PDA

Volledige versie bekijken : Uitgaan Antwerpen + 30 jarigen

Genius
31 maart 2015, 14:24
Beste,

Iemand een idee welke discotheken aan te raden zijn voor een groep van ongeveer 20 man met een gemiddelde leeftijd van 30 à 32 jaar?

En dit in Antwerpen, bij voorkeur in Antwerpen Stad zelf…

Noxx, Roxy, Cafe D’anvers en Local zijn al geen optie.

Noxx = trekt op niks meer
Roxy = te jong volk denk ik?
Café d’Anvers = niet de stijl muziek dat we zoeken
Local= vroeger veel jong volk en belachelijk druk…nu mss veranderd sinds de nieuwe eigenaars?

Magic een optie? In de kelder van het Ramada hotel, buiten centrum maar niet onoverkomelijk uiteraard.

Ik dank u.

Guazala
31 maart 2015, 14:26
Op de website van The Villa staat: "The Villa is always a good idea."
Dus voila!

THE VILLA ANTWERP (http://www.thevilla-antwerp.be/portal/)

Genius
31 maart 2015, 14:48
Villa nog vergete te melden, ook geen optie. Zijn we vorige maand geweest en ook te klein voor 20 man... :)

Ni veel keuze meer wss

Sooth Awful
1 april 2015, 17:37
Red & Blue, ge moet op zaterdag gaan. Ambiance verzekerd :D :D

KingNine
1 april 2015, 19:25
Publik Antwerp.

Mus
2 april 2015, 07:42
Ik ken een aantal bijna-dertigers die vaak naar Mardi gaan, maar dat is blijkbaar in Roxy. Misschien wat ouder volk op die dag?

Genius
2 april 2015, 11:49
Bedankt voor de reacties maar het is blijkbaar The Venue geworden, danscafe op de boomsesteenweg, 15 km van antwerpen stad...

BeeLz
11 april 2015, 06:10
Beste plaats lijkt me wel Magic, zeker op zaterdag. Een publiek van grotendeel 25-35j, mooie vrouwen, leuke muziek ( house met 70s-80s invloeden en later op de avond ook een beetje variatie ), aangename sfeer over het algemeen. Geen agressieve mannen over het algemeen, wel redelijk snobistisch en heel veel drugs. Zaterdag ook enkel via via binnen of op voorhand mailen voor guestlist. Dus voor 20 man wss niet echt een optie tenzij je een aantal tafeltjes neemt en heel veel spendeert :p