PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2013-2014 - Deel 4

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33

João
6 mei 2014, 16:04
Zou het waar zijn dat hij dan Pesic meeneemt naar KVM?

Daar weet ik helaas niets over. Ziet er wel een aardige speler uit, die Pesic!

NemesisBE
6 mei 2014, 16:10
Niet elke club zou het doen. Anderlecht heeft bvb na 4 wissels van RWDM (en een nederlaag tegen RWDM) geen klacht ingediend.

En was Anderlecht toen in volle titelstrijd?

Hannibal1471
6 mei 2014, 16:14
Daar weet ik helaas niets over. Ziet er wel een aardige speler uit, die Pesic!

Ja, 5 goals in de laatste 2 matchen dat ik. Genk was aan het onderhandelen maar zou hem nog een laatste keer willen scouten in de bekerfinale.

CobraX
6 mei 2014, 16:26

Geen idee meer, veel te lang geleden. Maar 3 punten zijn 3 punten.

sharpshot
6 mei 2014, 16:27
Als er procedurefout gebeurd is moeten ze daar op ingaan, omgekeerd zou het ook zo zijn.

Plopperdeplop
6 mei 2014, 16:29

Ze waren toen in een zware achtervolging. Match was in januari en in december hadden ze Vandereycken nog ontslaan omwille van de gitzwarte resultaten. Slechtste jaar dat ik Anderlecht geweten heb (ik volg het van begin jaren '90), krabbelen tot de laatste minuut voor Europees voetbal met een lucky goal van Taument tegen Beveren om testmatchen tegen Harelbeke te vermijden.

Die punten waren redelijk cruciaal alleszins ja.

starspike
6 mei 2014, 16:53
Het is nog niet moeilijk genoeg om je spelers te houden:

Zaak-Dahmane krijgt allure van zaak-Bosman (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140506_dahmane)

Plopperdeplop
6 mei 2014, 17:02
Het is nog niet moeilijk genoeg om je spelers te houden:

Zaak-Dahmane krijgt allure van zaak-Bosman (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140506_dahmane)

Vroeg of laat moest dit toch eens gebeuren. Kon haast niet anders. Arbeidswetten hebben nog altijd voorrang op voetbalwetten. En de Uefa gaat dit nu nog eens proberen te negeren maar die zullen ook wel vroeg of laat moeten plooien.

Tiim
6 mei 2014, 17:28
Sylla en Van Damme mogen spelen dit weekend - Voetbalnieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-05-06/sylla-en-van-damme-mogen-spelen-dit-weekend)

De bond is zich daar in Brussel weer belachelijk aan het maken. Ze blijven maar met 2 maten en 2 gewichten werken precies.

Lork
6 mei 2014, 17:44
In het begin van de match dacht ik dat het liverpool - anderlecht was vorig weekend?

je mag het mij niet kwalijk nemen maar ik vind club toch een vreemd ploegje... die hele sfeer rond die club is zo opgefokt, geen eigen hymne ;) , die ploeg hangt aan elkaar van probeersels om er een toffe club van te maken maar het komt allemaal zo fake over bij mij.

J.Brown
6 mei 2014, 17:57
Zeer goed nieuws dat Van Damme mag spelen tegen Brugge. Zullen hem zeker nodig hebben.

En dat de spelers van ZW ook met minder straffen zitten komt goed uit, komen ze niet verzwakt aan de aftrap tegen de concurrentie.

Hannibal
6 mei 2014, 18:06
Ze waren toen in een zware achtervolging. Match was in januari en in december hadden ze Vandereycken nog ontslaan omwille van de gitzwarte resultaten. Slechtste jaar dat ik Anderlecht geweten heb (ik volg het van begin jaren '90), krabbelen tot de laatste minuut voor Europees voetbal met een lucky goal van Taument tegen Beveren om testmatchen tegen Harelbeke te vermijden.

Die punten waren redelijk cruciaal alleszins ja.
Dat weet ik ook nog. Ik was toen best wel pissig dat ze die beslissing niet aanvochten omdat Harelbeke toen een vrij indrukwekkend seizoen achter de rug had.

Was dat zelfs niet in de tijd dat je nog maar 2 punten kreeg voor een overwinning ? :D

Plopperdeplop
6 mei 2014, 18:21
Dat weet ik ook nog. Ik was toen best wel pissig dat ze die beslissing niet aanvochten omdat Harelbeke toen een vrij indrukwekkend seizoen achter de rug had.

Was dat zelfs niet in de tijd dat je nog maar 2 punten kreeg voor een overwinning ? :D

Dat kan ja. Harelbeke met Joris De Tollenaere, de spits die nooit scoorde :D

AlfaRomeoMito
6 mei 2014, 19:20

Was toen al met 3 punten.
Jaar erna begonnen we trouwens met Ari Haan en dat werd ons slechtste seizoen start ooit. (Waar ik toch van weet)

Dr. Sheldon Cooper
6 mei 2014, 19:27
Wel eigenaardig dat RSCA hier plots een ploeg brave koorknapen is sinds de match van afgelopen weekend in de ogen van sommigen :sop: RSCA heeft genoeg duikers en matennaaiers in de ploeg gehad, in beroep gegaan tegen moordtackles, etc... Net zoals elke ploeg in de Jupkes League.

Van die tralala die Club verkoopt voor de match. Tjah, voor mij hoeft het ook niet. Maar als je de beleving in de Premier League ziet zijn die tifo's van Blue Army wel aangenaam om hier ook eens te zien. Luidste stadion is natuurlijk een poging om die 12e man van vroeger weer aan te wakkeren en de ploeg een duw in de rug te geven. Maar imo werkt dat minder als je geen spelers meer hebt die echt leven voor de ploeg zoals vroeger. Die dingen komen ook wat terug in het gezicht wanneer we verliezen dus daarom alleen al zou ik bepaalde zaken voorzichtiger doen.

BleKKie
6 mei 2014, 19:43
Om eerlijk te zijn hoop ik dan dat Vertonghen een (liefst tweede) gele kaart krijgt zodat hij weet dat hij de ploeg in de steek laat met z'n comedia del arte. Ik verlies nog liever met 5-0 dan zo te moeten winnen. Ja, er zijn nog mensen met een eergevoel...

Dus als Vertonghen dat doet, en daarvoor pakweg een penalty krijgt bij 0-0 in een knock-out wedstrijd op het WK, wil jij liever verliezen dan zo te moeten doorgaan?
Ik keur het niet goed, zeker niet. Maar ik durf wedden dat 95% van de Belgische supporters zich daar werkelijk geen zak van zouden aantrekken op dat moment en hem waarschijnlijk nog een held noemen ook (de helft van die 95% dan, om wat cijfers te gebruiken). Als je daardoor wereldkampioen wordt (wat niet gaat gebeuren), praat werkelijk niemand daar nog over.

Niet elke club zou het doen. Anderlecht heeft bvb na 4 wissels van RWDM (en een nederlaag tegen RWDM) geen klacht ingediend.

In 1997 keerde Renders terug naar RWDM. Trainer René Vandereycken was naar de stadsrivalen van RSC Anderlecht getrokken. Renders werd zijn opvolger en mocht op de eerste speeldag meteen naar Anderlecht. Het werd een memorabele avond. RWDM won met 0-2 en Spira Grujić (ex-RWDM, toen Anderlecht) kreeg een rode kaart. Maar hét gespreksonderwerp waren de vier wissels die Renders tijdens de wedstrijd doorvoerde, en dat terwijl elke club recht heeft op slechts drie wissels per wedstrijd.
"Bron": Daniel Renders - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Daniel_Renders)

Eerste speeldag :rofl:
Hoho, big deal zeg :ironic:

Precies of bij Anderlecht doen ze geen schwalbe's (want dat is het tenslotte ook maar "gewoon") en andere zottigheden zeker?
En nogmaals, ik keur het niet goed, maar ik maal daar niet om, want jammer genoeg is zo'n komedie op alle niveau's tegenwoordig normaal en dat zal niet snel veranderen vrees ik.

Rogue
6 mei 2014, 19:48
En nogmaals, ik keur het niet goed, maar ik maal daar niet om, want jammer genoeg is zo'n komedie op alle niveau's tegenwoordig normaal en dat zal niet snel veranderen vrees ik.

Vroeger was het trouwens niet anders, integendeel. Er stonden gewoon minder camera's.

TeeJay
6 mei 2014, 19:50
Zo weinig aandacht hier voor die uitspraak in de zaak Dahmane.

Als ik het goed begrepen heb, kunnen spelers vanaf nu voor een appel en een ei naar ne andere ploeg, door simpelweg eenzijdig hun contract te verbreken (wat hun nieuwe ploeg hen dan natuurlijk gewoon als 'tekengeld' terugbetaalt). Gezien die regel enkel in België van toepassing is, zou dat wel eens héél slecht nieuws kunnen zijn lijkt mij.

Plopperdeplop
6 mei 2014, 20:04
Zo weinig aandacht hier voor die uitspraak in de zaak Dahmane.

Als ik het goed begrepen heb, kunnen spelers vanaf nu voor een appel en een ei naar ne andere ploeg, door simpelweg eenzijdig hun contract te verbreken (wat hun nieuwe ploeg hen dan natuurlijk gewoon als 'tekengeld' terugbetaalt). Gezien die regel enkel in België van toepassing is, zou dat wel eens héél slecht nieuws kunnen zijn lijkt mij.

Niets belet andere spelers om in andere landen hetzelfde te forceren, ze kunnen dit als precedent gebruiken. En dan kunnen onze clubs goedkoop andere spelers halen.
Die transferregels in het voetbal zijn al jaren en jaren totaal in strijd met fundamentele rechten. Dit ging ooit gebeuren.

LaBuenaVida
6 mei 2014, 20:08
In het begin van de match dacht ik dat het liverpool - anderlecht was vorig weekend?

je mag het mij niet kwalijk nemen maar ik vind club toch een vreemd ploegje... die hele sfeer rond die club is zo opgefokt, geen eigen hymne ;) , die ploeg hangt aan elkaar van probeersels om er een toffe club van te maken maar het komt allemaal zo fake over bij mij.

:rofl:

Gelukkig kom jij hier niet vaak in dit topic, beter wegblijven.

Cools
6 mei 2014, 20:29
Die transferregels in het voetbal zijn al jaren en jaren totaal in strijd met fundamentele rechten. Dit ging ooit gebeuren.

Gewoon volstrekt absurd wel dat een ploeg het ene jaar miljoenen kan betalen om een speler te kopen, en diezelfde speler een jaar later voor nog geen jaarloon al mag vertrekken. Dat kan je gewoon geen goede evolutie vinden.

sharpshot
6 mei 2014, 20:52
zaak dahmane is wel niet goed voor de clubs. dwaze uitspraak!

NemesisBE
6 mei 2014, 21:39
Alleszins een verrassende wending, maar wie de advocaat van Dahmane kent, niet onverwacht natuurlijk. Nu wil ik wel eens zien wat de FIFA/UEFA hier mee doen. Want dit is echt wel verschrikkelijk voor de clubs.

Cpt. Kablammo
6 mei 2014, 21:40
Die uitspraak heeft niet zo'n algemene draagwijdte als jullie er van maken hoor.

En zelfs als iemand zomaar zijn contract verbreekt terwijl de club gewoon een normale prijs wil vangen => rechtsmisbruik.

Storm in een glas water.

Lork
6 mei 2014, 21:46
:rofl:

Gelukkig kom jij hier niet vaak in dit topic, beter wegblijven.

jij gaat me inderdaad tegenspreken, maar als je objectief eens gaat rondvragen wat mensen vinden van club... maar goed.. "dat" zullen jullie dan wel plezant vinden :)

LaBuenaVida
6 mei 2014, 22:09
jij gaat me inderdaad tegenspreken, maar als je objectief eens gaat rondvragen wat mensen vinden van club... maar goed.. "dat" zullen jullie dan wel plezant vinden :)

Geef mij eens voorbeelden? Ben jij zelf ooit al in Jan Breydel geweest? Ben je überhaupt ooit al eens in een stadion geweest?
Wat denk je dat Brugge supporters vinden van andere ploegen? Of Anderlecht supporters van andere ploegen of Standard supporters van andere ploegen?

Lork
7 mei 2014, 00:46
Geef mij eens voorbeelden? Ben jij zelf ooit al in Jan Breydel geweest? Ben je überhaupt ooit al eens in een stadion geweest?
Wat denk je dat Brugge supporters vinden van andere ploegen? Of Anderlecht supporters van andere ploegen of Standard supporters van andere ploegen?

als jij het voetbal niet objectief kunt bekijken dan heb ik jou weinig meer te zeggen. btw: je noemt 3 ploegen waar er altijd miserie is met supporters.

You'll never sweat alone

Th0mazz0
7 mei 2014, 01:47
als jij het voetbal niet objectief kunt bekijken dan heb ik jou weinig meer te zeggen. btw: je noemt 3 ploegen waar er altijd miserie is met supporters.

You'll never sweat alone
Je hebt zn vraag ontweken. Geef eens een concreet voorbeeld wat er dan zo 'fake' over komt bij jou..

Affinity
7 mei 2014, 07:55

Fans zijn fans die er altijd weer staan, en dat zijn er véél, en er ook telkens van genieten!
De ploeg hangt goed samen en de Club doet echt hun best om dat ook te tonen aan de supporters.

Ik ben heel tevreden met het bestuur en zeker met Preud'Homme. Die willen echt dat "no sweat no glory" gevoel er inbranden. Er gebeuren veel originele acties voor de match op het veld, soms ook met supporters.

Haters gonna Hate.

Omdat Liverpool en ook enkele 100 andere clubs die Hymne gebruiken vind je het fake? Omdat de ploeg goed samenhangt en niet vol omhoog gevallen dikkenekken zit (zoals bij een bepaalde niet genaamde ploeg uit Brussel) vind je het "fake overkomen"?

Dat ze wat extra hun best doen omdat te tonen is logisch en misschien klein beetje geforceerd, maar daarom is het niet geen realiteit achter de schermen. Als ge de ploeg zag vieren na bvb de overwinning op Lokeren en samen met de supporters kan je dat mooi zien, maar voorbeelden moet ik niet aanhalen want die heb je wellicht nooit gezien.

Dr. Sheldon Cooper
7 mei 2014, 08:01
Emilio Ferrera twee jaar langer coach van Genk ^^

Radbraker
7 mei 2014, 08:05
Wat een verrijking, die Affinity.

J.Brown
7 mei 2014, 08:16

het gaat daar van kwaad naar erger

Jack Wilshere
7 mei 2014, 08:43
Wat een verrijking, die Affinity.

:lol:

Clouds&Cereals
7 mei 2014, 09:09
Wat een wannebe topclub zijn wij toch :lol: 10/30 halen is genoeg voor het bestuur blijkbaar. PO2 Olé Olé

Pol86
7 mei 2014, 09:55
Wat een wannebe topclub zijn wij toch :lol: 10/30 halen is genoeg voor het bestuur blijkbaar. PO2 Olé Olé

Ochja, wat moesten ze gedaan hebben. Opnieuw een trainer aangesteld hebben op het einde van het seizoen om dan opnieuw te beginnen?
Hoewel hij slechts 10/30 gehaald heeft, laat hij Genk opnieuw beter voetballen.
Deze "voorbereiding" in combinatie met enkele gerichte transfers (heeft nu zelf ook zicht wat er bij moet), kan er volgend seizoen voor zorgen dat Genk weer helemaal bovenaan meedraait.
Ik vind het net van een "wannebe topclub" getuigen wanneer je jaarlijks uw trainers vervangt omdat de boel niet draait.

Affinity
7 mei 2014, 10:00
Ik vind het net van een "wannebe topclub" getuigen wanneer je jaarlijks uw trainers vervangt omdat de boel niet draait.

Dat gebeurt nochtans bij veel topclubs.

Als het probleem daar duidelijk ligt, dan moet je wel ontslaan. Als het duidelijk aan de spelers ligt nja... ;) maar zelfs dan nog. De trainer is altijd den eerste.

dweil
7 mei 2014, 10:18
Fans zijn fans die er altijd weer staan, en dat zijn er véél, en er ook telkens van genieten!
De ploeg hangt goed samen en de Club doet echt hun best om dat ook te tonen aan de supporters.

Ik ben heel tevreden met het bestuur en zeker met Preud'Homme. Die willen echt dat "no sweat no glory" gevoel er inbranden. Er gebeuren veel originele acties voor de match op het veld, soms ook met supporters.

Haters gonna Hate.

Omdat Liverpool en ook enkele 100 andere clubs die Hymne gebruiken vind je het fake? Omdat de ploeg goed samenhangt en niet vol omhoog gevallen dikkenekken zit (zoals bij een bepaalde niet genaamde ploeg uit Brussel) vind je het "fake overkomen"?

Dat ze wat extra hun best doen omdat te tonen is logisch en misschien klein beetje geforceerd, maar daarom is het niet geen realiteit achter de schermen. Als ge de ploeg zag vieren na bvb de overwinning op Lokeren en samen met de supporters kan je dat mooi zien, maar voorbeelden moet ik niet aanhalen want die heb je wellicht nooit gezien.

En toen was je post plots niets meer waard.

|nfected
7 mei 2014, 10:35
Komaan smijt affinity eens uit die usergroep. Mannen zoals hij die er van post 1 maar dwaas zit te doen hier hebben hier geen plaats.

Trouwens. Is maar lokale uitspraak dat van dahmane. Ik denk niet dat de UEFA wakker ligt van de JPL. Ons arbeidsrecht komt nu eenmaal boven alles quasi. In meeste landen is dit niet zo.

GemaneDude
7 mei 2014, 10:46

Dat kunnen ze daar toch niet menen???

starspike
7 mei 2014, 11:51
Ochja, wat moesten ze gedaan hebben. Opnieuw een trainer aangesteld hebben op het einde van het seizoen om dan opnieuw te beginnen?
Deze "voorbereiding" in combinatie met enkele gerichte transfers (heeft nu zelf ook zicht wat er bij moet), kan er volgend seizoen voor zorgen dat Genk weer helemaal bovenaan meedraait.

Shit man... Wat lees ik hier.

Emilio Ferrera begint aan zijn 21ste seizoen als trainer en heeft in de voorgaande 20 seizoen NIETS bewezen qua prijzen halen. N I E T S. Meer is er niet nodig om te weten dat EF houden bullshit is. Ik snap niet dat er mensen zo weinig voeling hebben met het Belgisch voetbal om dat niet te weten.

DE grap is natuurlijk dat ze de "10 op 30 halen" als pro-argument beschouwen.

ON GE LOOF LIJK.

stijnd
7 mei 2014, 11:52
Bondsparket legt zich niet zomaar neer bij milde straffen Sy... - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140507_01095357)

Sir.Killalot
7 mei 2014, 11:58

Toch echt iets mis met dat bestuur daar.

Gavin
7 mei 2014, 12:34
Toch echt iets mis met dat bestuur daar.
Dat is met zoveel ploegen. In binnen- en buitenland.

In de JPL is toch wel het strafste dat Peter Maes gewoon bij Lokeren blijft terwijl hij en zijn voorzitter een maand (of twee) geleden duidelijk al lieten blijken dat het tijd was voor de volgende stap. Als ge dan ziet in welke situatie Anderlecht en Genk toen zaten en nu gewoon met Hasi en Emilio doorgaan volgend seizoen ... dan doet ge gewoon uw werk niet. Benieuwd welke van die twee flikkerbesturen er alweer in de problemen zal rond dezelfde tijd in 2015.

NemesisBE
7 mei 2014, 12:50
Genk zit in de problemen voor november 2014, mmw :unsure:

Tits
7 mei 2014, 13:19
De Amerikaan mag gratis vertrekken uit RSCA. Beste nieuws in lange tijd.

Pol86
7 mei 2014, 14:27
Shit man... Wat lees ik hier.

Emilio Ferrera begint aan zijn 21ste seizoen als trainer en heeft in de voorgaande 20 seizoen NIETS bewezen qua prijzen halen. N I E T S. Meer is er niet nodig om te weten dat EF houden bullshit is. Ik snap niet dat er mensen zo weinig voeling hebben met het Belgisch voetbal om dat niet te weten.

DE grap is natuurlijk dat ze de "10 op 30 halen" als pro-argument beschouwen.

ON GE LOOF LIJK.

Weet je wat ON GE LOOF LIJK is? Het feit dat je denkt dat Genk een topclub is. Het feit dat je uw eigen bestuur in twijfel trekt omdat ze zich achter een gemaakte keuze scharen en kiezen voor de lange termijn in plaats van opnieuw een trainer buiten te smijten

Het domste wat men kon doen, was een trainer aanstellen voor twee maanden, die een systeem laten uitzetten, om deze dan na 2 maanden opnieuw buiten te smijten voor een zogenaamde toptrainer die opnieuw het roer compleet omgooit.
Hoe krijg je dan stabiliteit in uw team?

Het enige wat je uw bestuur kan verwijten is het feit dat ze Ferrara een contract gegeven hebben en niet iemand anders.

starspike
7 mei 2014, 17:54
Weet je wat ON GE LOOF LIJK is? Het feit dat je denkt dat Genk een topclub is. Het feit dat je uw eigen bestuur in twijfel trekt omdat ze zich achter een gemaakte keuze scharen en kiezen voor de lange termijn in plaats van opnieuw een trainer buiten te smijten

Het domste wat men kon doen, was een trainer aanstellen voor twee maanden, die een systeem laten uitzetten, om deze dan na 2 maanden opnieuw buiten te smijten voor een zogenaamde toptrainer die opnieuw het roer compleet omgooit.

Het enige wat je uw bestuur kan verwijten is het feit dat ze Ferrara een contract gegeven hebben en niet iemand anders.

OK. Ik heb het hier net helemaal gewist omdat ik qua onvriendelijkheid compleet uit de bocht ging. Ik weet immers echt niet wat ik hier in godsnaam allemaal lees. Een korte poging tot emotioneel neutrale samenvatting van mijn issues met wat ge zegt.

1. Ongelooflijk om ons bestuur in twijfel te trekken? Op basis van wat? Op basis van hun schitterend verleden? Op basis van al hun topbeslissing? Op basis van het aanstellen van een coach die in 20 jaar nog NIETS bewezen heeft?

2. Zogezegde topclub? Jij kan ons misschien niet op dezelfde hoogte plaatsen als RSCA, FCB of Standard, dat is voor jouw rekening. Maar niet inzien dat een club met ons budget, ons palmares, onze achterban, onze sponsormogelijkheden, onze entourage en ons materieel bezit als een topclub moet beheerd worden in ons land, is voorbij frappant. Zelfs clubs die nog niet in de buurt komen van al ons potentieel dat ik net noemde nemen betere beslissingen.

3. Stabiliteit met EF? Domste wat men kon doen? Was dit de eerste keer in je leven dat je naar het voetbal keek en zag dat een club een tussenpaus aanstelde bij het ontslag van een trainer tijdens het seizoen? Normaal was dat Pier Denier bij ons, maar die heeft na Haifa gezegd dat NIET meer te doen.

4. Een systeem opzetten? Stabiliteit in het team? De helft van onze ploeg is volgend seizoen weg, waaronder spelers uit de as. En qua systeem speelde we niet zoveel verschillend als onder Been. Het bouwwerk is sowieso pas voor deze zomer.

Nee, ik wil toch echt eens weten op basis van wat jij al die dingen zegt. Want ze kunnen niet verder van de realiteit in en rond onze club afzijn.

Plopperdeplop
7 mei 2014, 18:09

Kljestan weg, De Zeeuw weg, Vargas weg en dan een jaartje of 2 Musonda huren, ideaal.

Xeo Pablo
7 mei 2014, 18:22
Musonda huren? Waarom zou ge dat doen als ge al zoveel talentvolle jongeren hebt. Musonda is ongetwijfeld een talent maar anderlecht kan nu toch slimmere dingen doen met het oog op de toekomst dan nog een jonge speler in de ploeg smijten die na een jaar weer weg is voor geen geld

Plopperdeplop
7 mei 2014, 18:36
Musonda huren? Waarom zou ge dat doen als ge al zoveel talentvolle jongeren hebt. Musonda is ongetwijfeld een talent maar anderlecht kan nu toch slimmere dingen doen met het oog op de toekomst dan nog een jonge speler in de ploeg smijten die na een jaar weer weg is voor geen geld

Musonda - Tielemans, daar dromen of droomden supporters en mensen bij de club al lang van. Al is het maar voor 1 jaar, ik hoop eerder op 2 (en als je T. Hazard ziet kan dat wel lukken), dat is dan toch een leuk jaar. Er is niets mis met 1 speler te huren, 't moet geen half elftal zijn natuurlijk. Altijd zo'n drama als Anderlecht eens een speler wilt huren.

Punt is ook dat Anderlecht een eerst uitleenrecht heeft en als er 1 ding is wat voor de supporters nog pijnlijker zou zijn dan Musonda te zien vertrekken, is Musonda te zien vertrekken om hem daarna bij pakweg Zulte of zo te zien doorbreken.

BleKKie
7 mei 2014, 18:38

Miljaar, ze gaan het daar eindelijk snappen in Anderlecht, niet goed dadde :unsure:

Nu nog De Zeeuw, Gillet, Ollie, Vargas, ... nog wel een deel te gaan alleszins.

123vier
7 mei 2014, 18:42
Hazard + Musonda bij Zulte zou geil zijn

Hannibal1471
7 mei 2014, 18:44
Hazard + Musonda bij Zulte zou geil zijn

Hazard gaat terug naar Chelsea en Anderlecht heeft eerste optie op de huur van Musonda.

NemesisBE
7 mei 2014, 18:52
Iemand al een idee welke oetlul een opmerkelijke binnenlandse transfer gaat versieren komende maanden? :p

Rikie
7 mei 2014, 19:06
Naessens naar Clubtje Brugge.

Fella
7 mei 2014, 19:27
Deschacht naar Westerlo

Stan_V
7 mei 2014, 19:39
Iemand al een idee welke oetlul een opmerkelijke binnenlandse transfer gaat versieren komende maanden? :p

Karel Geraerts naar Gent

Cerv.Be
7 mei 2014, 19:47
Vadis naar RSCA

stormtrooper
7 mei 2014, 19:49
Karel Geraerts naar Gent

Ha, doe mij dat niet aan. Ik denk eerder Kums naar Gent.

Fella
7 mei 2014, 19:50
Ha, doe mij dat niet aan. Ik denk eerder Kums naar Gent.

Ik denk persoonlijk dat Kums zal blijven.

greiver
7 mei 2014, 19:52
Miljaar, ze gaan het daar eindelijk snappen in Anderlecht, niet goed dadde :unsure:

De Zeeuw en Vargas was toch al beslist, niet?
Gillet en Ollie doen bij RSCA verder tot hun pensioen. Beiden hebben net genoeg verstand om te weten dat ze niet hogerop kunnen... en t bestuur weer net te weinig om te beseffen dat die 2 te kort komen.

BBQezel
7 mei 2014, 20:13
ZW gaat gewoon weer paar onbekende spelers halen, die plots Belgisch blijken te zijn en die vlotjes meekunnen.
En zo weer kunnen cashen op doorverkoop.

ng
7 mei 2014, 21:30
'k Snap wel niet dat ze den Amerikaan gratis laten gaan. Vraagt er toch iets voor, al was het maar peanuts.

Kenneke10
7 mei 2014, 21:37
Hans vanaken naar Club , jong , belgisch past perfect bij brugge, bartje zal er wat euro's voor over hebben. Zie eidur nog wel naar lokeren trekken of gent .

Tuninboy
7 mei 2014, 21:37
'k Snap wel niet dat ze den Amerikaan gratis laten gaan. Vraagt er toch iets voor, al was het maar peanuts.

Krijgen ze niet kwijt dan. :unsure:

Cinnead
7 mei 2014, 21:42
Hans vanaken naar Club , jong , belgisch past perfect bij brugge, bartje zal er wat euro's voor over hebben. Zie eidur nog wel naar lokeren trekken of gent .

Zie het eerlijk gezegd niet gebeuren, maar hebben zeker versterking nodig op het middenveld ..

waffel
7 mei 2014, 22:03
Hazard gaat terug naar Chelsea en Anderlecht heeft eerste optie op de huur van Musonda.

Wat gaat Hazard daar eigenlijk uitsteken? Alle respect voor die jongen, maar die heeft toch niets speciaals om zich te onderscheiden van de rest aan de top.

Jepjep
7 mei 2014, 22:06
Deschacht naar Westerlo

Deschacht speelt tot zijn 40ste als legendarische linksback bij anderlecht waarna hij in zijn laatste jaar zal depanneren als speler/manager na het ontslag van de trainer. Daarna wordt hij voorzitter van anderlecht. Alles is al uitgestippeld.

sharpshot
7 mei 2014, 22:13
Deschacht speelt tot zijn 40ste als legendarische linksback bij anderlecht waarna hij in zijn laatste jaar zal depanneren als speler/manager na het ontslag van de trainer. Daarna wordt hij voorzitter van anderlecht. Alles is al uitgestippeld.
graag

Maxwell
7 mei 2014, 23:00

:naughty:

Clouds&Cereals
8 mei 2014, 09:44

Ze hadden gewoon Maes moeten halen of deftig werk maken van een goede coach. Vercauteren terughalen is ook een goed plan. Mieleke heeft heel veel verstand van voetbal maar is in 20jaar geen kampioen gespeeld. Die man is geen leider en bijgevolg ook geen trainermateriaal. Hij heeft een contract tot het einde van het seizoen met een optie op een extra seizoen, waarom die niet lichten en direct een contract voorschotelen van 2 jaar?! In november ligt em buiten en moeten we 1,5jaar vergoeding betalen die we gerust aan Maes hadden kunnen geven.

sharpshot
8 mei 2014, 10:00
:naughty:

mooi toch iemand die het snapt

Sir.Killalot
8 mei 2014, 10:13

Beter in het tussenseizoen een nieuwe, deftige coach zoeken, dan dat na 2-3 maand in het nieuwe seizoen te moeten doen.

TrickY.
8 mei 2014, 12:24
ZW gaat gewoon weer paar onbekende spelers halen, die plots Belgisch blijken te zijn en die vlotjes meekunnen.
En zo weer kunnen cashen op doorverkoop.

Weer? :unsure:

Fella
8 mei 2014, 12:48
Weer? :unsure:

Doelt waarschijnlijk op Malanda & Bongonda. Zo speciaal vind ik dat nu ook niet :p.

Jack Wilshere
8 mei 2014, 12:58

Vind hem eerder bij RSCA passen maar die gaat sowieso voor de hoofdprijs verkocht worden en ik denk niet dat het aan een Belgische club gaat zijn.

Om dan Giggs-gewijs zichzelf in zijn laatste match in te brengen waarna hij met een heerlijke voorzet de bal op het hoofd van Kompany kleeft die hem binnen knikt, dezelfde Kompany die op dat moment speler/voorzitter!

Rubmifer
8 mei 2014, 13:20
Vanaken bij Anderlecht? Daar vind ik hem naar mijn gevoel niet thuishoren. Ik gok nog steeds op Brugge of Genk.

NemesisBE
8 mei 2014, 13:51
Ik gok op Lokeren en dan naar een Duitse (sub)topper.

BBQezel
8 mei 2014, 14:33
Doelt waarschijnlijk op Malanda & Bongonda. Zo speciaal vind ik dat nu ook niet :p.

Verboom en de andere waarvan ik de naam ben vergeten. Die zijn ook niet zo slecht imo.

Cerv.Be
8 mei 2014, 14:34
Ik gok op Lokeren en dan naar een Duitse (sub)topper.
Gaat nog een jaartje bij Maes blijven idd.

Plopperdeplop
8 mei 2014, 15:20
Wat gaat Hazard daar eigenlijk uitsteken? Alle respect voor die jongen, maar die heeft toch niets speciaals om zich te onderscheiden van de rest aan de top.

Hij gaat er gewoon de voorbereiding aanvatten, Chelsea doet dat vaak omdat veel internationals pas later arriveren. Na die voorbereiding zal er dan wel gekeken worden waar hij naartoe gaat.

GemaneDude
8 mei 2014, 18:40
Dat de sfeer bij Anderlecht goed zit sinds de zege op Club Brugge, was ook gisteren duidelijk. Toen belofte Leander Dendoncker in de onderlinge partijtjes een bal in eigen doel trapte, noemden zijn ploegmaats hem al snel Meunier.

:D

CobraX
8 mei 2014, 19:13
Dat de sfeer bij Anderlecht goed zit sinds de zege op Club Brugge, was ook gisteren duidelijk. Toen belofte Leander Dendoncker in de onderlinge partijtjes een bal in eigen doel trapte, noemden zijn ploegmaats hem al snel Meunier.

:D

Lekker droog. :lol: Van waar komt dat?

GemaneDude
8 mei 2014, 19:18
Lekker droog. :lol: Van waar komt dat?

PLAY-OFFS. Zorgen om Odjidja en Lestienne, Lukaku definitief... - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140508_010)

Booka Shade
8 mei 2014, 19:31
Edon Zhegrova naar Standard, toptalent naar't schijnt.

Jepjep
8 mei 2014, 19:38
De Kosovaarse Messi.

Sheldon vindt dit leuk.

ToasT
8 mei 2014, 20:00
PLAY-OFFS. Zorgen om Odjidja en Lestienne, Lukaku definitief... - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140508_010)
Dus een beetje leedvermaak met een rechtstreekse concurrent na een belangrijke (onverdiende) zege wil zeggen dat de sfeer goed is. 't Is pas in slechte tijden dat je het echte niveau van de onderlinge sfeer kunt meten.
Nieuwswaarde nul dus, meer iets op HLN niveau dus.

waffel
8 mei 2014, 20:07
Dus een beetje leedvermaak met een rechtstreekse concurrent na een belangrijke (onverdiende) zege wil zeggen dat de sfeer goed is. 't Is pas in slechte tijden dat je het echte niveau van de onderlinge sfeer kunt meten.

Alé, twas eventjes wachten op zo'n reactie.

BleKKie
8 mei 2014, 20:10

Allé, doe eens niet zo flauw.
Dat is toch (relatief) grappig.

puni
8 mei 2014, 20:10
Verboom en de andere waarvan ik de naam ben vergeten. Die zijn ook niet zo slecht imo.

En Delaplace en Chevalier, om er maar een paar te noemen.

Wat een kutopstelling weer vanavond. Weer Cerigioni in de punt terwijl dat gewoon niet werkt en Geraerts is ook precies een schimmel die ge niet weg krijgt.

Svartálfar
8 mei 2014, 20:17

Tging over Belgen, noemt gij twee fransmannen op...

Fella
8 mei 2014, 20:24

Wat een kutopstelling weer vanavond. Weer Cerigioni in de punt terwijl dat gewoon niet werkt en Geraerts is ook precies een schimmel die ge niet weg krijgt.

Dat zijn Fransmannen hé :unsure:.

Pol86
8 mei 2014, 20:50
Ze hadden gewoon Maes moeten halen of deftig werk maken van een goede coach. Vercauteren terughalen is ook een goed plan. Mieleke heeft heel veel verstand van voetbal maar is in 20jaar geen kampioen gespeeld. Die man is geen leider en bijgevolg ook geen trainermateriaal. Hij heeft een contract tot het einde van het seizoen met een optie op een extra seizoen, waarom die niet lichten en direct een contract voorschotelen van 2 jaar?! In november ligt em buiten en moeten we 1,5jaar vergoeding betalen die we gerust aan Maes hadden kunnen geven.

Hier geef ik u volkomen gelijk in.

puni
8 mei 2014, 20:52
Tging over Belgen, noemt gij twee fransmannen op...

Dat zijn Fransmannen hé :unsure:.

Dacht dat het om onbekende spelers ging, scuzi.

puni
8 mei 2014, 20:56
Na een halfuur al twee keer moeten wisselen wegens blessures. Wie zijn idee was dat ook om drie weken geen competitiewedstrijd te moeten spelen tussen PO3 en de eindronde. Kutformule.

GemaneDude
8 mei 2014, 21:18
Cerigioni gescoord!

puni
8 mei 2014, 21:19
En ik was hem net aan het afbreken op facebook, typisch.

GemaneDude
8 mei 2014, 21:21
De match aan het kijken, puni? Hoe spelen ze?

puni
8 mei 2014, 21:22
Aan mijn scriptie aan het werken omdat er nergens beeld of geluid te vinden is online. Cafés genoeg in Leuven om te gaan zien blijkbaar, maar dat kan ik niet echt riskeren op dit moment. Schijnt dat ze wel beter zijn.

GemaneDude
8 mei 2014, 21:47
CERIGIONIIII

puni
8 mei 2014, 21:52
We leven nog! Ideaal trouwens dat Moeskroen en STVV voorlopig de punten aan het delen zijn.

puni
8 mei 2014, 21:55
0-3 Toro, pandoeringske uitdelen zegt.

SomeDude
8 mei 2014, 21:57
Na een halfuur al twee keer moeten wisselen wegens blessures. Wie zijn idee was dat ook om drie weken geen competitiewedstrijd te moeten spelen tussen PO3 en de eindronde. Kutformule.

Die van Leko om te snel Bergen uit te schakelen? :unsure:

Cerigioni alleen in de spits wertk toch niet ze, El Toro erop en dan hij wat meer flank wel (vandaag toch).
We gaan zowaar eens winnen uit dit seizoen (buiten de beker)

puni
8 mei 2014, 21:59
Die van Leko om te snel Bergen uit te schakelen? :unsure:

Cerigioni alleen in de spits wertk toch niet ze, El Toro erop en dan hij wat meer flank wel (vandaag toch).
We gaan zowaar eens winnen uit dit seizoen (buiten de beker)

Dan moeten ze die vijf wedstrijden maar allemaal afwerken. Nu zit ge met vermijdbare blessures die waarschijnlijk aan het systeem te wijten zijn.

Ik zeg dat al heel de avond van Sandro, maar in de facebookgroep willen ze het precies niet allemaal snappen. :p

starspike
8 mei 2014, 22:00
Ferrera heeft officieel getekend voor 2 jaar na een (volgens insiders) vergadering vol ruzie tussen de twee kampen binnen KRC. Er zullen nog koppen rollen in de komende tijd. Maar ja, ondertussen zijn we wel weer een jaar kwijt. Ge moet toch echt nul voetbalverstand hebben om zoiets te steunen...

sharpshot
8 mei 2014, 22:27
Spijtige zaak, hopelijk doet moeskroen het.

puni
8 mei 2014, 22:31

Dat ge OHL niet in eerste wilt zien, kan ik best begrijpen. Maar Moeskroen speelt nog absurder antivoetbal dan wij. Dan had ge beter Eupen gezegd, die proberen nog te voetballen.

Stan_V
8 mei 2014, 22:53

Wat is er dan zoveel beter aan Moeskroen-Péruwelz dat je die in eerste wil zien? (serieuze vraag)

sharpshot
8 mei 2014, 23:11
dichter!

puni
8 mei 2014, 23:48
dichter!

Das idd wat we in eerste nodig hebben, nog meer clubs op een zakdoek in de regio West-Vlaanderen.

123vier
9 mei 2014, 06:37
West Vlaanderen = Best Vlaanderen

Dr. Sheldon Cooper
9 mei 2014, 08:24
Tegen een bal stampen op nen akker dat kunnen ze idd goed die boeren :lol:

Jij voelt je hier toch ook altijd belachelijk snel aangevallen als er iets over OHL gezegd wordt.

sharpshot
9 mei 2014, 08:59
Das idd wat we in eerste nodig hebben, nog meer clubs op een zakdoek in de regio West-Vlaanderen.

Dat is zeker.

Cerv.Be
9 mei 2014, 09:15
Technisch gezien hoort Moeskroen bij Henegouwen!

SomeDude
9 mei 2014, 09:35
Jij voelt je hier toch ook altijd belachelijk snel aangevallen als er iets over OHL gezegd wordt.

Wat had dat in godsnaam met OHL te maken?

|nfected
9 mei 2014, 09:41
Tegen een bal stampen op nen akker dat kunnen ze idd goed die boeren :lol:

Dat komende van een OHL fan. Ironisch.

coldplayke
9 mei 2014, 09:49
Ik snap al die haat voor OHL nog steeds niet goed.

sharpshot
9 mei 2014, 09:53
Technisch gezien hoort Moeskroen bij Henegouwen!

Het gaat om het gevoel Iceman!

Das omdat je een vrouw zijt, je zou er slecht over praten maar niet haten. Das normaal.

Dr. Sheldon Cooper
9 mei 2014, 10:48
Wat had dat in godsnaam met OHL te maken?

Dat iemand liever Moeskroen dan OHL in 1ste klasse heeft? Veel vermoed ik.

Affinity
9 mei 2014, 10:51
Hahaha louwagie boos omdat oostende geen licentie krijgt en (als het zover komt) waregem dan een gratis europees ticket krijgt.

Louwagie moeit u met uw eigen zaken, dit is tussen een club die po2 wint en een club die nr4 in po1 haalt.
Daar hoort Gent nu eenmaal NIET bij.

sharpshot
9 mei 2014, 10:55
Vreemde reactie, link naar artikel?

Slayer_Kev666
9 mei 2014, 10:58
Idd, Louwagie moet zwijgen. Rednic moest al langer buiten gelegen hebben zodat we de po's konden starten ZONDER die clown. Eigen boezem kijken, en verder werken naar volgend seizoen ipv zever te verkopen in de gazetten! En dat Europese ticket is niets waard!

NemesisBE
9 mei 2014, 11:01
AA Gent razend op Pro League | VTM NIEUWS (http://nieuws.vtm.be/sport/91272-aa-gent-razend-op-pro-league)

sharpshot
9 mei 2014, 11:06
Wat een dwaas, zijn ploeg verdiende het niet om die finale tegen KVK te spelen, anders stonden ze daar wel en maakten ze nog kans op dat ticket. Om nu de plaats van KVO te willen inpikken is maar al te gek. Ik vind dit eigenlijk de enige juiste beslissing van de Pro League, ook de sportiefste.

SPARTAN
9 mei 2014, 11:06
En dat Europese ticket is niets waard!
Dikke bullshit, Europa league brengt voor een ploeg uit de Jupiler Pro League zeker wat op.
Vrij zielig van AA Gent om zo gefrustreerd te reageren. Na enkele vette jaren terug naar de grijze middenmoot.

Slayer_Kev666
9 mei 2014, 11:08
Dikke bullshit, Europa league brengt voor een ploeg uit de Jupiler Pro League zeker wat op.
Vrij zielig van AA Gent om zo gefrustreerd te reageren. Na enkele vette jaren terug naar de grijze middenmoot.

Voorrondes in begin juli om af te reizen naar het verre kazachstan en weinig of geen ticket verkoop te hebben in de terugronde om daarna tegen een klepper te moeten spelen en eruit te liggen. Voor mij hoefde het zelfs niet om die po 2 te winnen, is enkel maar een vergiftigd geschenk. Het is vrij zielig van Louwagie maar geloof me. Op het Gent forum reageert iedereen dat Louwagie moet zwijgen ;)

Affinity
9 mei 2014, 11:09
Dat europees ticket is maar al te graag gewild bij gent voor inkomsten tijdens aantrekkelijke europese matchen. En ook om eventueel spelers te houden.

Slayer_Kev666
9 mei 2014, 11:11
Dat is om de schijn op te houden, dat ticket is echt niets waard. De inkomsten gaan echt zo fameus niet zijn voor 1 Europese wedstijd waardoor een hele voorbereiding in het water valt en al begin Juli aan de bak moet.

GemaneDude
9 mei 2014, 11:13
Nog wel best schone goals eigenlijk van OHL.

SPARTAN
9 mei 2014, 11:17
Bwa, waarom was Gent dan opnieuw zo gebrand op dat laatste Europees ticket dit jaar? toch wel een potje van 1-2 milj. om enkele matchen te gaan spelen. Makkelijke inkomsten, plus prestige natuurlijk.

Stan_V
9 mei 2014, 11:22
dichter!

Opportunist!

Maar oké, ik aanvaard het. 't Is ten slotte ook de reden waarom ik destijds hen ben beginnen volgen. Met Lierse en Mechelen heb ik niet veel (geen idee waarom, da's dan wel provincie Antwerpen), en het dichtste daarbuiten is den Anderlechtoise.

Slayer_Kev666
9 mei 2014, 11:23
Het bestuur was gebrand, om alles wat te verbloemen moesten ze toch dat europese ticket halen. En een potje van 1-2 mil is echt overdreven. 1 wedstrijd tegen fc kazachstan brent weinig of niets op. De klepper erna wel, maar zeker geen 1 mil. En daarna lig je eruit en gaat je hele voorbereiding in de mist. Na zo een bagger seizoen moet Louwagie zwijgen en werk maken van volgend seizoen zodat we geen 3de kut seizoen op een rij hebben. Gent verdiend dat Europese ticket niet.

Racing_Genk
9 mei 2014, 11:35
Het gaat niet alleen om geld maar ook om prestige...daar is EL heel goed voor

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

sharpshot
9 mei 2014, 11:38
En ze willen zo graag eens europees in hun nieuw stadion spelen.

Plopperdeplop
9 mei 2014, 11:54
En ze willen zo graag eens europees in hun nieuw stadion spelen.

Misschien moeten ze dan maar eens stoppen met middelmaat te kopen gelijk Depoitre.

sharpshot
9 mei 2014, 12:05
Dat zou ook helpen maar dat hebben ze nog niet meteen door.

quo_vadis
9 mei 2014, 12:23
Misschien moeten ze dan maar eens stoppen met middelmaat te kopen gelijk Depoitre.
Als je ziet dat ze nog PO1 gehaald hebben met Coulybaly dan lijkt Depoitre toch niet veel slechter

CobraX
9 mei 2014, 13:41
Louwagie heeft ergens wel een punt, maar hij moet dat meteen bij het begin van het seizoen zeggen i.p.v. nu. Nu komt hij alleen maar over als calimero.

Thatn
9 mei 2014, 13:47
Toch even inpikken op Moeskroen, nog meer antivoetbal dan Leuven? Dan heb je zeker nog nooit een match gezien. Spelen best goed, Vandendriessche is een beest en hun keeper Oukidja is een heerser pur sang. Geweldige fans ook, leuk stadion.
Hopelijk promoveren ze. En ja satelliet club van Rijsel blabla maar zo beschikken ze over best goeie spelers.

GemaneDude
9 mei 2014, 13:52
Toch even inpikken op Moeskroen, nog meer antivoetbal dan Leuven? Dan heb je zeker nog nooit een match gezien. Spelen best goed, Vandendriessche is een beest en hun keeper Oukidja is een heerser pur sang. Geweldige fans ook, leuk stadion.
Hopelijk promoveren ze. En ja satelliet club van Rijsel blabla maar zo beschikken ze over best goeie spelers.

We hebben ze zien spelen tegen OHL. Antivoetbal tot en met ja. En van die goeie spelers heb ik niks gemerkt.

Pieter3770
9 mei 2014, 13:55

Hoewel ik OHL ook niet in eerste wil sta ik toch ook niet te springen voor Moeskroen.

Trouwens, Lille zit in slechte papieren en zou Coucke gevraagd hebben maar die heeft geweigerd.
De vraag is dus hoelang ze nog op steun van Lille kunnen rekenen...
En daarna is het het grote niets.

CobraX
9 mei 2014, 14:13
Voor mij het liefst STVV terug in eerste klasse. Het grote zwarte beest van ons (samen met Westerlo), maar tenminste een club met traditie die gewoon in eerste klasse thuishoort.

SomeDude
9 mei 2014, 14:22

Zoals aangehaald hebben die echt gewoon Chelsea style komen spelen in Leuven. Alleen bleven ze nog langer op de grond liggen, en had de keeper altijd 3 min nodig voor een uittrap. En het zag er mij geen solide keeper uit, kwam 3-4 keer uit zonder de bal te hebben, moest is een redding doen maar de bal was op 2cm na onder hem al door (geen afgeweken schot), ... Nee laat die maar waar ze zijn.

Voor mij het liefst STVV terug in eerste klasse. Het grote zwarte beest van ons (samen met Westerlo), maar tenminste een club met traditie die gewoon in eerste klasse thuishoort.
Laat die verdoken satelietclub van Roland met hun kunstgras maar in 2e zitten!

CobraX
9 mei 2014, 14:25
Laat die verdoken satelietclub van Roland met hun kunstgras maar in 2e zitten!

Die club heeft alleszins meer in eerste te zoeken dan grijze muis OHL.

ToasT
9 mei 2014, 14:59

Ach kom, ge weet sowieso dat daar miserie van komt als die tegen Standard moeten spelen. Wettellijk zijn dat 2 verschillende eigenaars maar in werkelijkheid???

Sir.Killalot
9 mei 2014, 14:59
OHL mag van mij wel blijven in eerste, gewoon omdat Vlaams Brabant anders weer geen enkel team in eerste heeft. Da's niet gezond voor het voetbal.

NemesisBE
9 mei 2014, 15:05
Lestienne bij de laatste 5 voor profvoetballer van't jaar :lol:

blub
9 mei 2014, 15:18
Lestienne bij de laatste 5 voor profvoetballer van't jaar :lol:

Vanaken wint het toch :)

Slayer_Kev666
9 mei 2014, 15:29
Het gaat niet alleen om geld maar ook om prestige...daar is EL heel goed voor

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

rechtstreeks ticket is zeker mooi. Geld en prestige. Voorrondes met een heel verre verplaatsing en de volgende ronde tegen een klepper en eruit liggen; dat is de realiteit. Moest het om een rechtstreeks ticket gaan begrijp ik dat Louwa de calimero uithangt, maar voor een ticket dat niets waard is niet.

Fella
9 mei 2014, 15:36
Moeskroen afbreken op basis van één match is nu ook niet echt logisch hé mannen :lol:.
Mij kan het niet echt veel schelen, maar Westerlo & Sint Truiden mogen zeker promoveren van mij.

travis.bickle
9 mei 2014, 15:40
Eupen! Er hoort een vertegenwoordiger van het Duitstalige gebied op het hoogste niveau!

Slayer_Kev666
9 mei 2014, 16:11
Louwagie heeft ergens wel een punt, maar hij moet dat meteen bij het begin van het seizoen zeggen i.p.v. nu. Nu komt hij alleen maar over als calimero.
Heeft wel ergens een punt, maar zoiets kan enkel en alleen in België. Het wordt tijd dat alles wat strenger wordt.
Geen stadion dat aan de normen voldoet, geen Europese licentie. Elke club die meestrijdt om Europees voetbal zou logischer wijs een Europese licentie moeten hebben.

Cools
9 mei 2014, 16:26
Eupen! Er hoort een vertegenwoordiger van het Duitstalige gebied op het hoogste niveau!

Ik vind dat ook gewoon een coole ploeg. Hoe noemt die gast weer die daar speelde, en echt een kanon van een vrije trap had? Een Fransman denk ik.

Thatn
9 mei 2014, 16:32
Zoals aangehaald hebben die echt gewoon Chelsea style komen spelen in Leuven. Alleen bleven ze nog langer op de grond liggen, en had de keeper altijd 3 min nodig voor een uittrap. En het zag er mij geen solide keeper uit, kwam 3-4 keer uit zonder de bal te hebben, moest is een redding doen maar de bal was op 2cm na onder hem al door (geen afgeweken schot), ... Nee laat die maar waar ze zijn.

Ik heb de match helaas niet gezien, ik versta jullie kritiek wel. Maar vanuit het oogpunt van Moeskroen is het logisch dat ze voor een (troosteloos) gelijkspel gaan op het veld van de grootste concurrent zeker gezien ze vorig jaar ook direct verloren tegen cercle dacht ik.
Dat van Lille wist ik ook niet trouwens, bedankt voor de info!

Archaos
9 mei 2014, 16:37
Ik zie niet goed waarom Oostende geen POII-finale zou mogen spelen.

Wat hadden ze dan gedaan als Oostende momenteel in de top 3 stond? (om het even te overdrijven).

Ofwel laat je alles normaal spelen en geef je gewoon het ticket aan de eerste verliezer, ofwel moet je ploegen die geen Europese licentie hebben niet toelaten in eerste klasse. Maar halverwege ploegen liggen vervangen, is echt te stom voor woorden en ook niet eerlijk.

NemesisBE
9 mei 2014, 16:57
Lepiller :love:

CobraX
9 mei 2014, 17:01
Ach kom, ge weet sowieso dat daar miserie van komt als die tegen Standard moeten spelen. Wettellijk zijn dat 2 verschillende eigenaars maar in werkelijkheid???

Als we zo moeten gaan beginnen... Bij Oostende spelen ook verschillende Anderlecht spelers, wat als Anderlecht en Oostende dan tegen mekaar spelen? Of wat als Westerlo tegen Club Brugge speelt (Birger Maertens speelt bij Westerlo en is voor Club Brugge). Zo kan je zaken blijven opsommen...

Plopperdeplop
9 mei 2014, 17:03
Als we zo moeten gaan beginnen... Bij Oostende spelen ook verschillende Anderlecht spelers, wat als Anderlecht en Oostende dan tegen mekaar spelen? Of wat als Westerlo tegen Club Brugge speelt (Birger Maertens speelt bij Westerlo en is voor Club Brugge). Zo kan je zaken blijven opsommen...

Wat een vergelijking :lol:

Een paar spelers uitlenen is nu wel niet hetzelfde als een club die ge via uw vriendin uitbaat en waar ge alle faciliteiten nog bezit he.

CobraX
9 mei 2014, 17:14
Wat een vergelijking :lol:

Een paar spelers uitlenen is nu wel niet hetzelfde als een club die ge via uw vriendin uitbaat en waar ge alle faciliteiten nog bezit he.

Slappe en sterke koffie smaken verschillend, maar uiteindelijk zijn beide toch koffie.

Moraal van het verhaal: same shit, verschillende gradatie.

Gavin
9 mei 2014, 17:47
Komt weer ne Cobrax Spéciale aan, zenne vrienden.

BleKKie
9 mei 2014, 17:48
Zelfde eigenaar (niet in theorie maar wel in de praktijk) vs. enkele spelers op leenbasis, die zich waarschijnlijk dubbel gaan plooien om een goeie indruk na te laten bij hun "moeder"ploeg.

Same shit, sure :rofl:

GemaneDude
9 mei 2014, 17:49
OHL - Kies het shirt voor seizoen 14-15 (http://www.ohl.be/shirts/)

Ik kies nummer 2. :love: Jammer dat ik geen abonnee ben.
Drie is echt wel oerlelijk.

DBK
9 mei 2014, 18:09
Fusieclubs zijn vaak minder geliefd. Zeker bij supporters van traditieclubs.

Al hoop ik wel dat ze in eerste blijven want de parachute die ze meekrijgen is geen eerlijke concurrentie met de andere clubs uit 2e klasse.

Cools
9 mei 2014, 18:12
OHL - Kies het shirt voor seizoen 14-15 (http://www.ohl.be/shirts/)

Ik kies nummer 2. :love: Jammer dat ik geen abonnee ben.
Drie is echt wel oerlelijk.
Ge kunt anders direct voor Cercle Brugge gaan supporteren?

CobraX
9 mei 2014, 18:27
Zelfde eigenaar (niet in theorie maar wel in de praktijk) vs. enkele spelers op leenbasis, die zich waarschijnlijk dubbel gaan plooien om een goeie indruk na te laten bij hun "moeder"ploeg.

Same shit, sure :rofl:

Je kan ook tonen wat je waard bent aan je "moederploeg" door in alle wedstrijden behalve die tegen je "moederploeg" goed te spelen. Bovendien maak je op deze manier meer kans op een kampioenenpremie die waarschijnlijk hoger ligt dan 34 winstpremies bij een kleine club.

puni
9 mei 2014, 18:33
Dat komende van een OHL fan. Ironisch.

Wij spelen pertang niet op akkers. ik heb ons veld er nooit weten bijliggen zoals dat van Kortrijk en Club dit seizoen maar soit. :unsure:

puni
9 mei 2014, 18:36

Als ge Sint-Truiden bezig ziet in de eindronde, dan durf ik dat toch ten stelligste te betwijfelen.

Het feit dat ze hun licentie hebben gekregen door een kapitaalinjectie van Duchatelet zegt al genoeg.

OHL mag van mij wel blijven in eerste, gewoon omdat Vlaams Brabant anders weer geen enkel team in eerste heeft. Da's niet gezond voor het voetbal.

Voila, economisch gezien het meest valabel.

sharpshot
9 mei 2014, 18:47
Antwoord blijft nee!

fordjah
9 mei 2014, 18:56
Ga toch gewoon weg met uw franke antwoorden altijd, dwaas :/

Rikie
9 mei 2014, 19:12
Sharpshot schiet al enkele jaren met losse flodders.

https://www.youtube.com/watch?v=p_91hL3nvCI&feature=youtu.be

Niet slecht.

Dr. Sheldon Cooper
9 mei 2014, 19:19
Wel vrij ziek hoe die mannekes al voetballen :')
Zeker de ster in kwestie. Zal wel al weg zijn naar een topploeg voor hij in de A-kern van RSCA geraakt.

Sportinggboy
9 mei 2014, 20:36
Wel vrij ziek hoe die mannekes al voetballen :')
Zeker de ster in kwestie. Zal wel al weg zijn naar een topploeg voor hij in de A-kern van RSCA geraakt.

RSCA is een topploeg! :unsure:

fordjah
9 mei 2014, 20:55
0-1 Kv Oostende :p

ToasT
9 mei 2014, 21:01
0-1 Kv Oostende :p
Ai Ai Louwagie :D

fordjah
9 mei 2014, 21:05
Tis 1-1 al. Proper goalke van Chevalier

BleKKie
9 mei 2014, 21:09
Wat een blaas diene kleinen, zit nu al iedereen te treiteren, typisch Anderlecht materiaal :unsure:

waffel
9 mei 2014, 21:33
Sharpshot schiet al enkele jaren met losse flodders.

https://www.youtube.com/watch?v=p_91hL3nvCI&feature=youtu.be

Niet slecht.

1:30
Den opvolger van Deschacht staat ook al klaar :bow:

Stan_V
9 mei 2014, 21:36
PO II is saai zeggen ze dan!!

Tiim
9 mei 2014, 22:38
Straf wat Vanderbiest daar neerzet zonder echt trainers-licentie! Oke ook met hulp van Coucke maar dan nog meeste punten play-off 2 halen. Chapeau petje af!

Fella
9 mei 2014, 23:10
De kustboys doen het inderdaad goed. Spijtig dat ze niet in de bekerfinale stonden.

Kenneke10
9 mei 2014, 23:48
Nog veel meer zonde dat ze europa niet in mogen ( indien ze po2 winnen en tegen de vierde ).
Die jongens blijven goed voetballen en weten dat er niks van afhangt klasse :bow:.

En Gent moet gewoon zwijgen , en sportief beter dan kvo doen.

Cpt. Kablammo
10 mei 2014, 03:15
Van al die balverliefde rotkinderen is er eentje op de duizend die 10 jaar later nog meer waard is dan nen halven euro. Met zo'n ventje op het veld doet de rest van het ploegje bovendien geen ervaring op. :unsure:

Time
10 mei 2014, 07:48
Telenet heeft in een mail aan de eersteklassers laten weten dat het afhaakt in de strijd om de voetbalrechten. Dat meldt Het Laatste Nieuws zaterdag.

Zucht. -_- We moeten echt wel een van de enige West-Europese landen zijn waar aan live beelden van voetbal geraken zo een farce is.

Jonas89
10 mei 2014, 08:42
Telenet heeft in een mail aan de eersteklassers laten weten dat het afhaakt in de strijd om de voetbalrechten. Dat meldt Het Laatste Nieuws zaterdag.

Zucht. -_- We moeten echt wel een van de enige West-Europese landen zijn waar aan live beelden van voetbal geraken zo een farce is.

Goed zo, alles op de Premier League :niceone:

Slayer_Kev666
10 mei 2014, 09:48
Beloofd een mooie wedstrijd te worden volgende week! Oostende mag niet en Kortrijk wil al met vakantie, benieuwd wie als eerste de bal in zijn eigen goal gaat stampen. Schaf die play-offs toch gewoon af!

Crusher
10 mei 2014, 10:36

Heel dat gedoe met die rechten is echt een klucht aan het worden. En de gewone voetbalfan, die overigens wil betalen voor belgisch voetbal, dreigt alweer uit de boot te vallen. 3 jaar geleden werd belgacom met stank voor dank vervangen door telenet na een heel goede samenwerking. Nu kreeg telenet, dat overigens meedeelde in het bod van 60 m euro om de rechten te verdelen over de 3 operatoren, de wind vanachter. Die van de pro league denken echt dat ze play offs en buitenlandse tv zenders het niveau naar omhoog krijgen, wel integendeel, het niveau lag volgens mij nooit zo laag. Echt triestig.:sleep:

Rikie
10 mei 2014, 11:12
De Pro League kondigde met een 'big smile' aan dat het nieuwe televisiecontract meer geld opbrengt. De rechten verkopen aan een buitenlands bedrijf houdt echter risico's in.

De kortzichtige visie - geld laten primeren boven een onderbouwd plan - dreigt als een boemerang in het gezicht te keren.

Het Italiaanse MP & Silva bood 10 miljoen euro meer dan de groep Telenet-Belgacom-Voo. Topman Andrea Radzizzani houdt vol dat ze de rechten voor dat bedrag kunnen verkopen aan één of meerdere zenders.

Zoveel weken verder blijft het wachten op concreet nieuws. Er hangt elektriciteit in de lucht. Telenet heeft officieel laten weten dat ze geen interesse tonen voor de live uitzending van de matchen.

Bij MP & Silva houden ze vol dat drie bedrijven interesse tonen. Als ze geen 70 miljoen euro vangen, zou MP & Silva het tekort bijpassen. Waar de Italianen dat geld zullen halen, is de vraag.

Bijkomend probleem: het gaat om drie buitenlandse zenders. Onder meer Al Jazeera wordt genoemd. Als Al Jazeera het hoogste bod doet, moeten de Belgische voetbalfans op een Arabische zender afstemmen.

Die 70 miljoen euro valt wellicht wel uit de lucht, of de sponsors het leuk vinden om op een Arabische zender te verschijnen, is een andere zaak.

Al Jazeera :lol:

Is dat eigenlijk niet bij wet verplicht dat de JPL toegankelijk moet zijn voor alle Belgen? Of is dat alleen met de Rode Duivels.

LaBuenaVida
10 mei 2014, 11:19
Jawadde, die kleinen van RSCA kan er wat van.. Straf!
Hopelijk kunnen ze hem lang houden, maar dat betwijfel'k weer als ik vandaag in de krant lees dat Nabil Jaadi naar Udinese vertrekt..

@Rikie, ik denk dat het enkel bij wet verplicht is dat voor alle Belgen de samenvattingen toegankelijk zijn, niet? (Stadion)

camino
10 mei 2014, 11:26
Telenet heeft gelijk. Het zijn de clubs en de voetbalbond die de debielen zijn. Telenet en belgacom kwamen eindelijk overeen om alles uit te zenden, allebei en dan gaan ze de boel gaan verkopen aan dat italiaans bedrijf.

GemaneDude
10 mei 2014, 11:51
Bende losers!

Jepjep
10 mei 2014, 11:54

Voorsmaakje

https://www.youtube.com/watch?v=cn6SsgH6jNM

Plopperdeplop
10 mei 2014, 11:59

Is dat eigenlijk niet bij wet verplicht dat de JPL toegankelijk moet zijn voor alle Belgen? Of is dat alleen met de Rode Duivels.

Al Jazeera zit gewoon in het Telenet/Belgacom-aanbod, niet? Dat is niet echt een probleem. Wel dat die zender dat allemaal moeten beginnen organiseren en personeel binnenhalen daarvoor.
Samenvattingen moeten inderdaad verkocht worden aan zenders die op de kabel zitten ("alle Belgen") geloof ik.

Kenneke10
10 mei 2014, 12:05
Beloofd een mooie wedstrijd te worden volgende week! Oostende mag niet en Kortrijk wil al met vakantie, benieuwd wie als eerste de bal in zijn eigen goal gaat stampen. Schaf die play-offs toch gewoon af!

2, Al mag je er vanuit gaan dat oostende nog eens alles zal geven.
Dit moet wel het dieptepunt zijn van PO2 in al die jaren.

sharpshot
10 mei 2014, 12:06
als het naar een grote zender gaat zoals een Fox sports ofzo is dat toch ook goed? Zit het bij belgacom en telenet en heb je nog een groter aanbod qua sport, ze zullen ook wel genoeg vlaamse commentatoren aannemen.

Time
10 mei 2014, 12:21

Al Jazeera is een van de meest professionele zenders uit de lijst van digitale kanalen. Hebben ook al jaren een Engelstalige zender die echt wel gerespecteerd wordt omwille van hun buitenlands nieuws. Dus dat op zich is niet echt absurd. Die zijn al heel lang niet meer gewoon een Arabisch zendertje.

Enige echte fout die hier gemaakt wordt is dat wordt toegelaten dat de rechten worden gekocht door partijen die ze niet gaan gebruiken om uit te zenden maar om door te verkopen. Daar zit meteen ook een marge op, dus de kijker wordt sowieso de dupe.

Welke bobo is eigenlijk verantwoordelijk voor die farce? Is dat die Keersmaecker-clown of Steven Martens?

BleKKie
10 mei 2014, 12:27
Is dat niet gewoon de Pro League die daar verantwoordelijk voor is? Alle eerste klasse clubs samen dus? De bond heeft daar al bij al niet zo heel veel mee te maken denk ik.

Gavin
10 mei 2014, 12:29
Het kan amper zwakker dan bij Telenet op dit moment (Slechts drie matchen worden in HD uitgezonden, 90% schijtcommentaar, belachelijke analyses, studiopraat = nul komma nul, medewerkers zonder enige kennis, ...) dus dat is al niet erg. En Telenet zelf gaat nog eens op hun bek ook. Goed nieuws dus gewoon.

Plopperdeplop
10 mei 2014, 12:41
Het kan amper zwakker dan bij Telenet op dit moment (Slechts drie matchen worden in HD uitgezonden, 90% schijtcommentaar, belachelijke analyses, studiopraat = nul komma nul, medewerkers zonder enige kennis, ...) dus dat is al niet erg. En Telenet zelf gaat nog eens op hun bek ook. Goed nieuws dus gewoon.

Kans is wel groot dat dat soort van commentatoren en analisten integraal mee verhuizen naar de nieuwe zender. In het verleden al te vaak meegemaakt (met als hoogtepunt Tom Coninkx). Dus of je daarvan af bent is nog maar de vraag...

Gavin
10 mei 2014, 12:46
Waarschijnlijk, we kunnen maar hopen dat die nieuwe zender hogere eisen stelt voor hu product en dat verrekte kutapen zoals Lambert geweerd worden.

Swagger
10 mei 2014, 12:47

Ikzelf ben eigenlijk heel tevreden van Telenet.
Matchen die mij echt interesseren zijn in HD, rest boeit mij niet. Verslaggeving geen klagen over.
En ook rand-programmas vind ik goed: kleedkamer, nieuws tijdens de week, enz.

Voor de rest kan ik Telenet wel volgen dat ze niet willen bieden indien volledig exclusief. Iedereen zou het moeten kunnen pakken (Belgacom, Telenet,...) veel beter dan altijd te moeten switchen van decoder.

Stan_V
10 mei 2014, 13:19
Waarschijnlijk, we kunnen maar hopen dat die nieuwe zender hogere eisen stelt voor hu product en dat verrekte kutapen zoals Lambert geweerd worden.

Ik zou toch niet te veel hoop stellen in de mogelijkheid dat die plots met een geniaal team gaan afkomen :p Lekker kostenbesparend als er al 'specialisten' aanwezig zijn.

Time
10 mei 2014, 13:30
Wie is Lambert?
Zolang we van die Soetaers verlost raken is het voor mij allemaal goed.

Telenet heeft wel veel te veel personeel. Een studio met presentator en gast die de matchen bespreken, dan tijdens de match een commentator en co-commentator die diezelfde match bespreken. Die externe studio kunnen ze perfect laten vallen zonder veel te verliezen.

Rikie
10 mei 2014, 13:35
Wie is Lambert?

Slechtste commentator ooit, rijgt de clichés aan elkaar. Nog erger dan Polspoel en Carl Huybrechts die op hun manier nog een bepaalde charme hebben.

BBQezel
10 mei 2014, 13:40
als het naar een grote zender gaat zoals een Fox sports ofzo is dat toch ook goed? Zit het bij belgacom en telenet en heb je nog een groter aanbod qua sport, ze zullen ook wel genoeg vlaamse commentatoren aannemen.

Als je hoort hoe hard FOX aan het falen is in Nederland wil ik het toch niet :')

Tiim
10 mei 2014, 14:09
Ik kijk regelmatig streams van FOX NL en ik weet echt niet waar je het over hebt hoor BBQezel?

BBQezel
10 mei 2014, 15:39
Ik kijk regelmatig streams van FOX NL en ik weet echt niet waar je het over hebt hoor BBQezel?

Die hebben amper kijkers en ze weten niet goed hoe ze dat moeten aanpakken. Hoor ik toch regelmatig van VI

Tuninboy
10 mei 2014, 17:53
Club-fans op de vuist met die van Gent na gewonnen bekerfinale bij beloften - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/923/Sport/article/detail/1882734/2014/05/10/Club-fans-op-de-vuist-met-die-van-Gent-na-gewonnen-bekerfinale-bij-beloften.dhtml)

Nie te marginaal he..

Dr. Sheldon Cooper
10 mei 2014, 18:13
Triestig de laatste tijd :sad:

Tiim
10 mei 2014, 18:21
Zal weer fel overdreven zijn. Maar er zijn nu eenmaal mensen met het IQ van een ezel, kan je niets aan veranderen.

puni
10 mei 2014, 18:30
Zal weer fel overdreven zijn. Maar er zijn nu eenmaal mensen met het IQ van een ezel, kan je niets aan veranderen.

Dit is niet hetzelfde als dat gedoe met Verhaeghe een paar weken terug eh, genoeg twitterboodschappen gelezen die allemaal bevestigen wat er in Roeselare gebeurd is. Dat ge dat hier dan nog probeert te relativeren, is wel alle schaamte voorbij.

Ook wel niet te vatten dat ze weet hadden van mogelijke problemen maar dat daar dan gewoon geen politie aanwezig was. Intriest.

sandpatt
10 mei 2014, 18:30

Is zeker niet overdreven hoor. Na de wedstrijd pitch invasion door Brugse 'fans'. Die stormden naar het Gent-vak en gingen serieus op mekaar gaan timmeren.
Wel serieus van verschoten eigenlijk. De Gentse fans hadden bijna geen vluchtwegen en je zag overal ouders met hun kinderen in paniek weglopen.

AlfaRomeoMito
10 mei 2014, 18:37
Mogen van mijn part alle Brugse supporters gaan straffen door bijvoorbeeld voor de moment geen supporters meer toe te laten buiten huis..

Dr. Sheldon Cooper
10 mei 2014, 18:41
Was idd wel al weken geweten dat er ging gevochten worden :sop:

Sportinggboy
10 mei 2014, 18:42

Tot geen enkele zender het hier gaat willen uitzenden en we gewoon ons eigen voetbal niet meer kunnen zien. Zo een goed nieuws vind ik dit alleszins niet.

DBK
10 mei 2014, 18:45
Geweldige fans, alle 1724. (Ok, kwaliteit/kwantiteit blablabla... maar toch.)

Toeschouwersaantallen 2e klasse: Great Old en Kanaries overklassen 'concurrentie' | Nr10 (http://www.nr10.be/nieuws/toeschouwersaantallen-2e-klasse-great-old-en-kanaries-overklassen-concurrentie)

Lork
10 mei 2014, 18:46
Gaat die jongen, waarvan ik zijn naam niet meer weet, mij nog proberen tegenspreken ivm club?

Dit 'voorval' is niet in zijn voordeel.

Cerv.Be
10 mei 2014, 19:16
Club-fans op de vuist met die van Gent na gewonnen bekerfinale bij beloften - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/923/Sport/article/detail/1882734/2014/05/10/Club-fans-op-de-vuist-met-die-van-Gent-na-gewonnen-bekerfinale-bij-beloften.dhtml)

Nie te marginaal he..
Fucking marginalen, ban for life please.

Time
10 mei 2014, 19:18
Fucking marginalen, ban for life please.
Het zal al veel zijn als ze er enkele kunnen identificeren denk ik.
En gezien onze mooie regels zitten die mannen dit weekend gewoon opnieuw in het stadion. :)
Binnen een half uur opnieuw Zulte-Waregem. Als ze opnieuw van Lokeren verliezen vrees ik voor een game over op alle fronten. Vierde stek is bijna zeker Europees, maar als ze verliezen komt Lokeren opzetten en er volgt nog een zwaar programma. Zou wel ferme anticlimax zijn.

NemesisBE
10 mei 2014, 19:40

Hun sportafdeling, BEINsports, is anders wel enorm professioneel. Ik denk dat ze ook al de EPL, Liga en Serie A in hun portefeuille hebben.

Kans is wel groot dat dat soort van commentatoren en analisten integraal mee verhuizen naar de nieuwe zender. In het verleden al te vaak meegemaakt (met als hoogtepunt Tom Coninkx). Dus of je daarvan af bent is nog maar de vraag...

Tom Coninx verhuist mee met de rechten van de JPL :)

Er worden vanaf volgend seizoen trouwens geen 4 maar 6 pakketten verkocht qua samenvattingen.
Naast oa. de samenvattingen, het omkaderingsprogramma op maandag etc, worden er nu ook 2 digitale samenvattingspakketten aangeboden door MP&Silva.
Benieuwd wat dat gaat geven.
Donderdag zou alles binnen moet zijn van biedingen.

BleKKie
10 mei 2014, 20:06
Mogen van mijn part alle Brugse supporters gaan straffen door bijvoorbeeld voor de moment geen supporters meer toe te laten buiten huis..

Want dat zal het probleem zeker en vast oplossen hoor :oink:
Dan gaan ze, net zoals vorige week bij Club - Anderlecht, gewoon buiten het stadion plaats nemen en daar wat spel gaan zoeken, dat lost helemaal niets op. En enkel de "echte" supporters worden hiervoor gestraft, niet deze die miserie komen zoeken.

Time
10 mei 2014, 20:10
Sigh, het moest daar al 2-0 staan.

Kenneke10
10 mei 2014, 20:10

Ja, natuurlijk iedereen straffen. Neen serieus proberen te weten komen welke personen dit waren en stadionverbod geven en hoge boete.

J.Brown
10 mei 2014, 20:16
wat een goal van Hazard zeg

Time
10 mei 2014, 20:21

Correctie: het moest daar al 4-0 staan.

bulldog567
10 mei 2014, 20:21

u vraagt zij draaien

edraket
10 mei 2014, 20:26
Onmenselijk zwak Lokeren, beter forfait geven.

Stan_V
10 mei 2014, 20:27
dafuq Lokeren

Gavin
10 mei 2014, 20:29
Onze Davino mag van mij mee naar het WK als derde keeper!

?therapy?
10 mei 2014, 20:29
Precies goed dat ik niet kan kijken dus. :p

ToasT
10 mei 2014, 20:31
Het zal al veel zijn als ze er enkele kunnen identificeren denk ik.
En gezien onze mooie regels zitten die mannen dit weekend gewoon opnieuw in het stadion. :)
Binnen een half uur opnieuw Zulte-Waregem. Als ze opnieuw van Lokeren verliezen vrees ik voor een game over op alle fronten. Vierde stek is bijna zeker Europees, maar als ze verliezen komt Lokeren opzetten en er volgt nog een zwaar programma. Zou wel ferme anticlimax zijn.

Volgens Club zijn het dezelfde als vorige week die al een stadionverbod zouden hebben. Vorige week was er alvast een delegatie van ADO ook afgezakt naar Jan Breydel, ge moest opletten wat ge zei of ge kreeg zelfs als Club-fan op uw bakkes.
Naar t schijnt waren ze tegen elkaar aan het stoefen hoeveel jaar stadionverbod ze al hadden gekregen. Na de wedstrijd was er ene met zijn gsm alle politie aan het filmen die aan de scheiding tussen thuisfans en bezoekers stonden.

Geen idee of die er opnieuw bij waren maar het zou me niet verbazen.

fraaanche
10 mei 2014, 20:54
https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/10288727_10202681643056977_6319760720139515007_n.j pg

Harde kern van Gent leek me niet op de afspraak? Van gewone supporters en (belofte)spelers moet ge altijd afblijven, afspraakskes gemaakt of niet.

Cools
10 mei 2014, 21:06
Te marginaal gewoon. Onbegrijpelijk.

Jack Wilshere
10 mei 2014, 21:10
Meent die dat nu dat die een belofte-speler stampt? :wtf:

ToasT
10 mei 2014, 21:18
Meent die dat nu dat die een belofte-speler stampt? :wtf:

Jammerlijk genoeg wel, kapitein zou een slag in zijn ribben hebben gekregen. Ondanks alle slechte matchen en ontgoochelingen de voorbije seizoenen schaam ik me nu het meest om Club fan te zijn :cry:

Sportinggboy
10 mei 2014, 21:27
Al 2 man geschorst tegen RSCA :)

Sportinggboy
10 mei 2014, 21:36
Al 2 man geschorst tegen RSCA :)

Toch niet dus. Domme Joos!

SPARTAN
10 mei 2014, 21:51
Mooie pot van Sylla!

TrickY.
10 mei 2014, 21:56
Ale kom, laat Genk nu maar winnen en Brugge de punten delen met Standard :unsure:

f33db4ck
10 mei 2014, 22:04

Nie te marginaal he..

Bende kleine kinders... echt belachelijk. Iedere club in België zou toch ferme maatregelen mogen treffen tegen dergelijke groepen van hun eigen supporters.

Het Belgisch voetbal stelt al niks voor en dan gaan die gasten er nog eens om vechten ook.

Fella
10 mei 2014, 22:38
http://s1.uploads.im/DycMZ.gif

Mooie match tegen Lokeren gezien. Toffe doelpunten, veel kansen (vooral in de eerste helft) en mooi voetbal, hopelijk trekken we deze lijn door tegen Anderlecht.

@Brugge historie
En dan vragen sommigen zich (hier) af waarom bepaalde mensen een slecht beeld hebben over Club Brugge.
En kom nu niet af dat er bij iedere ploeg wel een aantal rotzakskes rondlopen of dat niet alle Club supporters zo zijn. Dat weten wij ook wel, maar bij Brugge is het toch nog een klasse apart.

BBQezel
10 mei 2014, 23:06
Fucking marginalen.
Echt schaamtelijk dat die "supporters" van Club zijn.

Nu krijgen we weer een slechte naam door die achterlijke eikels.

Tiim
11 mei 2014, 00:48
Dit is niet hetzelfde als dat gedoe met Verhaeghe een paar weken terug eh, genoeg twitterboodschappen gelezen die allemaal bevestigen wat er in Roeselare gebeurd is. Dat ge dat hier dan nog probeert te relativeren, is wel alle schaamte voorbij.

Ook wel niet te vatten dat ze weet hadden van mogelijke problemen maar dat daar dan gewoon geen politie aanwezig was. Intriest.

Ik zit niet op twitter en ik ben niet iemand die meteen een artikel van HLN meteen gaat geloven. Maar dit moet bestraft worden, kan gewoon niet.

Rikie
11 mei 2014, 01:04
Hun sportafdeling, BEINsports, is anders wel enorm professioneel. Ik denk dat ze ook al de EPL, Liga en Serie A in hun portefeuille hebben.

Allemaal goed en wel. Maar gaan wij (Telenet / Belgacom) dat kunnen krijgen?
Voor mijn part koopt Studio 100 dat lot en leveren Samson en Gert commentaar. Ik wil gewoon mijn matchen live op tv zien, en geen slideshows (lees: crappy streams) of belachelijke samenvattingen moeten bekijken.

En waarom geen officiële streaming-site met lidmaatschap? Kan eigenlijk niet gemakkelijker zijn, maar dat is waarschijnlijk té voor de hand liggend. Belgacom deed dat zelfs al in hun laatste jaar JPL. Zij boden telkens 3 matchen aan en je kon gewoon met je telefoon betalen.

JanVH
11 mei 2014, 01:15
https://www.youtube.com/watch?v=rN8yIKw1p7I

Bende holbewoners

Kenneke10
11 mei 2014, 01:33
Club was in de jaren tachtig, de ploeg met meeste hooliganisme heb de indruk dat dit aan het terugkomen is. Kan me ook niet voorstellen dat de engeltjes van gent er van niks wisten.

Dat er geen politie is vind ik al een even grote blunder.

Gent supporters vergeten hoe jullie huisgehouden hebben na de bekeruitschakeling in 2007 in brugge ? , of in kortrijk waar jullie 3-0 verloren en ook de boel afgebroken hebben, is in mijn ogen even marginaal.

Dr. Sheldon Cooper
11 mei 2014, 01:36
De club, de supporters en het Belgisch voetbal algemeen in een slecht daglicht stellen, ze mogen er fier op zijn.
Om nog maar te zwijgen hoe ze die bekerwinst overschaduwen. We moeten zo al op niet veel fier zijn en dan hebt ge een bende apen die zulke dingen doen. Walgelijk.

Kenneke10
11 mei 2014, 01:40
Morgen is het weer van dat hoor als we verliezen in luik.

waffel
11 mei 2014, 02:45
Jawadde, eventjes boel zoeken tegen jongeren.

Kunnen we ophangen terug invoeren?

fordjah
11 mei 2014, 03:16
Proficiat Zulte. Meer dan verdiend. Lokeren wel nergens. Zeker de eerste heflt, ik stond er ver bij te blijten :$

ToasT
11 mei 2014, 03:28
Club was in de jaren tachtig, de ploeg met meeste hooliganisme heb de indruk dat dit aan het terugkomen is. Kan me ook niet voorstellen dat de engeltjes van gent er van niks wisten.

Dat er geen politie is vind ik al een even grote blunder.

Gent supporters vergeten hoe jullie huisgehouden hebben na de bekeruitschakeling in 2007 in brugge ? , of in kortrijk waar jullie 3-0 verloren en ook de boel afgebroken hebben, is in mijn ogen even marginaal.
Dit is geen moment om met stenen te smijten, maar een moment om als voetbal-FANS ons te verenigen tegen die paar marginalen die het voor ons allemaal verpesten. Zoiets blijft een vicieuze cirkel tot iemand zich daar tegen afzet.
Laat ons hopen dat dit druppel is die de emmer liet overlopen!