PDA

Volledige versie bekijken : Engels voetbal 2013-2014 - Deel 2

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

eurowarriors
20 februari 2014, 14:09
Deel 1: http://www.9lives.be/forum/voetbal/921392-engels-voetbal-2013-2014-a.html

mtm
20 februari 2014, 14:34
Gij zijt echt een speciaal ventje he? De discussie kwam zelfs vlak na iemand die een artikel postte met Dembele zijn indrukwekkende statistieken als CM. :rofl: Dembele was toen al stuk of 17 matchen enkel en alleen als CM aan't spelen (soms zelfs redelijk sterk teruggetrokken), daarom ook dat hij plots hoogste of tweede hoogste stond met succesvolle tackles en pass percentage per wedstrijd. En waarom draagt Dembele genoeg bij op defensief vlak om te fungeren als CM? Maken we een grapje? Hij is groot en sterk, kan vaak de bal terugwinnen, kan de bal ophouden om de organisatie terug goed te zetten, heeft een goede tackle in huis en hij heeft genoeg loopvermogen om de gaten dicht te lopen. Maar gaat het daar om? Neeeeen mtm, neen. Kijk, ge zijt in uw onderbroek gezet dus stopt met de discussie te verschuiven. Ge zei dat Dembele geen CM was terwijl hij al lang succesvol op die positie speelde. PUNT. Dus niet zeveren en niet wenen en niet proberen af te leiden van de discussie.

En ge mag voor elke speler van mening veranderen, heb ik ooit beweerd van niet? Of doelt ge nu op het feit dat ik aanwees dat ge twee smoesjes voor dezelfde situatie gebruikte? Zo niet he vriendschap!

Dus om het samen te vatten: Stop met te gaan naar een discussie waar ge al grandioos fout zat, stopt met de ene keer te zeggen dat ge het ene beweerde en dan weer het andere, stopt met die oude discussie te verleggen naar de regionen van uw fantasie en leert om iets deftig te lezen. Als ge dat allemaal hebt gedaan, stopt dan ook maar met de mensen zo uit te lokken.

Als ge nog meer op uw doos wilt krijgen, verzint nog eens iets nieuws! Of ik zal nog eens iets hypothetisch zeggen ergens op het forum, dan moogt ge een fijn zoektochtje houden en die uitspraak ook volledig misbegrijpen! Dan kunt ge er wederom uit zien als een idioot. :love: Zullen we dat doen? Ik vind het best fijn tot nu toe!!!

Allez, vooruit. Ik sta in mijn onderbroek, ik heb op mijn doos gekregen, en jij bent de koning van 9lives! Denk je nu echt dat er iemand wakker ligt van deze discussie, en überhaupt weet waarover wij bezig zijn?

Alleszins, ik stel de vraag niet waarom Dembélé als CM kan fungeren. Ik vraag waarom hij de rol als spelmaker op zich kan nemen, en tegelijk ook nog eens de defensieve taken van een DM overneemt. Want dat moest wel, aangezien hij in een tweemansmiddenveld moest spelen met Fellaini. En dan moogt ge optiefen met uw hypothetisch gedoe over Fellaini want die heeft geen discipline. Iets wat ik u anderhalf jaar geleden reeds zei:

Uiteraard, maar Fellaini kan die discipline niet aan de dag leggen. Bovendien draagt ie meer bij aan het elftal als hij hoger staat.

Postje van toen ie nog bij Fulham speelde en de resultaten, mét Diarra in de ploeg, al aantoonden dat ie een DM nodig had.
http://www.9lives.be/forum/voetbal/876238-de-rode-duivels-deel-7-a-56.html#post16644469

Postje als reactie wanneer gij u de man voelt omdat bardok een Twitter-quote post:
http://www.9lives.be/forum/voetbal/866947-engels-voetbal-2012-2013-a-43.html#post16644151

In uw reactie daarop weer dat onnozel gedoe van Fellaini op DM te zetten.

Een paar dagen later, op basis van een link naar WhoScored, omdat zij bij de positie van Dembélé CM hadden gezet:
http://www.9lives.be/forum/voetbal/866947-engels-voetbal-2012-2013-a-77.html#post16674855

Dus zet maar een kroon op je kruin omdat je je goed voelt in deze discussie. Je hebt me volledig beet!!!

Cpt. Kablammo
20 februari 2014, 14:57
Al die dingen wijzen op mijn gelijk? :unsure:

Ge haalt daar bijvoorbeeld zelfs letterlijk een quote van mij boven waar ik de voorwaarde stel ivm Fellaini zijn discipline.

Ik lag trouwens ook gruwelijk hard in een deuk dat ge zo denigrerend verwijst naar hoe ik mij 'de man voel' na één twitterpostje over één match terwijl ik dat deed omdat ge zelf onterecht na één slechte match zo fars deed. Wat ge hier opnieuw hebt gedaan trouwens (alle, deze keer na twee matchen).

Gij zijt echt niet te schatten he? :rofl:

mtm
20 februari 2014, 15:27
Ik heb al lang geen lyrische dingen meer gelezen over Dembélé, dus geen idee in hoeverre gij uw gelijk haalt.

Dat van Hazard was gewoon puur provoceren. Ge ging erop in, dus opzet geslaagd.

Sir.Killalot
20 februari 2014, 16:14
Jezus christus, over wat zijn jullie nu eigenlijk aan het bekvechten zeg.

mtm
20 februari 2014, 16:27
Ik wil die discussie gerust in PM voeren, maar dan kan Kablammo niet paraderen met zijn 'ik zet mtm in zijn onderbroek'-trofee.

Cuth
20 februari 2014, 16:38
Wees gerust, ik denk niet dat iemand het gevolgd heeft!

Jepjep
20 februari 2014, 17:41
Ik ben de discussie al aandachtig aan het volgen sinds de start 2 jaar geleden.

Wilcao
20 februari 2014, 17:49
Ik was al bang dat een nieuw topic het einde van deze discussie zou worden...

BleKKie
20 februari 2014, 18:17
Denk je nu echt dat er iemand wakker ligt van deze discussie

neen :)

:unsure:

Cpt. Kablammo
20 februari 2014, 18:49
Ik wil die discussie gerust in PM voeren, maar dan kan Kablammo niet paraderen met zijn 'ik zet mtm in zijn onderbroek'-trofee.

Eigenlijk verdient ge die trofee gerust zelf!

BeeLz
20 februari 2014, 18:51
Ik heb al lang geen lyrische dingen meer gelezen over Dembélé, dus geen idee in hoeverre gij uw gelijk haalt.

Dembele is dit jaar wel onze meest consistente speler en het is ook geen toeval dat de momenten dat we dit jaar volledig verzopen hij meestal niet op het veld stond.

Dat Dembele geen DM is, is zeker waar, dat hij een pure DM naast zich nodig heeft vind ik niet waar. Verdedigend doet die in ieder geval genoeg, maar in het moderne voetbal hebt ge meestal gewoon 2 spelers nodig die verdedigende taken invullen tenzij je een DM van wereldniveau hebt maar zo lopen er niet veel rond, zeker niet in Engeland.
Dembele rendeert dus perfect in een double pivot, maar geen van beide hoeven daarom een zuivere DM te zijn.
De enige club in de top 6 die echt nog een DM hanteert is Liverpool met Lucas, maar zonder hem draait het zeker niet minder momenteel.

Cpt. Kablammo
20 februari 2014, 19:11
Wel niemand beweerde dat Dembele een zuivere DM is, denk ik. :unsure:

Maar ik denk wel dat indien je met twee in het centrale middenveld staat, de andere speler zijn defensief positiespel heel sterk moet zijn. Want op dat vlak is Dembele niet de sterkste, hij is niet iemand die een counter (bijna) altijd kan afremmen. Daar is een type Defour veel beter in. Hij is een uitmuntende CM, vooral indien je zijn zwakke punten kan opvangen. Als hij in een aanvallende rol was blijven spelen had het wel wat minder goed gegaan met onze Moussa, vrees ik.

Gavin
21 februari 2014, 15:22
En Rooney ook echt bijgetekend tot 2019!! :rofl:

Jepjep
22 februari 2014, 13:24
Traore in de basis.

https://pbs.twimg.com/media/BhE7a_EIMAAkg0P.jpg

Bubba
22 februari 2014, 13:43
Traore in de basis.

https://pbs.twimg.com/media/BhE7a_EIMAAkg0P.jpg

Nee, Traore is out. Blessure tijdens opwarming.

Jonas89
22 februari 2014, 13:44
Bij ons is het altijd hopen op het duo 'Wizard', van die 2 spelers moet het altijd komen

chomo
22 februari 2014, 13:47
Geen Luiz op die CB doet mij ook al deugd ^^

edit: die truikes van Everton lijken fel op die van Spurs, niet?

xiempie
22 februari 2014, 13:51
Bwo valt wel mee
Zien er wel veel cooler uit die van Everton imo.

Ze hadden beter die gekozen als away kit in de plaats van die gele

mtm
22 februari 2014, 14:12
Wat een saaie boel voorlopig. Zelfs in eigen huis graaft Chelsea zich in. Waarschijnlijk straks een goede counter of een stilstaande fase om 1-0 te winnen.

psxman
22 februari 2014, 14:26
(Ach waarom toch...)

Kiiilerke
22 februari 2014, 14:29
ow zekerst

Wilcao
22 februari 2014, 14:29
http://img.tapatalk.com/d/14/02/22/avezetej.jpg

Terry_Bogard
22 februari 2014, 14:30
https://twitter.com/Arsenal/status/437188723177185280/photo/1

Mijn favoriete voetballer aller tijden vereeuwigd in brons :love:

psxman
22 februari 2014, 14:30
Wat een speler toch die Matic:drool:

mtm
22 februari 2014, 14:33
Mirallas is echt nutteloos.

chomo
22 februari 2014, 14:34
oscar die doet alweer echt niet mee...

BeeLz
22 februari 2014, 14:42
Leuk voetbal van Chelsea,als er 1 ploeg op de counter zal scoren dan zal het everton wel zijn denk ik.

Wablief? Everton is de betere ploeg en speelt leuker voetbal maar mankeert gewoon kwaliteit vooraan.

Gavin
22 februari 2014, 14:59
Lampard zien spelen begint toch echt wel pijnlijk te worden.

Jepjep
22 februari 2014, 15:00
Man, die afstandsschoten van chelsea zijn echt triestig.

chomo
22 februari 2014, 15:06
Die kopbal van Eto'o na dat schot van Hazard... man wat een waardeloze spits is dat toch meestal.

Thorazer
22 februari 2014, 15:38
In extremis toch nog 1-0 :)

chomo
GODVERDOMME en ik was net aan het peizen, nu Terry binnen en ik ga zot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kiiilerke
:(

Jepjep
Wat een saaie boel voorlopig. Zelfs in eigen huis graaft Chelsea zich in. Waarschijnlijk straks een goede counter of een stilstaande fase om 1-0 te winnen.

:D

TheRedDevils
Ongelofelijk. Schijtploeg.

chomo
22 februari 2014, 15:39
edit: denk dat Terry hem toch niet raakt ma bon :p

kAstAr
22 februari 2014, 15:39
Ow yes, had ik niet meer verwacht.

psxman
22 februari 2014, 15:41
:)
ingraven,23 doelpogingen vs 8 creeren en 1-0 winnen...
leuk toch?

neenee wel zalig winnen tegen dit potig everton.

xiempie
22 februari 2014, 15:42
Pfff belachelijk
Op zo'n manier

psxman
22 februari 2014, 15:43
Man U in their best years-style :p

chomo
22 februari 2014, 15:44
In de CL zitten we wel met een dik probleem ze zonder MatIc. Die is echt onvervangbaar op dat middenveld.

mtm
23 doelpogingen waarvan er 7 van Torres de tweede ring van de tribune ingingen, en nog eens een stuk of 4 van Eto'o ook zeker?

15 gemaakte fouten voor Chelsea tegen 12 voor Everton, maar die laatste waren potig, hoho!!!

Jonas89
23 doelpunten waarvan er 7 van Torres de tweede ring van de tribune ingingen, en nog eens een stuk of 4 van Eto'o ook zeker?

15 gemaakte fouten voor Chelsea tegen 12 voor Everton, maar die laatste waren potig, hoho!!!

http://cdn1.sbnation.com/imported_assets/1937221/funny-gif-excited-kid-baby-happy-1.gif

Bubba
22 februari 2014, 15:45
Beste ploeg gewonnen, maar we hebben er lang op moeten wachten.

CisnerosIsGod
22 februari 2014, 15:49
Pftttt.. 0-0 was beter geweest.

mtm
22 februari 2014, 15:51
http://cdn1.sbnation.com/imported_assets/1937221/funny-gif-excited-kid-baby-happy-1.gif

Waar zat je boy Hazard vandaag? :unsure:

Serieus AWOL gegaan de laatste weken.

waffel
22 februari 2014, 15:54
Ik was al aan het wachten op een mtm-hazard post.

chomo
22 februari 2014, 15:55
Hazard was niet slecht maar is idd minder in vorm dan voordien. Wat ik persoonlijk niet zo graag zie zijn spelers als Torres en Schürrle die zich door hun gebrek aan speelminuten teveel willen gaan bewijzen en dan krijg je van die tribuneballen. Torres daar bij momenten ook de bal aan het opeisen en wat in de weg aan het lopen van Hazard daardoor. Let op, ik zie veel liever Torres spelen dan Eto'o maar wel iets minder gefrustreerd dan en meer voor de ploeg spelen ipv. voor eigen succes te gaan.

Jonas89
22 februari 2014, 16:29
Waar zat je boy Hazard vandaag? :unsure:

Serieus AWOL gegaan de laatste weken.

Neen ik ben niet John Bico ;)

xiempie
22 februari 2014, 16:35
Wat een kutwedstrijd op de Etihad nu ook.
Niets zit mee

Virus of Life
22 februari 2014, 16:49
Arsenal 3-0 voor zonder al te veel moeite. Weer enkele prachtige combinaties gezien.

xiempie
22 februari 2014, 17:37
Jovetic alweer geblesseerd. :doh:

TheRedDevils
22 februari 2014, 19:04
RVP is duidelijk zijn scherpte kwijt :sop:

En Fellaini moet die minstens op goal trappen. Afwerking is weer belachelijk slecht.

TheRedDevils
22 februari 2014, 19:56
ROONEYYYYYYYY :love:

camino
22 februari 2014, 19:58
ROONEYYYYYYYY :love:

2

Werd tijd, doet deugd ;-).

Wilcao
23 februari 2014, 09:36
Hoe was Fellaini eigenlijk bij zijn terugkeer?

Newboy
23 februari 2014, 11:21
Hoe was Fellaini eigenlijk bij zijn terugkeer?

Ik vond hem goed spelen maar mist duidelijk matchritme. Sommige zijn controles waren minder en schoten op doel zie je duidelijk dat het geen aanvaller is. Ik vond eigenlijk niets om op aan te merken. Deed verdedigend zijn werk en liep naar voren bij balbezit.

