Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Skull&Co gripcase ( Neon blue/red grips )

Hierbij verkoop ik mijn Skull&Co gripcase voor Switch, is pas 2 weken geleden aangekomen en in perfecte staat.

Reden van verkoop is dat bij Skull&Co de ZL/ZR en L/R trigger buttons gecovered zijn door de case, en hoewel dit zeer klikbaar indrukt en goed werkt ben ik er niet echt fan van en speel liever met de shoulder buttons uncovered dus heb een generic tpu case op Ali besteld in de plaats van de Skull&Co.
    De case is heel comfortable en adjustable, als je een type bent wat een controller altijd vasthoud met de vingers op de triggers dan heb je de Triggergrips en als je gewoon grote grips wilt die goed vasthouden heb je de Plus grips erbij, en voor kleine kinderen of dergelijke heb je de Slim grips er bij, deze klikken alle heel makkelijk in en uit de case.

Alle 3 de grip sizes ( small grips, trigger grips en large grips ) zitten er bij alsook de originele verpakking , het gaat dus om deze : https://skullnco.com/collections/swi...22216302788656

Note : het is dus enkel de gripcase voor rond de Switch, de carry case voor on the road is er NIET bij ( dat is een ander pakket op hun site van 40 USD )
    De gripcase is bij hun besteld op de official site en kost 18.99 USD, omgerekend heb ik volgens mijn credit card 17.80 Euro betaald, en heb deze in totaal 2u gebruikt in 14 dagen.

Als je een dock hebt bij je Switch wat recht is dan is de Switch dockable met deze grip er rond, sommige docks komen uit de Nintendo fabriek en zijn ietsjes naar binnen gebogen en dan kan het zijn dat de case niet past, dit is totaal RNG en hangt van je dock af, dus als je Switch niet docked met de case er rond is het NIET de schuld van de gripcase.

Mag weg voor de vaste prijs van 15 Euro, voor wie verzending wilt is dit dus 15incl, voor wie wilt afhalen gewoon 15 Euro cash.
    Indien verzenden, ik accept enkel Paypal ( dus 15 euro van jouw Paypal naar mijn Paypal )

De prijs is dicht bij de nieuwprijs maar de case is letterlijk geen 2u gebruikt + als je bij Skull&co zelf besteld moet je 2-4 weken wachten uit China en nu met het corona virus en het einde van Chinees nieuwjaar kan dat vlot 5 weken zijn.
    Deze case is ook samen met de Satisfye grip de populairste grip case voor de Switch, maar de Satisfye kan je niet in het dock steken + enkel uit de USA laten komen en kost 25 USD op Amazon dus ook nog douane kosten.

Ook aangeboden onder vrienden en kennissen en mouth to mouth reclame.

Taipan#'s schermafbeelding
    iTrader
    155 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    15incl!

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

Gaming rig: Intel i7 7700k - Asus Z270F Strix - NZXT S340 Elite + Kraken X62 - 16gb DDR4 3200mhz - AORUS RTX 2080 - 250gb SSD - Asus vg27aq - Razer Huntsman - Razer Nari Ultimate - Razer Naga Trinity - Razer Golathius Chroma - Razer Nommo Chroma

Playstation 4 PRO Spiderman Edition - Nintendo Switch - Xbox One X - Samsung 49' UHD HDR TV

HotBullets2Die's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    17 inc.

Taipan#'s schermafbeelding
    iTrader
    155 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HotBullets2Die Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    17 inc.
    We hebben al afgesproken
    Was meeneemprijs.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

Gaming rig: Intel i7 7700k - Asus Z270F Strix - NZXT S340 Elite + Kraken X62 - 16gb DDR4 3200mhz - AORUS RTX 2080 - 250gb SSD - Asus vg27aq - Razer Huntsman - Razer Nari Ultimate - Razer Naga Trinity - Razer Golathius Chroma - Razer Nommo Chroma

Playstation 4 PRO Spiderman Edition - Nintendo Switch - Xbox One X - Samsung 49' UHD HDR TV

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Klopt 15 euro was meeneem en afgesproken met Taipan al in PM

Regels voor berichten