Release: 2016
Genre: Animatie, avontuur, komedie
Regisseur: Greg Tiernan, Conrad Vernon

Supermarktartikelen op zoek naar hun bestaan. Klinkt absurd? Is het ook! Het verhaal gaat over producten in de supermarkt die koste wat kost willen gekocht worden door de mens, hun zogenaamde goden, met het idee het walhalla te bereiken. In de hoofdrol hebben we hotdog worst Frank (stem van Seth Rogen), die uit een winkelkar valt en zo uit zijn verpakking in het gangpad van de supermarkt terecht komt. Frank tracht opnieuw zijn verpakking te bereiken, maar ontdekt ondertussen de gruwelijke waarheid van hun ├ęcht lot... Kan hij de andere producten op tijd redden en terug in de armen vallen van zijn geliefde, het hotdog broodje?

Zet Seth Rogen, Jonah Hill en Evan Goldberg samen, voorzie voldoende bedwelmende middelen en je krijgt deze film: een doldwaze animatiefilm met heel wat zwarte, politiek incorrecte, seksistische, kindonvriendelijke humor. R-rating well deserved! Hoewel vaak nogal platte, vulgaire humor, merkte ik dat ik toch steeds met een smile op mijn gezicht aan het kijken was. Het is alleszins belangrijk dat je weet waar je aan begint en wat je kan verwachten. Wat voor de ene als grappig en 'anders' wordt ervaren, zal voor de andere eerder een film zijn vol flauwe, vulgaire, beledigende grappen. De trailer bekijken is alvast aangeraden:

Kan je zelf wel wat verdragen en wil je eens een ander soort animatiefilm? Dan is dit zeker een film voor jou! Ik geef 'm alvast

7,5/10