PDA

Volledige versie bekijken : PS3 Hardware Playstation 3 Slim 160gb CECH-3004A

Psychopaatje
15 maart 2015, 21:01
Bij deze zet ik de PS3 na weinig interesse terug te koop, maar dan compleet.

Playstation 3 Slim, 160gb HDD, model CECH-3004A,
Stroomkabel, USB kabel, Originele A/V kabel.
Witte Dualshock 3 controller
Originele 120gb doos. met de inserts en witte mousche die rond de PS3 zit.

De Playstation is recentelijk volledig ontstoft (Volledig!) dus hier heb je komende tijd geen last meer van.
De HDD is volledig geformateerd en klaar om terug gebruikt te worden.

Er zijn 2 gebreken hieraan;
1- De HDMI poort op de PS3 is defect, dit doordat de kabel er slecht is ingestoken geweest (pinnetjes verbogen)
2- De controller is beschadigd (zie foto's) maar werkt wel perfect!

Toestel is +/- 4 jaar oud (volgens HDD) maar werkt uiteraard naar behoren, Blu-Ray leest nog perfect games, internet werkt perfect. Word niet te warm, fan maakt zo goed als geen geluid tijdens gamen.
Bij de PS3 komt ook nog Call of Duty - Ghosts in perfecte staat (Deze geef ik erbij aangezien ik hem 2x heb)

Bieden kan vanaf 100 euro.
Directe afhaal/meeneemprijs is 130 euro.
PS3 is niet van mij, heb er zelf de A/V kabel, het spel en usb kabel bijgedaan, alsook zelf de controller beter bevestigd (stond helemaal los) en volledig uitgekuist (console) en de doos ook erbij.

Staat tevens ook via facebook en via 2dehands/kapaza aangeboden,
Toestel kan verzonden worden, dit alles kan in een grotere doos gestoken worden zodat de ps3 doos onbeplakt blijft.
Afhalen en testen kan, Regio Hoboken - Antwerpen.

Playstation 3 Slim 160gb Cech-3004a - Te koop | 2dehands.be (http://www.2dehands.be/computer-game-consoles/game-consoles/sony-playstation-3/playstation-3-slim-160gb-cech-3004a-229124222.html)

Greets

Psychopaatje
26 maart 2015, 00:13
upje! moet weg !