Pagina 1 van 46 1234511 ... Laatste

Discussie: Battlefield 1

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Battlefield 1

release: 21 oktober 2016
    genre: FPS
    dev: DICE

Post jullie bevindingen van de béta hier en later van de volledige game.
    no votes  

devil's schermafbeelding
    iTrader
    138 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    netcode is ver van goed momenteel

maar voor de rest speelt die wel vlot en hij ziet er super mooi uit, draait hier ook 130 fps op 1440p ultra setting.
    wel hier en daar nog bugs aan de kleding die ineens uitrekt enzo lol.
    intel I7 8700k @ 5ghz , asus maximus x hero, gtx 1080ti, gskill 16 gb DDR4 3600, , samsung 960 pro 512 gb, WD black 750 gb
    PSN: xdevil
    no votes  

Anoniem05's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ^amai, daarnet in fighter stroom van hits, met hitmarkers, maar geen damage, frustrerend. Maar 't is beta so yeah...
    no votes  

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Moest er iemand een PC code hebben en ze vanavond niet kunnen gebruiken... ;-).

Anyway de eerste feedback van Reddit is maar matig, ik ben benieuwd.
    no votes  

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik geniet er van, geen miserie, loopt soepel. Ik ben dan ook geen seasoned BF speler, dus vallen de irritaties mij misschien minder op.

no votes  

Reservoir_Dog's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb het 1 keer kunnen spelen, sindsdien krijg ik de beta niet meer opgestart. Weet iemand raad?
    no votes  

f33db4ck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zeer tof om te spelen. Ben '42 veteraan en dit smaakt naar meer!
    Grafische pracht alom! Draait aan 80 FPS op "High" preset met onderstaand systeem.

Heb voorlopig enkel het gevoel dat het allemaal op kleinere schaal is. Tov de vroegere BF's. Wake Island vs deze...
    no votes  

michiel6661's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Moest iemand nog een pc code hebben liggen, zou altijd leuk zijn om het toch al een dagje eerder te spelen
    Ik ben Michiel, groetjes.
    no votes  

Evolµtion's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    paar 4K screenshots gemaakt, ziet er echt prachtig uit

directe links:

http://i.imgur.com/6tn2dBD.jpg
    http://i.imgur.com/4wp8VPT.jpg
    http://i.imgur.com/1o33ti4.jpg

PSN & XBL: RaidXT http://twitch.tv/syberwolf
    i9 9900K, Aorus Master Z390, Corsair Vengeance Pro RGB 16GB 3200 DDR4, Gigabyte RTX 2080 Ti Gaming OC
    Playing: Death Stranding, Ghost Recon: Breakpoint, Gears 5 | Waiting for: Cyberpunk 2077, The Last Of Us 2, Pokemon: Sword, Bayonetta 3, GTA VI
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    grafische pracht, vlot en wel allemaal goed, maar wel weer 60 euro voor een fucking ''season pass'' als je de nieuwe maps en dlc wilt, in mijne tijd kwam een game complete, niet 60 op launch voor een 50% game en nog eens 60 erboven op voor een 100% game.

Fuck you EA
    no votes  

f33db4ck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is veel te duur voor het totaal pakket
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn eigen mening die ik vlug neergetypt heb op wat ik gespeeld en gezien heb
    1) Map suckt als infantry. Als vehicle whore is hij super. Tanks zijn hier super OP , letterlijk monsters met twee of drie verschillende kannonen per tank. Dan heb je nog vliegtuigen die ook goed zijn maar niet OP. 2) Het spel zelf voelt aan als een mix van battlefront en bf4 , ik vind het wel leuk spelen maar je voelt precies dat alles wat casual/console vriendelijker is gemaakt. 3) Alle wapens reageren verschillend. Assault is close range , vergeet alles na close range. Support is vooral mid range tot far range, wel zalige lmg's . Medic heeft een semi automatic (mijn favoriet momenteel) enkel hebben ze de revive me mechanic veranderd en revived er amper iemand omdat niet ermeer oplet. En sniper is jack of all trade op infantry. Je kan mensen oneshotten met 1 kogel in het hoofd of 2 op het lichaam. 3) Kill time ligt goed , niet te traag en niet te rap hangt vooral af met welk wapen je speelt . 4) Net als de klasses , elk wapen vereist een verschillende speelstijl --> super. 5) Combat voelt WW1 aan in brutaalheid , al is het jammergenoeg allemaal een beetje te fast paced vind ik voor een eerste wereld oorlog game. 6) Graphics zijn prachtig maar wel zelfde assets als battlefront aka de foto met textures gecombineerd. 7) Beste voor mij is de UI eigenlijk nog , deze valt eigenlijk niet op waardoor je het hele scherm hebt om alle pracht te zien.Conclusie : Ik koop het aan maar het voelt niet aan als een battlefield pur sang. Battlefield meets Battlefront. Ik ga mij er goed mee amuseren en vooral omdat het lekker oldschool knallen is.

En roadkills met een paard zijn machtig.
    no votes  

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vehicles zijn momenteel nog OP omdat de meeste mensen nog geen anti tank wapens hebben vrijgespeeld.

Verder vind ik het wel fijn als infanterie (ik heb bijna voornamelijk Medic gespeeld want inderdaad, die semi automatische geweer is zalig). De battles in de village (punten B, C en D) zijn echt wel tof met infanterie.
    De overige punten liggen te ver of zijn het paradijs voor snipers, die negeer ik gewoon meestal.

no votes  

CoBalT's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gamerboy101 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    grafische pracht, vlot en wel allemaal goed, maar wel weer 60 euro voor een fucking ''season pass'' als je de nieuwe maps en dlc wilt, in mijne tijd kwam een game complete, niet 60 op launch voor een 50% game en nog eens 60 erboven op voor een 100% game.

Fuck you EA
    In BF 1942 hete dat toen gewoon nog "expansions pack" maar het was er ook al... Koop u season pas op keysites en tkost u al veel minder
    Al dat gejank altijd van die season pass, het is er nu eenmaal, deal with it

(imo: Battlefield heeft in mijn ogen al altijd waar voor zijn geld geweest met die season pass)
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoBalT Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    In BF 1942 hete dat toen gewoon nog "expansions pack" maar het was er ook al... Koop u season pas op keysites en tkost u al veel minder
    Al dat gejank altijd van die season pass, het is er nu eenmaal, deal with it

(imo: Battlefield heeft in mijn ogen al altijd waar voor zijn geld geweest met die season pass)
    Ik heb het op de hoogdagen van CoD 1 en 2 en games zoals CS, en zoveel goedkoper is dat op key sites niet, had al vaak genoeg gezocht ten tijde van BF3 en 4 en heel soms met veel geluk krijg je er 10 euro af , enkel een jaar later staat het continue in de sales voor 20 euro ofzo.

''het is er nu eenmaal deal with it '' juist de mentaliteit waardoor EA dit kan doen, geen enkel spel is 120 euro waard voor het totaalpakket tenzij die 120 euro een CE is, we spreken hier wel over 120 euro voor eigenlijk gewoon 2 cd keys van een first person shooter, en 1 vd keys is enkel maar voor wat maps en weapons maar kost wel even veel als de full game.
    no votes  

Pagina 1 van 46 1234511 ... Laatste

Regels voor berichten