Discussie: Valve Index - nieuw

Darkwing Duck's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Valve Index - nieuw

Goedenavond,

Ik heb pas een Valve Index ontvangen, na deze lange tijd in bestelling te hebben. Ik had ondertussen een Oculus Rift S kunnen kopen en na testen is de Index van weinig meerwaarde voor wat ik het gebruik (iRacing).

Ik heb alles mooi ingepakt en alles is natuurlijk in perfecte staat. Enkel een uurtje mee geraced, zelfs geen roomscale mee gedaan. Ik was van plan om hem gewoon retour te sturen, maar misschien kan ik er nog iemand mee blij maken. Het lijkt er op dat ik de garantie via een gift kan overzetten, en indien dat niet lukt wil ik eventueel nog wel helpen om garantiegevallen af te handelen indien dat zich zou voordoen.

Hier zijn enkele foto's terug te vinden. Verzenden zie ik niet goed zitten, dus afhalen heeft zeker de voorkeur. Testen zal ook moeilijk zijn met alle corona-toestanden. Ik wil minstens de aankoopprijs (€1079) terug.

Staat ook te koop op andere plaatsen en eventueel gaat hij dus ook gewoon retour.

Groeten,

Michiel
    .

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Kan je niet gewoon terugsturen? Internetaankoop binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen = geld terug.

Denk niet dat iemand je hier de prijs van Steam zelf gaat bieden (of meer lol).
    \0/

L242RU5's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vega Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kan je niet gewoon terugsturen? Internetaankoop binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen = geld terug.

Wachttijd is 8 weken. Was het de variant zonder basestations had ik die zelf gekocht
    r5 3600 (4.4@1.275, fclk1800), gskill ripjaws 16gb ddr4 (3200mhz cl14), gigabyte vega 56 (v64 bios, AIO), Asus ROG Strix B450-I
    Intel p660 1tb nvme ssd, HGST ultrastar He8 8tb hdd, Silverstone Strider platinum 650w, fractal design core 500
    Aune X-1s DAC, Marantz PM-80 amp, Magnat edelstein Quantum speakers, Sennheiser HD600 hoofdtelefoon

Psy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vega Bekijk bericht

Goh op eBay zal het wel lukken.
    Zit zelf ook op mn order te wachten maar wil geen gezeik met garantie alsook de hl alyx staat vast op de account die hem kocht.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS 7 Pro
    // Mine i7 6700k @ 4.6Ghz 1.25v - EKWB P360 // Asus Maximus VIII Formula // 32GB Corsair DDR4 3000 // MSI 1080 GTX Gaming X //
    2x Samsung EVO 1TB SSD // Corsair AX860i // Acer XB271HU 144hz 1440p Gsync // In Win 909

// Vriendin i7 7700k @ 4.8Ghz 1.28v - Noctua D15S // Asus Maximus VIII Hero // 16GB Corsair DDR4 3000 // Gigabyte G1 Gaming 1070 GTX //
    Samsung Evo 512GB - WD Livebook 4TB // Corsair AX750 // Dell S2716DG 144hz 1440p Gsync // Corsair 750D

iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb op tweakers al 4 mensen die de aankoopprijs of meer willen bieden. Ik moet echter versturen dan. Als er iemand uit de buurt wil komen ophalen, is dat makkelijker. En inderdaad, eventueel stuur ik het gewoon terug naar Valve.
    .

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk bericht
    Heb op tweakers al 4 mensen die de aankoopprijs of meer willen bieden. Ik moet echter versturen dan. Als er iemand uit de buurt wil komen ophalen, is dat makkelijker. En inderdaad, eventueel stuur ik het gewoon terug naar Valve.
    Okido, weer iets bijgeleerd vandaag :-)
    \0/

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    230 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Grote interesse, zeker als het met de garantie klopt. Maar ik zou sowieso wel Alyx ook willen en niet boven de aankoopprijs gaan. Afhalen is in principe geen probleem.

Langs andere kant, ik heb ze op 2ehands al voor 1400 zien gaan en iRacing is geen goedkope hobby

8 weken wachttijd is vermoedelijk ook vanaf je al aan een bestelling geraakt (ik sta al 5 of 6 weken in de order queu)

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Normaal wordt het morgen opgehaald door iemand uit de buurt. Onder voorbehoud dus verkocht
    .

Regels voor berichten