Runkle
23 februari 2014, 15:56
Verdedigen hoeft precies niet op anfield.

Jepjep
23 februari 2014, 16:04
Die bal van Gerrard, not bad.

Romelus
23 februari 2014, 17:07
Suarez met een duik in de zestien volgens mijn twitterfeed?

St0wned
23 februari 2014, 19:00
Spurs onderuit. mooie zege voor Norwich en heel belangrijk voor onze 4de plek

Jonas89
23 februari 2014, 19:54

Sssst, of mtm komt weer zot ;)

Romelus
23 februari 2014, 20:40
Ik vraag enkel om bevestiging hoor. :)

Mudi
23 februari 2014, 21:46
Chelsea fans, hoe kan ik tickets vinden voor de wedstrijd tegen Stoke City op 5/4? Zou graag 2 willen bestellen.

Spyronamic
23 februari 2014, 22:28
Chelsea fans, hoe kan ik tickets vinden voor de wedstrijd tegen Stoke City op 5/4? Zou graag 2 willen bestellen.

Chelsea Tickets | Official Football Tickets | Chelsea Football Club (http://www.chelseafc.com/tickets), daar moet je ze zoeken ;)

psxman
24 februari 2014, 00:25
Chelsea Tickets | Official Football Tickets | Chelsea Football Club (http://www.chelseafc.com/tickets), daar moet je ze zoeken ;)

Sowieso 2 memberships nodig,en die kan je nu niet meer aanvragen voor dit seizoen.
Alle tickets voor de thuismatchen gaan zeer hard dit seizoen,Stoke is nu niet zo een moeilijke verkoop maar met het einde in zicht en hopelijk nog meedraaiend voor de titel gaat net zoals de meeste andere thuismatchen dit seizoen de verkoop toch de general sale niet halen denk ik.Voor sommige matchen doen ze al geen general sale optie meer.
Je kan na de verkoop eens kijken via viagogo,maar ook daar heb je bij chelsea een membership kaart nodig,dus is dat ook geen oplossing(over de slimme oplichtingtrucs via de cfc viagogo nog maar te zwijgen).

Gewoon heel hard hopen dat ze toch de general sale halen.Let wel op,tegen dan zijn de goedkopere tickets en betere plaatsen er al wel uit...Het zal dan 1 van de achterste rijen worden van de West stand Upper meestal,de duurste zitjes...
Ik schat de verkoop tussen dit en 10 dagen.

Je kan ook hopen op een tout ginder maar in dit seizoen betaal je al snel bij een "eerlijke" tout boven de 125 pond per ticket en dan is het hopen dat je nog een redelijke plaats hebt.
Let wel dat er ook vele "oneerlijke" touts rondlopen en u in de zak zetten zonder dat ge het door hebt en richting huis nog aan het afvragen bent hoe het nu kon dat je het stadion binnen geraakte maar daarna plots verwijderd werd door een paar stewards...(het is maar 1 van de vele vervelende dingen die je mee kan maken bij die touts...)
In de begin jaren redelijk gepluimd ginder en ondertussen wel wat "les" ginder lokaal gekregen hoe het allemaal in zen werk gaat...:)

Jonas89
24 februari 2014, 09:49
On Sale Dates | Official Site | Chelsea Football Club (http://www.chelseafc.com/tickets-onsale)

Momenteel staat er nog 'TBC', vreemd. Bij alle andere staat er een datum (al dan niet officiele data)

Alcoholic Punk
24 februari 2014, 11:09
Straks dopingcontrole op Upton Park?
Daar hebben ze toch iets in het eten gedraaid, 4de overwinning op rij.

West ham Fans singing "Oh When the saints go 3 1 down!" - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=T16V2l_WCxY)

exCite
24 februari 2014, 11:12

West ham Fans singing "Oh When the saints go 3 1 down!" - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=T16V2l_WCxY)

Als WH zo bezig blijft redden ze zich toch nog met gemak.
Hopelijk heeft Soton daar een mentale tik gekregen en wint Liverpool komend weekend.

Alcoholic Punk
24 februari 2014, 11:44
Inderdaad, wat een ommekeer zeg.
Kan het maar moeilijk geloven.

Als ik me niet vergis hebben we nog nooit hebben we 4x op rij gewonnen in de PL.

Mudi
24 februari 2014, 11:49

Haha, idd geen andere verklaring mogelijk

Radbraker
24 februari 2014, 12:01
Inderdaad, wat een ommekeer zeg.
Kan het maar moeilijk geloven.

Als ik me niet vergis hebben we nog nooit hebben we 4x op rij gewonnen in de PL.

Nog altijd van gedacht om nooit meer te gaan kijken zolang Big Sam daar nog is?

Alcoholic Punk
24 februari 2014, 12:42
Ja.
Ongeacht het resultaat nu ben ik nog steeds geen fan van die mens.

Voor die reden vloek ik deels op de goeie resultaten, zal sowieso aanblijven als manager. Begrijp ik vanuit bestuurs standpunt ook wel.

Daarnaast is het ook simpel om weg te blijven, kan het niet meer betalen.
Prioriteiten liggen ergens anders.
Laatste match op Upton Park zal ik wel gaan ongeacht wie er manager is op dat moment. Staat ook volledig los daarvan.

Jonas89
24 februari 2014, 15:45

...is gewoon de kracht van BIG SAM

Alcoholic Punk
24 februari 2014, 16:21
...is gewoon de kracht van BIG SAM

Don't push it :D

Het is momenteel vooral een Nolan die zijn verstand gebruikt en terug speelt zoals hij moet.
Eerlijk is eerlijk, na zijn domme fratsen zat ik die echt uit de ploeg te wensen maar heeft zich nu herpakt.

mtm
24 februari 2014, 23:31

Net de beelden pas gezien.

Wat was dit weer een hopeloze poging om Suarez zwart te maken van u... :lol: Dat niemand reageerde zei ook genoeg zeker?

Radbraker
24 februari 2014, 23:46
Blame Twitter. Was geen duik maar ook geen penalty. Maar je kan Suarez' frustratie begrijpen aangezien die lichte aan de overkant wel op de stip belandt. Ferme pot van Shelvey overigens.

Skrtel was weer typisch ... Skrtel. Rodgers mag toch nog serieus wat sleutelen aan die verdediging.

chomo
25 februari 2014, 11:51
Zal weer smullen worden op JM zijn persconferentie vandaag. Hij zou ergens een zakengesprek gehad hebben en der zouden delen van gefilmd zijn zonder dat hij het wist.

Paar quotes uit dat gesprek ^^

“I have a team but no striker,” Mourinho said. “It is not possible for us to win the Premier League.

“We have Samuel Eto’o. Yes, Eto’o. but he is 32, maybe even 35, I don’t know.”

Mourinho added: “I don’t have Falcao but Falcao doesn’t have a club. Who wants to play in front of 3,000 supporters?

“If I was one day to go to Monaco it would be at the end of my career.”

