PDA

Volledige versie bekijken : Forum Ik kan mijn oude thread niet meer editten

vishnusixclix
25 juni 2014, 21:01
Beste leden

Deze reactie hebben we de laatste dagen meermaals binnen gekregen. De limiet hiervoor is lange tijd weggelaten, en nu lijkt die terug op te staan.
Het is op de to-do list gezet en wordt z.s.m. terug aangepast.

Mvg

(super)Crew

Monalisa
26 juni 2014, 11:30
Ok, thanks, ik wilde dit hier net ook komen vragen. Wilde een bericht aanpassen, maar vond geen knop. Ik wist dat ik dat hier ooit wel al eens gedaan had, dus dacht even dat ik gek werd omdat ik het niet vond, maar ik ben dus niet gek.

Laten jullie hier weten wanneer dat weer in orde is?

Poekie95
26 juni 2014, 18:19
Dit werd dus aangepast terwijl mijn "puntjes"script aan het draaien was.

De oplossing zal vermoedelijk weer zijn dat wijzigingsrecht terug op onbeperkt komt, behalve voor Poekie95?

*zucht*, zou dit dan echt de meest aangewezen oplossing zijn?

Zou het aub mogelijk zijn dat *iemand* van de crew, gelijk wie, mij contacteert omtrent deze saga? Ik heb zelf al meermaals geprobeerd contact op te nemen, zonder respons steeds. Het is als allerlaatste optie dat ik het hier nog in het publieke forum zet.

Ik ben er mij van bewust dat de scripts die ik ontworpen en gebruikt heb om mijn posthistoriek te corrigeren geen goed idee waren. Hoewel de ergste gevolgen (de verdwenen posts van andere users, de desynched topics) niet op mijn conto komen, heb ik wel de aanzet gegeven van de chain of events. Mocht ik op voorhand geweten hebben welke Doos van Pandora zou opengaan hiermee zou ik het wel niet gedaan hebben.

Mijn verzoek is om mij dezelfde rechten terug te geven als gelijk welke user van hetzelfde niveau (Apprvd9L). Ik zal daarop enkele posts deleten omwille van verplichtingen die mij opgelegd werden, het betreft enkel posts van een tijd geleden en het zal de integriteit van de huidige actuele topics niet schaden (maw ik zal dus geen recente posts deleten en ook niet al mijn posts deleten). Ik zal daarnaast ook mijn gedrag aanpassen en ik zal niet langer "de grenzen van het forumreglement en de foruminfrastructuur opzoeken" (sic), of om het met een mooie West-Vlaamse term te zeggen, ik zal niet langer "toeren" (sic) uithalen.

Er zijn in casu fouten gemaakt door mij maar naar ik meen ook door bepaalde leden van de crew, daarom nog niet opzettelijk. Ik denk dat bovenstaand voorstel (welke bespreekbaar is - het is niet te nemen of te laten) voor beide partijen aan de verzuchtingen beantwoordt. Het is denk ik hoe dan ook belangrijk dat deze saga stopt, al was het maar om te vermijden dat er opnieuw andere users het slachtoffer worden.

Kan er aub iemand van de crew gewoon eens contact opnemen?

StanTem
26 juni 2014, 18:39
Kan er aub iemand van de crew gewoon eens contact opnemen?

Hallo! :D

Neenee, grapje.

't Is wel een feit dat je een nogal irritant geval bent op vlak van posts. Niet zozeer wat je post, maar je postgedrag.
Eerst de helft van de posts verwijderen, daarna uw posts editen naar een puntje...
Van mij had je al lang een infraction gehad voor 'ongewenste posts'.

Haal zo'n toeren gewoon niet uit en denk 2 keer na voor je wat post. Je bent de enige die zo'n onnozeliteiten uithaalt, dus de beperking die je werd opgelegd heb je eigenlijk volledig aan jezelf te danken.

Ik weet wel niet wat juist en hoe het allemaal is verlopen, want dat gebeurde waarschijnlijk door een administrator en die zal wel zijn redenen hebben om het forum 'te redden' van uw stoten.

Poekie95
26 juni 2014, 18:47
't Is wel een feit dat je een nogal irritant geval bent op vlak van posts. Niet zozeer wat je post, maar je postgedrag.
Eerst de helft van de posts verwijderen, daarna uw posts editen naar een puntje...
Van mij had je al lang een infraction gehad voor 'ongewenste posts'.

Haal zo'n toeren gewoon niet uit en denk 2 keer na voor je wat post. Je bent de enige die zo'n onnozeliteiten uithaalt, dus de beperking die je werd opgelegd heb je eigenlijk volledig aan jezelf te danken.

Ik weet wel niet wat juist en hoe het allemaal is verlopen, want dat gebeurde waarschijnlijk door een administrator en die zal wel zijn redenen hebben om het forum 'te redden' van uw stoten.

Ik begrijp uw reactie. Zoals gezegd, ik besef dat het niet mijn beste ingave was. Ik had toen nog geen idee over de gevolgen naar andere users toe. Anderzijds merk ik wel op dat ik, mijn inziens, niet de enige was met een minder briljante ingave.

Ik verwijs naar mijn voorstel van hierboven dat aan uw verzuchting tegemoet lijkt te komen. Met name zal ik mijn gedrag aanpassen.

Nuja, iig, de post van hierboven is vooral om de aandacht ernaar te trekken (na vele vruchteloze pogingen op andere manieren) zodat een oplossing gevonden kan worden die voor iedereen goed is. De discussie daaromtrent kan imho beter niet publiek gevoerd worden.

Ik wens deze gelegenheid nog aan te grijpen om mijn dank/waardering voor het werk van de crew uit te drukken. Laat het duidelijk zijn dat deze en bovenstaande post geen miskenning daarvan inhouden.

glashelder
26 juni 2014, 20:56
Flinke Poekie! :hug:

Epyon
27 juni 2014, 16:21
Problemen zouden nu opgelost moeten zijn :) .