PDA

Volledige versie bekijken : Dat gedoe met die PM's

LiSiFi
2 februari 2015, 14:37
Is er geen mogelijkheid om de PM-box automatisch te ledigen??

ipv "slechts 100 berichtjes" te kunnen bijhouden ... kunnen de oudste 10 berichten niet auto-gewist worden bij ontvangen van een nieuwe PM?

Want op de huidige manier is het wel behoorlijk lastig om de correspondent te benaderen, als zijn PM box vol is ...
Het enige wat ik dan als oplossing zie, is een post van de persoon in kwestie te zoeken, en hem zo via QUOTE te verwittigen dat zijn PM box vol is ...
Omslachtig & niet-efficient ...

Bij deze ...

darkownage
2 februari 2015, 15:07
Is er geen mogelijkheid om de PM-box automatisch te ledigen??

ipv "slechts 100 berichtjes" te kunnen bijhouden ... kunnen de oudste 10 berichten niet auto-gewist worden bij ontvangen van een nieuwe PM?

Want op de huidige manier is het wel behoorlijk lastig om de correspondent te benaderen, als zijn PM box vol is ...
Het enige wat ik dan als oplossing zie, is een post van de persoon in kwestie te zoeken, en hem zo via QUOTE te verwittigen dat zijn PM box vol is ...
Omslachtig & niet-efficient ...

Bij deze ...

Ze kunnen met moeite hun forum recht houden, laat staan nieuwe features toevoegen :)
Maar +1 voor deze feature wel :unsure:

Wynand
2 februari 2015, 15:27
Zit niet in de forumsoftware en lijkt me ten zeerste af te raden ook, als ik iets gestuurd heb dat ik wil terugnemen kan ik PM's uit jou box verwijderen door er 100 te sturen ;-)
Increase die limiet gewoon naar 250, tis niet dat die tabel een halve gig groot gaat zijn...

LiSiFi
2 februari 2015, 15:31
't is erg ... precies of die PM's gaan een storage-issue worden ...
(alhoewel ... gezien de huidige staat van dit forum ... )

Of geef ons toch een "alternatief" om users te contacteren ... al is het maar een NOTIFY BY MEEL ofzo ...

LiSiFi
2 februari 2015, 15:33
Zit niet in de forumsoftware en lijkt me ten zeerste af te raden ook, als ik iets gestuurd heb dat ik wil terugnemen kan ik PM's uit jou box verwijderen door er 100 te sturen ;-)
Increase die limiet gewoon naar 250, tis niet dat die tabel een halve gig groot gaat zijn...

Euh ... 100 PM's sturen via dees forum? :) LOL
Daar zijde een week mé bezig toch? als't intussen niet plat valt, that is ...

StanTem
2 februari 2015, 15:40
't is erg ... precies of die PM's gaan een storage-issue worden ...
(alhoewel ... gezien de huidige staat van dit forum ... )

Of geef ons toch een "alternatief" om users te contacteren ... al is het maar een NOTIFY BY MEEL ofzo ...

Dat is mogelijk.
Je kan een lid contacteren via e-mail. Gewoon op een gebruikersnaam klikken en dan zie je 'Send email'.
Nu goed, de helft van het forum gebruikt wel een e-mailadres dat niet meer geldig is, zo bleek na de hack.

zarathustra
13 februari 2015, 10:19
Dat is mogelijk.
Je kan een lid contacteren via e-mail. Gewoon op een gebruikersnaam klikken en dan zie je 'Send email'.
Nu goed, de helft van het forum gebruikt wel een e-mailadres dat niet meer geldig is, zo bleek na de hack.

Misschien beter mensen gevraagd hun e-mail addressen te verificeren *voor* dat iedereen uit hun account gekickt wordt >.>