iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Raceset Thrustmaster T300 RS + T3PA-Pro Pedalset + F599XX EVO 30 Alcantara Edition

Hallotjes,

Wegens vervaagde interesse in racing en andere hobby die ik wil bekostigen verkoop ik bij deze het volgende:

Thrustmaster T300 RS (aangekocht bij Coolbue op 27 juli 2017 dus geen garantie meer) - https://www.coolblue.be/nl/product/4...r-t300-rs.html
    Thrustmaster F599XX EVO 30 Wheel Add-on Alcantara Edition (aangekocht bij Coolbue op 27 juli 2017 dus geen garantie meer) - https://www.coolblue.be/nl/product/6...a-edition.html
    Thrustmaster Pedalset T3PA-Pro pedalen (aangekocht bij Alternate.be op 02.07.2019 dus nog in garantie voor ruim anderhalf jaar) - https://www.alternate.be/Thrustmaste...oduct/1317539?

Alles is in nieuwstaat en komt in de originele doos. Nieuwprijs voor dit alles is nu nog altijd +- 550 euro.

Ik hoop om alles in 1 pakket te verkopen dus gelieve zich momenteel te onthouden indien enkel maar interesse voor 1 deel. Indien set niet verkocht geraakt zal ik nieuwe thread openen per onderdeel.

Prijs
    Minimaal: 225 euro exclusief verzending via Bpost
    Meeneem: 350 euro inclusief verzending via Bpost

Ik accepteer enkel betaling via overschrijving dus verzending enkel na bevestiging van bedrag op mijn rekening. Afhaling mogelijk maar verzending heeft voorkeur. Lager bod maar verzending heeft dus voorkeur op alle boden met afhaling.

Verkoop eindigt wanneer er aan één van de twee voorwaarden voldaan is:

1.Meeneem geboden
    2.Twee uur na verstrijken laatste bod (als bod lager is dan meeneem)

demon_llama's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb je toevallig foto's van hoe 't er nu uitziet? Bod van 225 euro. Afhalen in Gent. Waarom trouwens liever verzenden gezien de grootte?

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Verzending is een voorkeur omdat ik ten eerste niet graag vreemden aan mijn deur heb staan en ten tweede ook een afspraak maken uit ervaring heel moeilijk is door mijn beperkte vrije tijd. Met verzending kan ik dan altijd makkelijk het versturen in een Carrefour of dergelijk die zeer laat open zijn.

Foto's kan ik pas vanavond versturen. Hangt je bod af van de foto's of ben je zeker van je stuk? Indien het eerste dan begrijp je hopelijk dat ik de bieding open hou tot 2u nadat ik je de foto's heb kunnen bezorgen om het fair te houden voor anderen.

Bij afhaling ook enkel betaling via bancontact app. Geen cash graag voor zo een hoog bedrag.

iTrader
    64 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KayJay89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Verzending is een voorkeur omdat ik ten eerste niet graag vreemden aan mijn deur heb staan en ten tweede ook een afspraak maken uit ervaring heel moeilijk is door mijn beperkte vrije tijd. Met verzending kan ik dan altijd makkelijk het versturen in een Carrefour of dergelijk die zeer laat open zijn.

Foto's kan ik pas vanavond versturen. Hangt je bod af van de foto's of ben je zeker van je stuk? Indien het eerste dan begrijp je hopelijk dat ik de bieding open hou tot 2u nadat ik je de foto's heb kunnen bezorgen om het fair te houden voor anderen.

Bij afhaling ook enkel betaling via bancontact app. Geen cash graag voor zo een hoog bedrag.
    Meestal is de bancontact app gelimiteerd tot 250€ (tenzij je een handelaar bent)!
    Laatst gewijzigd door berenod; 10 februari 2020 om 13:07

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    290 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Bod van 120incl op stuur + pedalen apart.
    Bij twijfels, eet een snoepje.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Meestal is de bancontact app gelimiteerd tot 250€ (tenzij je een handelaar bent)!
    Fair punt, had ik nog niet over nagedacht. Maar je kan wel twee maal 250 euro betalen naar verschillende QR code als ik dat goed op heb. Dus dan is dat geen probleem, kan ook altijd de betaling splitsen via bancontact.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LouGarou Bekijk bericht
    Bod van 120incl op stuur + pedalen apart.
    Zoals ik eerder vermeld zou ik liefst alles tezamen verkopen dus dit is niet genoteerd.

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    290 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KayJay89 Bekijk bericht
    Fair punt, had ik nog niet over nagedacht. Maar je kan wel twee maal 250 euro betalen naar verschillende QR code als ik dat goed op heb. Dus dan is dat geen probleem, kan ook altijd de betaling splitsen via bancontact.

Zoals ik eerder vermeld zou ik liefst alles tezamen verkopen dus dit is niet genoteerd.
    Geen probleem, ik ging ervanuit dat het lastiger ging zijn de accessoires te verkopen dan het stuur zelf.
    Mocht je u bedenken, dan hoor ik het graag!
    Bij twijfels, eet een snoepje.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon_llama Bekijk bericht
    Heb je toevallig foto's van hoe 't er nu uitziet? Bod van 225 euro. Afhalen in Gent. Waarom trouwens liever verzenden gezien de grootte?
    Foto's beetje later dan gepland: https://imgur.com/a/yI7BYf1

De standaard pedals en stuur steken in de originele doos maar zijn ongebruikt, heb ik wel geen foto van gemaakt.

Kan je bevestigen of je nog altijd wil doorgaan voor 225 euro? Dan is de set voor jou normaliter aangezien er geen ander bod kwam.

demon_llama's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sorry, ga toch passen.

REDNIK's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eventueel prijs voor stuur apart?