Unrealiac's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Logitech Z5500 Digital (2-exemplaren-ish)

Aangeboden, mijn oude logitech Z5500 systeem en enkele backup boxen en 2 subwoofers.

Beide subwoofers werken, echter is er eentje waarvan de kabel naar de pod een pinnetje afgebroken is, voor de handige harry misschien op te lossen? Zonder dat pinnetje werkt de sub echter niet... De andere subwoofer en pod werken wel gewoon maar zijn in gebruikte staat. Er zijn een totaal van 7 boxen beschikbaar die wel allemaal werken. 1tje daarvan heeft een pootje afgebroken. De rest is in goede staat.

Ik verzend dit niet, maar men mag dit komen ophalen voor 50 Eur. Dit is dus alles incl kabels.

De Nokia TV krijgt u er ook bij als u alles komt ophalen indien gewenst haha. Deze werkt ook nog en heeft ook een afstandsbediening. Of deze werkt weet ik helaas niet.

Indien op mijn werk-huis route. (Lommel - Hasselt) kan ik langsbrengen.

Staat ook op tweakers, met foto !
    Deze ruimte is vrij voor een advertentie, neem contact met mij op voor de kosten.

Unrealiac's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De hele set is momenteel gereserveerd op tweakers, de deal is zo goed als rond.
    Deze ruimte is vrij voor een advertentie, neem contact met mij op voor de kosten.

Regels voor berichten