Ben benieuwd wat hij gaat vertellen wanneer ze hem hierover ongetwijfeld gaan aanspreken deze namiddag ^^

voor de geïnteresseerden :

Jose Mourinho set to face grilling over 'no Chelsea goalscorer' comments | Football News | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/11945/9183879/jose-mourinho-set-to-face-grilling-over-no-chelsea-goalscorer-comments)

Chelsea striker situation: Jose Mourinho left red-faced after comments about forwards come to light - Mirror Online (http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/chelsea-striker-situation-jose-mourinho-3180593)

Dr. Sheldon Cooper
25 februari 2014, 12:04
Zegt toch weinig verkeerd? Buiten dat van Eto'o :D

chomo
25 februari 2014, 12:08
Laten we stellen dat hij de waarheid zegt :p allé alst allemaal waar is wat ze in de pers zeggen he. Anderzijds heeft hij er zelf wel voor gekozen om Romelu te laten gaan en alle pijlen op een uiteindelijk onhaalbare Rooney te richten. Ma kan mij wel voorstellen dat er van de pers uit aardig wat vragen gaan komen aan een trainer die al zijn huidige spitsen publiekelijk in twijfel trekt ;)

Dr. Sheldon Cooper
25 februari 2014, 12:12
Meh, Eto'o is veel van zijn pluimen kwijt, Torres had precies geluk bij Liverpool en Ba is gewoon geen speler voor een club als Chelsea. Lukaku ook niet. Mourinho wil zoals United en City een spits van het kaliber Aguero, Rooney, Van Persie. De namen die hij heeft komen nog niet aan de hielen van die drie. Dus ik versta hem wel. Natuurlijk wel zuur dat het in de pers komt.

sharpshot
25 februari 2014, 12:16
Laten we stellen dat hij de waarheid zegt :p allé alst allemaal waar is wat ze in de pers zeggen he. Anderzijds heeft hij er zelf wel voor gekozen om Romelu te laten gaan en alle pijlen op een uiteindelijk onhaalbare Rooney te richten. Ma kan mij wel voorstellen dat er van de pers uit aardig wat vragen gaan komen aan een trainer die al zijn huidige spitsen publiekelijk in twijfel trekt ;)
En Romelu zou dat beter doen dan Eto'o?

chomo
25 februari 2014, 12:27
En Romelu zou dat beter doen dan Eto'o?

Dat ziet ge mij nergens zeggen he, ik zegt enkel dat hij niet tevreden is met zijn huidige spitsen maar dat hij er zelf wel een liet gaan! En ik heb het hier al meermaals gezegd, ik ben absoluut geen fan van Eto'o ik moet die gast echt niet. Bij de supp. club waren ze allemaal met mijn gezicht aant lachen toen hij 3x scoorde tegen United, kijk wat hij sindsdien (en voordien...)al heeft gepresteerd...

sharpshot
25 februari 2014, 12:32
Je impliceert het wel door te zeggen "dat hij niet tevreden is met zijn huidige spitsen maar dat hij er zelf wel een liet gaan!". Had hij Romelu niet laten weggaan zaat hij dan met een extra spits die hij niet goed genoegd vind en mss totaal niet zou spelen en daardoor geen evolutie meer zou maken. Het kan aan mij liggen maar ik snap het punt niet!

chomo
25 februari 2014, 12:41
Denk dat het idd. aan jou ligt. Ik zeg enkel dat hij een extra optie had gehad met Romelu, of die al dan niet goed genoeg gebleken zou zijn zullen we nooit weten aangezien hij vertrokken is. Versta mij trouwens niet verkeerd, ik ben een grote fan van Mou maar het spitsenprobleem is toch wel grotendeels een resultaat van zijn eigen keuzes/beslissingen op vlak van transfers.

sharpshot
25 februari 2014, 12:42
ok

chomo
25 februari 2014, 12:44
Het zou des te pijnlijker zijn als DJ der morgen 2 binnenlegt tegen ons...

mtm
25 februari 2014, 12:51
Meh, Eto'o is veel van zijn pluimen kwijt, Torres had precies geluk bij Liverpool en Ba is gewoon geen speler voor een club als Chelsea. Lukaku ook niet. Mourinho wil zoals United en City een spits van het kaliber Aguero, Rooney, Van Persie. De namen die hij heeft komen nog niet aan de hielen van die drie. Dus ik versta hem wel. Natuurlijk wel zuur dat het in de pers komt.

Geluk :lol:.

exCite
25 februari 2014, 12:54
Geluk :lol:.

Moest ik toch ook efkes mee lachen.

Dr. Sheldon Cooper
25 februari 2014, 13:06
Was met een knipoog bedoeld. Ik vond Torres een geweldige spits bij L'pool. Raar eigenlijk dat die na de voorbije seizoenen bij Chelsea niet terug naar Spanje gegaan is. Zie die wel nog potten breken bij een ploeg als Atletico of Valencia als hij vertrouwen krijgt.

BeeLz
25 februari 2014, 19:44
Alsof Atletico of Valencia dat loon kunnen betalen of op zijn minst dat risico willen/kunnen nemen. Torres gaat nooit het niveau halen dat hij vroeger haalde maar bij Chelsea hebben ze hem wel altijd fout gebruikt en hebben ze niet de spelers rondom om hem te laten renderen. Zet Torres nu in het systeem van Liverpool naast Suarez en die scoort er wel een 15 tal hoor.

|nfected
25 februari 2014, 19:51
Precies of hij nog zo'n hoog loon kan eisen?

Gavin
25 februari 2014, 19:57
Daarom dat hij rustig bij Chelsea blijft lanterfanten en 12 miljoen per jaar of wat is het in zijn zakken steekt.

BeeLz
25 februari 2014, 19:59
Ik weet niet tot wanneer zijn contract loopt maar waarom zou hij deze zomer vertrokken zijn bij Chelsea met het loon dat hij daar heeft om dan ergens anders 1/3de te gaan verdienen?

Dr. Sheldon Cooper
25 februari 2014, 20:05
Alsof David Villa voor een appel en ei bij Atletico ging spelen. 19 goals in 101 matchen voor Chelsea. Dat zijn barslechte statistieken voor een spits van het kaliber Torres. Shevchenko zoog ook de stenen uit de grond bij Chelsea, shit happens. Maar hij moet daar gewoon weg imo.

|nfected
25 februari 2014, 20:18
Daarom dat hij rustig bij Chelsea blijft lanterfanten en 12 miljoen per jaar of wat is het in zijn zakken steekt.

Uiteraard. Het is niet omdat hij zuigt dat hij daarvoor dwaas moet beginnen doen he :)

mtm
25 februari 2014, 20:21
Zoals eerder gezegd: die zal nooit nog zijn niveau halen. Daarvoor is er gewoon te veel gebeurd.

Het feit dat ze hem probeerden te rushen om het WK in 2010 te halen, speelt daar in mijn ogen nog altijd de grootste rol in. Op het WK kon ge zelf ook zien dat ie totaal niet fit was, en ze hebben daar een gevaarlijk spelletje gespeeld.

Hij heeft daarna nog een half seizoen bij Liverpool gespeeld, maar dat leek ook nergens meer op de Torres van de jaren daarvoor. Chelsea een kat in een zak gekocht uiteindelijk.

|nfected
25 februari 2014, 20:23
Beetje zelfde verhaal met de dikke Ronaldo en het WK. Moest absoluut spelen van Nike daar na nooit meer de echte geworden

Hekje#
27 februari 2014, 13:07
Morgen richting londen voor 't weekend met de vriendin. Zondag uiteraard spurs vs cardiff meepikken, ben benieuwd, toch al anderhalf jaar geleden dak nog op de Lane geweest ben

mtm
27 februari 2014, 13:54
De schoenen die Suarez over een paar weken zal dragen tegen United... Dat is dus gebreid. Oh wee als ie dan ligt te stinken!

http://i.imgur.com/hhVI5ryl.jpg

chomo
27 februari 2014, 15:01
Morgen richting londen voor 't weekend met de vriendin. Zondag uiteraard spurs vs cardiff meepikken, ben benieuwd, toch al anderhalf jaar geleden dak nog op de Lane geweest ben

Have fun. ikzelf ga nr Fulham-Cfc zaterdag. lange trip voor de boeg want door de vakantie zit de shuttle volboekt en ist den boot op :-(

Rocknsad
27 februari 2014, 19:37
5 duels schorsing en 100.000 euro boete voor nazigroet - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1301/Premier-League/article/detail/1802193/2014/02/27/5-duels-schorsing-en-100-000-euro-boete-voor-nazigroet.dhtml)

Carriere is denk ik ook achter de rug... 5 van de 10 overige speeldagen geschorst in de herfst van je carriere... Volgend seizoen misschien nog wat uitbollen ergens in FC Toronto ofzo maar die is niet veel meer van plan hoor.

