Pagina 2 van 2 Eerste 12
    CreatiXx's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit is wel een beetje kut eh? Het bod word gereset aangezien het een gesplitste verkoop werd maar omdat 1 iemand niet reageerd gaan we terug naar een totaal verkoop waarbij men bod zonder boe of ba vervalt? Dit is imo allemaal wel een beetje random aan het gaan

Of is het bieden nu nog steeds actief want we zijn nog geen 23/02?

Zeer verwarrend atm door de woordkeuze hier

ns_ripper's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CreatiXx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dit is wel een beetje kut eh? Het bod word gereset aangezien het een gesplitste verkoop werd maar omdat 1 iemand niet reageerd gaan we terug naar een totaal verkoop waarbij men bod zonder boe of ba vervalt? Dit is imo allemaal wel een beetje random aan het gaan

Oorspronkelijk was dit tot zondag 16/2
    don't argue with idiots, they only drag you down to their level and beat you with experience

kutteke's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CreatiXx Bekijk bericht

Inderdaad mijn excuses. Had Solomon de koeler betaald dan was de kaart apart verkocht geweest en zou het bieden doorgaan. Ik zal de main post aanpassen voor verdere verwarring te voorkomen.

CreatiXx's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ns_ripper Bekijk bericht
    Oorspronkelijk was dit tot zondag 16/2
    "Oorspronkelijk" wel maar vervalt zoiets niet de moment dat hij besloot om split verkoop te gaan doen?

Wat ik nog zou aannemen is dat hij de totaal verkoop gewoon terug van 0 begint gezien hij al een nieuwe verkoop was gestart en die ook meteen stop zet desondanks een geldig bod.

Ik ga niet lopen moeilijk doen om een dode kaart, enige wat ik hier wil aangeven is de manier waarop het verloopt imo niet goed zit en naar aanvoelt.

iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik wist niet dat de koper gebanned zou worden. in zo een geval is het in het verleden altijd de volgende hoogste bieder geweest op afsluitdatum als die nog steeds wilt.
    Ik zou waarschijnlijk er meer aan hebben als ik verkoop zou resetten maar dat zou niet eerlijk zijn. Tegenover u wil ik mij zoals gezegd excuseren, dit was uiteraard mijn bedoeling niet.
    Feel free to negative Itrader me. Had user niet gebanned geweest was alles verlopen zoals het hoorde.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kutteke Bekijk bericht
    Ik wist niet dat de koper gebanned zou worden. in zo een geval is het in het verleden altijd de volgende hoogste bieder geweest op afsluitdatum als die nog steeds wilt.
    Ik zou waarschijnlijk er meer aan hebben als ik verkoop zou resetten maar dat zou niet eerlijk zijn. Tegenover u wil ik mij zoals gezegd excuseren, dit was uiteraard mijn bedoeling niet.
    Feel free to negative Itrader me. Had user niet gebanned geweest was alles verlopen zoals het hoorde.
    In zo'n gevallen is het toegelaten om de verkoop bijvoorbeeld met een dag te verlengen hoor, want nu verlies je er zelf aan en andere geïnteresseerden misten daardoor de verkoop.
    Nu goed, zoiets valt in heel uitzonderlijke gevallen voor, waardoor het moeilijk is daar speciaal een regel rond te maken. We verwachten in zo'n geval een beetje de goodwill van iedereen.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

iTrader
    98 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik doe daar ook ni ambetant over hoor. Als je ze graag heb, voor mij even goed. Maar zeg het dan wel asap want was van plan ze straks gaan op te halen anders.
    Snap alleen de heisa niet zo goed. Want als dit niet was gebeurd, had je ze ook niet. Is dus eerder een extra opportuniteit.
    don't argue with idiots, they only drag you down to their level and beat you with experience

iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ns_ripper, voor mij blijf jij het meeste recht hebben erop. Zonder solomon was jij het hoogste bod op afsluitdatum.

iTrader
    98 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Afgehaald en wss al in orde. Zal voor de curieuzen wat foto’s en uitleg geven later. En wat je zeker wel en zeker niet moet doen met defecte GPU’s. En bakken is daar geen onderdeel van xD

Regels voor berichten