PDA

Volledige versie bekijken : Xbox One geen geluid?

Affinity
1 april 2015, 14:32
Hey,

Ik heb mijn xbox one op mijn PC scherm aangesloten en heb ook mijn PC headset in de xbox one geplugd, maar heb dus geen geluid...
Werkt enkel de officiele xbox headset daarop ofzo? Dat zou wel bescheten zijn :)

Aangezien mijn headset niet werkt, zullen random boxen ook niet werken waarschijnlijk...?

Thx alvast

CHTboy
1 april 2015, 19:23
Welke headset? Het zo goed mogelijk zijn dat je Headset niet ondersteund wordt door XO.

Affinity
1 april 2015, 20:55
heb een Razer Kraken en een HyperX Cloud...

dus "normaalgezien" zouden deze moeten werken ofzo? waar kan ik dat ergens vinden?

switchke
2 april 2015, 07:22
je steekt headset in controller? dan werkt alles eerlijk gezegd. Ik kan zelf met stomme oortjes geluid hebben. welk audio stuk heb je voor de controller?

Affinity
2 april 2015, 09:30
Nee ik steek de headset achteraan in de xbox erin...

In de controller kan je toch geen headset steken? Da's zo'n platte ingang... kan die headset niet gewoon in de xbox geplugd worden en werken?! Zoals bij een computer

switchke
2 april 2015, 18:40
je hebt geen 3,5mm jack achteraan voor audio. Je kan enkel geluid via optische kabel of via hdmi naar een tuner doorsturen of naar beeldscherm met geluid. Ik denk dat jij in de IR out zit maar dat is enkel voor infrarood kabel.

Voor de controller heb je een hulpstuk nodig zoals "Stereo Headset Adapter" Xbox One-stereoheadsetadapter (http://www.xbox.com/nl-BE/xbox-one/accessories/headsets/Stereo-Headset-Adapter#fbid=SKpaaXQxhRn) en dan kan je wel met een male - female naar luidsprekers gaan.

en als je zoals ik wil soms beide opzetten dan kun je dat met een powered splitter van astro bvb.

Affinity
2 april 2015, 19:11
Mijn monitor heeft een Audio outport blijkbaar ... als ik de headset daarin steek heb ik geluid :) wel jammer eigenlijk dat dat niet rechtstreeks in de xbox kan...
Ook jammer dat deze headset toevallig geen volume regelaar heeft xD

switchke
3 april 2015, 00:01
denk voor u setup. Boxen aansluiten via uw audio out van scherm. En dan zo'n stuk gaan halen voor controller voor uw headset zodanig dat je toch game chat of party chat ga kunnen gebruiken.