iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

[TK] iPhone 11 Pro 256GB Space Gray (Nieuw/Sealed)

Gloednieuwe iPhone 11 Pro in originele verpakking.. Verpakking is ongeopend dus hij is nog compleet met ongebruikte accessoires en het gratis jaar AppleTV+ is ook nog niet geactiveerd.

Aangekocht in de Belgische Apple online store. De factuur staat niet op de foto maar is wel beschikbaar. We hebben er een zwarte Apple Leather Case bijgekocht twv 55€, ook die is nooit uit de verpakking geweest. De leather case krijg je er gratis en voor niets bij.

Vaste prijs: 1329€. Staat ook op 2dehands en op Tweakers.

Afhalen mogelijk in Brasschaat. Verzending kan op kosten en risico van de koper.
    * 13" MacBook Pro Retina (Late 2013) : Intel Core i5 2.4GHz : 8GB DDR3L : 256GB : Intel Iris.
    * Mac Pro (Mid 2010) : Intel Xeon Quad Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 1TB SSD + 256GB SSD + 2TB HDD : Nvidia GeForce GTX1080.

Wnns's schermafbeelding
    iTrader
    50 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mag ik vragen waarom?

iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wnns Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mag ik vragen waarom?
    Dat mag zeker.

Onvoorziene kosten aan de auto en het feit dat mijn iPhone X eigenlijk nog wel een tijdje verder kan.. Dat laatste wist ik uiteraard op voorhand maar ik heb me laten verleiden door de betere camera's. Heb nog even getwijfeld om hem toch te houden maar ik kan momenteel het geld beter gebruiken.
    * 13" MacBook Pro Retina (Late 2013) : Intel Core i5 2.4GHz : 8GB DDR3L : 256GB : Intel Iris.
    * Mac Pro (Mid 2010) : Intel Xeon Quad Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 1TB SSD + 256GB SSD + 2TB HDD : Nvidia GeForce GTX1080.

Regels voor berichten