Edit: Blijkbaar geschorst bij de club (op hun eigen initiatief) ook. Zal dus waarschijnlijk contractontbinding worden...

Alcoholic Punk
27 februari 2014, 20:43
Have fun. ikzelf ga nr Fulham-Cfc zaterdag. lange trip voor de boeg want door de vakantie zit de shuttle volboekt en ist den boot op :-(

Heb je tijd om rustig iet te drinken...

psxman
1 maart 2014, 00:24

Pff succes,kan soms een nachtmerrie zijn die ferry's...Zeker int verlof,verwacht u al maar aan pyjama mensen,kussens en stinkende dekens.Zie ook da ge er geen plat trapt want ze liggen overal :)

mtm
1 maart 2014, 00:53
Kagawa en zijn frustraties bij United worden duidelijk in één filmpje:

Qj2xSQU1Avw

Wilcao
1 maart 2014, 10:44
He is looking only the ball!

Terry_Bogard
1 maart 2014, 14:21
Kagawa en zijn frustraties bij United worden duidelijk in één filmpje:

Qj2xSQU1Avw

Oh man, dit is echt pijnlijk.

Gavin
1 maart 2014, 15:10
Deulofeu is terug uit blessure dus Mirallas meteen op de bank. Zoals het hoort. :niceone:

Jepjep
1 maart 2014, 16:02
Mou hoopt dat Hazard niet speelt tegen Ivoorkust omdat hij rust nodig heeft. Zelf heeft hij geen behoefte om hem te laten rusten omdat hij te belangrijk is en zelfs vermoeid iets kan forceren. Wel, dat hebben we gezien de laatste wedstrijden!

Runkle
1 maart 2014, 16:14
Torres jong

Bubba
1 maart 2014, 16:16
Leg die bal af en tis kas... Man man

Jepjep
1 maart 2014, 16:27
Wat een tempo, precies een oefenwedstrijd.

Cpt. Kablammo
1 maart 2014, 16:49
Mou hoopt dat Hazard niet speelt tegen Ivoorkust omdat hij rust nodig heeft. Zelf heeft hij geen behoefte om hem te laten rusten omdat hij te belangrijk is en zelfs vermoeid iets kan forceren. Wel, dat hebben we gezien de laatste wedstrijden!

Mjah Hazard moet maar leren omgaan met zo'n hoog aantal wedstrijden, om de baas te zijn moet ge elke wedstrijd staan als een huis.

BeeLz
1 maart 2014, 16:50
ESPN FC: Code red in Manchester? - ESPN FC (http://espnfc.com/video/espnfc/video/_/id/1732111?cc=5739)

Runkle
1 maart 2014, 17:10
Mooi van schurrle!

Jepjep
1 maart 2014, 17:17
Hazard beter deze helft en opeens is chelsea gevaarlijk.

Newboy
1 maart 2014, 17:20
Wat een geniale rabona voorzet van Eden! Schitterende actie!

Gavin
1 maart 2014, 17:23
Dat is toch echt niet normaal wat voor zwak voetbal Mourinho uit zo een spelerskern haalt? Ja, hij mag dan wel zeiken over een spits maar de rest is toch gewoon top? Beste verdediging met mobiele backs, Matic die een heel goede DM lijkt, Hazard, Oscar, ...

En Fulham ... wow, dat is zeker omdat Infected van hier daar gaat kijken sinds dit seizoen. :unsure:

Runkle
1 maart 2014, 17:26
Schuuuuurrrrllleeeee.
Wat een verchil met die eerste helft.

Stan_V
1 maart 2014, 17:27
Stekelenburg heeft zich ook goed aangepast aan het niveau van Fulham.

asmo
Wat een geniale rabona voorzet van Eden! Schitterende actie!
Je moet al Torres heten om die bal naast de goal te koppen.

Jonas89
Maakt ze mooi af, ik ken er genoeg die het nog zouden verprutsen

kAstAr
Ff hattrickske maken zegt hem

Wilcao
1 maart 2014, 17:32
Stekelenburg heeft zich ook goed aangepast aan het niveau van Fulham.

Ongelofelijk hoe slecht die is geworden.

kAstAr
1 maart 2014, 17:34
Arsenal achter, mooi mooi

Stan_V
1 maart 2014, 17:35
"It's all kicking off here as Alan Pardew confronts Hull midfielder David Meyler on the touchline..."

"Wow! Alan Pardew will be facing a tasty charge and a fine. That is pretty outrageous, he's head-butted David Meyler."

:rofl:

Cpt. Kablammo
1 maart 2014, 17:41
Dat is toch echt niet normaal wat voor zwak voetbal Mourinho uit zo een spelerskern haalt? Ja, hij mag dan wel zeiken over een spits maar de rest is toch gewoon top? Beste verdediging met mobiele backs, Matic die een heel goede DM lijkt, Hazard, Oscar, ...

En Fulham ... wow, dat is zeker omdat Infected van hier daar gaat kijken sinds dit seizoen. :unsure:

Mjah Oscar bv is eerlijk gezegd echt niet zo sterk, die draagt geen ploeg. Daarnaast is het wel een zware handicap als uw spitsen niet scoren natuurlijk. En beste verdediging... Bwa. :D

Jonas89
1 maart 2014, 17:42
Lukaku is terug :)

Jepjep
1 maart 2014, 17:43
Hahahaha, dejagah :rofl:

Dit fulham is zo slecht, niet te doen.

Spyronamic
1 maart 2014, 17:51
Schurle doet het; met zijn eerste PL basisplaats sinds lange tijd, al beter dan Willian heel deze maand heeft gepresteerd...

SPARTAN
1 maart 2014, 17:52
Romelu!!!!

Spyronamic
1 maart 2014, 17:56
Was het een mooie goal, die van Lukaku ?

Virus of Life
1 maart 2014, 17:56
Verdomme Arsenal.

Stoke is zo een smerige ploeg, Giroud krijgt stampen langs alle kanten. Vooral die Adam, zo ne beul.
Tuurlijk een terechte strafschop tegen, rare beweging die. Koscielny daar maakt.
Ozil zijn vertrouwen is helemaal zoek, Wilshere was ook maar een pannekoek vandaag.
Sanogo mist DE kans op 1-1.

En nu een zeer zwaar programma voor de boeg...

SPARTAN
1 maart 2014, 18:03
Was het een mooie goal, die van Lukaku ?

Mooie peer getrapt in de rechterhoek! spitsengoaltje

Jepjep
1 maart 2014, 18:06
Verdomme Arsenal.

Stoke is zo een smerige ploeg, Giroud krijgt stampen langs alle kanten. Vooral die Adam, zo ne beul.
Tuurlijk een terechte strafschop tegen, rare beweging die. Koscielny daar maakt.
Ozil zijn vertrouwen is helemaal zoek, Wilshere was ook maar een pannekoek vandaag.
Sanogo mist DE kans op 1-1.

En nu een zeer zwaar programma voor de boeg...
Inderdaad, swansea thuis moet nog lukken maar daarna spurs en chelsea uit, city thuis en everton uit :o

En nu 4 punten achter, kampioenschap zal zeer zeer moeilijk zijn. Arsenal laat het weer afweten wanneer het erom gaat.

Spyronamic
1 maart 2014, 18:06
Mooie peer getrapt in de rechterhoek! spitsengoaltje

Goed !
Mooie start dan & hopen dat hij - in tegenstelling tot Benteke - terug vaak aan scoren toekomt :)

Virus of Life
1 maart 2014, 18:25
https://www.facebook.com/BBCSport/posts/596012237152480:0

asmo
1 maart 2014, 18:26
http://giant.gfycat.com/WeeklyFirsthandArrowcrab.gif

Torres :lol:

Wilcao
1 maart 2014, 18:56
Waarom is Sunderland - WBA uitgesteld?

Radbraker
1 maart 2014, 18:58
Schürrle, die was toch door de meeste Chelsea fans afgeschreven?

Jepjep
1 maart 2014, 19:02
Waarom is Sunderland - WBA uitgesteld?

Sunderland speelt morgen in capital one cup.

Schürrle, die was toch door de meeste Chelsea fans afgeschreven?
Eigenlijk speelde hij niet eens goed vandaag imo, klinkt raar als je een hattrick scoort. Zijn eerste helft was ook weer dramatisch.

Radbraker
1 maart 2014, 19:13
Southampton verdient de gelijkmaker.

Radbraker
1 maart 2014, 19:14
Sunderland speelt morgen in capital one cup.

Eigenlijk speelde hij niet eens goed vandaag imo, klinkt raar als je een hattrick scoort. Zijn eerste helft was ook weer dramatisch.

Moet toegeven, heb de match niet gezien maar als je een zuivere hattrick scoort klinkt dat inderdaad raar.

Monoslay
1 maart 2014, 19:14
Goeie redding van Mignolet!

Runkle
1 maart 2014, 19:17
http://giant.gfycat.com/WeeklyFirsthandArrowcrab.gif

Torres :lol:

Zeker zijn eerste faal niet gezien?

Muismat
1 maart 2014, 19:18
Dat ge Lukaku nu te licht vindt voor Chelsea, daar kan ik ergens nog inkomen. Maar hoe dieje Torres daar al jaren geen deuk in een pakske boter trapt, onbegrijpelijk :')

mtm
1 maart 2014, 19:18
Liverpool dramatisch aan het spelen. Mogen blij zijn met die 0-1.

butcherken
1 maart 2014, 19:39

hedd@r (http://www.gfycat.com/MintyInconsequentialIberianmidwifetoad)

Radbraker
1 maart 2014, 19:47
Gouden wissel.

|nfected
1 maart 2014, 19:53

:-) zat identieke hetzelfde te denken. En Chelsea. Mjah aanvallend toch echt wel zwak ze. Alle dreiging moet/komt van hazard. Matic is een aanwinst

Jepjep
1 maart 2014, 19:57
Moet toegeven, heb de match niet gezien maar als je een zuivere hattrick scoort klinkt dat inderdaad raar.

Moet wel zeggen dat hij die goals wel gewoon goed afmaakt. Wel 3 keer zo goed als alleen voor de keeper gezet (buiten de eerste waar hij zijn snelheid goed benut na goede loopactie) maar je moet het wel afmaken.
Waarom Schürrle niet in de spits zetten? :unsure:

Liverpool boven arsenal als het zo blijft!

Vincort
1 maart 2014, 20:37
Wat vonden jullie van de Suarezpenalty? Duikje imo, als je zo een onnatuurlijke beweging maakt met dat rechterbeen...

Monoslay
1 maart 2014, 20:46
Dat leek mij redelijk duidelijk een penalty? Al was het moeilijk te zien op mijn slechte stream.

mtm
1 maart 2014, 20:59
Wat vonden jullie van de Suarezpenalty? Duikje imo, als je zo een onnatuurlijke beweging maakt met dat rechterbeen...

Ai nee. Weer iemand die Suarez een duik probeert aan te smeren. Toch triestig als ge iedere keer op die manier de speler moet bekijken.

Gewoon een duidelijke penalty. Fonte protesteerde niet eens, wat zo goed als altijd betekent dat hij zelf in de fout is gegaan.

Spyronamic
1 maart 2014, 21:47
Grappig dat City nu al 2 speeldagen achter staat :P
Maar een verdiende 2de plaats voor Liverpool ! Dit jaar hopelijk Chelsea kampioen, volgend jaar Liverpool :)

Mignolet, Lukaku & Hazard hebben een top competitiedag achter de rug iig

Gavin
1 maart 2014, 22:11
Mjah Oscar bv is eerlijk gezegd echt niet zo sterk, die draagt geen ploeg. Daarnaast is het wel een zware handicap als uw spitsen niet scoren natuurlijk. En beste verdediging... Bwa. :D
Ik bedoel van dit seizoen Premier League he. Ik vind dat die toch zeker het sterkste blok heeft vanachter, nu zeker met Matic erbij. City is ook sterk op dat vlak, maar toch iets slapper qua consistentie vind ik. De rest zijn misschien geen wereldspelers en er zit inderdaad geen topbalans in, maar komaan, wat er nu te zien is kunnen we toch niet enkel op die spits steken (ook al is dat een immens belangrijke positie voor Mourinho)? En triestig genoeg, maar Chelsea staat dan daarmee ook nog eens op kop. :D

Cpt. Kablammo
2 maart 2014, 01:34
Tgohja die spitsen zijn belangrijk in de zin dat het middenveld een resultaat kan zien van hun werk. Als ik zo'n passke richting Torres zijn kop zou knallen en ik zie wat er dan alweer mee gebeurd, daar zou ik moedeloos van worden. Plus als ge moet gaan rekenen op uw middenveld en verdedigers om te scoren gaat ge automatisch al een beetje onzeker worden. Maar ik snap ook wel wat ge bedoelt, ondanks de matige spitsen zou Mourinho met deze spelers beter moeten proberen te spelen. Maar tegelijk bedenk ik me daarbij dat zijn spelersmateriaal niet ZO vet is. Oscar is (nog) gene vette, Lampard te oud, Ramirez niet zo super, Willian heb ik nog nooit echt bezig gezien zelfs als em op het veld stond, ...

City heeft bijvoorbeeld een stuk of 3 middenvelders die elke wereldploeg zouden kunnen helpen dragen. En als die hun dagje niet hebben, balleke lepelen naar één van hun debiel goede spitsen.

Van die verdediging hebt ge eigenlijk wel gelijk, maar op dat vlak is het best triestig in de EPL tegenwoordig. Ik stond er even bij stil wie een betere verdediging heeft maar oftewel zijn het kut CB's oftewel hebben ze een onzeker keepertje. :unsure:

Radbraker
2 maart 2014, 08:43

Wth? Fonte haakt hem toch duidelijk ...

0-3 was over de hele match overdreven. Zeker na de 0-1 was Southampton beter maar dan scoorde Sterling opeens. Moet frustrerend zijn voor Pochetino om te zien dat zijn ploeg meestal 10 grote kansen nodig heeft vooraleer ze scoren.

Over die penalty van Stoke is er toch wat discussie. Wenger kan veel zever uit zijn nek lullen maar hij heeft over 1 ding gelijk: "with handball, you never know what a penalty is or not."

Jonas89
2 maart 2014, 08:53
Wat een teleurstelling, ik kijk naar MOTD dacht ik dat Pardew een echte kopstoot gaf, nee twas maar een aaike (wel de beweging offcourse) :p

Mag niet als coach natuurlijk :p haha

Vincort
2 maart 2014, 13:12
Ai nee. Weer iemand die Suarez een duik probeert aan te smeren. Toch triestig als ge iedere keer op die manier de speler moet bekijken.

Gewoon een duidelijke penalty. Fonte protesteerde niet eens, wat zo goed als altijd betekent dat hij zelf in de fout is gegaan.

Zit jij weer meteen op je paard? Ik vraag naar andere meningen, en het feit dat Fonte niet protesteert kan ook aan de situatie hebben gelegen...

Wth? Fonte haakt hem toch duidelijk ...
"

Daarover is inderdaad geen discussie, maar toen ik het (live op tv) zag - leek het toch wel echt duidelijk dat Suarez zijn rechterbeen liet hangen ipv een natuurlijke loopbeweging te maken.

chomo
2 maart 2014, 13:24
Pff succes,kan soms een nachtmerrie zijn die ferry's...Zeker int verlof,verwacht u al maar aan pyjama mensen,kussens en stinkende dekens.Zie ook da ge er geen plat trapt want ze liggen overal :)

Twas uiteindelijk toch met de shuttle. Dat van de ferry dateerde nog van de match tegen Everton blijkbaar, voorzitter was dat stuk uit de mail vergeten te halen :p

Leuk dagje gehad, waren naar mijn mening wel wat kort voor de match daar. Twas 13u local time en dus maar 2 uurtjes voor de match, nimeer naar het centrum gegaan dus. Toffe pub gevonden op zon 15 min te voet van Craven Cottage. Zwakke eerste helft gezien, onbegrijpelijk zwak eigenlijk. Oscar das echt een ramp trouwens, die zit echt in een gigantische dip, al geruime tijd. 2de helft hebben ze toch weer wat moois laten zien, Hazard was uitstekend! Die Rabona gezien??? oO. Ben blij dat Schürrle eindelijk ook is iets laat zien. Die zal zijn kans wel nog krijgen de komende weken. Torres was ondanks zijn misser eigenlijk ook wel best cva. Kheb hem alleszins al slechter zien spelen. Mooi weertje gisteren ook trouwens, peis wel dat de helft van dat stadion niet veel heeft kunnen zien met die zon in hun ogen ;) Bij ons zat de sfeer er de hele match dik in. Fulham fans wel bedroevend, sfeer in dat stadion is echt onbestaande, alleszins gisteren toch. Tevreden terug van een leuk tripje, voor herhaling vatbaar.

Mijn volgende match zal home tegen Arsenal zijn.

Ohja: Liverpool doet echt wel volop mee voor de titel. Wetende dat wij nog naar Anfield moeten maakt de titelstrijd toch wel ongeloofelijk spannend dit seizoen. City heeft een extreem druk programma en zal ook nog wel punten laten liggen. Tgaat smullen worden

Runkle
2 maart 2014, 13:28
Moet wel zeggen dat hij die goals wel gewoon goed afmaakt. Wel 3 keer zo goed als alleen voor de keeper gezet (buiten de eerste waar hij zijn snelheid goed benut na goede loopactie) maar je moet het wel afmaken.
Waarom Schürrle niet in de spits zetten? :unsure:

Liverpool boven arsenal als het zo blijft!

Schurrle speelde bij Leverkusen voornamelijk in de spits als ik mij niet vergis. Wil hem eigenlijk al het hele seizoen daar eens paar matchen zien spelen, veel slechter dan Torres/Eto'o kan het niet zijn.

BeeLz
2 maart 2014, 13:44
Schurrle speelde bij Leverkusen voornamelijk in de spits als ik mij niet vergis. Wil hem eigenlijk al het hele seizoen daar eens paar matchen zien spelen, veel slechter dan Torres/Eto'o kan het niet zijn.

Je vergist je want Kiessling speelt daar altijd in de spits.

Radbraker
2 maart 2014, 13:53
Zit jij weer meteen op je paard? Ik vraag naar andere meningen, en het feit dat Fonte niet protesteert kan ook aan de situatie hebben gelegen...

Daarover is inderdaad geen discussie, maar toen ik het (live op tv) zag - leek het toch wel echt duidelijk dat Suarez zijn rechterbeen liet hangen ipv een natuurlijke loopbeweging te maken.

Naah, Suarez had alleen oog voor de bal. Toch een serieus verschil met deze situatie waar Young het contact opzoekt met zijn been:
kSqZOEZ2fU8

mtm
2 maart 2014, 14:34

Ik had mijn mening nog niet gegeven, dus wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet mag?

Fonte steekt zijn been uit. Om daar niet tegen te lopen, moet Suarez ofwel hordenlopen ofwel een bocht maken, terwijl de bal recht vooruit gaat. Stop gewoon met onnozel te doen.

Jepjep
2 maart 2014, 14:56
Man City starting XI vs Sunderland: Pantilimon, Zabaleta, Kompany, Demichelis, Kolarov, Nasri, Toure, Fernandinho, Silva, Aguero, Dzeko.

Sunderland starting XI vs Man City: Mannone, Bardsley, Alonso, O'Shea, Brown, Cattermole, Colback, Ki, Larsson, Johnson, Borini.

Agüero :applause:

Jepjep
2 maart 2014, 15:11
1-0 sunderland :o
Eerste kans goal

Kompany zwak verdedigd. Wel lekker afgemaakt.

psxman
2 maart 2014, 15:32
Twas uiteindelijk toch met de shuttle. Dat van de ferry dateerde nog van de match tegen Everton blijkbaar, voorzitter was dat stuk uit de mail vergeten te halen :p

Leuk dagje gehad, waren naar mijn mening wel wat kort voor de match daar. Twas 13u local time en dus maar 2 uurtjes voor de match, nimeer naar het centrum gegaan dus. Toffe pub gevonden op zon 15 min te voet van Craven Cottage. Zwakke eerste helft gezien, onbegrijpelijk zwak eigenlijk. Oscar das echt een ramp trouwens, die zit echt in een gigantische dip, al geruime tijd. 2de helft hebben ze toch weer wat moois laten zien, Hazard was uitstekend! Die Rabona gezien??? oO. Ben blij dat Schürrle eindelijk ook is iets laat zien. Die zal zijn kans wel nog krijgen de komende weken. Torres was ondanks zijn misser eigenlijk ook wel best cva. Kheb hem alleszins al slechter zien spelen. Mooi weertje gisteren ook trouwens, peis wel dat de helft van dat stadion niet veel heeft kunnen zien met die zon in hun ogen ;) Bij ons zat de sfeer er de hele match dik in. Fulham fans wel bedroevend, sfeer in dat stadion is echt onbestaande, alleszins gisteren toch. Tevreden terug van een leuk tripje, voor herhaling vatbaar.

Mijn volgende match zal home tegen Arsenal zijn.

Ohja: Liverpool doet echt wel volop mee voor de titel. Wetende dat wij nog naar Anfield moeten maakt de titelstrijd toch wel ongeloofelijk spannend dit seizoen. City heeft een extreem druk programma en zal ook nog wel punten laten liggen. Tgaat smullen worden

Arsenal home hier ook aanwezig,paar dagen eerder nog eerst King Drogba live gaan verwelkomen,word een leuk weekje!

Monoslay
2 maart 2014, 15:37
Sunderland doet echt wel mee, spelen soms erg goed!

Jepjep
2 maart 2014, 16:12
Touré!

Voorzet of schot? :unsure:

edit: Nasri :drool:

BeeLz
2 maart 2014, 16:14
Wat een vraag, tuurlijk was dat een schot

Spyronamic
2 maart 2014, 17:00
Voila, Kompany zijn palmares is compleet... :)
Niet zijn beste match, hoewel hij de kopbalduels altijd won & bijna scoorde uit hoekschop. Nu nog een CL of WK/EK winst :-)

Maxwell
2 maart 2014, 17:21
jt6A0uFtALQ

Spyronamic
2 maart 2014, 18:32
Benteke voor de hattrick ! Al 2x in de eerste helft !

