Pagina 1 van 2 12 Laatste

iTrader
    0

Thumbs down [BF5] Wie wil in een Battlefield 5 groep spelen?

Laatste posten zijn 2 a 3 jaar geleden.

Als hier nog mensen zitten die BF4 en binnenkort BF5 willen spelen

Eén adres:

9lives Discord

https://discord.gg/V6dN8RP

Niet moeilijk dat dit forum DOOD is. De verantwoordelijke onmiddellijk permban van het internet geven aub.
    Laatst gewijzigd door vishnusixclix; 7 augustus 2018 om 08:46 Reden: edit: juiste discord opgegeven.

CoBalT's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Kan zo al reden wie da gij zijt

Jimz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik zou willen maar gaan da spel niet kunnen spelen systeem te zwak
    Twitch.tv/Sumtinwon // Find me on 9Lives Discord or pm for My discord.

iTrader
    0
    Iemand die mij een forum kan aanraden voor pc die nederlandstalig is. Tweakers ken 'k al maar weet niet of dat één van de betere is ?

Dit is hier toch wel echt een dooie boel zunne

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xhizor Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand die mij een forum kan aanraden voor pc die nederlandstalig is. Tweakers ken 'k al maar weet niet of dat één van de betere is ?

Dit is hier toch wel echt een dooie boel zunne
    Met Tweakers hebt ge toch al een zeer actief forum vast. Zo ook het BfV topic. Als ge wilt samenspelen hebben ze een discord.
    Veel alternatieven zijn er niet lijkt mij voor NL actieve fora.

Alleszins veel aangenamer om als squad te spelen dus ik ga mij daar toch ook maar eens aanmelden denk ik.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

stevedc's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb hem zelf al (abonnement op ea access) Maar moet zeggen hij is echt heel goed (vind ik zelf toch) Als er mensen zijn die samen willen spelen?
    Sir there is A problem!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Met Tweakers hebt ge toch al een zeer actief forum vast. Zo ook het BfV topic. Als ge wilt samenspelen hebben ze een discord.
    Veel alternatieven zijn er niet lijkt mij voor NL actieve fora.

Alleszins veel aangenamer om als squad te spelen dus ik ga mij daar toch ook maar eens aanmelden denk ik.
    Tweakers heeft allesinds geen discord toch niet officieel, net op hun forums gecheckt er zijn wel ergens plannen ervoor. Maar er is nog niks concreets beslist

https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1884217

K'ga eens kijken in dat bf v topic misschien dat er daar ergens een link staat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevedc Bekijk bericht
    Heb hem zelf al (abonnement op ea access) Maar moet zeggen hij is echt heel goed (vind ik zelf toch) Als er mensen zijn die samen willen spelen?
    Is dat xbox of pc zelf ben 'k actief op pc maar speel soms op rare uren zo vroeg in de ochtend of namiddag ver nooit s'avonds

Xhizor_87 is men gebruikersnaam op origin mag me gerust toevoegen als je op pc actief bent, weet ook niet of alles nu momenteel goed werkt om in squad te spelen.

Denk zelf om een nedelandstalige community clan te joinen denk dat dit onze beste optie is om mensen te vinden om mee samen te spelen. Maar op battlefield vind je dat niet zo vlug

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Tweakers heeft allesinds geen discord toch niet officieel, net op hun forums gecheckt er zijn wel ergens plannen ervoor. Maar er is nog niks concreets beslist

https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1884217

K'ga eens kijken in dat bf v topic misschien dat er daar ergens een link staat
    Link staat inderdaad ergens in het BF V topic. Wordt gebruikt voor Bf 1 en nu dus Bf V dacht ik.

Als ik mijn headset gefixed heb wil ik gerust ook wel eens samenspelen met wat 9livers.

stevedc's schermafbeelding
    iTrader
    0

Is dat xbox of pc zelf ben 'k actief op pc maar speel soms op rare uren zo vroeg in de ochtend of namiddag ver nooit s'avonds

Xhizor_87 is men gebruikersnaam op origin mag me gerust toevoegen als je op pc actief bent, weet ook niet of alles nu momenteel goed werkt om in squad te spelen.

Denk zelf om een nedelandstalige community clan te joinen denk dat dit onze beste optie is om mensen te vinden om mee samen te spelen. Maar op battlefield vind je dat niet zo vlug

Op pc heb je toegevoegd op origin
    Sir there is A problem!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Voor degene die niet meteen die link terug vinden van tweakers

https://discordapp.com/invite/zfeG8Tr

Maar tis ook weer maar een dooie boel 50 man online en zijn er ver maar 3-4 die iets aan het spelen zijn en tis dan nog niet eens bf v

En voor mij is een headset niet noodzakelijk heb ook één in men bezit, en speelt inderdaad wel vlotter. Maar alles is beter dan met randoms te spelen, zolang je maar geen tank neemt en er een hele match op de basis mee zit te campen. Heb 'k ook al meegemaakt

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevedc Bekijk bericht
    Op pc heb je toegevoegd op origin
    Je mag mij ook altijd eens toevoegen als je wil: SaikooBe

Voor degene die niet meteen die link terug vinden van tweakers

https://discordapp.com/invite/zfeG8Tr

Maar tis ook weer maar een dooie boel 50 man online en zijn er ver maar 3-4 die iets aan het spelen zijn en tis dan nog niet eens bf v

En voor mij is een headset niet noodzakelijk heb ook één in men bezit, en speelt inderdaad wel vlotter. Maar alles is beter dan met randoms te spelen, zolang je maar geen tank neemt en er een hele match op de basis mee zit te campen. Heb 'k ook al meegemaakt
    Dat is behoorlijk teleurstellend. Ik ga ervan uit dat dat wel nog een stuk beter wordt na 20 november.
    Die randoms, daar moet je toch wat geluk met hebben. Ik heb toch al redelijk wat kunnen spelen met squad leden die toch iets of wat proberen om samen te spelen.

Ik heb u ook alvast eens toegevoegd!

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    148 (97%)
    Iemand hier die speelt? Loving it maar is zo frustrerend om met randoms te spelen die niet babbelen

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Iemand hier die speelt? Loving it maar is zo frustrerend om met randoms te spelen die niet babbelen
    Ik speel af en toe, meestal in de vooravond.
    Ik wil je wel toevoegen op Origin, wat is uw username?
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

iTrader
    24 (100%)
    Jammer dat er zo weinig beweging is in het BF V PC gedeelte. Had gedacht voor zo'n shooter…

Quaghmire42 op Origin, voeg maar toe! Speel de laatste tijd nogal vaak, BF 1 ook vaak gespeeld. Heb wel geen Discord/VOIP/micro, maar dat gaat even goed met die nieuwe danger ping, commands, en chat

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GenesisX Bekijk bericht
    Jammer dat er zo weinig beweging is in het BF V PC gedeelte. Had gedacht voor zo'n shooter…

Quaghmire42 op Origin, voeg maar toe! Speel de laatste tijd nogal vaak, BF 1 ook vaak gespeeld. Heb wel geen Discord/VOIP/micro, maar dat gaat even goed met die nieuwe danger ping, commands, en chat
    Ik heb u toegevoegd op Origin.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten