Pagina 1 van 2 12 Laatste
    sheep commando's schermafbeelding
    iTrader
    90 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

partij defecte consoles en accessoires

Ik heb over de jaren heen heel wat consoles gehad en veel geexperimenteerd met modchips, softmods, case mods etc. maar ik hou mij daar al een tijdje niet meer mee bezig.
    Heb mijn verzameling wat uitgekamd en zit hier met een partij van consoles en accessoires waar ik wel/niet aan geprutst heb en ik verkoop deze als 'defect', ook al zijn ze dat niet allemaal. Aan de power en TV kabels werd niets gedaan.
    Ik doe ze alleen als 1 pakket weg omdat ik mij er niet meer te veel mee wil bezighouden.
    Verzendkosten zullen 8 euro zijn naar een postpunt en 10,70 naar een huisadres, afhalen kan in Borgerhout.
    Startprijs is 5 excl. bij een bod sluit ik na 3 dagen. (Edit: afsluit Di 02/06 om 09:55 )
    Mvg

Pakket bevat:
    -Xbox 360 console + power brick + HDD 60GB + HDTV component kabel
    -Wii console + power cabel + Stand + Sensor bar + AV kabel + component kabel
    -Gamecube console + power cable + third party controller BigBen
    -OG Xbox Console + Street Fighter 15th anniversary controller Guile theme
    -Sega Saturn controller
    -Sega Saturn RF Unit /antenne kabel
    https://imgur.com/a/yZXD5AG
    Laatst gewijzigd door sheep commando; 30 mei 2020 om 17:31
    ㅋㅋㅋ

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    305 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    5 euro
    Bij twijfels, eet een snoepje.

Vicious PC's schermafbeelding
    iTrader
    50 (95%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    10 euro
    Dura Dura

iTrader
    305 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    11 euro

iTrader
    50 (95%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    12 euro
    Dura Dura

iTrader
    305 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vicious PC Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    12 euro
    Sorry, heb je moeten snipen, maar je bent te laat.
    Mocht je iets specifiek uit het pakket willen, stuur mij gerust een pm.

iTrader
    50 (95%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik vond de manier waarop je dat gedaan hebt wel écht niet mooi. Eerst een bod plaatsen & het bericht dan weer verwijderen om me te kunnen snipen. Niet netjes naar mij noch sheep commando als je 't mij vraagt.
    Dura Dura

iTrader
    90 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik snap er niks van Er is een bod geplaatst van 15 en terug verwijdert en op het laatste moment een nieuw lager bod geplaats, is dat het?
    ㅋㅋㅋ

iTrader
    50 (95%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat is het. Bod van 15 euro geplaatst, zich meteen bedacht om te kunnen snipen en dan uiteindelijk een lager bod geplaatst.
    Dura Dura

iTrader
    90 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tja dan vind ik dat wel belachelijk terwijl ik dit allemaal oorspronkelijk voor 5 euro bied met een paar consoles die zeker nog werken zoals vermeld, biedingen zijn ook bindend normaal gezien.
    Hier is wat ik ga doen, ik stop met verkopen op 9lives en vraag hierbij aan een moderator om mijn account te bannen, de spullen gaan bij de volgende rit naar het containerpark. Spijtig maar ik heb geen geduld meer voor dit soort bs, success.
    ㅋㅋㅋ

iTrader
    305 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    @Vicious PC: Ik ben hier al meermaals gesnipet geweest en ging dat - moest ik het niet gedaan hebben - ook terug voorgehad hebben. (hence uw notificaties die aan lagen...)
    De regels zijn er, er was geen sniperegel, dan moet je maar 'volwassen' genoeg zijn u erbij neer te leggen.

Ik steek nog de hand uit, vermits ik met bepaalde zaken niks zal zijn, om u wat onderdelen te sturen indien nodig zelfs.

@sheep commando: hopelijk regel je het eerlijk af, heb al pm gestuurd vanochtend.
    Laatst gewijzigd door LouGarou; 2 juni 2020 om 17:14

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LouGarou Bekijk bericht
    @Vicious PC: Ik ben hier al meermaals gesnipet geweest en ging dat - moest ik het niet gedaan hebben - ook terug voorgehad hebben. (hence uw notificaties die aan lagen...)
    De regels zijn er, er was geen sniperegel, dan moet je maar 'volwassen' genoeg zijn u erbij neer te leggen.

Ik steek nog de hand uit, vermits ik met bepaalde zaken niks zal zijn, om u wat onderdelen te sturen indien nodig zelfs.

@sheep commando: hopelijk regel je het eerlijk af, heb al pm gestuurd vanochtend.
    De regels spreken niet in uw voordeel.

4.) Bieden = kopen (en het bod niet meer wijzigen), tenzij verborgen gebreken.
    Indien je een bod intrekt terwijl het minstens de minimumprijs had bereikt, kan de verkoper in principe negatieve/neutrale feedback geven.
    Een bod verwijderen is een bod intrekken. Is hier dus niet correct verlopen.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

Bramstep's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    De regels spreken niet in uw voordeel.

Een bod verwijderen is een bod intrekken. Is hier dus niet correct verlopen.
    Wil mij niet moeien, maar geldt dit niet enkel als het bod genoteerd is? Zolang het bod niet genoteerd is 'telt' het toch nog niet?

Bvb: een min prijs van €50 voor artikel x.
    Er wordt een bod uitgebracht van €50. Nog voor de topicstarter dit noteert bedenkt de persoon die dit bod plaatste zich en past zijn bericht aan naar: nevermind of wat dan ook.
    Is de persoon die dit bod uitbracht en dan terug verwijderde dan fout, aangezien het bod nog niet genoteerd was?

Wat is anders het nut van noteren?

iTrader
    50 (95%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    @Bramstep
    4.) Bieden = kopen (en het bod niet meer wijzigen), tenzij verborgen gebreken. Eens overboden geweest, vervalt dit gebod. Als je een bod onder de minimumprijs plaatste en het werd niet genoteerd, dan kan je het bod terug intrekken. Indien je een bod intrekt terwijl het minstens de minimumprijs had bereikt, kan de verkoper in principe negatieve/neutrale feedback geven. Boden onder het minimum kunnen geschrapt worden op vraag van de verkoper. Er zal hiervoor niet per se een infraction gegeven worden, tenzij de bieder er een sport van maakt om overal onder het minimum te bieden (aan de moderator om te bepalen).

@LouGarou
    In vrijwel al mijn B&S-threads plaats ik een anti-snipe om iedereen een eerlijke kans te bieden. Ik heb hier mijn bod ook uitgebracht om iets na negen vanwege die reden. Meer ga ik er niet meer over zeggen, ik denk dat de zaak duidelijk genoeg is met helaas een meer dan onbevredigend einde.
    Dura Dura

iTrader
    305 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramstep Bekijk bericht
    Wil mij niet moeien, maar geldt dit niet enkel als het bod genoteerd is? Zolang het bod niet genoteerd is 'telt' het toch nog niet?

Bvb: een min prijs van €50 voor artikel x.
    Er wordt een bod uitgebracht van €50. Nog voor de topicstarter dit noteert bedenkt de persoon die dit bod plaatste zich en past zijn bericht aan naar: nevermind of wat dan ook.
    Is de persoon die dit bod uitbracht en dan terug verwijderde dan fout, aangezien het bod nog niet genoteerd was?

Wat is anders het nut van noteren?
    Ik heb het ook echt meteen verwijderd binnen de seconde. Niemand ging het geweten hebben moesten die email notifications niet bestaan (die bij mij trouwens niet aanliggen). Vicious PC is gewoon in zijn gat gebeten... Mijn bod is en blijft nog altijd hoger, of het nu 12 of 15 was. Dus waar gaat de discussie dan nog om?

Als het zo erg is, wil ik nog altijd de 15 euro betalen, maar OP verkoopt liever aan niemand. Wie is dan in fout? Ik was ook nog altijd de eerste die netjes had geboden, puur omdat ik die onderdelen goed kan gebruiken...

Regels voor berichten