PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2013-2014 - Deel 4

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Rikie
9 maart 2014, 22:12
Hugo Broos eens terug een kans geven zou ik zeggen, die man moet dat tuinieren ondertussen toch al beu zijn.

Ugh, Hugo Broos is zo passé. Geef mij dan maar Aad De Mos.

Foose
9 maart 2014, 22:14
Aad De Klos, die rukker nah. Been voor mij :love:

Rikie
9 maart 2014, 22:18
JA, GAAN WE HIER BEGINNEN ONNOZEL TE DOEN OF WAT?

Gavin
9 maart 2014, 22:21
Alsof ze met Hasi opeens weer champagnevoetbal zullen spelen zeker... Standard en Club hebben niets te vrezen.Alsof ge champagnevoetbal nodig hebt. Er is geen druk op dit moment en misschien veranderen de sfeer en opstelling helemaal nu van den Brom weg is. Anderlecht staat uiteindelijk ocharm zes punten achter op de eerste en daar loopt het ook niet vlot. Brugge is redelijk bezig maar bewees gisteren dat het nog altijd Brugge is.

Als Anderlecht al hun matchen in de play-offs wint, zijn ze gewoon kampioen. Niet dat dat gaat gebeuren uiteraard, maar zo dicht ligt het bijeen dus daar is niets gespeeld. Zeker als ze bij Anderlecht gewoon even normaal doen in plaats van dat clowngedoe van de voorbije maanden.

Thorazer
9 maart 2014, 22:21
Hier kunnen er een paar belachelijk doen ni normaal precies of het zal dit jaar nog veranderen bij RSCA...

Maxwell
9 maart 2014, 22:44
Onlangs nog gelezen in een artikel dat Hasi zo goed als achter alle beslissingen stond die JVDB nam en het voor 90% hetzelfde zou doen. Vind het artikel nu wel niet meteen terug. Maarja, dat moest hij wel zeggen waarschijnlijk :unsure:

Radbraker
9 maart 2014, 22:54
Zal die morgen ook een daverend applaus krijgen als hij zijn koffers pakt?

Thorazer
9 maart 2014, 23:09
Zal die morgen ook een daverend applaus krijgen als hij zijn koffers pakt?

Denk het niet ;)

Cools
9 maart 2014, 23:37
Onlangs nog gelezen in een artikel dat Hasi zo goed als achter alle beslissingen stond die JVDB nam en het voor 90% hetzelfde zou doen. Vind het artikel nu wel niet meteen terug. Maarja, dat moest hij wel zeggen waarschijnlijk :unsure:Nja, wat moet hij zeggen... Veel slechter kan het in elk geval al niet.

Plopperdeplop
10 maart 2014, 08:15
Het werd tijd dat die eruit ligt, al is het veel te laat natuurlijk. Hopelijk faalt Hasi nu ook of we kunnen volgend seizoen op die zijne kop gaan kijken.

't Heeft alleen maar voordelen. Als Hasi hier op 11 matchen nog presteert is dat meegenomen en heeft hij toch andere ideëen. Als het meer van hetzelfde is hebben we daar ook ineens bewijs van en kiezen ze voor volgend seizoen voor een andere trainer. Goed dat ze dat experiment met Hasi nu ondernemen en niet pas na het seizoen.

Babaluna
10 maart 2014, 08:34
Hier kunnen er een paar belachelijk doen ni normaal precies of het zal dit jaar nog veranderen bij RSCA...
en gij hebt da nu pas door? :)

Babaluna
10 maart 2014, 08:36
En Hasi gaat da natuurlijk veeeeel beter doen ... Bah ik vind het nog altijd een dwaze beslissing .

Plopperdeplop
10 maart 2014, 08:43
En Hasi gaat da natuurlijk veeeeel beter doen ... Bah ik vind het nog altijd een dwaze beslissing .

Daar twijfel ik ook aan. Maar ze konden dit echt niet meer zo laten he. 't Is er ver over. Die nederlagen waren het probleem zelfs gewoon niet, maar JVDB heeft van een overgangsjaar een verloren jaar gemaakt. Bruno, Praet, Tielemans, Mbemba, Mitrovic,... maken totaal geen vooruitgang. Ze spelen in oktober thuis tegen Olympiakos een fantastische match met de jongste ploeg ooit, maar door die nederlaag (puur op efficiëntie) heeft JVDB de jongeren de schuld gegeven en beginnen prutsen met Gillet op het middenveld, Kljestan, Deschacht die om onbegrijpelijke wijze weer in de ploeg kwam voor een goedspelende N'Sakala, Bruno ging hij na 1 geslaagde helft centraal zetten en dan Praet maar links, Najar kwam "per ongeluk" in de ploeg,... Die man heeft er gewoon een gigantische soep van gemaakt.

Er is iemand nodig die voor een vaste ploeg kiest en beseft dat de titel misschien niet lukt maar zeker niet zal lukken met die oudere matige spelers. Daar moet je dan niet krampachtig naar zoeken. Ontwikkel een ploeg, zoek een systeem en laat ze daarin groeien. Dat was de opdracht voor dit jaar en daar heeft hij niet aan meegewerkt. Nochtans had hij de steun van supporters en bestuur daarin.

Of Hasi dat wel gaat doen weet ik niet, maar JVDB ging echt niet meer. Had in januari al moeten vliegen trouwens.

Cerv.Be
10 maart 2014, 10:12
Wie weet? Waarom wordt Hasi al afgeschreven voor hij iets bewezen heeft?

sharpshot
10 maart 2014, 10:13
Guy Luzon hekelt kalender play-offs en voetbalbond - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1325/Standard/article/detail/1808333/2014/03/10/Guy-Luzon-hekelt-kalender-play-offs-en-voetbalbond.dhtml)

Niet opgeven!

int frans voor onze standard boys: Luzon en rajoute une couche sur Bruges et l'Union belge - 7SUR7.be (http://www.7sur7.be/7s7/fr/1745/Standard/article/detail/1808409/2014/03/10/Luzon-en-rajoute-une-couche-sur-Bruges-et-l-Union-belge.dhtml)

edit: bevestiging van Meunier
ThomMills
Bien sûr que le staff de Bruges est composé de magiciens... C'est David Copperfield à la gestion des ressources humaines... #compatriotes

SomeDude
10 maart 2014, 10:46
Mss dat er ook eens moeten optreden tegen die Brugge supporters die bij uitmatchen steevast in de verkeerde tribunes zitten. Leye deed er ook zijn beklag over!

sharpshot
10 maart 2014, 10:54
Fout van de clubs die het toelaten! Moeten ze maar meteen buitensmijten!

TazzDeMazz
10 maart 2014, 12:11
Guy Luzon hekelt kalender play-offs en voetbalbond - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1325/Standard/article/detail/1808333/2014/03/10/Guy-Luzon-hekelt-kalender-play-offs-en-voetbalbond.dhtml)

Wat een idioot die Luzon. Ziet van hier al aankomen dat die gaat beginnen bleiten, moest die naast de titel grijpen.

CobraX
10 maart 2014, 13:18
Dit artikel klinkt toch al goed...

Hasi: "Kaart van jeugd blijven trekken"

Besnik Hasi krijgt de zware taak om het Anderlecht-schip opnieuw de juiste koers te laten varen. "Het is aan mij om de spelers opnieuw te motiveren", weet hij. "En ik wil opnieuw zorgen voor een vaste, duidelijke lijn."

"Iedereen wordt hier goed betaald en dus moet iedereen zijn verantwoordelijkheid opnemen", sprak Hasi klare taal tijdens zijn voorstelling. "Ik ben geen gemakkelijke jongen. Als ik iets wil, dan krijg ik dat ook. Ik neem mijn verantwoordelijkheid en dat moet ook gelden voor de spelers. Morgen hebben de spelers verlof, dus woensdag zal ik hen toespreken."

Hoe wil Hasi zijn moeilijke taak aanpakken? "Duidelijkheid is het allerbelangrijkste. Ik wil opnieuw zorgen voor een vaste en duidelijke lijn. Er moet evenwicht in het elftal komen", aldus Hasi, die een strakke organisatie wil neerzetten. "We slikken te veel goals op verplaatsing, dat aantal moet naar beneden."

"Ervaren spelers moeten zich bewijzen"

Hasi klonk erg ambitieus bij zijn aanstelling. "Mijn doel op korte termijn? Beter doen dan nu. Ik kijk naar boven, maar ook naar beneden. Onze achtervolgers hebben niet veel punten minder. Aan volgend seizoen denk ik niet."

Hasi wil ook de kaart van de jeugd blijven trekken. "De jongeren moeten beter worden en kansen krijgen. De meer ervaren spelers moeten maar bewijzen dat ze beter zijn dan de jongeren."

Bron: Anderlecht-Online (http://www.anderlecht-online.be/article.php?id=29353&lang=ned)
Bron: Het Nieuwsblad (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140310_021)
Bron: Voetbalkrant (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-03-10/hasi-en-vanden-stock-eisen-reactie-spelers-zij-zijn-de-grootste-schuldigen)

NemesisBE
10 maart 2014, 13:22
Arme Brommie :sad:

Gavin
10 maart 2014, 13:36
Wat een idioot die Luzon. Ziet van hier al aankomen dat die gaat beginnen bleiten, moest die naast de titel grijpen.Over die kalender heeft hij toch wel gelijk. Dat zou een redelijke beloning zijn voor de eerste uit de gewone competitie, en wat gefoefel voorkomen.

Maar de grootste dwaas is toch Meunier hier. Hoe is dat nu toch mogelijk dat die persoonlijk gaat reageren? Preud'homme deed dat perfect door die onbekende beunhaas te laten opdraven op de persconferentie met een ingestudeerd tekstje zodat niemand ook maar iets tegen de trainer of spelers kon maken terwijl het toch mooi in Standaard hun gezicht werd gegooid in de pers. (vergelijkbaar Mourinho en Eladio Parames) Niet dat dat nu zo erg is, maar ge geeft Luzon toch een antwoord en daar ging het dieje in de eerste plaats om. Ongelooflijk hoe dom dat voetballers zijn.

LaBuenaVida
10 maart 2014, 14:02
Over die kalender heeft hij toch wel gelijk. Dat zou een redelijke beloning zijn voor de eerste uit de gewone competitie, en wat gefoefel voorkomen.

Maar de grootste dwaas is toch Meunier hier. Hoe is dat nu toch mogelijk dat die persoonlijk gaat reageren? Preud'homme deed dat perfect door die onbekende beunhaas te laten opdraven op de persconferentie met een ingestudeerd tekstje zodat niemand ook maar iets tegen de trainer of spelers kon maken terwijl het toch mooi in Standaard hun gezicht werd gegooid in de pers. (vergelijkbaar Mourinho en Eladio Parames) Niet dat dat nu zo erg is, maar ge geeft Luzon toch een antwoord en daar ging het dieje in de eerste plaats om. Ongelooflijk hoe dom dat voetballers zijn.

Achja zo erg is dat nu ook weer niet. Maar ik begrijp het wel
Ik ben al blij dat Club eindelijk eens goed communiceert door hier niet echt op in te gaan.

Laat Luzon en al de rest zeggen, de mensen kunnen tegenwoordig lezen en iedereen weet ondertussen dat het de bond was die hen hebben afgekeurd en dus niet andersom zoals zij zeggen.
Ook redelijk zwak van hen om daarover te beginnen imo. Geen haan die daar naar kraait als er spelers worden afgekeurd. Ook niet als dat van een concurrent is imo.

Daarbij zou hij dan beter naar zijn eigen spelers kijken --> Ezekiel die opzettelijk geel pakt door zijn shirt af te doen, Batshuayi die ook, dwaas, geel pakte op Charleroi om zo zeker tegen Club te spelen.
Maar geen enkele eersteklasse ploeg zal daar over zagen.

Over de kalender heeft hij inderdaad wel gelijk.

waffel
10 maart 2014, 17:31
Overlaatst was Meunier hier komen eten (na winst tegen Standard). Die zat in zen trainingsbroek als een klein kind te wiebelen op z'n stoel en slechter gemanierd te eten dan de kleintjes(allemaal Afrikaantjes :p) die mee waren. Verschiet er ni van.

Cpt. Kablammo
10 maart 2014, 17:37
Waarom komt Meunier ook bij u thuis eten? En wat doen die Afrikaantjes bij u? :unsure:

waffel
10 maart 2014, 17:37
Op me werk

123vier
10 maart 2014, 17:38
Hoe the fuck kunt ge slecht gemanierd eten in de pizza hut

waffel
10 maart 2014, 17:39
Kvroeg het mij ook af

fcberke
10 maart 2014, 17:52
Waarom laten ze de eerste in de reguliere competitie niet gewoon zelf hun volgorde van de matchen beslissen? Dan kan de 2de nog 8 matchen plannen, de derde 6 ...

Toch een mooi voordeel?

Fella
10 maart 2014, 17:52

Idiote reactie.

Ik heb er geen problemen mee dat andere supporters in onze vakken zitten, ze moeten zeker niet juichen als wij scoren of wat dan ook, maar gedraag u toch wat.
Een beetje respect is wel op zijn plaats, nuja, blijkbaar kennen sommigen van jullie dat woord niet.

En ja, eigenlijk moet de club daarop reageren, waarom ze dat niet gedaan hebben is mij ook een vraagteken.

Dr. Sheldon Cooper
10 maart 2014, 18:14
Alsof dat enkel iets van Club-supporters is... Ik ken genoeg supporters van OHL/Gent/Anderlecht die hetzelfde doen. Wat ik dan wel niet begrijp is waarom die zich niet gewoon normaal houden. Ik ga ook tussen de thuissupporters zitten in de stadions van Anderlecht, OHL, Gent maar ik ga heus niet rechtspringen als er een goal valt :/ Ik zorg er zelfs voor dat ik niet per ongeluk een blauwe/zwarte trui aan heb ofzo. Respect tonen voor de omgeving waarin je zit en dan kan je rustig van de match genieten.

Als je ziet hoe die supporters daar zo flippen tegen Deschacht en VDB achter die hekkens... Get a life, srsly.

Jonas89
10 maart 2014, 18:20

Volgens mijn bronnen hebben sommige van die kerels een stadionverbod in Brugge. Zijn lid van de Club Brugge Casuals

Dus die gasten dachten we gaan op verplaatsing wat onrust stoken... Want is gemakkelijk te omzeilen ->Stel ik koop kaarten voor u op mijn identiteitskaart, problem solved.

Fans van Club Brugge maken amok - Voetbal24.be (http://www.voetbal24.be/2014/03/10/fans-van-club-brugge-maken-amok/)
dat gastje (hier op de rug gezien met groene vest en beige broek, wel onduidelijk foto) was het ergste, rond lopen tijdens de match en wat zitten provoceren naar iedereen

Kenneke10
10 maart 2014, 18:36
Ben ook niet voor dat amok maken etc tussen de thuis supporters , maar bepaalde ploegen mogen wel eens rekening houden dat brugge, anderlecht, standard een heel grote supporters kern hebben .
Met als gevolg belachelijk weinig plek voor de uitsupporter vb dat vak op gent, genk, ohl , anderlecht we krijgen hooguit 1000 kaarten .
Neem een vb aan charleroi die telkens 3000 plaatsen ter beschikking heeft voor de standard supporters .

Hiermee keur ik in geen geval goed wat sommige supporters doen tussen de thuisfans .

J.Brown
10 maart 2014, 18:48
Ben ook niet voor dat amok maken etc tussen de thuis supporters , maar bepaalde ploegen mogen wel eens rekening houden dat brugge, anderlecht, standard een heel grote supporters kern hebben .
Met als gevolg belachelijk weinig plek voor de uitsupporter vb dat vak op gent, genk, ohl , anderlecht we krijgen hooguit 1000 kaarten .
Neem een vb aan charleroi die telkens 3000 plaatsen ter beschikking heeft voor de standard supporters .

Hiermee keur ik in geen geval goed wat sommige supporters doen tussen de thuisfans .

Op Anderlecht krijg je nooit 1000 kaarten. Op Brugge kreeg Standard er 750 als ik me niet vergis, met een halfvol vak als gevolg.

Hoe dan ook. Als je dan toch tussen de thuissupporters zit, moet je gewoon je manieren houden. Geen uitleg voor nodig.

Cerv.Be
10 maart 2014, 19:06
Overlaatst was Meunier hier komen eten (na winst tegen Standard). Die zat in zen trainingsbroek als een klein kind te wiebelen op z'n stoel en slechter gemanierd te eten dan de kleintjes(allemaal Afrikaantjes :p) die mee waren. Verschiet er ni van.
Die hersenloze voetballers toch. :D

Kenneke10
10 maart 2014, 19:16
Op Anderlecht krijg je nooit 1000 kaarten. Op Brugge kreeg Standard er 750 als ik me niet vergis, met een halfvol vak als gevolg.

Hoe dan ook. Als je dan toch tussen de thuissupporters zit, moet je gewoon je manieren houden. Geen uitleg voor nodig.

Ben je zeker dat standard er maar 750 kreeg ? , normaal krijgt elke club bij ons 1500 kaarten op rsca na wegens die bus incidenten van vorig jaar.

Time
10 maart 2014, 19:17
Fans van Club Brugge maken amok - Voetbal24.be (http://www.voetbal24.be/2014/03/10/fans-van-club-brugge-maken-amok/)

Dit is dus al het eerste grote probleem in ons systeem:

Omdat iedereen die een ticket koopt zich moet identificeren, weet men bij Zulte Waregem wie de kaartjes heeft gekocht. Die personen krijgen niet meer de toegang tot die zone.

Geen toegang meer tot DIE ZONE?! Dat betekent dat als die marginalen volgende keer in een ander vak bestellen, ze gewoon opnieuw een ticket krijgen? Er zitten daar spotters van de politie, als je die mannen kunt identificeren moet je die een stadionverbod in heel België geven voor 5 jaar of langer met een grote boete er bovenop.
Die mannen kunnen gewoon over enkele weken exact hetzelfde doen in een ander stadion waar Club uit speelt.

Op deze manier is het normaal hoor dat die marginalen blijven rondlopen.

Cools
10 maart 2014, 19:17
vb dat vak op gent, genk, ohl , anderlecht we krijgen hooguit 1000 kaarten .

Die ploegen krijgen hun stadion dan ook meer dan goed gevuld met hun eigen supporters, waarom zouden ze dan massaal veel kaarten geven aan de andere ploeg?

Dat CHarleroi dat doet is niet meer dan logisch omdat die zelf amper tot nooit hun stadion deftig kunnen vullen.

GemaneDude
10 maart 2014, 19:19
Als je een kleiner stadion hebt is het toch logisch dat je minder uit-tickets beschikbaar stelt?

Time
10 maart 2014, 19:21
Hoeveel tickets krijgt Club als Cercle thuis speelt in de derby?

BleKKie
10 maart 2014, 19:23
Waarom laten ze de eerste in de reguliere competitie niet gewoon zelf hun volgorde van de matchen beslissen? Dan kan de 2de nog 8 matchen plannen, de derde 6 ...

Toch een mooi voordeel?

Dat zou wat gemakkelijk zijn hé, denkte niet?
Eerste 5 matchen uit en de laatste 5 thuis zou ik dan pakken :)

Thuis beginnen en thuis eindigen zou al een mooi voordeel zijn. Het is idd wel belachelijk dat dat nu nog niet gekend is, ik vind dat ook super ambetant eigenlijk. Ik heb nu al een PO abonnement gekocht, maar voor hetzelfde geld kan ik maar 2 van de 5 matchen gaan, kunnen ze nu niet gewoon al zeggen wie tegen wie gaat moeten (1vs6, 2vs5, ...), dan kan ik tenminste al wat rekenen om te zien als ik kan gaan.

Hoeveel tickets krijgt Club als Cercle thuis speelt in de derby?
De volledige zuidtribune was beschikbaar dacht ik, of mss het uitvak niet, maar dat is wel al aanzienlijk hoor.

@Kenneke10
Kan wel kloppen hoor, want het zat zeker niet vol.

J.Brown
10 maart 2014, 19:25
Ben je zeker dat standard er maar 750 kreeg ? , normaal krijgt elke club bij ons 1500 kaarten op rsca na wegens die bus incidenten van vorig jaar.

Dit jaar kreeg Standard er een groot pak minder. Ik dacht 750, ma kan ernaast zitten. Hoe dan ook geen volledig vak meer.

fcberke
10 maart 2014, 19:44
Dat zou wat gemakkelijk zijn hé, denkte niet?
Eerste 5 matchen uit en de laatste 5 thuis zou ik dan pakken :)
Thuis beginnen en thuis eindigen zou al een mooi voordeel zijn. Het is idd wel belachelijk dat dat nu nog niet gekend is, ik vind dat ook super ambetant eigenlijk. Ik heb nu al een PO abonnement gekocht, maar voor hetzelfde geld kan ik maar 2 van de 5 matchen gaan, kunnen ze nu niet gewoon al zeggen wie tegen wie gaat moeten (1vs6, 2vs5, ...), dan kan ik tenminste al wat rekenen om te zien als ik kan gaan.

De volledige zuidtribune was beschikbaar dacht ik, of mss het uitvak niet, maar dat is wel al aanzienlijk hoor.

@Kenneke10
Kan wel kloppen hoor, want het zat zeker niet vol.

en wat als je maar 1 matchke op verplaatsing kan winnen?

Kenneke10
10 maart 2014, 20:23
Dit jaar kreeg Standard er een groot pak minder. Ik dacht 750, ma kan ernaast zitten. Hoe dan ook geen volledig vak meer.

Dat het niet vol zat zag ik ook , maar kan ook zijn dat er minder standard supporters de verplaatsing maken .

J.Brown
10 maart 2014, 20:25
Dat het niet vol zat zag ik ook , maar kan ook zijn dat er minder standard supporters de verplaatsing maken .

Neen dat was het probleem zeker niet. Gewoon minder tickets voor Standardsupps.

puni
10 maart 2014, 20:26

OHL heeft een stadion met begot 9500 plaatsen en trekt gemiddeld om en bij de 8000 man. Wij hebben er, in tegenstelling tot ploegen als Chalala, Bergen, Beveren, Lierse en Cercle geen nood aan om ons stadion te vullen met uitsupporters. En zoals SomeDude al aanhaalde, het lijkt mij logisch dat ge op verplaatsing in een kleiner stadion minder kaarten krijgt dan wanneer ge naar pakweg Anderlecht of Genk trekt.

BleKKie
10 maart 2014, 20:34
en wat als je maar 1 matchke op verplaatsing kan winnen?

Dan weet je van, ik heb er nog 5 thuis, dus er kan nog veel, ik zie het probleem niet :)

Kenneke10
10 maart 2014, 20:35
OHL heeft een stadion met begot 9500 plaatsen en trekt gemiddeld om en bij de 8000 man. Wij hebben er, in tegenstelling tot ploegen als Chalala, Bergen, Beveren, Lierse en Cercle geen nood aan om ons stadion te vullen met uitsupporters. En zoals SomeDude al aanhaalde, het lijkt mij logisch dat ge op verplaatsing in een kleiner stadion minder kaarten krijgt dan wanneer ge naar pakweg Anderlecht of Genk trekt.

Ja oke ohl kan ik nog begrijpen ( enige kleine club die veel supporters heeft ) , in anderlecht duwen ze u in een hoekje denk max 800 kaarten, genk zit je gelijk in een vogelkooi . lokeren heeft de uitsupporters ook in een hoekje geduwd terwijl hun stadion ook zelden uitverkocht is .

fcberke
10 maart 2014, 21:00
Dan weet je van, ik heb er nog 5 thuis, dus er kan nog veel, ik zie het probleem niet :)

De nummer 2 kan ook 4 van zijn 5 laatste matchen thuis spelen he.

puni
10 maart 2014, 21:13
Ja oke ohl kan ik nog begrijpen ( enige kleine club die veel supporters heeft ) , in anderlecht duwen ze u in een hoekje denk max 800 kaarten, genk zit je gelijk in een vogelkooi . lokeren heeft de uitsupporters ook in een hoekje geduwd terwijl hun stadion ook zelden uitverkocht is .

Bwa, Lokeren heeft hetzelfde probleem als ons, namelijk een klein stadion en bij mijn weten een redelijk trouwe achterban. Bij ons zit ge al bij al wel redelijk goed denk ik, los van de hoeveelheid plaatsen. Als ge dat vergelijkt met dat houten stukske brol op het Lisp bijvoorbeeld, daar hebt ge wel plaats maar daar is de kwaliteit dan weer om van te huilen. 800 plaatsen in Anderlecht vind ik ook wel weinig, wij kregen er zelfs in Beveren en Lierse meer.

Kenneke10
10 maart 2014, 21:30
Zo trouw is die achterban niet bij lokeren niet, lambrecht heeft al meermaals laten weten dat ze meer abonnementen moeten verkopen om financieel stappen vooruit te zetten denk dat ze nu ongeveer 5a 6000 vaste supporters hebben .

Het vernieuwde vak van lierse als beveren nog niet geweest.

Rikie
10 maart 2014, 21:37
Wat is het verband tussen het aantal abbo's en de 'trouwheid' van een achterban?

LaBuenaVida
10 maart 2014, 21:53

Dat is inderdaad door dat gevalletje met Anderlecht dat ook Standard er zo weinig kreeg.
Jammer weliswaar dat Standard hierdoor ook minder kaarten krijgt, want het is altijd leuk om een vol stadion te zien.

Club krijgt geen 800 kaarten in Anderlecht.
Vanaf vorig seizoen waren er ongeveer 40% minder kaarten beschikbaar dan vorige jaren.
---
En als Cercle thuis speelt krijgt Club normaliter de uit + de zuid.

sharpshot
10 maart 2014, 22:03
Idiote reactie.

Tuurlijk niet, als uitsupporter moet je niet in een ander vak zitten dan dat bestemd voor u. Als een steward dat toch ziet moeten ze die marginalen gewoon meteen buiten zetten en liefst de flikken er bij halen zodat ze nog een zwaardere straf krijgen. Niet als bange kippen niets doen! Gebeurd in in Club vakken ook dat er andere supporters zitten is een probleem dat je enkel gaat aanpakken door meteen iedereen buiten te zetten die zich niet gedraagt (maar liefst iedereen die er niet hoort).

kakmongool
10 maart 2014, 22:07

Cercle heeft evenveel supporters als OHL maar omdat de infrastructuur plaats biedt aan meer dan 26k supporters zijn er meer tickets beschikbaar voor de bezoekende ploegen.

caoimhin
10 maart 2014, 22:26
Eigenlijk zou iedereen gewoon door elkaar moeten kunnen zitten. Het is maar een spelletje hoor.

puni
10 maart 2014, 22:33
Cercle heeft evenveel supporters als OHL maar omdat de infrastructuur plaats biedt aan meer dan 26k supporters zijn er meer tickets beschikbaar voor de bezoekende ploegen.

Het was daarop dat ik doelde, Cercle krijgt zijn stadion niet vol en dus krijgen uitsupporters daar meer kaarten. Ik kan er ook niet aan doen dat die in een stadion willen/moeten spelen dat drie keer te groot is voor hen.

Eigenlijk zou iedereen gewoon door elkaar moeten kunnen zitten. Het is maar een spelletje hoor.

Nefast voor de sfeer in mijn ogen.

Stan_V
10 maart 2014, 22:37

Als ik mij niet vergis doen ze dit in de NFL/NHL (mss NBA ook, niet zeker), en daar zit toch ook serieus fanatiek publiek. Heel soms zijn daar wel wat opstootjes, maar voor de rest ziet ge daar dan gewoon altijd een rij rechtspringen terwijl de mannekes ernaast er depressief bijzitten.

Rubmifer
10 maart 2014, 22:43
In de NFL zit iedereen inderdaad gewoon door elkaar, en dat gaat gewoon prima. Echt mooi om te zien hoe iedereen daar kan juichen voor zijn team bij een TD bv, terwijl de supporters van de tegenstander daar inderdaad dan gelaten bij zitten zonder daar meteen op elkaar beginnen te kloppen. Daar kunnen ze wel nog wat van leren bij het voetbal.

Cools
10 maart 2014, 22:44
Nefast voor de sfeer in mijn ogen.

Alsof er in België sfeer te vinden is.

puni
10 maart 2014, 22:46

In Anderlecht niet, neen.

Jack Wilshere
10 maart 2014, 22:48

Enkel op Sclessin is er sfeer imo. (en nu gaan de Racing boys dat komen tegenspreken uiteraard)

kakmongool
10 maart 2014, 23:02

Straks zijn jullie de sfeermakers in tweede klas :)

BleKKie
10 maart 2014, 23:08
De nummer 2 kan ook 4 van zijn 5 laatste matchen thuis spelen he.

Ik wil maar zeggen dat het gewoon idioot en belachelijk is om de eerste zelf te laten kiezen, geef hen gewoon een voordeel zoals eerste en laatste zeker thuis.

Idd, dat vind ik ook.
Nooit gesnapt dat je zelfs maar op iemand zijn muil zou kloppen. Ik heb in mijn leven nog geen enkel keer gedacht van, die ga ik nu eens op zijn muil kloppen, maar dan echt nog nooit (niet dat ik het fysiek zou halen :unsure: - maar zelfs de gedachte is er nog niet geweest).

BBQezel
10 maart 2014, 23:11
In Duitsland gaan beide supporters door dezelfde ingang in het stadion, perfect door elkaar gemengd.

Cools
10 maart 2014, 23:44

Als dat als 'steek' bedoeld was, is het misschien best om even te noteren dat ik Bruggesupporter ben ;). Op Standard is er inderdaad nog wat sfeer, maar daar stopt het ook.

Gij als Leuvensupporter zult dat wel anders beoordelen, maar buiten wat zattemansgeroep onder studenten is dat in mijn ogen ook geen sfeer te noemen. Misschien ben ik fout, maar we zullen volgend seizoen wel beoordelen als er nog de helft komt kijken.

puni
11 maart 2014, 00:04
Als dat als 'steek' bedoeld was, is het misschien best om even te noteren dat ik Bruggesupporter ben ;). Op Standard is er inderdaad nog wat sfeer, maar daar stopt het ook.

Gij als Leuvensupporter zult dat wel anders beoordelen, maar buiten wat zattemansgeroep onder studenten is dat in mijn ogen ook geen sfeer te noemen. Misschien ben ik fout, maar we zullen volgend seizoen wel beoordelen als er nog de helft komt kijken.

Ik was nog aan het twijfelen aan uw 'geaardheid'. :p

Hebt gij trouwens ooit al een wedstrijd in Leuven meegemaakt? Die perceptie van zatte studenten is namelijk compleet uit de lucht gegrepen, die zijn in het weekend quasi allemaal terug naar huis. Ik durf gerust beweren dat OHL in eerste klasse bij de top zit wat sfeer betreft, laat ons zeggen dat we op dat vlak (en helaas alleen op dat vlak) met gemak de top-vijf halen. Ge merkt dat trouwens nu ook al wel, een gans seizoen onderin dabberen en nog altijd elke twee weken voor 8000-9000 man spelen terwijl er al een heel seizoen geen voetbal te zien is.

En uiteraard zijn het geen Engelse of Duitse toestanden, maar daar doel ik dan ook niet op.

puni
11 maart 2014, 00:05
Straks zijn jullie de sfeermakers in tweede klas :)

Naar het schijnt is het daar ook plezant. :woohoo:

caoimhin
11 maart 2014, 00:25
Idd, dat vind ik ook.
Nooit gesnapt dat je zelfs maar op iemand zijn muil zou kloppen. Ik heb in mijn leven nog geen enkel keer gedacht van, die ga ik nu eens op zijn muil kloppen, maar dan echt nog nooit (niet dat ik het fysiek zou halen :unsure: - maar zelfs de gedachte is er nog niet geweest).

Ik heb dat wel al gedacht, en het dan ook uitgevoerd. 3de middelbaar, de pestkop van de klas had er mij al enkele dagen uitgepikt en toen hij besloot om mijn boekentas uit te kiepen heb ik hem dan maar een mot verkocht. Deed deugd! Maar verder inderdaad geen voorstander van fysiek geweld, verbaal is zo veel leuker!

Cools
11 maart 2014, 00:47
Hebt gij trouwens ooit al een wedstrijd in Leuven meegemaakt? 2 x in het uitvak en zelfs 1x tussen de thuissupporters, dus toch al een beetje ervaring daar ja :) Ik vond dat nu echt geen topsfeertje, maar goed. Gij zult wel beter geplaatst zijn om daarover commentaar te geven veronderstel ik.

123vier
11 maart 2014, 06:46
Leuven niet gehoord toen ik in hun tribune zat 2 weken geleden.
Wij maakten meer lawaai bij hun doelpunt dan de Leuvensupporters zelf.
Zeer zwakke sfeer.

SomeDude
11 maart 2014, 07:51

Hebt gij trouwens ooit al een wedstrijd in Leuven meegemaakt? Die perceptie van zatte studenten is namelijk compleet uit de lucht gegrepen, die zijn in het weekend quasi allemaal terug naar huis. Ik durf gerust beweren dat OHL in eerste klasse bij de top zit wat sfeer betreft, laat ons zeggen dat we op dat vlak (en helaas alleen op dat vlak) met gemak de top-vijf halen. Ge merkt dat trouwens nu ook al wel, een gans seizoen onderin dabberen en nog altijd elke twee weken voor 8000-9000 man spelen terwijl er al een heel seizoen geen voetbal te zien is.

En uiteraard zijn het geen Engelse of Duitse toestanden, maar daar doel ik dan ook niet op.

We zitten nog op een ander vlak bij de top hoor: die van gele & rode kaarten!

Leuven niet gehoord toen ik in hun tribune zat 2 weken geleden.
Wij maakten meer lawaai bij hun doelpunt dan de Leuvensupporters zelf.
Zeer zwakke sfeer.

Die van Brugge heb ik ook niet gehoord anders hoor ...
Als je in de tribune staat dan hoor je vaak idd de andere niet, tenzij je zelf stil bent.

starspike
11 maart 2014, 12:19
Discussies over sfeer zijn voor mensen die graag ruzie zoeken. Iedereen zal wel in zijn binnenste zelf eerlijk kunnen inschatten waar het al dan niet goed gaat.

fraaanche
11 maart 2014, 13:07

OHL heeft een heel actief en aanwezig publiek vind ik. Er zitten er weinig apatisch op hun stoel alsof ze naar de cinema kijken. Iedereen zit kort op het veld, brult mee en zet druk op scheidsrechter en tegenstander. Dat is inderdaad wel heel goed.

De spionkop op zich en de gezangen vind ik nog wel oke voor een kleinere club, maar ook echt niet meer dan dat en niets om te bestoefen. Toeschouwerssaantallen zijn inderdaad top.

Jepjep
11 maart 2014, 13:26
Altijd grappig die discussies over wie sfeer heeft. De penisdiscussies onder de voetbalsupporters.

Cerv.Be
11 maart 2014, 13:29
Altijd grappig die discussies wie de beste sfeer heeft. De penisdiscussies onder de voetbalsupporters.
Zeker met al die superieure supporters uit het Antwerpse. :D

Plopperdeplop
11 maart 2014, 13:48
Altijd grappig die discussies over wie sfeer heeft. De penisdiscussies onder de voetbalsupporters.

Terwijl we nooit tegen de Afrikanen zullen opkunnen.

fraaanche
11 maart 2014, 13:51
Zeker met al die superieure supporters uit het Antwerpse. :D

Sorry dat wij weeral de norm zijn in Vlaanderen :D

Booka Shade
11 maart 2014, 14:03

Zou de sfeer er wel beter op maken!
Maar helaas gaan er dan wekelijks vechtpartijen zijn.

Want als ik naar mezelf kijk, ik zou niet beginnen vechten, maar als de tegenpartij scoort zo nekeer iets roepen à la "gaat maar terug schoon zitten" of iets anders onschuldigs zou ik wel niet kunnen laten denk ik.

Fella
11 maart 2014, 14:06
OHL heeft een heel actief en aanwezig publiek vind ik. Er zitten er weinig apatisch op hun stoel alsof ze naar de cinema kijken. Iedereen zit kort op het veld, brult mee en zet druk op scheidsrechter en tegenstander. Dat is inderdaad wel heel goed.

Volgens u ben ik eerder een cinemakijker, ben ik dan een slechte supporter?

fraaanche
11 maart 2014, 14:47
Volgens u ben ik eerder een cinemakijker, ben ik dan een slechte supporter?

Waar lees jij dan dat ik jou een slechte supporter vind? Doe jij maar in een voetbalstadion waar jij je het beste bij voelt. Daar ga ik echt geen waardeoordeel over vellen hoor.

Maar voor sfeer te creëren, of beter, wat onder het begrip 'sfeer' wordt begrepen in een voetbalstadion, is het beter dat je daar roept dan dat je zwijgt, dat is gewoon een objectief feit en dat mag ik toch neerpennen? Uiteraard maakt dat je geen slechte supporter an sich, maar dat is dan ook iets heel anders zeggen dan wat ik heb gezegd.

Cpt. Kablammo
11 maart 2014, 15:42
Acht coaches ontslagen dit seizoen: niet uitzonderlijk (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140310_JPL_RSCA_Coaches)

"Bij Anderlecht zit je relatief goed. De druk is er wel groot, maar in 15 jaar tijd waren er 7 coaches aan de slag. Een wissel een keer om de 3 jaar dus."

Berekeningen werden gemaakt door de yoghurt die al 3 jaar in de ijskast van de redactie staat.

123vier
11 maart 2014, 16:51
Die van Brugge heb ik ook niet gehoord anders hoor ...
Als je in de tribune staat dan hoor je vaak idd de andere niet, tenzij je zelf stil bent.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152285996482125

Ben al in genoeg stadions geweest en daar wél de andere supporters gehoord dus mij maak je niets wijs ;)

fraaanche
11 maart 2014, 17:16
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152285996482125

Ben al in genoeg stadions geweest en daar wél de andere supporters gehoord dus mij maak je niets wijs ;)

Is dit serieus bedoeld? Ik denk dat de scouts van Leuven nu wel onder de indruk zijn :lol:

Man toch, heb al filmpjes gezien van Brugge op OHL die wél indrukwekkend zijn en jij pakt dit eruit :wtf:

Feitelijk bewijst dit trouwens ook niets van waarover jullie discussie ging, mor soit, dit gaat toch uit de hand lopen.

123vier
11 maart 2014, 17:19
Ik weet geen andere filmpjes staan excuseer :)

Kenneke10
11 maart 2014, 19:39
Wat is het verband tussen het aantal abbo's en de 'trouwheid' van een achterban?

Lamrecht heeft dit zelf al aangehaald, voor de bekefinale haalt lokeren 20000 man en thuis hebben ze om en bij de 6000 abonnementen wat toch weinig is .

123vier
11 maart 2014, 20:09
zelfde bij Cercle paar jaar geleden
massas volk naar de heizel en de week erop thuis tegen Anderlecht veel lege plaatsen

zielig cinemapubliek die je nu ook ziet bij de nationale ploeg
hoempa hoempa hoempapa

Jonas89
11 maart 2014, 21:22
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140310_01018205

En zo mag deze zaak gesloten worden.

marcel
11 maart 2014, 22:12
Ze gebruikten provocerende taal.

oooh, de stouteriken!

Romelus
11 maart 2014, 22:35
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1798171_10202202647121109_2072679389_n.jpg

Jack Wilshere
11 maart 2014, 22:43
Aaah zotte Vadis opt concert van den Drake! Moest die niet in Waregem zijn trouwens?

Pol86
11 maart 2014, 23:07
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1798171_10202202647121109_2072679389_n.jpg

Hoe marginaal om met zo'n anti-sjaal rond te lopen. Als supporter heb ik liever een sjaal van mijn eigen ploeg dan een sjaal van anti-...

LaBuenaVida
11 maart 2014, 23:22
Aaah zotte Vadis opt concert van den Drake! Moest die niet in Waregem zijn trouwens?

Ik weet niet wanneer dat concert was, maar ja, hij was in Z. Waregem.

Hoe marginaal om met zo'n anti-sjaal rond te lopen. Als supporter heb ik liever een sjaal van mijn eigen ploeg dan een sjaal van anti-...

Dat is een foto van op een supportersavond.

Radbraker
11 maart 2014, 23:59
ajBViCO7zfA&feature=share
Lol @ 1:16 :lol:

Babaluna
12 maart 2014, 07:33
ajBViCO7zfA&feature=share
Lol @ 1:16 :lol:

4 min over Anderlecht op de NLse TV , im fucking proud ! :)

Jonas89
12 maart 2014, 08:57
oooh, de stouteriken!

Als bezoekende supporters doe je dat niet in de thuisvakken
Staat zelf duidelijk op het reglement (of hoe noemt zoiets) dat dit niet mag (dat aan de ingang van elk stadion hangt ;) )

TheRedDevils
12 maart 2014, 13:19
Bondsparket laat opzettelijke gele kaarten ongemoeid (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140312_Ezekiel_opzettelijk_geel)
:woohoo:
En maar dreigen in de kranten.

Rikie
12 maart 2014, 13:21
Amaai, Johan Derksen die niet neerbuigend doet tegenover de Belgische competitie. :D

caoimhin
12 maart 2014, 14:12
Meunier zouden ze beter ook eens vragen om van Twitter af te blijven ..

Cerv.Be
12 maart 2014, 14:21
Ale Vadis misschien weeral geblesseerd..

Cools
12 maart 2014, 14:27
Dat is een foto van op een supportersavond.
So? Wat een marginaal moet je eigenlijk zijn om met zo'n anti-sjiaal rond te lopen :lol:. Echt, daar kan ik niet bij.

St0wned
12 maart 2014, 14:33
So? Wat een marginaal moet je eigenlijk zijn om met zo'n anti-sjiaal rond te lopen :lol:. Echt, daar kan ik niet bij.

Die gast valt best mee hoor als ge em kent :) bijlange niet marginaal

elarto
12 maart 2014, 16:39
oooh, de stouteriken!

"Er zou ook fysiek geweld gebruikt zijn, maar dat kon de club niet bevestigen."

Die gasten menen dat ofwa?
Ge kon vanuit heel het stadion zien (ik zat in de tribune aan de overkant) dat het battering was à volonté.
En het ergste van al: dat is een familievak.
Heel plezant om dan te horen van mensen die daar in de buurt zaten dat er daar gewoonweg kinderen tussenzaten die doodsbang waren...

Come play dying
12 maart 2014, 17:10
http://blog.devnos.com/img/posts/think_of_the_children.jpg
Niet dat ik het goedpraat ofzo hoor :unsure:

LaBuenaVida
12 maart 2014, 17:12

Wat is hier marginaal aan?
Ik denk dat alle Clubsupp's anti-anderlecht zijn? Dus waarom zou je dat dan niet meepakken naar Club-supportersavond?

BBQezel
12 maart 2014, 17:42
Ik denk dat alle Clubsupp's anti-anderlecht zijn? Dus waarom zou je dat dan niet meepakken naar Club-supportersavond?

Als Club-supporter ga ik wel voor Anderlecht supporteren als ze Europees spelen.

LaBuenaVida
12 maart 2014, 17:45
Als Club-supporter ga ik wel voor Anderlecht supporteren als ze Europees spelen.

Ja idem, maar dat is dan weer iets anders :p

Cools
12 maart 2014, 17:47
Omdat je supporter bent VOOR een ploeg, en niet tegen. Vrij hoog 12-jarig gehalte.

Rikie
12 maart 2014, 17:57
Wat Cools dus zegt.

LaBuenaVida
12 maart 2014, 18:11
Ah bon, dan moet je ook geen anti-liedjes zingen.

sharpshot
12 maart 2014, 18:13
We gaan onze teammanager moeten inschakelen in de pers omdat Standard hun spelers opzettelijk geel laat pakken en er niet voor worden gestraft. Dit kan niet mr. Luzon!!!

Time
12 maart 2014, 18:25
Ah bon, dan moet je ook geen anti-liedjes zingen.
Da's iets anders imo, dat geprovoceer via de liederen draagt bij aan de sfeer.

Ik heb ook nog met een anti-sjaal rondgelopen... toen ik 15 was.

Klopgeest
12 maart 2014, 18:54
Chapeau KBVB... Zo jaag je nog meer clubs naar de vereffening:
Image Upper.com - Free Image Hosting - View Image (http://imageupper.com/i/?S0200010020013M1394636918679556)

J.Brown
12 maart 2014, 19:03
We gaan onze teammanager moeten inschakelen in de pers omdat Standard hun spelers opzettelijk geel laat pakken en er niet voor worden gestraft. Dit kan niet mr. Luzon!!!

Zijt gij uw eigen zever nooit beu?

Je lijkt nog gefrustreerder/verzuurder dan de vorige jaren.

ToasT
12 maart 2014, 19:04
Chapeau KBVB... Zo jaag je nog meer clubs naar de vereffening:
Image Upper.com - Free Image Hosting - View Image (http://imageupper.com/i/?S0200010020013M1394636918679556)

Wil je me zeggen dat er clubs zijn in 2de nationale die aan die punten niet voldoen?? 't is daar nog slechter gesteld dan ik dacht.

OMG der staat zelfs in dat de sanitaire voorzieningen toereikend moeten zijn, wtf, hoe durven ze!!!

sharpshot
12 maart 2014, 19:12
Zijt gij uw eigen zever nooit beu?

Je lijkt nog gefrustreerder/verzuurder dan de vorige jaren.

Nooit! Positief zijn is ook zo saai

LaBuenaVida
12 maart 2014, 19:20
Da's iets anders imo, dat geprovoceer via de liederen draagt bij aan de sfeer.

Ik heb ook nog met een anti-sjaal rondgelopen... toen ik 15 was.

Ander voorbeeld dan: hopen dat de concurrent verliest tegen een andere tegenstander.

Kwil maar zeggen dat het nogal zielig is om die gast uit te maken als marginaal omdat hij een anti-sjaal heeft terwijl je die persoon niet eens kent.

Mocht hij dat in het openbaar dragen zou ik het ook maar dom vinden, maar als hij dat bv op een supportersavond of een match tegen anderlecht draagt kan mij dat niet schelen.

Dr. Sheldon Cooper
12 maart 2014, 19:23
Ik heb dat anti-gedoe nooit gesnapt. Dat je een ploeg niet moet, tot daar toe he. Maar op iemand zijn gezicht slaan of specifiek sjaaltjes over een andere ploeg gaan kopen :sop:

BleKKie
12 maart 2014, 19:33
Ik heb dat anti-gedoe nooit gesnapt. Dat je een ploeg niet moet, tot daar toe he. Maar op iemand zijn gezicht slaan of specifiek sjaaltjes over een andere ploeg gaan kopen :sop:

Ik zou er ook mijn tijd en geld niet insteken.
Zo'n anti liedjes zijn wel eens leuk, als je tegen die ploeg in kwestie aan het spelen bent, helaas wordt dat regelmatig ook gebruikt tegen andere ploegen, wat dan compleet belachelijk is natuurlijk.

ToasT
12 maart 2014, 19:49
Ik zou er ook mijn tijd en geld niet insteken.
Zo'n anti liedjes zijn wel eens leuk, als je tegen die ploeg in kwestie aan het spelen bent, helaas wordt dat regelmatig ook gebruikt tegen andere ploegen, wat dan compleet belachelijk is natuurlijk.
Yup, natuurlijk mag 'are you watching, ...' ook als je goed speelt en de volgende week of zo tegen die ploeg moet :)

BleKKie
12 maart 2014, 19:54
Yup, natuurlijk mag 'are you watching, ...' ook als je goed speelt en de volgende week of zo tegen die ploeg moet :)

jaja oké, maar niet gewoon random als het totaal irrelevant is.

Kenneke10
12 maart 2014, 21:39
Al da gedoe om die sjaal,bij anderlecht, standard loopt het ook vol met kerels met anti brugge en anti standard sjaals .

puni
12 maart 2014, 21:42
Wil je me zeggen dat er clubs zijn in 2de nationale die aan die punten niet voldoen?? 't is daar nog slechter gesteld dan ik dacht.

OMG der staat zelfs in dat de sanitaire voorzieningen toereikend moeten zijn, wtf, hoe durven ze!!!

Er zijn er zelfs in eerste die daar niet aan voldoen. Lierse heeft bvb. geen bezoekersparking bij mijn weten (als ge dat pleintje niet meetelt toch).

SomeDude
13 maart 2014, 07:54
Er zijn er zelfs in eerste die daar niet aan voldoen. Lierse heeft bvb. geen bezoekersparking bij mijn weten (als ge dat pleintje niet meetelt toch).

Lokeren ook niet zeker? (tenzij de straat meetelt)

Dr. Sheldon Cooper
13 maart 2014, 08:04
Bernd Thijs stopt wellicht met voetballen - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/2725/AA-Gent/article/detail/1810665/2014/03/13/Bernd-Thijs-stopt-wellicht-met-voetballen.dhtml)

chomo
13 maart 2014, 09:05
Vadis mist de komende drie? matchen.

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140313_Vadis_weken_out

Romelus
13 maart 2014, 11:10
Dikke shit. De belangrijkste speler van Club geblesseerd, dat is natuurlijk een serieuze aderlating.

n9ne
13 maart 2014, 11:32
Het aantal afstandsschoten zal mss eens wat dalen nu.

Klopgeest
13 maart 2014, 11:33

Belachelijke reactie. Je hebt waarschijnlijk nog nooit een wedstrijd op lager niveau gezien.

Met deze regel nijpen ze de tweede klassers nog meer dicht, zo zullen ze snel aan hun A en B-reeks komen in tweede klasse..

fearofthedark
13 maart 2014, 11:59
Belachelijke reactie. Je hebt waarschijnlijk nog nooit een wedstrijd op lager niveau gezien.

Met deze regel nijpen ze de tweede klassers nog meer dicht, zo zullen ze snel aan hun A en B-reeks komen in tweede klasse..

inderdaad, dat is mijn gedacht...
en er zullen er zeker bij zijn die de investeringen niet willen doen en vrijwillig zullen afzakken

Cools
13 maart 2014, 13:46
Al da gedoe om die sjaal,bij anderlecht, standard loopt het ook vol met kerels met anti brugge en anti standard sjaals .
Ma daar draait de discussie toch helemaal niet om? Het gaat over die anti-sjaals zelf, niet voor welke ploeg die supporteren. Tuurlijk dragen andere ploegen dat ook, maar dat neemt niet weg hoe kinderachtig dat is.

Vadis mist de komende drie? matchen.

Vadis mist eerste matchen van de play-offs (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140313_Vadis_weken_out)

Tsjah, serieuze aderlating voor ons. Benieuwd hoe we dat zullen opvangen... Ons middenveld is cruciaal, zeker omdat we vooraan met enkele serieuze kloefkappers zitten te spelen.

ToasT
13 maart 2014, 13:48
Wat verandert er nu?? De afmetingen van het veld veranderen wat, er moeten sterkere lichten komen, stadioncapaciteit komt op 4000 ipv 3000, neutrale zone moet afgebakend worden en er moet een deftige persruimte zijn. Als ze wat meer (TV-) geld willen krijgen, zijn dat toch bijna allemaal basis dingen, hoor.

Bezoekersparking is niet verplicht é, enkel parking voor de bezoekende bestuursleden.

GemaneDude
13 maart 2014, 14:52
Alle uittickets voor Bergen-OHL zijn uitverkocht, mooi zo!

Swagger
13 maart 2014, 17:18
Dit al gezien jongens?

Analyse volgens de Nederlanders, scherp, maar er zit een grond van waarheid in:

Rene en Johan over Anderlecht - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ajBViCO7zfA)

Dr. Sheldon Cooper
13 maart 2014, 17:19
Stond hier al een paar pages terug

Swagger
13 maart 2014, 17:28
Dit al gezien jongens?

Rene en Johan over Anderlecht - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ajBViCO7zfA)

miljard, excuses, merci voor de info Sheldon. Deze stond hier al, sorry voor de dubbelpost

Swagger
13 maart 2014, 17:28
dubbelpost, miljaar, sorry zal van de koorts zijn door mijne griep

Jepjep
13 maart 2014, 17:44
Ge doet uwe avatar eer aan!

NemesisBE
13 maart 2014, 18:03
Rustig Alain!

puni
13 maart 2014, 18:09
Alle uittickets voor Bergen-OHL zijn uitverkocht, mooi zo!

Ge gaat toch mee? :p

waffel
13 maart 2014, 18:17
Dit al gezien jongens?

Ze zitten er gewoon dik op. Ik vind de laatste jaren het voetbal echt zo abominabel slecht hier, dat het mij bijna niets meer interesseert met momenten. Zo onfair ook eigenlijk, gezien we financieel gezonde clubs hebben. Voetbalwereldje is belachelijk. Ik hoop daar nog in mijn leven grote veranderingen in te zien. Hoe kunstmatig is dat niet dat PSG plots een wereldploeg heeft, Mancity zelfs een kans maakt om de beste ploeg ter wereld te verslaan,...

Sorry voor de rant :unsure:

GemaneDude
13 maart 2014, 18:57
Ge gaat toch mee? :p

Jammer genoeg niet :p

puni
13 maart 2014, 19:20
Jammer genoeg niet :p

Platte! Ik ga nog zo herkenbaar zijn zondag, speciale outfit uitgekozen. :)

BleKKie
13 maart 2014, 19:34
Pfft, Vadis kapot, het was wel weer te denken, die is toch ook wel serieus blessuregevoelig de laatste jaren. Het geloof is stilaan weer serieus aan het wegebben door dit nieuws :sad:
Vazquez zal mogelijks wel spelen, maar die heeft ook totaal geen wedstrijdritme, dus tegen dat die op niveau geraakt (als hij niet weer geblesseerd is na 2 matchen) is het einde PO's.

sharpshot
13 maart 2014, 19:35
Je bent schattig als je negatief doet Blekkie!

BleKKie
13 maart 2014, 19:41
Allé, tis weer geen waar zeker en ik ben te negatief? Als je niet ziet dat Vadis de laatste weken Club op zijn best laat draaien weet ik het ook niet meer. Toevallig speelde hij niet mee tegen Zulte en het was direct al niet meer zo simpel als de weken daarvoor, waar we natuurlijk ook wel tegen mindere ploegen speelden, het moet gezegd zijn.
En Vazquez mag me verrassen maar ik vrees dat hij echt wel ritme te kort komt om er direct te staan, laat staan het 90 min volhouden, hopelijk ben ik verkeerd.

sharpshot
13 maart 2014, 19:48
tegen dat Vazquez geblesseerd is komt vadis terug!

TheRedDevils
13 maart 2014, 19:57
Net voor de PO. Het zit weer tegen voor Club. :( Hoe is dat nu toch mogelijk!

GemaneDude
13 maart 2014, 21:31
Platte! Ik ga nog zo herkenbaar zijn zondag, speciale outfit uitgekozen. :)

Ik ben genen echte gelijk gij he! Wat voor outfit? :p

Rikie
13 maart 2014, 22:06
Ik ben genen echte gelijk gij he! Wat voor outfit? :p

http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/911354/5df32cd5dbe18b6c00da8c28a8493be3

Snapt'em? Hilarisch, al zeg ik het zelf.

GemaneDude
14 maart 2014, 08:38
Gaat em zich verkleden in een copyright logo?

Rikie
14 maart 2014, 09:58
ooooh :sad:

Ier nen link: http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/911354/5df32cd5dbe18b6c00da8c28a8493be3

Swagger
14 maart 2014, 10:00
Ge doet uwe avatar eer aan!

Rustig Alain!

Héhé, sorry mannen. Heb wel nekeer goe gelachen :)

Onze redder in nood komt eraan zi:

Suarez: "Wil spelen en scoren in Play-off I" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140314_suarez)

sharpshot
14 maart 2014, 10:27
ooooh :sad:

Ier nen link: http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/911354/5df32cd5dbe18b6c00da8c28a8493be3

meer kopieerrechten!

Cpt. Kablammo
14 maart 2014, 10:38
Als Vadis de speler is waar ge op moet rekenen tijdens de PO's zijt ge sowieso gezien hoor. Debiel manneke, middelmatige speler, verneukt veel aanvallen en vooral op de ultieme momenten. Ik denk dat ge blij zult zijn dat tijdens de PO's daar niet zo'n beunhaas zit rond te huppelen die op mensen hun voeten zit te tikken terwijl hij al geel heeft. Die knuppel gaat het echt nooit leren.

Dr. Sheldon Cooper
14 maart 2014, 10:38
Was de laatste weken nochtans sterk bezig

Cerv.Be
14 maart 2014, 10:41
Beste Club speler van de afgelopen 2 maanden..

Cpt. Kablammo
14 maart 2014, 10:49
Voor alles wat hij goed doet, doet hij minstens ook één ding slecht. Hebt ge gezien hoe egoïstisch die speelt? Alstublieft, als Club het moeilijk heeft zit die constant te loeren op een aflegger op twintig meter. Hij laat al zijn taken vallen om gelijk een debiel op doel te gaan schieten, laat Club constant open op de counter en hij wil altijd aanvallend mid spelen ook al kan hij dat niet. Vadis is een centrale middenvelder, dat is al. En die moet gewoon balletjes snel afgeven en zijn zone dekken bij balverlies. En ipv altijd de bal opeisen voor een hopeloos schot kan hij beter wat vaker penetreren in de 16. En dan heb ik het nog niet over die vreselijk nonchalante passen vaak.

Als die verstand zou hebben zou hij alles op een hoopje spelen in België. Helaas is hij even slim als Patrick van Spongebob. Op hem kan je niet rekenen. Dan is het eerder hopen dat Lestienne zijn vorm terugvindt, die kerel heeft bakken talent en hij gebruikt het tenminste op de juiste positie.

Dr. Sheldon Cooper
14 maart 2014, 10:51
Naar links kappen en schieten ofwa :unsure:

Vadis heeft wel vista en is vrij snel van uitvoering. Die afstandsschoten waar je over spreekt, alsof die 5-6 keer per match voorvallen. Vadis verdedigt ook wel heel goed mee onder MPH dus ik klaag zeker niet (meer).

Rikie
14 maart 2014, 10:53
meer kopieerrechten!

Op enter drukken is moeilijk hé!

Cpt. Kablammo
14 maart 2014, 11:00
Naar links kappen en schieten ofwa :unsure:

Vadis heeft wel vista en is vrij snel van uitvoering. Die afstandsschoten waar je over spreekt, alsof die 5-6 keer per match voorvallen. Vadis verdedigt ook wel heel goed mee onder MPH dus ik klaag zeker niet (meer).

5-6 per match klopt wel ongeveer ja... En vrij snel van uitvoering? Alsjeblieft, die jongen is zo balverliefd als maar kan zijn. :p

Nee, de Vadis moet voor mij eens een reeks topmatchen spelen ipv één goed matchke en dan 3-4 waar hij wa minder verkeerd doet als anders.

Het probleem is ook dat als ge Vadis lamlegt op dit moment, legt ge Club ook lam. Mandekker erop en het is een heel moeilijke situatie voor Club. Want Vadis blijft de ballen toch maar opeisen en hij zal er nog minder mee doen als anders. Das echt een speler die veel te gemakkelijk een blok aan het been kan zijn.

Romelus
14 maart 2014, 11:15
In onze competitie zijn er dan ook heel weinig spelers/ploegen die Vadis kunnen lamleggen.
Ik ben nooit een grote fan geweest van hem, maar hij speelt de laatste weken wel zeer goed en is erg belangrijk voor Club. Mensen die beweren dat VV hem zomaar zal vervangen, zullen schrikken. VV heeft veel minder duelkracht, loopvermogen en doelgerichtheid.

Nu, het is wel duidelijk dat MPDH, als hij VV opstelt, met Castillo MOET spelen. Want Vazquez in steun van De Sutter? No go. Iedere doorsteekpass is al terug aan de overkant wanneer De Sutter zijn run inschakelt.

NemesisBE
14 maart 2014, 11:25
Vazquez heeft wel nog bijna nooit zonder Vadis naast hem gespeeld. Dat klikt duidelijk niet. Dus wie weet, als Vazquez met een loper (Jorgensen) naast hem speelt, dat het wel vlot gaat op't middenveld?

Dr. Sheldon Cooper
14 maart 2014, 11:26
De Sutter als scorende spits werkt ook enkel maar met ballen van de flanken. Zoals we speelden met Vleminckx voor Dirar verkocht werd. Of in een systeem van twee spitsen.

Cpt. Kablammo
14 maart 2014, 12:05
Mjah Sheldon, kijk hoe De Sutter zuivere kopkansen verneukt keer op keer. Het is gewoon echt hopeloos gesteld met die gast. Ge kunt niet elke match scoren, maar de manier waarop hij zijn kansen mist spreekt ook boekdelen.

In een systeem met twee spitsen komt hij misschien iets beter uit de verf, maar als het afwerken op zich zo moeizaam verloopt... Tis ook niet dat hij matchritme mankeert ofzo.

NemesisBE
14 maart 2014, 12:52
Roger Vanden Stock: 'We gaan nog voor de titel' - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140314_017?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=sportwereld&utm_content=article&utm_campaign=seeding)

Roger strikes again :rofl: :rofl: :rofl:

PyromaN
14 maart 2014, 13:12
Roger Vanden Stock: 'We gaan nog voor de titel' - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140314_017?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=sportwereld&utm_content=article&utm_campaign=seeding)

Roger strikes again :rofl: :rofl: :rofl:

Waarom zouden ze die ambitie niet meer mogen hebben? Ik vind dat je altijd voor het hoogst mogelijke moet blijven gaan en hey... 't is mathematisch nog mogelijk ;)

Jepjep
14 maart 2014, 13:18
Maar om dat nu publiekelijk te zeggen. Zo zet je ook alleen maar meer druk op Hasi en de spelersgroep.

De voorzitter van Anderlecht gaat er dus van uit dat Anderlecht sowieso zondag zijn laatste thuismatch van de reguliere competitie tegen Oostende zal winnen? 'Ja, zondag winnen we. Als dat niet gebeurt, ken ik niets van voetbal', klonk het zelfzeker.

Dat wordt dus geen winst!

Gavin
14 maart 2014, 13:25
Het gaat toch niet over die "we gaan nog voor de titel" maar over die laatste paragraaf.

Swagger
14 maart 2014, 14:00
De Roger blijft steeds dezelfde fouten maken; beetje bescheidenheid is wel op zijn plaats.

We missen nog altijd mr constant.

Pol86
14 maart 2014, 14:07
De Roger blijft steeds dezelfde fouten maken; beetje bescheidenheid is wel op zijn plaats.

Die maakt gewoonweg alles kapot wat zijn vader opgebouwd heeft.
Wat een klojo

Swagger
14 maart 2014, 14:08
Wat een klojo

Ge weet wat ze zeggen he: vader bouwt iets op, de zoon breekt het af :D

Plopperdeplop
14 maart 2014, 14:12

We missen uiteraard Constant, maar bescheidenheid heeft nooit bij Anderlecht gehoord. Het huidige duo (RVDS - HVH) is veel braver dan CVDS en Verschueren. Laat de rest maar de underdog uithangen, Anderlecht moet dat niet doen. Dat is nooit zo geweest, is de cultuur van de club. Ook al gaat ge dan op uw bek.

Cools
14 maart 2014, 15:21
We missen uiteraard Constant, maar bescheidenheid heeft nooit bij Anderlecht gehoord. Het huidige duo (RVDS - HVH) is veel braver dan CVDS en Verschueren. Laat de rest maar de underdog uithangen, Anderlecht moet dat niet doen. Dat is nooit zo geweest, is de cultuur van de club. Ook al gaat ge dan op uw bek.

Als er iets is wat HVH en Roger nooit doen, dan is het toch de underdog uithangen? Nooit begrepen was ze ooit in de HVH gezien hebben. Zowel bij Lierse als Brussels geen goed werk verricht en de schulden opgestapeld, net als hij nu bij Anderlecht de voorbije 10 jaar ook gedaan heeft. Voor hun CL-deelnames was het jaar na jaar armoe troef op financieel vlak. Ooit bekoop je dat.

Maar bon, met die halve schotelvod boven hem, zal het niet snel beteren. Pure onkunde daar.

NemesisBE
14 maart 2014, 15:27
Het gaat toch niet over die "we gaan nog voor de titel" maar over die laatste paragraaf.

Bedankt om mij te verduidelijken Wesley.

pablohoney
14 maart 2014, 16:35
maandag kalender voor de play-offs!

Maandag 14u30: Kalender Jupiler Pro League Play-Offs! (http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/nieuws/article.html?Article_ID=677610)

Hannibal
14 maart 2014, 16:45
Volgend seizoen 2 sponsors op onze outfits. Somebody please kill VDS. :///

Maxwell
14 maart 2014, 18:17
Rogéke toch.

Plopperdeplop
14 maart 2014, 20:16
Als er iets is wat HVH en Roger nooit doen, dan is het toch de underdog uithangen? Nooit begrepen was ze ooit in de HVH gezien hebben. Zowel bij Lierse als Brussels geen goed werk verricht en de schulden opgestapeld, net als hij nu bij Anderlecht de voorbije 10 jaar ook gedaan heeft. Voor hun CL-deelnames was het jaar na jaar armoe troef op financieel vlak. Ooit bekoop je dat.

Maar bon, met die halve schotelvod boven hem, zal het niet snel beteren. Pure onkunde daar.

Ben geen fan van beiden dus ik volg u daar wel in hoor. Maar CVDS en Verschueren waren ook allesbehalve bescheiden, integendeel.

Nu goed, krabbers zijn het, maar hun geluk is dat de rest van de lui bij de topclubs zo mogelijk nog grotere voetbaldutsen zijn waardoor ze over een lange termijn amper bedreigd worden en 1 titel op 2 pakken. Triestig voetballandschap is dat hier.

Cpt. Kablammo
14 maart 2014, 20:19
Zo ziet ge maar, als ge rijk zijt moet ge uwe zoon stallen in een arm gezinneke tot hij 21 is. Anders krijgt ge zo'n slappe vod.

Swagger
14 maart 2014, 21:32
Ben geen fan van beiden dus ik volg u daar wel in hoor. Maar CVDS en Verschueren waren ook allesbehalve bescheiden, integendeel.

Nu goed, krabbers zijn het, maar hun geluk is dat de rest van de lui bij de topclubs zo mogelijk nog grotere voetbaldutsen zijn waardoor ze over een lange termijn amper bedreigd worden en 1 titel op 2 pakken. Triestig voetballandschap is dat hier.

OK, maar in dienen tijd was er wel andere voetbal te zien dan nu hé. Kampioen spelen, mee doen in Europa, grote namen, schoon voetbal.
't is zoals de keeskoppen zeggen, nu zitten er een pak gasten die eigenlijk niet waard zijn om bij RSCA te spelen.

Als ik coach ben van Oostende, dan schrijf ik de zin van VDS op: "als we verliezen van Oostende, dan ken ik niks van voetbal".
Op vlak van motivatie kan dat wel tellen denk ik.

Kenneke10
14 maart 2014, 22:37
serieus topclub onwaardig dacht dat Club en Rsca nog de enige waren met geen shirts als plakboek.

Ben eens curieus naar onze nieuwe sponsor voor komend seizoen ( pepsi al horen waaien ) .

Plopperdeplop
14 maart 2014, 23:02
OK, maar in dienen tijd was er wel andere voetbal te zien dan nu hé. Kampioen spelen, mee doen in Europa, grote namen, schoon voetbal.
't is zoals de keeskoppen zeggen, nu zitten er een pak gasten die eigenlijk niet waard zijn om bij RSCA te spelen.

Als ik coach ben van Oostende, dan schrijf ik de zin van VDS op: "als we verliezen van Oostende, dan ken ik niks van voetbal".
Op vlak van motivatie kan dat wel tellen denk ik.

Ik denk niet dat die van Oostende dat nodig hebben. En ik denk ook niet dat dat de zaak van Anderlecht moet maken: gemotiveerde ploeg of niet, niet winnen is geen optie. En extra druk is dat niet. Als ze daar niet mee om kunnen...

Ik zie er dus geen probleem in, wel in het werk dat VDS zelf verricht, maar dat is een andere discussie.

Kiiilerke
15 maart 2014, 10:22
"Het is de bedoeling dat de jonge spelers nu blijven en waarschijnlijk zullen ze dat ook doen", zegt Vanden Stock. "Normaal zouden we de drie volgende jaren een sterke ploeg moeten krijgen. Maar ik moet zeggen dat de jeugd me dit seizoen wel teleurgesteld heeft. De ene keer was het de ene, de andere keer de andere die me ontgoocheld heeft." http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-c8a77ec0c49976d3-22x30.png

Booka Shade
15 maart 2014, 10:27
Wat een klojo

We zullen maar zwijgen over de manier waarop.
Was geen haar beter dan D'Onofrio en consoorten..

Rikie
15 maart 2014, 11:07
http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-c8a77ec0c49976d3-22x30.png

Wat een oen.

J.Brown
15 maart 2014, 11:41
Exclusif: Paul-José Mpoku va prolonger pour 4 ans son contrat avec le Standard - sudinfo.be (http://www.sudinfo.be/960346/article/sports/foot-belge/standard/2014-03-15/exclusif-paul-jose-mpoku-va-prolonger-pour-4-ans-son-contrat-avec-le-standa)

:cool:

Tuninboy
15 maart 2014, 12:33
Anderlecht-top: "Jeugd heeft ontgoocheld" - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderlecht/article/detail/1811975/2014/03/15/Anderlecht-top-Jeugd-heeft-ontgoocheld.dhtml)

Oh my gawd.

:lol: Suggelaars, ge zou die twee 5 cent uit compassie geven.

Re@V0r
15 maart 2014, 13:40
Maar ik moet zeggen dat de jeugd me dit seizoen wel teleurgesteld heeft. De ene keer was het de ene, de andere keer de andere die me ontgoocheld heeft."

wellicht niet verder gedacht dat dit zijn coach dat wel sterk in de hand gewerkt heeft door wekelijks te veranderen van opstelling/tactiek/positie van sommige spelers
hoe wil je dat jeugdspelers beter worden als er niks van lijn zit in je tactiek en ze de ene week spelen in de CL en het weekend erop in de tribune mogen zitten verkleumen omdat het iets minder was (meestal dan nog omdat ze op een positie moesten staan waar ze niet moeten staan)

ElToroLoco
15 maart 2014, 14:20
Ge kunt erop kakken wat da ge wilt, maar 6 titels in 10 jaar betekent dat ze wel steeds de beste ploeg gebleven zijn.

Romelus
15 maart 2014, 14:28
Voor zij die me ongelijk geven wat betreft het gebrek aan goals van De Sutter bij Club, tip: interessant artikel in HNB-Sportwereld. De laatste 10 jaar werd telkens de ploeg met de topschutter in hun rangen kampioen. Dat zegt toch iets.

J.Brown
15 maart 2014, 14:43
Dat zegt zeer veel.

Come play dying
15 maart 2014, 14:54
Voor zij die me ongelijk geven wat betreft het gebrek aan goals van De Sutter bij Club, tip: interessant artikel in HNB-Sportwereld. De laatste 10 jaar werd telkens de ploeg met de topschutter in hun rangen kampioen. Dat zegt toch iets.

Ah, zijn wij vorig jaar dan kampioen geworden? niks van gemerkt. :x

Svartálfar
15 maart 2014, 14:55

2003/04 Luigi Pieroni Moeskroen 28
2004/05 Nenad Jestrović RSC Anderlecht 18
2005/06 Tosin Dosunmu Germinal Beerschot 18
2006/07 François Sterchele Germinal Beerschot 21
2007/08 Joseph Akpala Sporting Charleroi 18
2008/09 Jaime Alfonso Ruiz KVC Westerlo 17
2009/10 Romelu Lukaku RSC Anderlecht 15 (eigenlijk had dat Kouemaha moeten zijn)
2010/11 Ivan Perišić Club Brugge 22
2011/12 Jérémy Perbet RAEC Mons 25
2012/13 Carlos Bacca Club Brugge 25

?

Klopt dus letterlijk niks van wat gij zegt.
Welgeteld 1!!!! keer van de 10 (als ge het geval Lukaku/Kouemaha beschouwd zelfs geen enkele keer) heeft de kampioen ook de topschutter gehad.

Belgische sportjournalistiek op zijn best, ergens iets horen waaien en het dan klakkeloos overnemen zonder nog maar eens even verder na te denken of te checken, gewoon omdat het in uw kraam past.

Nahrtent
15 maart 2014, 14:55

Huh?
Vorig jaar was Bacca topschutter, en het jaar ervoor Perbet.

cloud
15 maart 2014, 14:57
Mss zijn die mannen bezig over de jupiler league in Nederland ofzo want hier klopt het van geen kanten :p

Cerv.Be
15 maart 2014, 14:58
Goe bezig volderke. Sterk.

Belgische sportjournalistiek op zijn best, ergens iets horen waaien en het dan klakkeloos overnemen zonder nog maar eens even verder na te denken of te checken, gewoon omdat het in uw kraam past.
Top journalist!

Maxwell
15 maart 2014, 15:01
Ze zijn in form daar bij het bestuur van Anderlecht. Ze zijn zich compleet belachelijk aan het maken.

GemaneDude
15 maart 2014, 15:09
Nee Romelus, dat artikel gaat over hoeveel dat de topscorer van de kampioen gescoord had. Om zo de vergelijking te maken met TdS die veel minder gescoord heeft.

Fella
15 maart 2014, 15:12
:lol:

Re@V0r
15 maart 2014, 15:28
verbazingwekkend dat zelfs Akpala ooit topschutter is kunnen worden hier...

cloud
15 maart 2014, 15:39
Die heeft dan ook bij Charlerloi veel van die flutgoals en intikkertjes gemaakt. Enfin ja toeslaan op het juiste moment is ook een kunst zeker. ;)

Romelus
15 maart 2014, 18:02
Hahaha ik heb dat statistiekje dus helemaal verkeerd gelezen. Met topschutter bedoelden ze een speler die meer dan 15 goals maakt (uitgez Mpenza in 06). Mijn excuses, wat te snel van stapel gelopen.

Maar mijn punt klopt wel nog steeds ivm De Sutter :unsure:

Kenneke10
16 maart 2014, 00:24
Ploppperdeplop , heeft eigenlijk compleet gelijk bescheiden zijn past niet bij de huis stijl van anderlecht , Club kan het zich veroorloven om als underdog te spelen rsca niet dit is gewoon traditie .

T zijn niets voor niet de nekken uit brussel , en ik blijf erbij dat rsca ook nog kans maakt op de titel al zal hun spelpeil wel dringend omhoog moeten natuurlijk maar met anderlecht ben je nooit klaar .

Pakt dat het onder hasi wel weer begint te draaien , we zijn nog niet klaar met rsca hoor .

Heb een gevoel da Club heel slechte PO's gaat spelen , vorige jaren zonder veel druk wat nu wel even anders zal zijn.

_Michael_
16 maart 2014, 13:18
Door dat ik 2 tickets gekregen heb ga ik voor het eerst naar een match van club Brugge kijken.

Nu mijn vraag is zijn er mensen die ervaringen hebben om naar Club Brugge te gaan? hoeveel uur op voorhand vertrek je best (halfuurtje rijden van m'n huis) ik dacht om 16u vertrekken zo dat ik om 16u30 aankom en een parking kan zoeken om tegen 17u stadion in te zijn.

Iemand ervaring ermee, en aangezien het tegen cercle is dan is het nog extra druk qwa parkeerplaatsen; iemand nog een handige parkeerplek?

stijnd
16 maart 2014, 13:21
Dat is ruim op tijd ja, verwacht wel file rond Gent maar daar moet jij niet langs dus. Parkeren gewoon in de wijk achter het stadion.

Jack Wilshere
16 maart 2014, 13:37
Ok Bart!

Club winnen, Anderlecht winnen & Zulte winnen vanavond pls!

puni
16 maart 2014, 13:53
Ok Bart!

Club winnen, Anderlecht winnen & Zulte winnen vanavond pls!

En Standard aub. :unsure:

BleKKie
16 maart 2014, 14:30
Door dat ik 2 tickets gekregen heb ga ik voor het eerst naar een match van club Brugge kijken.

Nu mijn vraag is zijn er mensen die ervaringen hebben om naar Club Brugge te gaan? hoeveel uur op voorhand vertrek je best (halfuurtje rijden van m'n huis) ik dacht om 16u vertrekken zo dat ik om 16u30 aankom en een parking kan zoeken om tegen 17u stadion in te zijn.

Iemand ervaring ermee, en aangezien het tegen cercle is dan is het nog extra druk qwa parkeerplaatsen; iemand nog een handige parkeerplek?

Wij zetten normaal 1u30 voor de match aan (20min rijden), vandaag iets vroeger, kunnen we op het gemak nog een pintje drinken in het zonnetje.

ng
16 maart 2014, 16:49
Geen Bruno en Gillet vanavond volgens sporting telenet.

pablohoney
16 maart 2014, 17:09
Gudjohnsen start nog eens, leuk.

Cpt. Kablammo
16 maart 2014, 17:15
Geen Castillo?

pablohoney
16 maart 2014, 17:19
op de bank

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152332427713254&set=a.10151673510048254.1073741836.356654128253&type=1&theater

Xeo Pablo
16 maart 2014, 17:37
Tielemans in de basis! Top coach die besnik

Romelus
16 maart 2014, 17:37
De persoon die me over een kwartiertje een werkende stream van Club-Cercle kan bezorgen, is een held voor het leven.

coldplayke
16 maart 2014, 17:43
Zelfde geldt voor Kortrijk - Genk, please :p

Unrealiac
16 maart 2014, 17:47
Zelfde geldt voor Kortrijk - Genk, please :p

Tzelfde hier.. Enige die ik vind zijn Anderlecht - Oostende en Waasland Beveren - Standard...

Terwijl ik liever OHL, Genk of Gent zag vechten voor hun beoogde stekje in het klassement :p

Rikie
16 maart 2014, 17:48
----------Mitrovic - Pollet------------
Praet---------------------------Najar
------------Kljestan-Tielemans--------
Dwazen---Nuytinck--Kouyaté----VDB
--------------Proto-----------------

TazzDeMazz
De persoon die me over een kwartiertje een werkende stream van Club-Cercle kan bezorgen, is een held voor het leven.

Wiziwig.tv | Belgium Jupiler League | Watch live and free: Club Brugge KV vs Cercle Brugge (http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=252202&part=sports)

Of deze ook daadwerkelijk gaat werken sebiet, valt nog te bezien.

sandpatt
Wiziwig.tv | Belgium Jupiler League | Watch live and free: Club Brugge KV vs Cercle Brugge (http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=252202&part=sports)

Edit: TazzDeMazz was me voor :p

Swagger
16 maart 2014, 17:52
Ik kan mij wel vinden in de keuzes van Hasi.

Wie is er eigenlijk hulpcoach nu bij RSCA?

GemaneDude
16 maart 2014, 17:52
Geert Emmerechts als ik me niet vergis?

coldplayke
16 maart 2014, 17:53
Tzelfde hier.. Enige die ik vind zijn Anderlecht - Oostende en Waasland Beveren - Standard...

Terwijl ik liever OHL, Genk of Gent zag vechten voor hun beoogde stekje in het klassement :p

Als deze klopt, is er wel een stream van Gent :sop:

channel 5 (http://sportstream5.blogspot.be/)

Yup, die stream werkt. Nu nog Genk vinden ;_;

Time
16 maart 2014, 17:54
Bah, dit zijn toch irritante speeldagen. Ik volg normaal Club en Z-W + eventueel matchen met inzet. Deze keer heeft meer dan de helft grote inzet en 't is allemaal op 1 hoop.

TazzDeMazz
16 maart 2014, 17:55

Edit: TazzDeMazz was me voor :p

Als die sebiet werkt, was je op een paar seconden na een 'held voor het leven'. ^^

Swagger
16 maart 2014, 17:55
Geert Emmerechts als ik me niet vergis?

Thx.

Swagger
16 maart 2014, 17:58
Tielemans van de tribune naar de basis :)

Rikie
16 maart 2014, 18:03
Wie is die Poolse bouwvakker naast Koller en Kompany?

Lode16
16 maart 2014, 18:05
Iemand goeie stream voor anderlecht?

Jack Wilshere
16 maart 2014, 18:07
Wie is die Poolse bouwvakker naast Koller en Kompany?

Wel jammer dat die kloefkapper naast twee helden staat.

Unrealiac
16 maart 2014, 18:07
Als deze klopt, is er wel een stream van Gent :sop:

channel 5 (http://sportstream5.blogspot.be/)

Yup, die stream werkt. Nu nog Genk vinden ;_;

HELD! geniet van de match!

TazzDeMazz
16 maart 2014, 18:10
Channel3 (http://bvls2013iii.blogspot.be/)

Held voor het leven. ^^

Romelus
Channel3 (http://bvls2013iii.blogspot.be)

blub
Club - Cercle:
Channel3 (http://bvls2013iii.blogspot.be/)

Iets te laat dus :P

sandpatt
16 maart 2014, 18:11
Brugge: Channel3 (http://bvls2013iii.blogspot.be/)

Edit, damn weer te laat :D

Thorazer
16 maart 2014, 18:13
Meteen al een penalty voor ons ben benieuwd :)

Thorazer
16 maart 2014, 18:14
1-0 doorduwen nu!

Dr. Sheldon Cooper
Wat is Van Hout een prutser

Energised
Vanhout man man

Lode16
hasi!

Rikie
Was ook al lang geleden, een penalty.

Energised
16 maart 2014, 18:15
Penalty

TazzDeMazz
Ik was toch eerst ze mannen. :p

Swagger
Genk in de shit

coldplayke
Köteles, kom terug :(

Energised
16 maart 2014, 18:16
Emilio buiten !!!!!

Rikie
Pollet/Mitrovic is momenteel leuk om naar te kijken. :)

Dr. Sheldon Cooper
Club ook gretig begonnen. OHL penalty :p

Swagger
In Po2 kan Genk wel meer rapen dan in po1

kAstAr
Komaan Gent, doe wat jullie moeten doen en bewijs "ons" een grote dienst.

Nahrtent
16 maart 2014, 18:17
Kortrijk 2-0 :rofl: