PDA

Volledige versie bekijken : Prono- en nabesprekingsthread - Play-offs

BleKKie
17 maart 2014, 19:52
Ik heb vorig jaar (en ik denk het jaar er voor ook) al eens gevraagd waarom we niet gewoon voor aanvang van de PO's, net zoals "in het echt" (:p), onze verzamelde punten gaan halveren.
Nu ik dat spel hier eigenlijk heb overgenomen qua administratie (samen met Sportingboy) vroeg ik me af als er nog mensen zijn die dit eventueel wel leuk zouden vinden om die halvering door te voeren.

Dus bij deze een poll om het eens te polsen wat jullie willen. In principe kan iedereen stemmen, maar ik zal enkel de stemmen in rekening brengen van de mensen die effectief nog actief meespelen momenteel.
Hierbij de nieuwe stand en ook al eens (bij wijze van voorstel) hoe het er gaat uit zien als we eventueel de halvering doorvoeren:
http://i.imgur.com/xW5qlxZ.png

Bedankt voor jullie input!

Edit: nog vergeten bij vermelden. De punten werden dus gedeeld door 2, en halve punten werden naar boven afgerond. Bij een gelijke stand, zijn de deelnemers die een half punt extra gekregen hebben in het "nadeel", dus zoals het ook is de "echte" PO's.

MvP
17 maart 2014, 20:04
Van mij mag het. Alles voor de spanning.

Fella
17 maart 2014, 20:30
Ik ben voor, maar ik zou het zeker en vast verstaan mocht(en) de huidige leider(s) dit geen leuk idee vinden.

kAstAr
17 maart 2014, 20:53
Ik ben voor, maar ik zou het zeker en vast verstaan mocht(en) de huidige leider(s) dit geen leuk idee vinden.

Ik denk er exact hetzelfde over.

Jonas89
17 maart 2014, 22:00
Alleen de top-6 mag meedoen, de rest niet

Nee, grapke. Mij is het al gelijk ;)

Fella
17 maart 2014, 22:41
Alleen de top-8 mag meedoen, de rest niet

:unsure:

Vincort
17 maart 2014, 22:50

Ik denk er exact hetzelfde over.

Go figure :) Nee sorry das toch echt een beetje ridicuul omdat in het midden van het seizoen even te gaan beslissen omdat je zelf niet eerste staat?

Sir.Killalot
17 maart 2014, 22:51
Je kan eigenlijk beide doen, niet?

Dan hebben we een competitiewinnaar en een playoffwinnaar. Ofzoiets.

Racing_Genk
17 maart 2014, 22:52
Ik doe niet mee met de prono maar dit is belachelijk. Je legt de regels vast aan het begin van het seizoen en niet zomaar in het midden.

BleKKie
17 maart 2014, 22:54
Het heeft niets te maken met niet eerste staan hoor, althans voor mij niet.
Ik wou het vorig seizoen ook al, en toen stond ik trouwens zelf eerste.

Nuja, als er geen serieuze meerderheid is doen we het niet hoor.

Vincort
17 maart 2014, 22:55
Wacht ik ga nog wat dubbelaccounts maken om neen te stemmen geen probleem! :unsure:

Rikie
17 maart 2014, 23:28
Ik doe niet mee met de prono maar dit is belachelijk. Je legt de regels vast aan het begin van het seizoen en niet zomaar in het midden.

BleKKie
17 maart 2014, 23:37
Ja, daar ga ik wel meer akkoord hoor.
Nuja, het is niet dat je je tijdens het seizoen gaat inhouden om jezelf niet te forceren en je te sparen tot de PO's :unsure:

Zal dus wel een njet worden, geen probleem voor mij, ik stel het nog eens voor bij het begin van volgend seizoen :evil:

Kenneke10
17 maart 2014, 23:44
Heb er niks op tegen om die punten te delen , van mij heb je dus een ja .

Cr4zy_M0
17 maart 2014, 23:51
ik stem neen omdat het nu te laat is maar ja voor misschien volgend seizoen

Sportinggboy
18 maart 2014, 07:01
Mij maakt het allemaal niet uit. Laatste 2 speeldagen toch vergeten in te vullen :D

fearofthedark
18 maart 2014, 11:06
ik ben voor, maar zo net voor het einde dat pas beslissen is misschien niet zo een goed idee.
misschien beter voor vanaf volgend seizoen. maar het mag gerust van mij vanaf nu ingevoerd worden.

Sir.Killalot
18 maart 2014, 12:08
Doe gewoon beide, da's op zich toch maar een extra kolom in excel.

fordjah
18 maart 2014, 13:11
De meeste die vanboven staan lijken eerder geneigd om tegen te zijn. Kga ook stemmen voor tegen.
Laat maar gewoon gelijk het is om discussie en verwarring te vermijden :p

edit: Mss voor volgend seizoen int begin een poll daarover houden.

TheRedDevils
18 maart 2014, 13:57
Ik sta 2de maar wat boeit het nu indien het gehalveerd zou worden, het is niet dat er geld mee gemoeid is. Leer eens een beetje relativeren. Is toch gewoon leuker als het spannender is, wat een bleiter die leider :unsure:

BleKKie
18 maart 2014, 18:01
Doe gewoon beide, da's op zich toch maar een extra kolom in excel.

Kga het zo doen denk ik.
Geen halvering, maar ik ga wel eens de halvering tellen qua test.

Fella
18 maart 2014, 19:23
Kga het zo doen denk ik.
Geen halvering, maar ik ga wel eens de halvering tellen qua test.

Dit. Maak gewoon een tweede kolom aan.

Al versta ik niet waarom sommigen zich hier komen moeien als ze zelf niet mee doen aan de competitie. Versta me niet verkeerd, je mag gerust een mening hebben van mij.

Thorazer
18 maart 2014, 22:03
Zelf ook niets op tegen maar dan best beslissen in het begin van het seizoen :)

Maar moest het zo zijn geen probleem mee.

SomeDude
19 maart 2014, 09:52
Voor!
Want ik heb een paar speeldagen forfait gegeven :)