeds het gevoel gehad dat daar teveel ingepropt zat. Dat had ik nu net niet, waardoor hij voor mij zelf minder lang aanvoelde dan infinity war. Kdenk dat em gemakkelijk nog een kwartier langer kon zijn.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Er echt van genoten. Ik heb mij zelfs niet geërgerd aan het publiek in de zaal, maakt dat mee.

Visueel vond ik het ook wel de moeite om te zien in de cinema, ook de 3D vond ik niet storend. Bijna zijn 18 euro waard (ja, echt 18 euro ).
    6,50 hier op release UGC (kan ook wel komen omdat het voormiddagvoorstelling was enfin voormiddag toen voorstelling begon toch) .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Boing's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Endgame was Allright , Mooie beelden en super gevechten.
    Verhaal lijn was 50% wat ik in gedachten had, Niet alle keuzes voor de story of personages vond ik 100%.

Maarjah , meningen mogen verdeeld zijn
    Toch een mooie afsluiter, want dat is Endgame, Een toch redelijk afgesloten hoofdstuk & geen stand alone film.
    Keep it co-op!
    Boing co-op Gaming @Youtube:
    https://youtu.be/eCpxSedzplY

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Na een jaar marvelmoeheid vorige week infinity war en black panther gezien. En dan gisteren deze.

Verhaal vond ik goed, net als de effecten, had ook op het einde niet het gevoel dat ik 3 uur neergezeten had.

Spoiler:

iTrader
    0
    Eerste 15 minuten vond ik verschrikkelijk. Even simpel bij elkaar komen, paar oneliners afvoeren (oa Captain Marvel en dat gesprek tussen Widow en Captain dat ook in de trailer terugkomt) en hups, Thanos gelokaliseerd en er naartoe. Verwachtte me aan wat random gevechten en terug wat geslinger doorheen het universum, maar gelukkig zat ik er compleet naast. Alles na het '5 years later' scherm was echt briljant. Tijdsreizen blijft gevaarlijk voor plotholes e.d, maar ze hebben imo zo perfect mogelijk uitgelegd hoe beïnvloeding van het verleden geen invloed heeft op het heden en ook waarom bepaalde keuzes niet gemaakt werden. Solide 9/10.

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    I know het is een mening maar reviewers moeten soms afstand nemen van hun eigen mening en neutraler de film bekijken.
    NEE. Dikke, vette NEE. Afstand nemen van je mening is het ergste, het domste en bovenal het saaiste dat je als criticus kan doen. I can't even-

Nee.

Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten