Pagina 3 van 3 Eerste 123

Discussie: Dunkirk

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    "de gewone man" is degene die zeurt over details en niet van de cinematografie aan't genieten is.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dé film voor de liefhebber van beeldvorming. De samenwerking van beelden, geluid en opbouw is fenomenaal. Tegenwoordig zijn er té weinig mannen die zo mooi het simpelste poepverhaal als dit op deze manier kunnen brengen. Het is meeslepend, intens en emotioneel. Cinematografische top en dit jaar op eenzame hoogte.
    +1

En wat een soundtrack ook alweer van Hans Zimmer. Staat hier ondertussen al 3 weken op repeat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wonkelrijm Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kent de gewone man dan zoveel details uit de tweede wereldoorlog? Ik vond toch dat er wat meer aandacht mocht zijn voor details, en films zoals Transformer en Fast & Furious zeggen me hoegenaamd niks.
    2 maten en gewichten imo. Mij stoort het echt geen reet dat er op een handvol scenes moderne bouwelementen te bespeuren zijn, terwijl 99% van de film échte schepen/Spitfires/etc. bevat. Er zijn veel regisseurs die gewoon op een random strand zouden gaan filmen en alles via CGI invullen. Nolan gaat gewoon naar Duinkerke, gebruikt échte Spitfires, zet zijn acteurs op een echte boot en vermijd CGI -terecht- als de pest. Zo'n zaken zijn voor mij 100x belangrijker dan dat er geen Velux'en te bespeuren zijn.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

FurtiveDuck's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Duinkerke, Dunkirk, geen goor CGI gordijn want de stad geniet een hoofdrol. Daar hoort identiteit bij en daarom kiest hij volgens mij bewust voor enkele shots die de stad, zoals ze er nu bij ligt, duidelijk in beeld brengen. Is trouwens ook een relatief goedkope film als je de rest van Nolan z'n projecten bekijkt.
    no votes  

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten