Pagina 1 van 2 12 Laatste

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

PC INTEL i7 3.6GHZ, 16GB RAM, 256GB SSD, 1TB HDD, W10 64bit, DESIGN CASE

-PROCESSOR: Intel core i7 7700 cpu @ 3.6 ghz

-RAM: 16 GB (2 x 8GB DDR4-2400)

-MOEDERBORD: H110M-HDV R3.0, zie specs op http://asrock.pc.cdn.bitgravity.com/...HDV%20R3.0.pdf

-APARTE VIDEOKAART: aparte NVIDIA GeForce GT 710 2048MB

-DATA: 256GB SSD KINGSTON SA400S37240G + 1TB ST1000DM010-2EP102

-POORTEN VOORAAN: audio input/output 3,5mm + 2X USB 3.0

-POORTEN ACHTERAAN:
    -on board: 2 x PS/2, VGA, DVI, HDMI, 2 x USB 3.0, 4 x USB 2, ethernet, 3 x audio input/output 3,5mm
    -op aparte videokaart: HDMI, VGA, DVI

-Garantie: gekocht in juli 2018 dus nog in garantie

Zie foto's:
    https://1drv.ms/u/s!AswJMlS2F6hVi_wE...3LvRw?e=rMTJgP

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Prijs en waar te bezichtigen/af te halen?

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Allestekoop Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Prijs en waar te bezichtigen/af te halen?
    Geen vaste prijs, er mag geboden worden.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    200
    je moet toch een meeneemprijs hebben niet?
    Laatst gewijzigd door Allestekoop; 20 januari 2020 om 18:13

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bod genoteerd.

Meeneemprijs 600 EUR.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wanneer sluit je af ?

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Allestekoop Bekijk bericht
    Wanneer sluit je af ?
    31/12/2099 of wanneer ik tevreden ben over de prijs

Ik moet of wil er niet persee vanaf, de reden dat ik hem te koop zet is dat ik quasi enkel mijn Apple devices gebruik, maar zonder redelijke prijs heb ik geen incentive om hem weg te doen.

Jada's schermafbeelding
    iTrader
    121 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    220 EUR
    Alles wat hier te koop staat wordt ook aangeboden op Tweedehands.be & in de vriendenkring.
    U wordt van alles op de hoogte gehouden

Bramstep's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rumstarb Bekijk bericht
    31/12/2099 of wanneer ik tevreden ben over de prijs

Ik moet of wil er niet persee vanaf, de reden dat ik hem te koop zet is dat ik quasi enkel mijn Apple devices gebruik, maar zonder redelijke prijs heb ik geen incentive om hem weg te doen.
    Niet om ambetant te doen of kritiek te geven, maar uit de regels van deze sectie van 9lives:

Bieden kan enkel tot een vast afsluituur. Als verkoper is men vrij deze regel 'aan te passen'. Bijvoorbeeld: de bieding laten lopen tot 24 uur na het laatste bod, ... of iets dergelijks. Indien hier niets over vermeld wordt is het tot het vast afsluituur en geen seconde later meer. Dus als men zegt af te sluiten om 21 uur of de bieding open te laten tot 21 uur, dan betekent dit dat men kan bieden tot 20:59:59. Als we dus 21:00 naast de post zien staan, is het bod te laat. Het afsluituur is maximum 7 dagen na het laatste, hoogste, geldige bod. Het afsluituur mag vervroegd worden, maar niet later gezet worden.*
    Je kan dus niet die datum in 2099 nemen om te wachten tot je het bod hebt wat je graag zou hebben. Je moet een duidelijke omschrijving geven van het tijdstip waarop deze bieding afloopt (mag ook relatief zijn ten opzichte van het laatst geplaatste geldige bod). Door deze regels is en blijft het forum plezant om te kopen en verkopen en heb je zekerheid van je bieding.

Ook zei u bijvoorbeeld dat hij niet weg moet, en dus eventueel bij jou thuis mag blijven staan. Echter is dat volgens de regels ook niet waar. Je hebt al een bod aanvaard dus indien deze koper niet afhaakt is hij bij 0 andere biedingen verkocht aan hem of haar.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    230

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb nog geen enkel bod aanvaard (te laag), enkel genoteerd.

Laat ons zeggen: vanaf er een bod van minstens 500 EUR bereikt is sluit ik af exact een week na dat bod.

iTrader
    44 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb nog geen enkel bod aanvaard (te laag), enkel genoteerd.

Laat ons zeggen: vanaf er een bod van minstens 500 EUR bereikt is sluit ik af exact een week na dat bod.
    Hier de link naar de rules: https://www.9lives.be/forum/algemene...onder-min.html

Best eens lezen, want een bod noteren is zeggen dat je het aanvaard maar nog een bepaalde tijd open laat (max 7 dagen) voor eventuele hogere biedingen. Als je geen enkel bod meer krijgt is de verkoop rond en moet je verkopen aan je laatste genoteerde bod. Hoewel de termen hier verward worden (noteren en accepteren), ben je op dit moment volgens de regels verplicht te verkopen aan €200 aan Allestekoop. Als je de reeds hogere biedingen die hier al gepost zijn noteert ben je dus verplicht te verkopen aan het laatst genoteerde bod als de afsluitdatum verstreken is.

Met verplicht bedoel ik dus niet bij wet maar wel bij regel van dit forum. Indien dit niet gerespecteerd wordt zal je negatieve feedback krijgen via het iTrader systeem en zullen mensen je niet meer als koopwaardig/verkoopwaardig beschouwen. Dit maakt het forum heel leuk/interessant om te kopen en te verkopen: de zekerheid van je bod/verkoop.

Mocht je vragen hebben, ik wil je gerust helpen. Stuur dan even een PM.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramstep Bekijk bericht
    Hier de link naar de rules: https://www.9lives.be/forum/algemene...onder-min.html

Best eens lezen, want een bod noteren is zeggen dat je het aanvaard maar nog een bepaalde tijd open laat (max 7 dagen) voor eventuele hogere biedingen. Als je geen enkel bod meer krijgt is de verkoop rond en moet je verkopen aan je laatste genoteerde bod. Hoewel de termen hier verward worden (noteren en accepteren), ben je op dit moment volgens de regels verplicht te verkopen aan €200 aan Allestekoop. Als je de reeds hogere biedingen die hier al gepost zijn noteert ben je dus verplicht te verkopen aan het laatst genoteerde bod als de afsluitdatum verstreken is.

Met verplicht bedoel ik dus niet bij wet maar wel bij regel van dit forum. Indien dit niet gerespecteerd wordt zal je negatieve feedback krijgen via het iTrader systeem en zullen mensen je niet meer als koopwaardig/verkoopwaardig beschouwen. Dit maakt het forum heel leuk/interessant om te kopen en te verkopen: de zekerheid van je bod/verkoop.

Mocht je vragen hebben, ik wil je gerust helpen. Stuur dan even een PM.
    Hallo,

Als ik zeg minimumbod 500 EUR en afsluiting een week erna ben ik toch binnen de regels ? Er staat toch ook dat de verkoper vrij is de regels aan te passen ?
    Bovendien zie ik toch ook vaak dat objecten ook elders te koop staan (en ik overweeg ook om hetzelfde te doen).
    ALS ik hier een transactie doe ben ik steeds 100% correct maar in dit geval wil ik niet verkopen onder de 500 EUR.
    Mijn excuses als dit buiten de regels valt.
    Het spreekt voor zich dat ik automatisch het hoogste bod "noteer" maar daarom niet accepteer (vandaar dat ik in het begin een einddatum ver in de toekomst vermeld heb).

Beste groeten,
    Vincent.

iTrader
    44 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hallo,

Als ik zeg minimumbod 500 EUR en afsluiting een week erna ben ik toch binnen de regels ? Er staat toch ook dat de verkoper vrij is de regels aan te passen ?
    Bovendien zie ik toch ook vaak dat objecten ook elders te koop staan (en ik overweeg ook om hetzelfde te doen).
    ALS ik hier een transactie doe ben ik steeds 100% correct maar in dit geval wil ik niet verkopen onder de 500 EUR.
    Het spreekt voor zich dat ik automatisch het hoogste bod "noteer" maar daarom niet accepteer (vandaar dat ik in het begin een einddatum ver in de toekomst vermeld heb).

Beste groeten,
    Vincent.
    Ik snap de verwarring gezien u hier nieuwer bent in het verkoopgedeelte, maar de forumregels zijn heel duidelijk. Een bod noteren wil zeggen dat je akkoord gaat indien er geen andere hogere meer komen. Met andere woorden, op dit moment heb je een koper voor 200, wat jij genoteerd hebt. Eenmaal de afsluitdatum bereikt is (max 7 dagen na dat bod) dan accepteer je automatisch het bod.

Als je dit niet wil, dan moet je van in het begin je minimumprijs erop zetten, en als iemand toch lager zou bieden dan noteer je dit niet. Nu stond er geen minimumprijs en heb je genoteerd, dus gaat die koper er nu van uit dat hij het hoogste bod heeft en dit binnen de 7 dagen voor hem is aan die prijs.

Neen want je hebt al een lager bod genoteerd, dus is dat het hoogste geldige bod tot je een ander bod accepteert.

Je mag dit doen, maar moet het duidelijk vermelden in je thread. Staat ook duidelijk in de regels.

Ik geloof absoluut dat je hier geen slechte bedoelingen mee had, maar de regels worden niet gevolgd op dit moment (tenzij je de verkoop aan het bod van €200 laat doorgaan).

De woorden die jij ervoor gebruikt zijn niet volledig gelijk met de definitie die het forum hanteert. Zie terug de regels. Voor mij is dit niet zo'n probleem gezien ik niet geboden heb, maar je klaart dit best uit met de mensen die al geboden hebben en vooral met het bod dat je genoteerd hebt.

Dit alles is puur ter hulp en om je vertrouwd te maken met het forum zodat je nog vele correcte en mooie kopen/verkopen kan doen!
    Succes

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramstep Bekijk bericht
    Ik snap de verwarring gezien u hier nieuwer bent in het verkoopgedeelte, maar de forumregels zijn heel duidelijk. Een bod noteren wil zeggen dat je akkoord gaat indien er geen andere hogere meer komen. Met andere woorden, op dit moment heb je een koper voor 200, wat jij genoteerd hebt. Eenmaal de afsluitdatum bereikt is (max 7 dagen na dat bod) dan accepteer je automatisch het bod.

Als je dit niet wil, dan moet je van in het begin je minimumprijs erop zetten, en als iemand toch lager zou bieden dan noteer je dit niet. Nu stond er geen minimumprijs en heb je genoteerd, dus gaat die koper er nu van uit dat hij het hoogste bod heeft en dit binnen de 7 dagen voor hem is aan die prijs.

Neen want je hebt al een lager bod genoteerd, dus is dat het hoogste geldige bod tot je een ander bod accepteert.

Je mag dit doen, maar moet het duidelijk vermelden in je thread. Staat ook duidelijk in de regels.

Ik geloof absoluut dat je hier geen slechte bedoelingen mee had, maar de regels worden niet gevolgd op dit moment (tenzij je de verkoop aan het bod van €200 laat doorgaan).

De woorden die jij ervoor gebruikt zijn niet volledig gelijk met de definitie die het forum hanteert. Zie terug de regels. Voor mij is dit niet zo'n probleem gezien ik niet geboden heb, maar je klaart dit best uit met de mensen die al geboden hebben en vooral met het bod dat je genoteerd hebt.

Dit alles is puur ter hulp en om je vertrouwd te maken met het forum zodat je nog vele correcte en mooie kopen/verkopen kan doen!
    Succes
    OK bedankt voor de uitleg. Dus bij deze verduidelijk ik dat ik nog geen enkel bod geaccepteerd heb, en dat de minimumprijs 500 EUR is, en dat ik volgens de regels afsluit een week nadat het minimumbod bereikt is.
    Als ik de regels overtreden heb mag deze thread hier van mijn part gedelete worden en kan ik eventueel de PC elders te koop plaatsen.

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten