Discussie: Assassin's Creed

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Assassin's Creed

Ben hem gisteren gaan zien, en als je uw verwachtingen niet te hoog stelt en beseft dat het om een gamesverfilming gaat, dan is ie best te pruimen (in t gezelschap van een zak chips met zout en een cola light). Verwacht je Hollywoodiaanse blockbuster-toestanden, dan valt ie lelijk tegen. Assassin's Creed-fans zullen het zeker leuk vinden om de games eens tot leven te zien komen op het witte doek, anderen gaan er waarschijnlijk geen hol aan hebben.

Ook onze filmreviewer Ronald ging de film zien, en zijn review kan je achter deze review-link lezen.
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"
    no votes  

botchla's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Thanks, was aan't twijfelen om hem met de madam te gaan zien die in feite al gelukkig is om Fassbender te zien (acteren). We gaan het erop wagen .
    Education costs money, but then so does ignorance.
    no votes  

Sir. K's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door botchla Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Thanks, was aan't twijfelen om hem met de madam te gaan zien die in feite al gelukkig is om Fassbender te zien (acteren). We gaan het erop wagen .
    Uiteindelijk tevreden van uw keuze? Ik twijfel ook enorm, gezien de vaak nogal negatieve reviews.
    no votes  

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    We gaan pas volgende week, met 2 kids gaat dat niet meer zo vlot. Ik zal iets posten achteraf!
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Goede raad; geef er u geld echt niet aan, echt niet. Geen goede film hoor; de aktie scenes waren nog niet slecht maar niet top gefilmd, de film is ook ééntonig, het zit met haken en ogen in elkaar, veel teveel gehakketak enz.... Veel goeds kan ik der echt niet over zeggen, ik had er nochthans veel van verwacht, als je den trailer zag maar helaas pindakaas, middelmatige film en zeker zijn geld niet waard, ik had toch beter star wars genomen.

Als ik deze met Warcraft vergelijk dan was Warcraft niet een beetje beter maar o zoveel beter, Warcraft vond ik top (als je natuurlijk de game niet speelt zullen mensen die ook niet vet vinden).

Ik heb gister geld in het water zitten gooien door deze film te nemen, ppff.
    En natuurlijk is het eten nog maar eens duurder geworden. Neem altijd nacho en cola, hopla, weer een stukske bij, het houd niet op.
    no votes  

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het feit dat je van AC hetzelfde verwacht als een Star Wars film dat is toch uw eigen fout hoor, een gevestigde movie franchise met een gigantisch budget tov een verfilming van een game met een klein budget, soit.

Voor mij een 5/10, een popcorn movie voor thuis op de zetel, blij dat we er geen geld aan hebben gegeven.

In mijn ogen een degelijke verfilming van de Assassin's Creed franchise, echter is de film op zichzelf absoluut geen hoogvlieger. De film is zo opgebouwd dat je er naar kan gaan kijken zonder ooit van AC gehoord te hebben wat positief was enerzijds, anderzijds hebben ze wat elementen geschrapt of aangepast die wel stoorden en mijn inziens de film ook hadden beter kunnen maken.

Het verhaal was mager maar stond toch volledig centraal waar je in zo'n films snelheid en actie verwacht. Er zaten ook een aantal storende elementen in die het verhaal vertraagden en het tempo uit de film haalden meerbepaald:

- Animus in de film is een "arm" waarmee je vrij kan bewegen. Tijdens bepaalde actiescenes werd er gewisseld tussen de voorouder en het "heden".
    - Vaak extreme long shots die compleet onnodig waren.
    no votes  

Sir. K's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door botchla Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het feit dat je van AC hetzelfde verwacht als een Star Wars film dat is toch uw eigen fout hoor, een gevestigde movie franchise met een gigantisch budget tov een verfilming van een game met een klein budget, soit.

Voor mij een 5/10, een popcorn movie voor thuis op de zetel, blij dat we er geen geld aan hebben gegeven.

In mijn ogen een degelijke verfilming van de Assassin's Creed franchise, echter is de film op zichzelf absoluut geen hoogvlieger. De film is zo opgebouwd dat je er naar kan gaan kijken zonder ooit van AC gehoord te hebben wat positief was enerzijds, anderzijds hebben ze wat elementen geschrapt of aangepast die wel stoorden en mijn inziens de film ook hadden beter kunnen maken.

Het verhaal was mager maar stond toch volledig centraal waar je in zo'n films snelheid en actie verwacht. Er zaten ook een aantal storende elementen in die het verhaal vertraagden en het tempo uit de film haalden meerbepaald:

- Animus in de film is een "arm" waarmee je vrij kan bewegen. Tijdens bepaalde actiescenes werd er gewisseld tussen de voorouder en het "heden".
    - Vaak extreme long shots die compleet onnodig waren.
    Beetje een bevestiging van wat ik er zelf van verwacht. Ga er dus ook geen geld aan hangen en later eens thuis bekijken
    no votes  

Regels voor berichten