PDA

Volledige versie bekijken : Forum IP geblokkeerd

Kennaah
17 december 2014, 12:41
Iedere dag na 00uur (niet stipt 00u), kan ik niet meer op de site en krijg ik de melding dat de beheerder mijn IP geblokkeerd heeft.

Leuk dat dit na al dat gedoe er nog eens bijkomt en de site na al dat hack gedoe nog niet eens fatsoenlijk werkt.

rafbanaan
17 december 2014, 12:44
Het gaat vanzelf terug weg? Aangezien je er terug op kan :p

Kennaah
17 december 2014, 17:34
Het gaat vanzelf terug weg? Aangezien je er terug op kan :p

Ja iedere ochtend is het terug in orde, maar snachts dan weer niet.
Dit is nu al zo enkele dagen.

Plato
17 december 2014, 17:41
ik krijg net ook de melding dat mijn ip geblokkeerd is en dit is effectief ook zo. Ben er uiteindelijk toch geraakt na een paar proxy's te proberen. Het is gelukt met hideme.be

.Sinister.
17 december 2014, 18:08
Heb dit ook geregeld voor. In begin een paar keer voor gemaild, kreeg ook een mail terug dat mijn IP niet als geblokkeerd stond. Paar uur later kon ik ook effectief terug op het forum.

Tegenwoordig dat mailen al opgegeven, blijkbaar is het toch nooit geblokkeerd. Zal wel weer één van de vele ongemakken zijn waar we nooit een oplossing voor gaan krijgen...

Preske
17 december 2014, 19:05
zal de lijst nog eens laten nakijken

Preske
17 december 2014, 19:43
ban-lijst is normaal in orde nu. Maar dat je alel dagen om middernacht geband wordt is heel vreemd en geen optie van de desbetreffende plugin. Zeker dat uw pc in orde is?

.Sinister.
17 december 2014, 23:27
ban-lijst is normaal in orde nu. Maar dat je alel dagen om middernacht geband wordt is heel vreemd en geen optie van de desbetreffende plugin. Zeker dat uw pc in orde is?
Thx voor de moeite, ik heb het al eens gemeld, maar ik apprecieer dat enorm!

Ik heb dit trouwens al voorgehad op verschillende pc's... Maar ik bedenk wel net dat dit steeds op een netwerk was van de KULeuven, waar wel veel PC's op zijn aangesloten. Misschien was er gewoon iemand anders dat dit veroorzaakt had, en was het al opgelost toen Praga mijn mail wou checken? (Ik gok maar wat)

Zou het misschien ook zoiets kunnen zijn? Kotgenoot dat elke keer tegen middernacht zijn paswoord vergeet ofzo? :p

Kennaah
18 december 2014, 15:11

Ik heb dit trouwens al voorgehad op verschillende pc's... Maar ik bedenk wel net dat dit steeds op een netwerk was van de KULeuven, waar wel veel PC's op zijn aangesloten. Misschien was er gewoon iemand anders dat dit veroorzaakt had, en was het al opgelost toen Praga mijn mail wou checken? (Ik gok maar wat)

Zou het misschien ook zoiets kunnen zijn? Kotgenoot dat elke keer tegen middernacht zijn paswoord vergeet ofzo? :p

Daar dacht ik ook aan, want ik zit ook op het netwerk van de Kuleuven.

Preske
18 december 2014, 20:07

Als het een gedeeld netwerk is, is dat zeer zeker mogelijk.

Ofwel iemand die zijn passwoord compleet vergeten is en telkenmale weer probeert. "ha ik ben unbanned, nog eens proberen". Nuja, de reden erachter hebben we zelf het raden naar.

Ik vind het vreemd dat het telkens rond middernacht gebeurt wel. Misschien ergens een of andere geautomatiseerde taak ofzo?