Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De plasma is terug te koop omdat ik mijn bod moest intrekken vanwege praktische redenen. Met veel pijn in mijn ziel. Pfff het is verdomme een zeer goede plasma met een toppaneel. Meneer moet perse helemaal int oosten anderhalf uur van antwerpen wonen dju

Murdock's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solomon Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De plasma is terug te koop omdat ik mijn bod moest intrekken vanwege praktische redenen. Met veel pijn in mijn ziel. Pfff het is verdomme een zeer goede plasma met een toppaneel. Meneer moet perse helemaal int oosten anderhalf uur van antwerpen wonen dju
    De plasma is af te halen regio Aalst, Oost-Vlaanderen. De afstand gaat dus wel.
    Zal meer het probleem van itrader zijn, waar ik al van in begin voor vreesde, die nu ook bewaarheid wordt.
    Enfin, plasma hangt dus klaar voor de eerste serieuze geinterreseerde.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

yvesfouquet4's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik wil nog een extra toegeving doen tov vorige keer.. 150,- afgehaald (kan zelf vandaag nog , ben vrij heel de dag)

Mvg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik zal de minimumprijs verlagen naar 200 euro,
    en vanaf die prijs ook noteren

iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Murdock Bekijk bericht
    De plasma is af te halen regio Aalst, Oost-Vlaanderen. De afstand gaat dus wel.
    Zal meer het probleem van itrader zijn, waar ik al van in begin voor vreesde, die nu ook bewaarheid wordt.
    Enfin, plasma hangt dus klaar voor de eerste serieuze geinterreseerde.

Geloof wa je wilt geloven ik heb je nochtans de reden gepmed. Het is anderhalf uur rijden en ik heb geen vervoer. Wauw 1 negatieve itrader da wilt echt alles zeggen he ik heb nochtans eergisteren een ssd gaan halen in hoboken. Gij woont te ver en heb geen vervoer zo simpel is dat. Ik wou de tv, heb gevraagd aan mijn vader voor vervoer en het ga ni voor de redenen die ik je pmde. Moet ik soms de brief van zijn werk doorsturen met die waarschuwing da hij niet prive mag rijden?

Gij vindt anderhalf uur rijden da da nog gaat? Ga jij de kosten betalen? de afstand is 80 km en anderhalf uur rijden. Ge rijd maar een stukje autosnelweg en dan heel de tijd door boerengatten tegen 30 en 50 per uur. Drm duurt het zo lang. Rotterdam is maar 89 km maar da duurt maar 55 min. Heel de tijd autosnelweg.
    Laatst gewijzigd door Solomon; 14 februari 2020 om 14:30

yvesfouquet4's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Misschien moet je volgende keer eerst aan je vader vragen hoe het zit vooraleer je iets koopt..
    @Murdock, minimum op 150 zetten mag anders ook hoor

iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yvesfouquet4 Bekijk bericht
    Misschien moet je volgende keer eerst aan je vader vragen hoe het zit vooraleer je iets koopt..
    @Murdock, minimum op 150 zetten mag anders ook hoor

Ge snapt het ni. Ik moet niks aan hem vragen voor iets te kopen. Probleem is ik heb geen auto en hij rijdt met wagen van het werk en hij mag ni prive rondrijden toch niet zo een verre afstand. Ze checken zijn kmteller. Toen ik bood dacht ik dat die kerel in de buurt zou wonen had nooit gedacht da die helemaal ergens in het oosten van het land woont waar ge maar een klein stukje autosnelweg rijd 15 km en de rest is heel de tijd door dorpen. Drm duurt het zo lang! Toen ik een auto had ben ik vaak naar aalst gereden en da duurde altijd al een anderhalf uur van antwerpen. De verkoper woont 15 km verder dan aalst. Die 15 km meer daar moogde zeker 35 min aan toevoegen. Wie gaat er ongeveer 2u rijden heen en 2u weer voor een tv ook al had hij de mogelijkheid? Da is ook zeer laag vd verkoper om ineens af te komen met mijn ochzottekes 1 negatieve itrader. Ik heb hem gisteren vriendelijk gepmed met de uitleg meer dan genoeg op tijd want we hadden op zaterdag afgesproken. Bij mijn weten heeft men recht om zijn bod in te trekken. Ik kan mijn itrader niet zien want ik gebruik tapatalk op de gsm. Zou me ni verbazen moest hij mij ook een negatieve itrade hebben gegeven. Helaas kan ik da ni checken. Mss kan iemand mij da hier zeggen? Indien hij da wel heeft gedaan dan ga ik da zeker aanvechten. Ik heb correct gereageerd. Ik heb hem tenminste iets laten weten met de reden. Om mij een negatieve itrader geven vanwege geen transportmogelijkheid is er wat over. Ik wist zelfs niet dat ik al een negatieve itrader had had de verkoper dat hierboven niet vermeld. Ik heb eergisteren een ssd gaan halen in hoboken vraag maar aan de verkoper. Ben geen flauwe plezante of funbieder. Er zijn nu eenmaal omstandigheden zoals ik al vermeldde dat mij belemmert om ergens te geraken. Niet mijn fout.

Dit pmde ik gisteren naar de verkoper en geen reactie teruggekregen:
    Beste,

Ik vrees dat ik slecht nieuws heb. Mijn vader wilt ni zijn berlingo vant werk uitlenen omda enkel hij er mee mag rijden staat zo op zijn contract en hij mag er ook niet prive mee rijden anders job kwijt. Dus dat hij mij naar jou brengt gaat ook niet pfff. Ik heb zelf geen gewone auto en hij ook niet. De afstand is ook ver en da is anderhalf uur rijden. Ik wist zelfs niet waar je woonde, ik hoopte regio Antwerpen. Maar je woont helemaal int oosten van het land. Ik wil doodgraag die plasma maar heb geen transport pff. Het spijt me ontzettend hard. Bij deze moet ik helaas mijn bod intrekken.

Mvg
    Laatst gewijzigd door Solomon; 14 februari 2020 om 16:05

iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solomon Bekijk bericht
    Ge snapt het ni. Ik moet niks aan hem vragen voor iets te kopen. Probleem is ik heb geen auto en hij rijdt met wagen van het werk en hij mag ni prive rondrijden toch niet zo een verre afstand. Ze checken zijn kmteller. Toen ik bood dacht ik dat die kerel in de buurt zou wonen had nooit gedacht da die helemaal ergens in het oosten van het land woont waar ge maar een klein stukje autosnelweg rijd 15 km en de rest is heel de tijd door dorpen. Drm duurt het zo lang! Toen ik een auto had ben ik vaak naar aalst gereden en da duurde altijd al een anderhalf uur van antwerpen. De verkoper woont 15 km verder dan aalst. Die 15 km meer daar moogde zeker 35 min aan toevoegen. Wie gaat er ongeveer 2u rijden heen en 2u weer voor een tv ook al had hij de mogelijkheid? Da is ook zeer laag vd verkoper om ineens af te komen met mijn ochzottekes 1 negatieve itrader. Ik heb hem gisteren vriendelijk gepmed met de uitleg meer dan genoeg op tijd want we hadden op zaterdag afgesproken. Bij mijn weten heeft men recht om zijn bod in te trekken. Ik kan mijn itrader niet zien want ik gebruik tapatalk op de gsm. Zou me ni verbazen moest hij mij ook een negatieve itrade hebben gegeven. Helaas kan ik da ni checken. Mss kan iemand mij da hier zeggen? Indien hij da wel heeft gedaan dan ga ik da zeker aanvechten. Ik heb correct gereageerd. Ik heb hem tenminste iets laten weten met de reden. Om mij een negatieve itrader geven vanwege geen transportmogelijkheid is er wat over. Ik wist zelfs niet dat ik al een negatieve itrader had had de verkoper dat hierboven niet vermeld. Ik heb eergisteren een ssd gaan halen in hoboken vraag maar aan de verkoper. Ben geen flauwe plezante of funbieder. Er zijn nu eenmaal omstandigheden zoals ik al vermeldde dat mij belemmert om ergens te geraken. Niet mijn fout.

Dit pmde ik gisteren naar de verkoper en geen reactie teruggekregen:
    Beste,

Ik vrees dat ik slecht nieuws heb. Mijn vader wilt ni zijn berlingo vant werk uitlenen omda enkel hij er mee mag rijden staat zo op zijn contract en hij mag er ook niet prive mee rijden anders job kwijt. Dus dat hij mij naar jou brengt gaat ook niet pfff. Ik heb zelf geen gewone auto en hij ook niet. De afstand is ook ver en da is anderhalf uur rijden. Ik wist zelfs niet waar je woonde, ik hoopte regio Antwerpen. Maar je woont helemaal int oosten van het land. Ik wil doodgraag die plasma maar heb geen transport pff. Het spijt me ontzettend hard. Bij deze moet ik helaas mijn bod intrekken.

Mvg
    Leer de 4 windrichtingen en de regels van dit forum,
    en kom dan nog eens terug.
    Bieden is geen spel.
    Uw uitleg is zwak, want ik woon 7 minuten van de afrit E40 Aalst, en de TV kan zelfs in de Micra van mijn vriendin.
    Zelf ben ik 2 maanden terug via dit forum een OLED gaan kopen in Kiewit tegen Hasselt.
    En op uw pm inderdaad geen antwoord want je hebt zelf al gepost on topic .

@mods: Mag hier afgesloten worden, zal een nieuwe topic maken.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Kunt altijd vragen of hij het zou kunnen komen brengen hé. Tegen een vergoeding. Als je die echt zo hard wenst zou die extra kost geen probleem mogen zijn. Allez dat zou ik gedaan hebben.

nightcawk's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is deze televisie nog steeds te koop?

iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nightcawk Bekijk bericht
    Is deze televisie nog steeds te koop?
    Ja, nog beschikbaar.

iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bodje van €200 getest en afgehaald

iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nightcawk Bekijk bericht
    Bodje van €200 getest en afgehaald
    Genoteerd.
    Heb je een wagen waarin hij rechtop kan vervoerd worden?
    Mvg.

iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Murdock Bekijk bericht
    Genoteerd.
    Heb je een wagen waarin hij rechtop kan vervoerd worden?
    Mvg.

Zou in mijn auto normaal geen probleem mogen zijn. En indien nodig kan ik wel eens met een camionet komen.

iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Morgen 14u sluit ik af.

Regels voor berichten