PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2013-2014 - Deel 4

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Swagger
2 maart 2014, 18:12
Waarom toch altijd Gillet op middenveld, zit echt geen progressie in...

fordjah
"Petit Pele" Stfu :puke:

Hannibal
Die doet ook niks :p

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 18:13
"Petit Pele" Stfu :puke:

True :p Gaat goed op in de beginfase

puni
2 maart 2014, 18:14
Nuytinck, loop anders weg van uw man op die corner.

Energised
2 maart 2014, 18:16
Bleh haperende streams

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 18:17
Had Gillet toch meer mee moeten doen eigenlijk.

Rikie
2 maart 2014, 18:18
Had Gillet toch meer mee moeten doen eigenlijk.

Bwah, Van Hout leek mij geklopt.

Rikie
2 maart 2014, 18:20
Komaan Bruno.. Mitrovic liep perfect.

Rubmifer
2 maart 2014, 18:21
Kan het nog niet goed geloven, wat een geweldige namiddag. Dit Club is rijp voor de titel. :love:

Hoe goed is Meunier trouwens...
Niet zijn beste match volgens Joos. :unsure:

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 18:23

Goede match maar idd niet zijn beste imo.
Hoe lui is Mitrovic trouwens? :puke:

attimos
2 maart 2014, 18:28
Ik vraag mij af of ik nu echt zo biased ben als club-fan, maar kan iemand begrijpen waarom ge zotten Toby zout verkiezen boven deze Meunier op de rb? Of moet die samen met Timmy voor de sfeer zorgen?

caoimhin
2 maart 2014, 18:29
Wat een saaie wedstrijd *geeuw*

Booka Shade
2 maart 2014, 18:29
Brugge was beter, maar ik vind echt niet dat ze een echt goeie ploeg hebben.
Standard staat nog altijd eerste en mijn inziens gaat Brugge niet in staat zijn om nog kampioen te spelen. Voor de po's kan het alweer 10 punten verschil zijn (uit zulte en Gent).
Ik zie ons gewoon kampioen spelen.

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 18:30
Standard staat nog altijd eerste en mijn inziens gaat Brugge niet in staat zijn om nog kampioen te spelen. Voor de po's kan het alweer 10 punten verschil zijn (uit zulte en Gent).

Wat scheelt er dan met onze ploeg? :p

Xeo Pablo
2 maart 2014, 18:31

Wij moeten niet meer tegen Gent hoor. Zulte en cercle.

Cerv.Be
2 maart 2014, 18:31
Standard heeft meer kwaliteiten imho, al vind ik hun achterlinie niet top.
Ben toch eens benieuwd naar Luzon als het evt wat minder zou beginnen draaien..

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 18:35
Komt RSCA wel goed weg. Mooie aanval, laatste pass veel minder.

Rikie
2 maart 2014, 18:36
Wat een kansloze partij. :rofl:

Thorazer
Pfff zwak hoor...

puni
Precies een degradatietopper.

Romelus
2 maart 2014, 18:37

Allez, ik heb die nochtans niets verkeerd zien doen en een paar lekkere aanvallende acties opgebouwd. Was imo de beste Clubspeler, naast het duo Engels-Mechele. Leuk om te zien hoe volwassen die twee staan te spelen.

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 18:42
Najar -_- Schiet dan toch. Mijn broer was kwaad toen ik degradatietopper zei voor de match maar het heeft er toch veel weg van :p

fordjah
2 maart 2014, 18:44
ZZZZZZZZZZ

Rubmifer
2 maart 2014, 18:45

Of we kunnen nog als 1e de PO's ingaan. Beetje vreemd dat je zo neerbuigend kijkt naar Brugge. Standard dat 2x op rij verliest terwijl het ook al langer duidelijk was dat Standard zeker niet onklopbaar is, terwijl Club 15 op 15 pakt en er duidelijk een stijgende lijn in zit en het vertrouwen met de week groeit.

Ik zeg niet dat Club kampioen gaat spelen, maar om nu zo zeker te zijn dat Standard kampioen gaat spelen na de wedstrijd van vandaag en met het oog op de komende PO's vind ik allesbehalve logisch.

puni
2 maart 2014, 18:46
Op Zulte gaan spelen is ook zo erg niet meer trouwens, die draaien echt niet meer.

Thorazer
2 maart 2014, 18:46
Wat een hoekschop weer :/

Rikie
2 maart 2014, 18:48
Mocht rood zijn voor Deschacht.

Booster
2 maart 2014, 18:49
tja, 2 zieke ploegen tegen elkaar. Het is er aan te zien

Thorazer
Mocht rood zijn voor Deschacht.

Ni overdrijven hè :)

Geel was voldoende.

Dr. Sheldon Cooper
Van "Mitrovic kan niet bij de bal" kunt ge bijna een drinking game maken. Ferrera ziet er na een week Genk ook precies al 10 jaar ouder uit :p

Thorazer
2 maart 2014, 18:51
Wat een voetbal zien we weer , daarom hoopte ik op winst voor Standard zodat we nog zicht hebben op de tweede plaats.

marcel
2 maart 2014, 18:51
Op Zulte gaan spelen is ook zo erg niet meer trouwens, die draaien echt niet meer.

toch bedroevend eigenlijk.
van de POI ploegen draait het bij 3 van de 6 niet zoals het moet. Lokeren is dan nog een twijfelgeval, maar die hebben juist wat kwaliteit te kort. en dan is er nog een "strijd" om dat laatste ticket tussen Genk en Gent, maar ook bij Gent draait het maar half.
tot zover dus het playoff systeem om onze competitie beter te maken...

Thorazer
2 maart 2014, 18:53
toch bedroevend eigenlijk.
van de POI ploegen draait het bij 3 van de 6 niet zoals het moet. Lokeren is dan nog een twijfelgeval, maar die hebben juist wat kwaliteit te kort. en dan is er nog een "strijd" om dat laatste ticket tussen Genk en Gent, maar ook bij Gent draait het maar half.
tot zover dus het playoff systeem om onze competitie beter te maken...

Hèhè idd maar wie weet he krijgen Standard en Club een dipje in de PO dan kan het weer snel keren al twijfel ik er heel hard aan zeker als je ons en Genk ziet spelen.

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 18:54
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1970832_10202405404990343_18096947_n.jpg

Ik begrijp echt echt echt niet waarom VDB niet met een vast elftal speelt. Is bijna de enige coach van de top 6 die al lang met een volledige ploeg kan werken zonder blessures.

J.Brown
2 maart 2014, 18:55
Of we kunnen nog als 1e de PO's ingaan. Beetje vreemd dat je zo neerbuigend kijkt naar Brugge. Standard dat 2x op rij verliest terwijl het ook al langer duidelijk was dat Standard zeker niet onklopbaar is, terwijl Club 15 op 15 pakt en er duidelijk een stijgende lijn in zit en het vertrouwen met de week groeit.

Ik zeg niet dat Club kampioen gaat spelen, maar om nu zo zeker te zijn dat Standard kampioen gaat spelen na de wedstrijd van vandaag en met het oog op de komende PO's vind ik allesbehalve logisch.

Standard moet gewoon niet panikeren. 0/6 met wat chance was het 4/6. Tegen Gent zijn we bepikt en vandaag kon het alle kanten uit. En we staan nog steeds op kop met 4(2) punten.

Op Brugge is het nooit simpel, geen schande om daar 1-0 te gaan verliezen.

Maar het is duidelijk dat ze niet gaan freewheelen naar de titel. Mss maar goed dat ze wakker geschud worden.

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 18:57
Standard moet gewoon niet panikeren. 0/6 met wat chance was het 4/6. Tegen Gent zijn we bepikt en vandaag kon het alle kanten uit. En we staan nog steeds op kop met 4(2) punten.

Maar het is duidelijk dat ze niet gaan freewheelen naar de titel. Mss maar goed dat ze wakker geschud worden.

Toch chapeau hoe sportief en eerlijk jouw reacties altijd zijn :)

bluecadet3
2 maart 2014, 18:59
Ik vraag mij echt af waarom ik deze competitie blijf volgen.. Dat niveau mannekes toch... Een ploeg kan hier max anderhalve maand op niveau spelen (meestal omdat de rest gewoon erbarmelijk bezig is) en de meeste coaches komen hier weg met een absurde aanpak

Cools
2 maart 2014, 19:00
Ik vind de kern van Standard ook gewoon nog steeds beter dan de onze. Onze voorlinie is te zwak om kampioen te worden.

Zal wel Standard worden dit jaar. Hopelijk kunnen we 2des eindigen en het Standard nog flink moeilijk maken.

BleKKie
2 maart 2014, 19:01
Opnieuw een gouden zaak gedaan vandaag, al blijft het afwachten voor de volgende matchen, ik zie ze nog in staat om dit weer (half) weg te geven, maar als we dit kunnen houden, dan maken we een kans, maar het is gewoon ook nog te vroeg om over de titel te spreken.

Ik vond het wel een verdiende overwinning vandaag, en Standard heeft buiten een 3-tal kansen, niet zo heel veel uitgericht eigenlijk. Het voetbal op zich was ook nogal wisselvallig aan beide kanten, van goeie combinaties tot heel domme slechte passes.

En wat is het probleem nu eigenlijk met ons publiek? Het is even marginaal als die 15 andere eerste klasse ploegen hoor, want het is voetbal, duuuuh dat het marginaal is :ironic:
Je probeert er gewoon het meeste uit te halen door de scheidsrechter te doen twijfelen, nuja, het interesseert me niet echt wat andere mensen van Club of hun supporters denken, ik heb alvast een leuke namiddag gehad :)

Rikie
2 maart 2014, 19:05
Vargas er op voor Mbemba. Sleur dan Nuytinck er af hé pol.

Cools
2 maart 2014, 19:06
En nu Mbemba er weer af :lol:. Echt, die VDB moet toch de zwakste coach zijn van de laatste 10 jaar op Anderlecht? Volgende week Mbemba weer op de bank, zoals N"Sakala, omdat die niet goed was op een positie die niet de zijne was. HELD!

Jack Wilshere
2 maart 2014, 19:07
Lichte blessure blijkbaar voor Mbemba.

TazzDeMazz
2 maart 2014, 19:07
Champagnevoetbal! Holy crap wat is dit slecht zeg. Standard of Brugge gaat wel kampioen worden want al de rest is gewoon te triestig voor woorden.

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 19:08
Ben es benieuwd wat Vargas kan forceren.

edit: waarom is daar altijd zulk gigantisch gat voor Van Den Borre? Precies alsof die de enige is die op rechts speelt.

Tuninboy
2 maart 2014, 19:10
Wat is dat met die passes die te stil zen. :/

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 19:12
Racing Genk zou met al hun geld ook beter eens werk maken van een deftige tweede keeper want Van Hout is echt wel een gigantische stap lager dan Köteles

Kenneke10
2 maart 2014, 19:12

Met die halvering van punten kan je niet freewheelen naar de titel , doe de punten door twee en rsca staat ook op 2punten van Club en wat voor seizoen spelen zij wel niet .

Ik vind die play offs zo belachelijk vinden , ook al komt het mss goed uit voor Club om het toch nog spannend te maken .

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 19:14
Met die halvering van punten kan je niet freewheelen naar de titel , doe de punten door twee en rsca staat ook op 2punten van Club en wat voor seizoen spelen zij wel niet .

Ik vind die play offs zo belachelijk vinden , ook al komt het mss goed uit voor Club om het toch nog spannend te maken .

Tjah. Hatelijk als het in je nadeel is, ideaal als het in je voordeel is. Maar uiteindelijk kan je in een seizoen mét play-offs nu niet zeggen dat Standard dé verdiende winnaar zou zijn. Elke ploeg speelt anders door die PO's. Maar ik wil ze persoonlijk weg. Eerst is eerst, laatst is laatst.

edit: Bruno zijn dip blijft toch ook maar duren he

Gavin
2 maart 2014, 19:18
Bruno is gewoon een dip met een jeanettenbaard.

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 19:22
Bruno is gewoon een dip met een jeanettenbaard.

:rofl: Zag die voor de winter nog graag spelen maar nu...
Bruno en Praet moeten altijd tien bewegingen doen om dan een slechte pass/voorzet te geven. Speel toch eens wat sneller, lullo's.

edit: Als Gillet bij de ref gaat met zijn handen achter zijn rug moet ik altijd denken aan hoe Deschacht in duel gaat :unsure:

Tuninboy
2 maart 2014, 19:23
Bruno en Praet moeten altijd tien bewegingen doen om dan een slechte pass/voorzet te geven. Speel toch eens wat sneller, lullo's.

Zegt iemand met Refaelov in de ploeg ? ;)

Rikie

OMDAT EEN OF ANDERE MONGOOL ZE NOOIT OP HUN POSITIE ZET.

Cpt. Kablammo
Ferrera ziet de problemen en de oplossingen, maar hij houdt ze voor een andere keer.

Thorazer
Eindelijk Mitrovic 1-0

Maxwell
Hoppaaaa, Mitro

Hannibal
Mitro, het zal hem deugd doen.

Fraa
Allez, nog vier te gaan :)

Romelus
Mitrogol!

puni
2 maart 2014, 19:24
Ik dacht echt dat-ie nog ging wachten tot Kara terug was.

Dr. Sheldon Cooper
2 maart 2014, 19:25
Arm Genk :p

Tuninboy
Just zeiken FFS. nie gezien.

Rikie
Champagnevoetbal http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png//

Dr. Sheldon Cooper
Zegt iemand met Refaelov in de ploeg ? ;)

Die heeft niet het potentieel van die twee. Geloof mij, ik erger mij aan Refa ook dood :p

Cpt. Kablammo
2 maart 2014, 19:26
Deschacht heeft chance daar.

puni
Haal Deschacht er aub uit, dat had altijd zijn tweede gele kaart moeten zijn.

Gavin
Bram Lambert: "het is een fase in de match waar het om winst, gelijkspel of verlies gaat."

Zo zo.

Booka Shade

Ik heb gewoon vertrouwen in onze ploeg.
We staan al een hele tijd op nummer 1, dan moet ge na 2 nederlagen niet gaan panikeren.
Het kan alle kanten nog op, maar ik geloof erin. En ik ben niet neerbuigend, was gewoon een vrij zwakke wedstrijd waar Brugge verdiend heeft gewonnen, maar het niveau was langs beide kanten niet goed genoeg.

Qua kwaliteit is het gewoon een vrij zwak seizoen in het algemeen.

thijse
Amai, als dat geen 2de geel was. Schaf dan ineens kaarten af.

Dr. Sheldon Cooper
Deschacht heeft toch ook nooit een fout begaan he. Altijd die gebaren en handen wijd :puke:

Cools
Die Najar is wel echt een goeie voetballer vind ik. Leuke speler om te zien voetballen :)

Tuninboy
2 maart 2014, 19:27
Penalty zegtem. :lol:

Suggelaar, ge kon nooit meer aan de bal.

puni
2 maart 2014, 19:28
Bram Lambert: "het is een fase in de match waar het om winst, gelijkspel of verlies gaat."

Zo zo.

Soetaers wannabe.

Kiiilerke
Champagnevoetbal http://th565.photobucket.com/albums/ss96/TheTwilightStorm/Twitch%20Faces/th_Kappa.jpg//

http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png das ne betere :unsure:

Fraa
Genk heeft dit allemaal aan zichzelf te danken, met zo'n wanbeleid zijn de resultaten representatief voor het gebrek aan kwaliteit in de kern. Die goede periode die we voor nieuwjaar hadden was zwaar overroepen, sommige spelers speelde toen boven hun niveau, anderen gingen mee in de flow & haalde een aanvaardbaar niveau, alles lukte, etc.

Er moet gewoon een revolutie komen, er is geld genoeg maar er gebeurt niks mee. Als ik zie hoe andere teams voor veel minder geld veel betere voetballers kunnen aantrekken, dan weet ik genoeg. Daarom, laat Genk maar verkommeren in PO2 (en nog dik afgaan ook), misschien dat er eens eindelijk iets zal veranderen.

Rikie
2 maart 2014, 19:29
Ik heb gewoon vertrouwen in onze ploeg.
We staan al een hele tijd op nummer 1, dan moet ge na 2 nederlagen niet gaan panikeren.
Het kan alle kanten nog op, maar ik geloof erin. En ik ben niet neerbuigend, was gewoon een vrij zwakke wedstrijd waar Brugge verdiend heeft gewonnen, maar het niveau was langs beide kanten niet goed genoeg.

Qua kwaliteit is het gewoon een vrij zwak seizoen in het algemeen.

Standard heeft wel in niet veel topmatchen overtuigend gespeeld, imo.

Rikie
http://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png das ne betere :unsure:

Ahha, merci. Vond hem niet. :p

Dr. Sheldon Cooper
Laura Croquet @Lacro_swag
Thx Mitro, leg die pers maar het zwijgen eens op! #andgnk

Wie bij Genk gaat er eigenlijk nog een goal maken. Zonder Vossen zijn die vooraan gewoon dood.

Tuninboy
2 maart 2014, 19:32
Mitrovic.. Prfff.

Rikie
2 maart 2014, 19:33
Wat een topper is die Mitrovic wel niet!!!

Thorazer
Gvd Mitrovic dit had de 2-0 moeten zijn!

Kiiilerke
wacht anders nog wat langer

Tuninboy
2 maart 2014, 19:34
Godverdomme sukkelaar.

Booster
mitrovic...

Swagger
Geven te veel ruimte achteraan. Trekt weer op ni veel vandaag....

Rikie
2 maart 2014, 19:36
Wa een ref man

Thorazer
2 maart 2014, 19:37
Och was niks aan zeg...

Swagger
2 maart 2014, 19:37
Zou den John eigenlijk een tactische bespreking doen? Zit werkelijk geen lijn in het spel van RSCA...

Jack Wilshere
2 maart 2014, 19:38
Zou den John eigenlijk een tactische bespreking doen? Zit werkelijk geen lijn in het spel van RSCA...

John zegt tegen de jongens dat ze maar lekker door elkaar mogen lopen!

Thorazer
2 maart 2014, 19:39
Nieuwe krachten hebben we ook ni nodig blijkbaar.
Breng dan Pollet of Cyriac in...

Rikie
2 maart 2014, 19:42
Wat een ref :rofl:

NightFlyer
Rood..aub zeg! :lol:

Cools
Was echt wel onbewust. Kutref zeg.

Fraa
Dat is nu al de derde rode kaart voor Kara tegen Anderlecht, ik zie een trend.

Dr. Sheldon Cooper
Mja, was imo onbewust.

Die nozem heeft me echt al punten gekost in mijn Gouden 11 de laatste 4 maanden

Tuninboy
Landen op da been, dat niet, maar das toch express, als ge gewoon blijft staan gebeurt er toch niks en is er niks aan de hand ?

puni
Mitrovic had daar ook wel rood mogen krijgen voor die tackle. Soit, dat hebt ge nu eenmaal met Boucaut, voelt zo'n dingen totaal niet aan.

TheRedDevils
2 maart 2014, 19:43
Boucaut, dat die hier nog mag fluiten zeg.

thijse
2 maart 2014, 19:44
Mitrovic had daar ook wel rood mogen krijgen voor die tackle. Soit, dat hebt ge nu eenmaal met Boucaut, voelt zo'n dingen totaal niet aan.

²
Toch maar weer mooi meegnomen voor Anderlecht. Geen tweede geel voor Oli en nu dit weer.

Cerv.Be
2 maart 2014, 19:47
lol, Emilio ga ne verdediger inbrengen zegt hem

Rikie
2 maart 2014, 19:48
Mooi op tijd brom. Mooi op tijd.

Thorazer
2 maart 2014, 19:48
Had Pollet toch veel meer minuten gegeven hoor.

Kenneke10
2 maart 2014, 19:51
Na nog maar eens een verlies toch nog steeds in de top 6 staan , al zal gent er wel over wippen denk ik :)

Thorazer
Haha dikke overtreding van Deschacht :)

Dr. Sheldon Cooper
Haha, man man man. Was een zuivere fout en tocht echt wel de 2e gele

edit: zal nu toch wel zuur smaken voor Genk :s

Tuninboy
Deschacht. :rofl:

Gij zet toch echt ne sukkelaar ze.

Thorazer
Na nog maar eens een verlies toch nog steeds in de top 6 staan , al zal gent er wel over wippen denk ik :)

Genk gaat PO1 echt wel halen hoor.

Hannibal
2 maart 2014, 19:52
Oooh, Najar.

Rikie
wat een baas

Booster
deschacht heeft veel geluk vandaag :/

Jack Wilshere
BOOOOOOM!

TheRedDevils
Belachelijke arbitrage precies. Ollie ontsnapt!

puni
Quasi identiek aan de overtreding die hem zijn tweede gele kaart kostte tegen Zulte bij die knotsgekke 3-2?

Thorazer
pollet met de 2-0 goed voor mijne prono :)

Tuninboy
Mooie actie Najar. :drool:

Kenneke10
2 maart 2014, 19:53
Mooie goal , boeken toe voor genk.

Cerv.Be
Genk gaat PO1 echt wel halen hoor.
Op basis van wat denk je dat?
Hun voorsprong is nu helemaal weg & er is echt geen ommekeer te zien.

Thorazer
Haha, man man man. Was een zuivere fout en tocht echt wel de 2e gele

edit: zal nu toch wel zuur smaken voor Genk :s

Idd had liever gehad dat hij hem kreeg zodat Sakala zijn kans weer krijgt ;)

1CEZ
Najar mooi kerel! Nu de rest nog

coldplayke
2 maart 2014, 19:54
Kara heeft precies bijna altijd rood tegen Anderlecht :/
Vorig jaar in de beker in zijn eerste match voor Genk, vorige match tegen Anderlecht en nu weer :(

Thorazer
Op basis van wat denk je dat?
Hun voorsprong is nu helemaal weg & er is echt geen ommekeer te zien.

Omdat Gent ook geen 2 matchen gaat winnen ;)
En Genk nog steeds 3 winst wedstrijden meer heeft dan Gent.

Tuninboy
Kutmatch...

Ma goed da ze winnen.

ng
2 maart 2014, 19:55
Pollet, de gouden kip.

Trainersduo is toch wel dik gebuisd zenne of zijn die vergeten dat ge drie wissels hebt.

Thorazer
2 maart 2014, 19:55
Nuja enige wat we onthouden is de 3 punten en van mij mag Pollet wel eens starten om te zien wat hij kan.

Cerv.Be
2 maart 2014, 19:56
Omdat Gent ook geen 2 matchen gaat winnen ;)
En Genk nog steeds 3 winst wedstrijden meer heeft dan Gent.
Gent op Cercle & thuis tegen Zulte, Genk tegen Bergen & op Kortrijk.
Mwah... spannend.

puni
2 maart 2014, 19:56
Kutmatch...

Ma goed da ze winnen.

Idd, dan zijn we zeker dat VDB volgende week tegen OHL ook nog eens zot doet. :cool:

Cpt. Kablammo
2 maart 2014, 19:57
Als Mitro het moet hebben van voorzetten en ge zet die opstelling op het veld met die flankspelers... Dan weet ge toch dat ge gene leuken avond gaat hebben?

ng
2 maart 2014, 20:01
Als Mitro het moet hebben van voorzetten en ge zet die opstelling op het veld met die flankspelers... Dan weet ge toch dat ge gene leuken avond gaat hebben?

Maar neen jong. Laat 'm maar alleen staan, tussen drie à vier man. Vervolgens zet ge de nummer tien op de flank en de flank op den 10.
Dan is 'm compleet in z'n element.

Rikie
2 maart 2014, 20:07
Emilio is content

Jack Wilshere
2 maart 2014, 20:08
Ging er eigenlijk iemand expliciet vieren mét JVDB? Ze gingen precies eerst naar Hasi.

Romelus
2 maart 2014, 20:30
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1958214_10152302085187125_432522967_n.jpg

One team. One goal.

butcherken
2 maart 2014, 20:44
zzzz Volderke, maandje geleden was je nog aant bleiten dat het niks ging worden met Club. Hypocriete supporter

puni
2 maart 2014, 20:55
Een maand geleden zag het er ook wel naar uit dat het niks ging worden natuurlijk.

Romelus
2 maart 2014, 20:55
Dat onderschrift was natuurlijk om te lachen. Voor de rest heb je ongelijk. Ik heb kritiek als het slecht gaat en ik ben positief als het goed gaat. Altijd heb ik gekeken en altijd energie er in gestoken... Hypocriet? Neen.

LaBuenaVida
2 maart 2014, 21:19
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1958214_10152302085187125_432522967_n.jpg

One team. One goal.

's Morgensvroeg opgestaan om dat te leggen :cool:
Dedication!

CobraX
2 maart 2014, 22:20
Deze vind ik wel geslaagd. :D

http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.1897251!image/2620286389.jpg_gen/derivatives/landscape470/2620286389.jpg

Sportinggboy
2 maart 2014, 22:31
Gewonnen, meer kan er bijna niet over gezegd worden. Voor de 100ste keer dit seizoen is de ploeg weer door elkaar geschud. Ik denk dat JVDB zijn spelers op het blad zet door middel van een dobbelsteen. Na 28 matchen nog steeds aan het experimenteren, ongelofelijk eigelijk.

Kenneke10
2 maart 2014, 22:51
Gent op Cercle & thuis tegen Zulte, Genk tegen Bergen & op Kortrijk.
Mwah... spannend.

Geen van beide zie ik 6op 6 halen.

Stel dat genk toch po1 haalt hoeveel abonnementen zouden die verkopen ? denk dat de supporters serieus weg zullen blijven als protest.

Radbraker
2 maart 2014, 23:07
De Mos verkiest Nuytinck boven Mbemba als CV. :unsure:

Rikie
2 maart 2014, 23:12
Die verandert iedere week van standpunt.

Nu is Simons plots dé man bij Brugge volgens Aad Nootmuskaat, waar hij verleden week nog passé was. :rofl:

Gavin
2 maart 2014, 23:20
Nu is Simons plots dé man bij Brugge volgens Aad Nootmuskaat, waar hij verleden week nog passé was. :rofl:"Standard was niet gevaarlijk op de tegenaanval ... enkel via counters na vrije trappen en hoekschoppen."

Zo zo.

Come play dying
2 maart 2014, 23:31
Blijkbaar een fotografe geraakt door pétards uit het vak van Standard nog voor de match, derdegraads brandwonde in haar nek.

Kenneke10
2 maart 2014, 23:33
Blijkbaar zijn er nog altijd mensen die niet inzien dat dit zeer gevaarlijk is :doh:

keulen
2 maart 2014, 23:33
Die verandert iedere week van standpunt.

Nu is Simons plots dé man bij Brugge volgens Aad Nootmuskaat, waar hij verleden week nog passé was. :rofl:

Ik weet nochtans hoe aad vorige week simons de hemel in prees omdat hij telkens perfect tussen de passer, de bal en de ontvanger in zat, zoals alleen simons dat kon.

Kenneke10
2 maart 2014, 23:36
Na de match op anderlecht heeft simons nogal wat kritiek gekregen .

Rikie
2 maart 2014, 23:42
Ik weet nochtans hoe aad vorige week simons de hemel in prees omdat hij telkens perfect tussen de passer, de bal en de ontvanger in zat, zoals alleen simons dat kon.

Paar weken geleden dan..

Rubmifer
2 maart 2014, 23:51
Simons speelde heel erg sterk vandaag, denk dat daar niemand aan kan twijfelen.

Pieterjan94
2 maart 2014, 23:58
ik vond genk niet slechter dan anderlecht :unsure:

Time
2 maart 2014, 23:59
Ik moest vandaag denken aan al de kritiek op Brugge hier in augustus. Twee broekventjes waar niemand al van gehoord had als CV, Simons die passé is, Sputter die bijlange geen waardige vervanging kan zijn voor Bacca, Club ging zich moeten reppen om PO I te halen.
En Standard dat met de huidige kern eigenlijk met de vingers in de neus kampioen ging spelen.

Heerlijk om dat na een half jaar eens te herlezen. :D Plaatst al die voetbalkennis hier wel mooi in perspectief.

keulen
3 maart 2014, 00:15
ik vond genk niet slechter dan anderlecht :unsure:

Nope, en de rode kaart van Mbodj had nooit rood moeten zijn, omdat Mitrovic geel had moeten krijgen. Sowieso was dit puur per ongeluk, je ziet dat hij zich misstapt. Descacht had daarnaast ook zijn tweede geel verdiend. In beide gevallen door de engelse commentator hetzelfde gezien, dus van een neutrale mening gesproken...

Xeo Pablo
3 maart 2014, 00:20
Ik moest vandaag denken aan al de kritiek op Brugge hier in augustus. Twee broekventjes waar niemand al van gehoord had als CV, Simons die passé is, Sputter die bijlange geen waardige vervanging kan zijn voor Bacca, Club ging zich moeten reppen om PO I te halen.
En Standard dat met de huidige kern eigenlijk met de vingers in de neus kampioen ging spelen.

Heerlijk om dat na een half jaar eens te herlezen. :D Plaatst al die voetbalkennis hier wel mooi in perspectief.

Beleid trok op niet veel deze zomer, daar blijf ik bij. We hadden eigenlijk toen al een deftige 2de spits moeten halen, want we hebben nu een periode zonder spits zitten klungelen toen de sutter geblesseerd was. Achteraan hadden we in het begin heel veel blessures (die gekend waren) waardoor we ook lange tijd gesukkeld hebben, daar had ook nog iemand bij gemogen. Vooral voor garrido zijn speelstijl waren de transfers toen ondermaats. We hebben geluk dat er met preudhomme een echte top trainer kwam en de engels/mechele gok uiteindelijk goed uitgedraaid is, maar kom nu niet af dat de slimme boys van het bestuur het al die tijd bij het rechte eind hadden.

Come play dying
3 maart 2014, 00:23
Nope, en de rode kaart van Mbodj had nooit rood moeten zijn, omdat Mitrovic geel had moeten krijgen. Sowieso was dit puur per ongeluk, je ziet dat hij zich misstapt. Descacht had daarnaast ook zijn tweede geel verdiend. In beide gevallen door de engelse commentator hetzelfde gezien, dus van een neutrale mening gesproken...

bwa, Kara kijkt precies toch een paar keer naar beneden voor die op zijn been staat hoor, denk echt wel dat het bewust was.

Btw Mitrovic zijn viering van zijn goal, had die zijn vriendin een belofte gedaan als die scoorde ofzo?

Kenneke10
3 maart 2014, 00:37
Kan toch snel keren wie spreekt nu nog over larsen ?? duarte ( hoewel die op de bank zit ) .
De Bock was de miskoop , nu zie je die jongen elke week groeien .
Voor mij wel een verassing dat jorgensen veel evenwicht in het team brengt en zo wat vazquez overbodig maakt .

Voor volgend seizoen ben ik er bijna zeker van dat vanaken naar Club trekt , deze winter was het te vroeg volgens ze vader ( er zou al een mondeling akkoord zijn ) tenzij rsca veel meer geld gaat geven .

Dr. Sheldon Cooper
3 maart 2014, 00:46
Kvind vooral Vadis zijn transformatie onder MPH wel indrukwekkend

Kenneke10
3 maart 2014, 00:55
Is voor hem ook nu of nooit voor een transfer waar hij zo op hoopt , is in zijn eigen voordeel dat hij een niveau bereikt .
Anders kan hij binne twee jaar aan de slag bij pakweg zulte of lokeren ofzo.
Voor buitenland vind ik hem toch veel te plat .

Rogue
3 maart 2014, 01:12
Het onrealistische is dat Ferrera zei dat hem op twee matchen tijd had gezien wat er fout zat en ook impliceerde dat hij het wel eens rap zou gaan oplossen.

Genk heeft geen spelverdeler, geen deftige flanken en de verdediging doet soms gekke dingen, idem met de keeper. Dat ziet iedereen, dat zijn ook dingen die ge als trainer niet zomaar snel oplost. Wat hij had moeten zeggen is "We gaan het maximale halen uit onze huidige situatie, proberen het vertrouwen terug op te krikken en na het seizoen maken we de evaluatie."

Geen verwachtingen opbouwen en gewoon uzelf en de ploeg ruimte geven om te bouwen. MPH kwam ook niet binnen met de boodschap dat hij het snel ff had gezien die keer dat hij in de tribune zat. Die weet wel beter.

Een trainer moet uit twee wedstrijden toch een pak informatie kunnen halen. Geloven dat eender welke aanpassing onmiddellijk merkbaar zou zijn, dat is inderdaad onrealistisch. Ik vind uw reactie gewoon buiten proportie. Sommige trainers zijn voorzichtig als ze hun intrede doen, deze toont zich strijdvaardig. Dat er geen tijd meer is voor een studieronde, zal daar wel iets mee te maken hebben.

starspike
3 maart 2014, 01:40

Ik vond Anderlecht niet goed en onze eerste helft toonde we nog iets of wat goede intenties. Maar zeker de 2de helft was weer helemaal the same old. Verdiende overwinning dus in mijn ogen, want wij waren over de gehele match gewoon nog slechter.

En qua die kaart... Njah, ik neig eerder naar correct. Ergens heb ik ook de indruk dat het niet vrijwillig was en idd Mitrovic zat daarvoor ook maar wat "vreemd" te doen, maar aan de andere kant leek het me ook dat zeker vanuit het standpunt van de ref (of wie het ook gezien had) het ook leek alsof Kara plaats had om zijn voet gewoon elders te zetten.
En ja, Deschacht had ook zeker een tweede geel moeten pakken.

Geen van beide zie ik 6op 6 halen.

Stel dat genk toch po1 haalt hoeveel abonnementen zouden die verkopen ? denk dat de supporters serieus weg zullen blijven als protest.

Die chance hebben ze bij ons nog, ons abo is ook voor de PO's.

Babaluna
3 maart 2014, 07:06

Das nu wat het moeilijkste is in die P0's , niet panikeren ... :)

ToasT
3 maart 2014, 09:22
Klaar voor de titel | Blue Army | FC Bruges fans (http://www.blue-army.com/nieuws/2014/03/klaar-voor-de-titel)

Hier zijn ze toch echt wel serieus aan 't overdrijven. Standard heeft echt wel meer kansen gehad dan die bal op de paal, bv die bal op slag van rust die Simons van de lijn haalt. Club heeft zeker verdiend gewonnen maar er zat echt nog veel te veel afval in ons spel. Op een bepaald moment leek het weer een festival van slechte passes. Zeker (nog) geen kampioenenmateriaal.
Ik heb de indruk dat iedereen hier veel te (vroeg) euforisch is over Club. Ik schrijf Anderlecht zeker nog niet af, en al zeker niet met die klote playoffs die er zitten aan te komen. Iedereen komt weer op een paar punten van elkaar te staan en iedere week gaan we weer een nieuwe titelfavoriet zien.

Cerv.Be
3 maart 2014, 09:25
Blue army..

ToasT
3 maart 2014, 09:35
Blue army..
Is artikel van HLN die ze op hun site posten, is geen opiniestuk van henzelf of zo.

Thorazer
3 maart 2014, 10:03
Ik zou als Club zijnde toch ook niet te euforisch doen.

Ze doen mee en zijn goed bezig maar het kan heel snel weer keren wie weet krijgt RSCA wel zijn beste periode in de PO.

Zie maar naar Standard ook eens een heel seizoen 20 punten achter gestaan en slecht spelen en tijdens de PO werden die nog heel gevaarlijk.

Niet dat ik het zie gebeuren maar Club had afgelopen jaren ook veel hoop tot het van moeten was dan was het ook snel weer gedaan.

Ben benieuwd wie het gaat worden :)

Arne
3 maart 2014, 10:09
Allé Club is al kampioen. Als ze dit nog afgeven.. :unsure:

stormtrooper
3 maart 2014, 10:12

:lol:

Ik hoop dat ge beseft dat er nog PO's zitten aan te komen. Iets met vel van een beer verkopen enzo ;)

Thorazer
3 maart 2014, 10:38

Ben nog altijd van mening dat Simons passé is en sorry maar ga je nu De Sutter vergelijken met een Bacca?

De Sutter is een harde werker maar een waardige vervanger van Bacca nee toch niet.

The Dictator
3 maart 2014, 10:43
Als er iets is dat ik haat in het Belgisch voetbal zijn het wel de analisten, elke speeldag is er zogezegd een nieuwe kampioen...

en als bijvoorbeeld Zulte wint tegen Club, is Zulte dan plotseling kampioen...

Jonas89
3 maart 2014, 10:44

Cafépraat ja

Cerv.Be
3 maart 2014, 10:51
Ik zou als Club zijnde toch ook niet te euforisch doen.

Ze doen mee en zijn goed bezig maar het kan heel snel weer keren wie weet krijgt RSCA wel zijn beste periode in de PO.

Zie maar naar Standard ook eens een heel seizoen 20 punten achter gestaan en slecht spelen en tijdens de PO werden die nog heel gevaarlijk.

Niet dat ik het zie gebeuren maar Club had afgelopen jaren ook veel hoop tot het van moeten was dan was het ook snel weer gedaan.

Ben benieuwd wie het gaat worden :)
Mag het toch even? 15/15 halen, tegen de leider gewonnen en het gat met 6 punten verkleind. Het kan goed zijn dat we nu 0/6 halen en dan staan we weer bij af maar ik denk dat Club supporters toch EVEN het recht hebben om euforisch te doen.

Ik zie hier trouwens weinig FCB mensen zeggen dat ze kampioen gaan spelen, denk dat de meeste wel genoeg realiteitszin hebben. Club Brugge heeft zeker niet de beste kern maar MPH heeft er toch iets van gemaakt, hij is echt wel het verschil met het Club van de afgelopen jaren. Op dit moment moeten ze thuis van niemand schrik hebben.

Achja, in de flopkes liga kan het week op week veranderen. Zeker met de PO's. Anderlecht maakt voor mij nog evenveel kans om kampioen te worden imho. Het is ook een kwestie van vertrouwen en dan zal Brommerke plots wel de goeie opstelling aan de bak brengen.

Ben nog altijd van mening dat Simons passé is
In dit systeem is Simons allesbehalve passé (voor Belgisch niveau).

Kvind vooral Vadis zijn transformatie onder MPH wel indrukwekkend
Tjah, die staat eindelijk op zijn beste positie..

Maxwell
3 maart 2014, 10:54
Anderlecht... nie gelove.

Swagger
3 maart 2014, 10:54

Je vergeet erbij te vermelden dat Club nu ook nog kan meedoen dankzij falen van de concurrentie.

Rikie
3 maart 2014, 11:04
Vreemd genoeg haalt Anderlecht in topwedstrijden het hoogste aantal punten.

Ow, ow, ow!

TheRedDevils
3 maart 2014, 11:04
Ben nog altijd van mening dat Simons passé is en sorry maar ga je nu De Sutter vergelijken met een Bacca?

De Sutter is een harde werker maar een waardige vervanger van Bacca nee toch niet.

Beresterke match van Timmy hoor, dat kan je toch niet ontkennen? Staat er weer zoals vroeger.

Thorazer
3 maart 2014, 11:23
Beresterke match van Timmy hoor, dat kan je toch niet ontkennen? Staat er weer zoals vroeger.

Was idd een zeer goede wedstrijd dat ontken ik niet maar die gaat zo ni elke week spelen hoor :)

We zien wel wat het gaat worden :)

J.Brown
3 maart 2014, 11:49
kop bij De Morgen: Club is titelfavoriet.

scorebord journalisten ahja

NemesisBE
3 maart 2014, 12:02
Hopla, de match weer sporadisch gevolgd via het Sporza LMC en Club wint :applause:

SPARTAN
3 maart 2014, 12:06
Je vergeet erbij te vermelden dat Club nu ook nog kan meedoen dankzij falen van de concurrentie.

Wat voor achterlijke haatdragende persoon ben jij wel. Club heeft genoeg zwarte sneeuw gezien dit jaar (zelfs thuis verliezen van Waasland-Beveren, en onze dramatische oktobermaand), maar waar de ploeg nu staat is toch wel volledig de eigen verdienste hoor!

Gavin
3 maart 2014, 12:10
Wat voor achterlijke haatdragende persoon ben jij wel.

Romelus
3 maart 2014, 12:17
Michel Preud'homme, dat is reden numero uno waarom we kans maken op de titel.

Ik blijf er bij dat we nog steeds een topspits nodig hebben om het verschil te maken in topwedstrijden, maar blijkbaar wordt dat ruimschoots verholpen door ons stevig middenveld.
De Sutter heeft mij nog nooit kunnen overtuigen en was gisteren weer de slechtste speler bij Club. Castillo viel goed in, hopelijk start hij in Waregem.

Cpt. Kablammo
3 maart 2014, 13:25
De Sutter zou een halve topspits zijn als hij eindelijk eens zou leren koppen. Hoe die met regelmaat een schoon goaltje maakte bij Cercle is echt al vér weg. Wat raar is, want bij Brugge krijgt hij ook kansen en tonnen ruimte.

Ik wil Castillo ook eens zien starten, dat zal mss een verademing zijn!

Cerv.Be
3 maart 2014, 14:32
Mujangi Bia zes tot acht weken out (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140303_mujangi_bia)

Groot verlies of niet?

NemesisBE
3 maart 2014, 14:54
Dat hangt van Carcela en/of Bulot af.

Cpt. Kablammo
3 maart 2014, 15:00
Ik heb Bia niet echt in't oog gehouden de laatste weken, heb daar geen zicht op eerlijk gezegd. Den Brown kan meer duidelijkheid scheppen!

Dé test voor Club komt pas als ze de leiding kunnen overnemen. Meestal gaat het op dat moment zwaar mis! Hoe vaak we Club de laatste jaren al op hun doos hebben zien gaan wanneer ze een supergoede zaak konden doen... Dit seizoen hebben ze wel een paar keer winnaar van het weekend kunnen spelen, dat is al vooruitgang.

Standard en Club hebben vooral chance dat ANderlecht nog te jong is en dat VDB de trappers kwijt is. Als Anderlecht volgend jaar een capabele coach heeft of JVDB kan eindelijk de zenuwen weer van zich afwerpen kunnen die weer ontploffen. Ik wil vooral Pollet eens een volledige match zien spelen, die gast benut zijn minuten goed en tot nu toe lijkt het alsof Charleroi niet zijn plafond was.

Jack Wilshere
3 maart 2014, 16:09
Als VDB al is begint met van Praet geen linksbuiten te maken en van Bruno geen 10 dan komen we al ver, als ze dan ook nog de zeemvellen Gillet, Kljestan en Deschacht buiten zwieren en een tank van een 6 daar zetten met daarnaast een Tielemans en daarvoor Praet dan komt die ploeg mss eindelijk aan voetballen toe, ik wil ze gerust met een jonge ploeg op hun bek zien gaan maar dan moeten ze wel op het veld staan en door iets of wat deftige voetballers omringd worden.

Sportinggboy
3 maart 2014, 16:56
Kan toch snel keren wie spreekt nu nog over larsen ?? duarte ( hoewel die op de bank zit ) .
De Bock was de miskoop , nu zie je die jongen elke week groeien .
Voor mij wel een verassing dat jorgensen veel evenwicht in het team brengt en zo wat vazquez overbodig maakt .

Voor volgend seizoen ben ik er bijna zeker van dat vanaken naar Club trekt , deze winter was het te vroeg volgens ze vader ( er zou al een mondeling akkoord zijn ) tenzij rsca veel meer geld gaat geven .

Veel gaat afhangen wat Maes gaat doen. Als die naar Anderlecht zou komen kan die Vanaken wel eens gaan meebrengen.

Rubmifer
3 maart 2014, 17:16
Veel gaat afhangen wat Maes gaat doen. Als die naar Anderlecht zou komen kan die Vanaken wel eens gaan meebrengen.

Van waar gaat Anderlecht dat geld halen voor Vanaken als ze geen CL halen? Ze gaan die daar bij Lokeren niet zomaar laten meetrekken naar de ploeg waar Maes naar toetrekt hoor.

Sportinggboy
3 maart 2014, 17:47
Van waar gaat Anderlecht dat geld halen voor Vanaken als ze geen CL halen? Ze gaan die daar bij Lokeren niet zomaar laten meetrekken naar de ploeg waar Maes naar toetrekt hoor.

Volgende zomer zal dat geen probleem zijn. Geld van de huidige CL campagne krijgen ze pas tegen juni.

Time
3 maart 2014, 18:32

Ik hoop dat ge beseft dat er nog PO's zitten aan te komen. Iets met vel van een beer verkopen enzo ;)
Qua begrijpend lezen is het toch weer triestig gesteld zene. De kritiek was dat Club amper PO I ging halen. Dat was maw een voorspelling over de competitie vóór de PO's.

't Gaat hem om het systeem dat vervangen is. Ze spelen anders omdat ze een TDS hebben lopen, en op dat vlak zie ik toch geen verzwakte ploeg. Het systeem van aanvallen met TDS vind ik niet meteen minderwaardig aan de manier waarop met Bacca gespeeld werd. Buiten dan natuurlijk het feit dat Lestienne tegenwoordig een schim van zichzelf is.

J.Brown
3 maart 2014, 18:53
Ik heb Bia niet echt in't oog gehouden de laatste weken, heb daar geen zicht op eerlijk gezegd. Den Brown kan meer duidelijkheid scheppen!

Ook al suckt hij hard momenteel, was/is het een belangrijke speler. Begin van het seizoen dan vooral, de laatste maanden is hij niet meer zo beslissend zoals enkele maanden terug. Ik zou dan ook altijd met Carcela starten, maar nu heeft Luzon de keuze niet meer.

groot verlies? imo wel

BleKKie
3 maart 2014, 18:59
Qua begrijpend lezen is het toch weer triestig gesteld zene. De kritiek was dat Club amper PO I ging halen. Dat was maw een voorspelling over de competitie vóór de PO's.

't Gaat hem om het systeem dat vervangen is. Ze spelen anders omdat ze een TDS hebben lopen, en op dat vlak zie ik toch geen verzwakte ploeg. Het systeem van aanvallen met TDS vind ik niet meteen minderwaardig aan de manier waarop met Bacca gespeeld werd. Buiten dan natuurlijk het feit dat Lestienne tegenwoordig een schim van zichzelf is.

Het zag er anders wel heel slecht uit op bepaalde moment onder Garrido, en zelfs onder MPH. Het is ook mede door het falen van de concurrenten dat we zo hoog staan momenteel dat moet je eerlijk kunnen toegeven.

Ik pleit hier al sinds het begin van het seizoen om Jorgensen er in de brengen, dus ik ben blij dat hij er eindelijk door gekomen is, hij bevestigt hiermee alleszins zijn sterke PO's van vorig seizoen.
Enkele weken terug schreef ik Simons ook nog af, terwijl ik er lang in ben blijven geloven en hem blijven verdedigen ben, niet toevallig dat net als Jorgensen in de ploeg komt dat hij zijn niveau kan opkrikken en daar niet staat te zwemmen zoals voorheen.
Een geluk bij een ongeluk dus dat Vazquez geblesseerd uitgevallen is, en echt heel jammer vind ik dat niet als ik eerlijk moet zijn, ik heb het echt gehad met die kerel.

Dat het duo Engels - Mechele het zo lang ging blijven volhouden en goed doen had natuurlijk ook niemand gedacht, dat het talenten zijn werd al lang gezegd, maar dat ze het zo goed gingen doen, chapeau. Blijft wel een feit dat ze ook weinig concurrentie gehad hebben natuurlijk, buiten Duarte heb je daar niemand anders :) - want Larsen is nog altijd maar half fit denk ik (sowieso totaal geen matchritme).

Kortom, al die reacties van "het was slecht" en "we halen PO1 niet", weren ten zeerste overdreven (door de ontgoocheling van het moment waarschijnlijk), maar echt hoopvol was niemand denk ik, als je ons dan ziet prutsen tegen Waasland-Beveren dan denk je echt niet dat je ooit nog maar gaat meespelen voor de titel, dus een beetje flauw om hier nu over te beginnen.

Volgende zomer zal dat geen probleem zijn. Geld van de huidige CL campagne krijgen ze pas tegen juni.
Mogelijks is er al een deel van dat geld uitgegeven, niet? Aan Mitrovic bijvoorbeeld?

Rikie
3 maart 2014, 19:48
Mbokani en Biglia zijn ook niet voor een habbekrats verkocht hé. Plus dan nog eens al die zware contracten die wegvielen. Tenzij ze gaten van vorige seizoenen moesten opvullen...

BleKKie
3 maart 2014, 20:04
Ja, das wel waar :)

CobraX
3 maart 2014, 20:11
En Kouyaté speelt volgend seizoen normaal gezien in Engeland. Die gaat ons ook geld opbrengen.

Rogue
3 maart 2014, 21:32
Het zag er anders wel heel slecht uit op bepaalde moment onder Garrido, en zelfs onder MPH. Het is ook mede door het falen van de concurrenten dat we zo hoog staan momenteel dat moet je eerlijk kunnen toegeven.

In welk opzicht?

Cerv.Be
3 maart 2014, 21:33
Garrido is ontslagen na 17 op 21. :p

Rogue
3 maart 2014, 21:38
Garrido is ontslagen na 17 op 21. :p

In de periode dat Garrido in Brugge was, heeft geen enkele ploeg meer punten gepakt. Komt daar nog eens bij dat hij eerst de rommel van Leekens moest opkuisen en daarna aan een seizoen moest beginnen met een karrenvracht geblesseerden en youngsters.

BleKKie
3 maart 2014, 21:59
Ik ben precies Garrido en het begin van MPH wat door elkaar aan het slaan :D
Maar het voetbal onder Garrido was alleszins niet "sprankelend" of zoals nu met veel inzet en druk naar voor, veel rondtikken maar veel kwam daar ook niet uit. Maar ik herinner me nu dat ik zelfs tegen het ontslag van Garrido was in het begin, omdat ik graag wat constante wou, maar achteraf gezien moet je niet klagen natuurlijk :)

Mijn punt blijft hetzelfde voor de rest.

Rogue
3 maart 2014, 22:05
Met de onthoofding van onze voorhoede en de mindere vorm van Lestienne mondde het voetbal van Garrido inderdaad uit in saai gebrei. Dat en de plotse beschikbaarheid van Preud'homme waren de voornaamste redenen voor zijn ontslag. Pijnlijk voor Garrido, maar wel een serieuze upgrade voor Club.

BleKKie
3 maart 2014, 22:15
Net de schwalbe gezien (in ET) van Lestienne, degoutant, jongens toch, mag dat echt wel eens afleren hoor.
Binnenkort krijgt hij geen enkele fout meer mee, ook al schoppen ze hem omver :sop:

Bontus
3 maart 2014, 22:29
En Kouyaté speelt volgend seizoen normaal gezien in Engeland. Die gaat ons ook geld opbrengen.

Dat zal met zijn huidige spelniveau ook maar een peulschil zijn

fcberke
3 maart 2014, 22:45
2de klasse in Engeland misschien

Kenneke10
3 maart 2014, 23:04
Net de schwalbe gezien (in ET) van Lestienne, degoutant, jongens toch, mag dat echt wel eens afleren hoor.
Binnenkort krijgt hij geen enkele fout meer mee, ook al schoppen ze hem omver :sop:

Die van gisteren was er zwaar over , hij gaat er enkel zichzelf en Club mee straffen.

chomo
3 maart 2014, 23:29
Mensen die denken dat Kouyaté meekan in de PL hebben echt wel een reality check nodig. Persoonlijk denk ik zelf dat Mbemba meer potentieel heeft dan Kouyaté.

Radbraker
3 maart 2014, 23:35
Van Damme en Hoefkens gingen ook het mooie weer maken in Engeland. Het regent nog steeds!

Cools
4 maart 2014, 01:49
Mensen die denken dat Kouyaté meekan in de PL hebben echt wel een reality check nodig. Persoonlijk denk ik zelf dat Mbemba meer potentieel heeft dan Kouyaté.

Ik denk dat daar iedereen het over eens is. Veel betere verdediger.

ToasT
4 maart 2014, 02:09
Binnenkort krijgt hij geen enkele fout meer mee, ook al schoppen ze hem omver :sop:Had jij daarvoor een herhaling nodig??? Dat zag ik al in het stadium zelf.
Er zijn aan de andere kant genoeg fases geweest waar Nzolo penalty voor Club had kunnen fluiten en dat er niet al teveel commentaar moest op komen. Ik vermoed dat Max ergens aan het denken was dat als er genoeg twijfelachtige fases zijn, Nzolo misschien toch eens zijn verantwoordelijkheid ging durven opnemen.
Nu, zoiets hoort natuurlijk niet thuis in voetbal. Maar de grootste 'stervende zwaan' in Engeland speelt net bij die ploeg waarvan ik vond dat ze fairplay het hoogst in het vaandel droegen. :)

Booka Shade
4 maart 2014, 10:30
Mujangi Bia zes tot acht weken out (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140303_mujangi_bia)

Groot verlies of niet?

Voor mij persoonlijk niet. De laatste tijd ondermaats bezig, al heeft hij wel een fameus schot in zijn poten.
Dan zie ik daar zeker zo graag Carcela spelen die, eens hij een paar wedstrijden achter elkaar kan starten, zijn niveau van vroeger terug kan halen.

Waarom Luzon Bulot zondag verkoos boven Carcela, ik snap het niet. Bulot is gewoon véél te zwak voor een ploeg als Standard. Veel te zwak in duels en het tempo gaat gewoon te snel voor hem.

Xeo Pablo
4 maart 2014, 18:28
4 speeldagen voor kara :')

kakmongool
4 maart 2014, 18:51
4 speeldagen voor kara :')

Mede doordat hij nog een voorwaardelijke straf had staan.

BleKKie
4 maart 2014, 19:01
Had jij daarvoor een herhaling nodig??? Dat zag ik al in het stadium zelf.
Er zijn aan de andere kant genoeg fases geweest waar Nzolo penalty voor Club had kunnen fluiten en dat er niet al teveel commentaar moest op komen. Ik vermoed dat Max ergens aan het denken was dat als er genoeg twijfelachtige fases zijn, Nzolo misschien toch eens zijn verantwoordelijkheid ging durven opnemen.
Nu, zoiets hoort natuurlijk niet thuis in voetbal. Maar de grootste 'stervende zwaan' in Engeland speelt net bij die ploeg waarvan ik vond dat ze fairplay het hoogst in het vaandel droegen. :)

Had het pas half gezien eigenlijk, maar ik vermoedde wel zoiets hoor, zeker omdat er amper protest is bij de andere Clubspelers ook.
Ik zou natuurlijk tevreden zijn moesten we daarmee een match winnen (je moet ook niet hypocriet doen), maar ik kan me daar echt wel verschrikkelijk aan ergeren aan zo'n loepzuivere schwalbe's. Als er wat contact is en ze gaan gewillig neer, daar kan ik nog enigszins mee leven (en dan nog), maar hier is er echt geen contact, degoutant, bah :sop:

Radbraker
5 maart 2014, 07:59
"Als Engels, Mechele en Lestienne dit weekend spelen, moet bond ingrijpen" - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/1805320/2014/03/05/Als-Engels-Mechele-en-Lestienne-dit-weekend-spelen-moet-bond-ingrijpen.dhtml)

SomeDude
5 maart 2014, 08:04
"Als Engels, Mechele en Lestienne dit weekend spelen, moet bond ingrijpen" - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/1805320/2014/03/05/Als-Engels-Mechele-en-Lestienne-dit-weekend-spelen-moet-bond-ingrijpen.dhtml)

Is het de bondsdokter die ze naar huis heeft gestuurd? Als het enkel de dokter van club is dan hebben ze idd wel een punt, anders moeten zwijgen.

PRO LEAGUE: STANDARD KLACHT INTREKKEN OF UITSLUITING (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=75143)

Carcela m'a frappé à la tête avec une bouteille de Dom Perignon (http://www.7sur7.be/7s7/fr/1745/Standard/article/detail/1804740/2014/03/04/Carcela-m-a-frappe-a-la-tete-avec-une-bouteille-de-Dom-Perignon.dhtml). Schade vergoeding van 10 miljoen eisen zou ik zo zeggen!

LaBuenaVida
5 maart 2014, 08:38
Lol :')

@SomeDude, ja de bondsdokter heeft ze naar huis gestuurd. En volgens mij is De Bock niet naar huis gestuurd?

Rogue
5 maart 2014, 08:59
Met respect voor de nationale selectie heeft dit alleszins niet veel te maken. Als Standard wint tegen Gent en Club, dan lees je hier niets over.

Cerv.Be
5 maart 2014, 09:04
Als ik zo het lees is het de dokter van de bond die ze dan nog eens afkeurde? Dan zal de bond toch niet teveel sancties moeten ondernemen..

sharpshot
5 maart 2014, 09:12
de bond stuurt ze naar huis en zou ze dan moeten straffen om naar huis te gaan. Sterk staaltje denkwerk daar in Luik.

ToasT
5 maart 2014, 10:11
de bond stuurt ze naar huis en zou ze dan moeten straffen om naar huis te gaan. Sterk staaltje denkwerk daar in Luik.
Calimero is back :D

Toont ook wel aan dat ze daar wat nerveus zijn geworden nu in 2 weken hun voorsprong met 60% is gedaald.

marcel
5 maart 2014, 10:59
Calimero is back :D

Toont ook wel aan dat ze daar wat nerveus zijn geworden nu in 2 weken hun voorsprong met 60% is gedaald.

quote op sporza

Vorige zondag verloor Standard de topper van Club met 1-0 en stonden de drie spelers op het veld. "Maar het medisch rapport spreekt voor zich voor de beloftematch", meldt Club.

Ook de bond ziet geen probleem: "Ze hebben geen selectie geweigerd. De bondsdokter heeft hen afgekeurd voor deze interland en gaf ze vrij. Als ze komend weekend in actie komen, zullen we ons daar niet tegen verzetten."

Dr. Sheldon Cooper
5 maart 2014, 11:00
Standard begint echt zenuwachtig te worden :p

starspike
5 maart 2014, 11:42
Was er niet sprake van een periode waarin je niet met je club mocht aantreden als je ook niet met de nationale ploeg kon aantreden?

SomeDude
5 maart 2014, 13:21
Was er niet sprake van een periode waarin je niet met je club mocht aantreden als je ook niet met de nationale ploeg kon aantreden?

5 dagen voor en 5 dagen na als je een selectie weigert dacht ik. Ze hebben niet geweigerd, ze zijn gewoon niet fit.

Kiiilerke
5 maart 2014, 13:56
toevallig :unsure: verhaeghe zal eens op bezoek geweest zijn bij die dokters zeker

Gavin
5 maart 2014, 14:02
En volgens mij is De Bock niet naar huis gestuurd?
Dieje is Verhaeghe en co vergeten in zijne mail.

Typisch Standard natuurlijk dat die met zoiets moeten uitpakken maar langs de andere kant kan ik het ook wel begrijpen. Drie man is iets te toevallig, we zullen wel zien of ze dit weekend spelen zeker ...

Rogue
5 maart 2014, 14:16
Tja, zelf als ze spelen, dan bewijst dat nog niets.

Cerv.Be
5 maart 2014, 14:31
Dieje is Verhaeghe en co vergeten in zijne mail.

Typisch Standard natuurlijk dat die met zoiets moeten uitpakken maar langs de andere kant kan ik het ook wel begrijpen. Drie man is iets te toevallig, we zullen wel zien of ze dit weekend spelen zeker ...
Natuurlijk gaan ze spelen dit weekend en dat bewijst ook niets tbh. Engels had vorige week ook amper getraind maar stond ook aan de aftrap tegen Standard.

Kenneke10
5 maart 2014, 23:10
Hier moet standard toch geen energie in steken, die gasten kampen al een tijdje met lichte kwetsuren dus logisch dat ze na een zware match niet fit genoeg zijn om bij de beloften te spelen.

Bewijst wel dat ze toch wat nerveus aan het worden zijn in luik , waar ze duidelijk geen 0 op 6 verwacht hadden het verschil kon 13 pnt zijn maar is er nu 4 pnt toch wel groot verschil.

En PO1 ingaan als leider met een kleine voorsprong is volgens mij mentaal ook zwaarder dan als tweede of derde.

LaBuenaVida
6 maart 2014, 09:02
En de pers maar blijven zagen (vooral op Lestienne) dat ze toch meetrainen.

Snap ik toch niet ze...

sharpshot
6 maart 2014, 09:16
Ze hebben weer een stok gevonden, niet één die maar enkel bestaansrecht heeft maar bon.

Wijsheid
6 maart 2014, 09:19
En de pers maar blijven zagen (vooral op Lestienne) dat ze toch meetrainen.

Snap ik toch niet ze...

Vrij hallucinant dat je dat niet snapt. Geblesseerd afzeggen en acht uur voor de match waarvoor je afzei voluit meetrainen bij je club. Ik denk dat het vrij duidelijk is...

Dr. Sheldon Cooper
6 maart 2014, 09:23
Dus Club heeft de bondsdokter omgekocht?

n9ne
6 maart 2014, 09:23
Dus Club heeft de bondsdokter omgekocht?

blauwen bond, sowieso!!

marcel
6 maart 2014, 09:24
ze hebben niet afgezegd, ze waren wel degelijk aanwezig. de bondsdokter heeft heeft hun naar huis gestuurd, wegens 'geblesseerd'

sharpshot
6 maart 2014, 09:27
Vrij hallucinant dat je dat niet snapt. Geblesseerd afzeggen en acht uur voor de match waarvoor je afzei voluit meetrainen bij je club. Ik denk dat het vrij duidelijk is...

Ik denk dat het vrij duidelijk is moest je eens lezen wat er effectief gebeurd is!

LaBuenaVida
6 maart 2014, 09:29

Vrij hallucinant dat er zoveel mensen niet begrijpend kunnen lezen.
Zoals het hier al meermaals staat is het de BONDSDOKTER die de spelers heeft teruggestuurd.

Daarbij trainden ze alledrie totaal niet voluit..

ALS Club hen zou thuislaten is dat dan idd iets anders.

Cerv.Be
6 maart 2014, 10:51
Copa kon niet meespelen met Ivoorkust maar zou wel fit zijn voor dit weekend, ai ai ai!

Ga eens zagen tegen de bond hé want Club Brugge heeft hier niets met te zien.

Plopperdeplop
6 maart 2014, 11:03
Ze doen maar op. Bij andere clubs zal het ook wel al ooit voorgevallen zijn.
Als ge het echter iets te opzichtig doet (zoals met Lestienne nu, want die verdedigers waren écht geblesseerd) kan dat later tegen u gebruikt worden.

