Razer's schermafbeelding
    iTrader
    80 (89%)

Spider-Man Homecoming

Release: 2017
    Avontuur / Actie
    geregisseerd door Jon Watts

Met deze Homecoming keren we terug in de tijd, meer bepaald de periode waarin Spider-Man nog maar een 15 jarige tiener is.

Universal en Marvel blijven hun zoektocht voortzetten naar de perfecte Spider-Man. Tobey Maguire en Andrew Garfield hebben hun Spider-Man kostuum aan de kapstok gehangen. Nu is het de beurt aan de jonge Tom Holland om zich bewijzen.

Spider-Man Homecoming gaat verder waar Captain America: Civil War is gestopt. Toch wat de avonturen van Peter Parker betreft. Deze laatste keert terug naar zijn normale leventje nadat hij zijn eerste superheldengevecht erop heeft zitten. Dat verloopt echter niet van een leien dakje. Zeker als je weet dat hij al snel kennismaakt met een nieuwe slechterik, namelijk 'the Vulture'. Een rol die Michael Keaton op het lijf geschreven staat.

Miljonair Tony Stark ziet dan weer een toekomst voor de impulsieve Spider-Man en besluit hem onder zijn hoede te nemen. (Staat er hem een rol te wachten in de nieuwe Avengers-film?)

Verder krijgt spider-Man een oogje op 'Liz', het nieuwe meisje van zijn dromen. Hij doet er dan ook alles aan om haar hart te veroveren, zonder zijn superheldenidentiteit prijs te geven.

Wie graag zelf eens als Spider-Man aan de slag wil gaan, dat kan! Insomniac Games komt binnenkort met een Spider-Man game op PS4

Conclusie

Homecoming zorgt voor een frisse wind in de Spider-Man franchise. Geen hectische slingerscènes, en de romantiek tussen Spider-Man en zijn nieuwe liefje zijn minder opvallend aanwezig dan in de voorgaande films. In de plaats krijgen we meer humor, verbluffende actiescènes en een frisse jonge Spider-Man die nog de knepen van het vak moet leren.

Tip: blijf zeker zitten tot na de eindcredits!

8.5/10
    Laatst gewijzigd door Razer; 9 augustus 2017 om 13:49
    Steam & PSN
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Door u review was ik gistere van gedachten nog verandert en heb ik deze genomen.
    Een 8,5 maar? Een dikke vette 10 ja, beste spiderman film ooit voor mij. Was gewoon af, goei acteurs, goei aktie scenes, goed opbouwend verhaal, niks saai gedoe ook, alles goe in beeld gebracht ook dus geene zattemans camera gedoe. Ik kan er niks slecht over zeggen en er zat idd ook meer humor in wat ook een extra is in zo'n films.
    Topfilm.
    no votes  

Regels voor berichten