PDA

Volledige versie bekijken : BF4 Multiplayer Problemen

Ron_jac
24 december 2014, 13:38
Sinds kort heb ik problemen om het multiplayer platform te laden voor het spel BF4 op een PS3. Ik heb al zoveel zaken geprobeerd alsook file en database restores op de PS box zelf maar als enig resultaat dat ik mijn trofeeen enz ben verloren.
Het probleem is op zich vrij specifiek en alleen waargenomen wanneer ik de multiplayer platform wil selecteren. Wanneer ik deze optie selecteer van het hoofdmenu blijft ik steken op het volgende scherm waar het ""loading status" icoon gewoon blijft knipperen.
Ik heb geen problemen om de campaign mode te spelen van BF4 alsook als ik BF3 speel dan heb ik geen enkel probleem om de multiplayer platform the accessen. Dus het blijkt dat er voor BF4 een extra setting nodig is om deze te kunnen activeren maar blijkbaar is die niet actief bij mij. Want het is wel degelijk zod at ik in het begin dit spel online heb kunnen spelen maar sinds recent meer....
Ik hoopo dat er ergens op dit forum iemand is die ditzelfde probleem al tegen is gekomen en mij eventueel zou kunnen helpen