Kan zijn dat Lestienne zich hiermee in zijn voet schiet voor de A-ploeg, Wilmots en Walem zijn daar rancuneus genoeg voor en werken nauw samen. Ook Cavanda mocht al ondervinden dat zijn houding bij de beloften meespeelt als Wilmots zijn selecties maakt. En Proto en Van Damme kunnen ook naar het WK fluiten omwille van weigeringen van selecties een aantal jaar geleden.

Dan kunnen ze binnenkort bij Club nog eens van hun oren maken dat hun spelers niet geselecteerd worden.

n9ne
6 maart 2014, 11:21
Ze doen maar op. Bij andere clubs zal het ook wel al ooit voorgevallen zijn.
Als ge het echter iets te opzichtig doet (zoals met Lestienne nu, want die verdedigers waren écht geblesseerd) kan dat later tegen u gebruikt worden.

Kan zijn dat Lestienne zich hiermee in zijn voet schiet voor de A-ploeg, Wilmots en Walem zijn daar rancuneus genoeg voor en werken nauw samen. Ook Cavanda mocht al ondervinden dat zijn houding bij de beloften meespeelt als Wilmots zijn selecties maakt. En Proto en Van Damme kunnen ook naar het WK fluiten omwille van weigeringen van selecties een aantal jaar geleden.

Dan kunnen ze binnenkort bij Club nog eens van hun oren maken dat hun spelers niet geselecteerd worden.

Maar we willen toch niet dat ze meespelen! Win-win! Hoeven we de bondsdokter geen enveloppe meer te geven.

BleKKie
6 maart 2014, 13:52
En dit is waarschijnlijk nog nooit voorgevallen bij andere clubs hé? Neen, dit is echt een primeur dat er spelers moeten afzeggen omdat ze licht geblesseerd zijn :lol:
Engels had trouwens vorige week al amper volledig meegetraind bij Club, Mechele had ook last van kwaaltjes dacht ik. Van Lestienne weet ik het niet meer (en geen zin om het op te zoeken).
Nu doen jullie even belachelijk als Standard.

Los daarvan vind ik dat ze vanuit de Fifa uit wel wat slimmer mogen zijn in hun kalender, het is ook niet echt het moment om midweekmatchen te plannen in een drukke en belangrijke periode (CL, EL, competities komen op hun hoogtepunt). Begrijpelijk dat clubs daar niet altijd zo blij mee zijn en vrezen voor blessures.
Ik besef ook wel dat dat niet zo evident is, en dat ze dat natuurlijk ergens moeten inplannen.

Tiim
6 maart 2014, 14:31
Waarom zou lestienne zich hiermee in de voet schieten als de bondsdokter hem gecontroleerd heeft? Het is niet dat hij zelf de beslissing heeft gemaakt dus ik snap die commotie toch niet. Sommigen viseren Lestienne wat te veel bij Brugge.

Cools
6 maart 2014, 14:45
Waarom zou lestienne zich hiermee in de voet schieten als de bondsdokter hem gecontroleerd heeft? Het is niet dat hij zelf de beslissing heeft gemaakt dus ik snap die commotie toch niet. Sommigen viseren Lestienne wat te veel bij Brugge.

Maar de commotie is toch te begrijpen? Maar goed, als de bondsdokter hem afkeurt, treft er niemand schuld in dit geval. Het is gewoon raar, meer niet, dat hij een dag of 2 later voluit ligt te trainen bij Club Brugge zelf. Dat is voer voor speculatie, maar meer moet daar toch ook niet achter gezocht worden? Of denken ze bij Standard werkelijk dat Brugge/Lestienne tegen de bondsdokter zegt dat ze hem moéten afkeuren?

Plopperdeplop
6 maart 2014, 14:53
Maar de commotie is toch te begrijpen? Maar goed, als de bondsdokter hem afkeurt, treft er niemand schuld in dit geval. Het is gewoon raar, meer niet, dat hij een dag of 2 later voluit ligt te trainen bij Club Brugge zelf. Dat is voer voor speculatie, maar meer moet daar toch ook niet achter gezocht worden? Of denken ze bij Standard werkelijk dat Brugge/Lestienne tegen de bondsdokter zegt dat ze hem moéten afkeuren?

Als Lestienne zegt tegen die dokter dat hij pijn voelt kan die dokter niet anders dan hem afkeuren. Zelfs ik heb zo al ooit een dokter om de tuin geleid, da's nu niet bepaald moeilijk.
Dat hij dan op de dag van de match zelf zich voluit stond te geven toont op zijn minst aan dat die pijn helemaal zo erg niet was om bij de groep te blijven. En dat is wat niet onopgemerkt zal voorbij gaan. Zeker niet omdat ze Standard als tegenstander hebben, een club die op alles springt dat beweegt.

Maar goed, door dat doktersbezoek zal niemand hem schorsen dit weekend, maar dat maakt niet dat hij punten gescoord heeft op "zich geven voor het vaderland" of iets dergelijks bij Walem en Wilmots. Ik bedoel het meer op die manier. Dit soort dingen blijven bij die twee hangen, want laten we eerlijk zijn: iedereen weet (nu) wel (zeker) dat het Lestienne of Club gewoon te doen was om fit die titelstrijd aan te kunnen vatten en geen risico's te pakken door woensdag mee te spelen. Als het een A-interland voor kwalificatie op het WK was, zou hij wel gespeeld hebben hoor.

Cools
6 maart 2014, 14:57
Als Lestienne zegt tegen die dokter dat hij pijn voelt kan die dokter niet anders dan hem afkeuren. Zelfs ik heb zo al ooit een dokter om de tuin geleid, da's nu niet bepaald moeilijk.
Dat hij dan op de dag van de match zelf zich voluit stond te geven toont op zijn minst aan dat die pijn helemaal zo erg niet was om bij de groep te blijven. En dat is wat niet onopgemerkt zal voorbij gaan. Zeker niet omdat ze Standard als tegenstander hebben, een club die op alles springt dat beweegt.

Die bondsdokters zijn wel iets gespecialiseerder dan de huisarts op de hoek van't straat. Die gaan iets verder dan met een stethoscoop uw ademhaling controleren. Ach kom, ze zijn medisch afgekeurd, daar zal echt wel een reden voor geweest zijn. Dat het toevallig is dat het er net 3 van Club zijn, dat is raar, maar als we echt achter alles zo'n complottheorieën moeten gaan zoeken...

Simons heeft gisteren ook niet gespeeld, OMKOPERIJ!!!!

Booka Shade
6 maart 2014, 15:07
Ik vind het zielig van ons om daar nu weer zo voor uit te vliegen in de pers.
Laat dat toch gewoon voor wat het is.

Maar ik snap wel niet goed hoe het kan dat de bondsdokter hem afkeurt, maar hij wel niet veel later meteen voluit kan trainen bij FCB. Dan maakt toch sowieso 1 vd 2 dokters een fout, hetzij die van de bond of die van FCB.

fcberke
6 maart 2014, 15:25
Op training kan je wel contact vermijden

SomeDude
6 maart 2014, 16:15
Ik vind het zielig van ons om daar nu weer zo voor uit te vliegen in de pers.
Laat dat toch gewoon voor wat het is.

Maar ik snap wel niet goed hoe het kan dat de bondsdokter hem afkeurt, maar hij wel niet veel later meteen voluit kan trainen bij FCB. Dan maakt toch sowieso 1 vd 2 dokters een fout, hetzij die van de bond of die van FCB.

Die van club dan wss :lol:.
Als dokter van de bond ga je idd wel sneller minder risico nemen met een speler, moest je fout zijn krijg je (terecht) het team over je heen.

Cinnead
6 maart 2014, 18:32
'Ze hebben een aantal dagen rust gehad waarna onze medische staf het licht op groen zette'

Veel meer valt er niet over te discussiëren denk ik.

briambo
6 maart 2014, 22:58
Club-doelman Ryan: 'Anderlecht? Wil geen stap terugzetten in... - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140305_002?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=voetbal&utm_content=article&utm_campaign=seeding)

lol go mathew :p

Dr. Sheldon Cooper
7 maart 2014, 08:02
Mbemba komt in de reguliere competitie niet meer in actie.

"Van den Brom kan nu terugvallen op de tandem Kouyaté-Nuytinckx centraal achterin." :unsure:
Mbemba twee weken out - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1806864/2014/03/07/Mbemba-twee-weken-out.dhtml)

Maxwell
7 maart 2014, 09:59
Serieus, na 2 jaar kunnen ze zijn naam nog niet schrijven.

sharpshot
7 maart 2014, 10:16
Met zijn moeilijke naam ook!!!

starspike
7 maart 2014, 10:19
Ik snap niet dat de FCB supporters zo minimaliserend doen over dit geval... Uiteraard moeten we hier geen moord en doodslag van maken. Maar dat gebeurt imo niet. Dat dit in de week zelf in de sport pers een issue is en dat er onder supporters over gediscussieerd wordt, is toch gewoon normaal?
En ja, Lestienne zal de kleine kans op het WK nu wel kunnen opbergen. Zo is Wilmots wel...