Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als jij liever nog eens 24h extra wacht voor 5€ meer is dat niet mijn probleem? Uw topic staat al online van 22/06, je zou denken dat men na een week zonder enige reactie tevreden zou zijn met de minimum. Helaas voor jou werd er ondertussen door 2 andere leden ook PSN tegoed aangeboden waar directe afhandeling wel mogelijk was. Om nu te dreigen met negatieve iTrader is nog zieliger dan 24h wachten op 5€ meer je doet maar.

Sent from my iPhone using Tapatalk

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G63 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als jij liever nog eens 24h extra wacht voor 5€ meer is dat niet mijn probleem? Uw topic staat al online van 22/06, je zou denken dat men na een week zonder enige reactie tevreden zou zijn met de minimum. Helaas voor jou werd er ondertussen door 2 andere leden ook PSN tegoed aangeboden waar directe afhandeling wel mogelijk was. Om nu te dreigen met negatieve iTrader is nog zieliger dan 24h wachten op 5€ meer je doet maar.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Best de regels maar eens lezen ;-)
    Je kon mij ook gewoon vertellen dat het dringend was en of ik vroeger kon afsluiten :-) Of misschien de meeneem bieden he..
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 32Gb DDR4 3200Mhz, 1TB Samsung Evo 970, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

iTrader
    660 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Praat met elkaar er is al zoveel gezeik op deze wereld -

Regels voor berichten