Cerv.Be
2 maart 2014, 19:06
Netjes

asmo
2 maart 2014, 20:13
Die eerste goal van Benteke :drool:

xiempie
2 maart 2014, 21:26
yeeee (http://cl.ly/image/1u3Z47050L3a)

Moeilijke wedstrijd, maar wat een goals van City :drool:

Newboy
2 maart 2014, 21:55
yeeee (http://cl.ly/image/1u3Z47050L3a)

Moeilijke wedstrijd, maar wat een goals van City :drool:

Wow, allemaal topspelers achter de belgische driekleur! :D

chomo
3 maart 2014, 14:57
"Throughout the afternoon Hazard teased and taunted the Cottagers before destroying them. The last player I saw with that ability was Manchester United's George Best" Mooie woorden van die kerel van Team of the week vd BBC over onze Eden :)

mtm
3 maart 2014, 15:52
Ik ga een gok doen, maar dat klinkt als iets wat Garth Crooks zou zeggen. En aangezien die dikwijls dat Team of the Week samenstelt, lijkt het me niet onwaarschijnlijk.

De kerel kent ook wat van paddenstoelen.

chomo
3 maart 2014, 16:51
Ik ga een gok doen, maar dat klinkt als iets wat Garth Crooks zou zeggen. En aangezien die dikwijls dat Team of the Week samenstelt, lijkt het me niet onwaarschijnlijk.

De kerel kent ook wat van paddenstoelen.

Bullseye :D

Rivfader
4 maart 2014, 10:32
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/1653650_450558761741696_328901580_n.jpg

Radbraker
4 maart 2014, 12:15
't Is dinsdag en nog steeds geen "wat is Stoke toch een kutploeg" post te bespeuren van Mudi met bijhorende gifjes, triestig.

Adam is een beetje de Ruytinckx van de PL. Belangrijk voor de ploeg, geliefd bij de supporters en vooral; een klootzak om tegen te spelen. Wat die soms allemaal uitspookt en er bijna meestal mee weg komt. Niet normaal.
En ... ... veel neutrale supporters hopen dat hij samen met zijn ploeg zo vlug mogelijk degradeert. :unsure:

Ze hebben de beste aanval van de PL maar van de top 5 meteen ook slechtste verdediging.
Over de hele lijn bekeken zijn Man City en Chelsea dan veel meer in evenwicht en de 2 titelkandidaten imo.
Als ik mij niet vergis postte Gavin in het begin van het seizoen iets over Arsenal à la "zolang ze een goaltje meer scoren dan de tegenstander komt het wel goed." Wel, dit lijkt eerder van toepassing voor Liverpool. Dat Mignolet nog een keer een clean sheet behaalde zal ook wel deugd gedaan hebben.

exCite
4 maart 2014, 13:28
Ze hebben de beste aanval van de PL maar van de top 5 meteen ook slechtste verdediging.
Over de hele lijn bekeken zijn Man City en Chelsea dan veel meer in evenwicht en de 2 titelkandidaten imo.
Als ik mij niet vergis postte Gavin in het begin van het seizoen iets over Arsenal à la "zolang ze een goaltje meer scoren dan de tegenstander komt het wel goed." Wel, dit lijkt eerder van toepassing voor Liverpool. Dat Mignolet nog een keer een clean sheet behaalde zal ook wel deugd gedaan hebben.

Dat hij bij 0 - 1 een geweldige save doet en Liverpool zo op voorsprong houdt helpt ook wel denk ik. Nuja, ik blijf het zeggen hoor, top 4 is het doel, alles daarboven is mooi meegenomen.

mtm
4 maart 2014, 13:40
En als Mourinho en Cech zeggen dat Chelsea geen titelfavorieten zijn, dan is Liverpool toch slechts een middenmoter.

psxman
4 maart 2014, 22:43
Als Chelsea geen pak beter is als vorig seizoen zijn ze idd geen titelfavoriet...:p(wa was da nu weer met die koeien en grachten of sloten?)

puni
4 maart 2014, 22:48
't Is dinsdag en nog steeds geen "wat is Stoke toch een kutploeg" post te bespeuren van Mudi met bijhorende gifjes, triestig.

Adam is een beetje de Ruytinckx van de PL. Belangrijk voor de ploeg, geliefd bij de supporters en vooral; een klootzak om tegen te spelen. Wat die soms allemaal uitspookt en er bijna meestal mee weg komt. Niet normaal.
En ... ... veel neutrale supporters hopen dat hij samen met zijn ploeg zo vlug mogelijk degradeert. :unsure:

Hater! :unsure:

mtm
4 maart 2014, 22:52
Het zou er nog moeten aan mankeren als ge 110 miljoen pond uitgeeft op een jaar tijd. De resultaten zijn beter in de competitie, maar de prestaties allerminst. Mantel der liefde omdat het Mourinho is enal.

Maar hoe zat dat met die belofte dat gij niet meer op mijn posts zou reageren psxman?

psxman
4 maart 2014, 23:00
Het zou er nog moeten aan mankeren als ge 110 miljoen pond uitgeeft op een jaar tijd. De resultaten zijn beter in de competitie, maar de prestaties allerminst. Mantel der liefde omdat het Mourinho is enal.

Maar hoe zat dat met die belofte dat gij niet meer op mijn posts zou reageren psxman?

Was da een belofte?
Eerder een voornemen denk,moet ik dringend af gaan leren!
Anders reageren we niet meer op elkaars posts?Lijkt me ook wel eens leuk!

psxman
4 maart 2014, 23:03
Nog een leuk filmpje tegen gekomen van onze beste belg!

5p5QYkak750

Radbraker
4 maart 2014, 23:21
Dat hij bij 0 - 1 een geweldige save doet en Liverpool zo op voorsprong houdt helpt ook wel denk ik. Nuja, ik blijf het zeggen hoor, top 4 is het doel, alles daarboven is mooi meegenomen.

Zeker. Liverpool gaat wel nog buitenshuis een misstap begaan maar dat zie ik Tottenham en Everton ook wel doen. Man U zie ik niet meer als een concurrent voor de vierde plaats.

En die reflexredding van Mignolet was knap maar het schot kon beter en was niet echt naar de hoek. Op dat moment verdiende Southampton de gelijkmaker en is 0-3 toch ferm overdreven over de hele match bekeken.

mtm
5 maart 2014, 15:13
Man Utd haalt top 4!!!

http://i.imgur.com/mKXvDnj.png

Jonas89
6 maart 2014, 16:53
Wilshere 6 weken out

pablohoney
6 maart 2014, 18:34
zaterdag eens naar Arsenal - Everton gaan zien

Alcoholic Punk
6 maart 2014, 20:54
Man Utd haalt top 4!!!

http://i.imgur.com/mKXvDnj.png

Champions League here we come

psxman
7 maart 2014, 14:20
Champions League here we come

Everton heeft nog een inhaalmatch te goed volgens de stand,dus ik zou nog niet beginnen hopen.
Je zit er dicht bij ,maar nog niet helemaal!

Alcoholic Punk
7 maart 2014, 19:33
Everton heeft nog een inhaalmatch te goed volgens de stand,dus ik zou nog niet beginnen hopen.
Je zit er dicht bij ,maar nog niet helemaal!

Ja lap, weg sfeer

psxman
7 maart 2014, 23:09
Pff al 13 matchen op rij niet verloren in de Premier League,hopenlijk morgen op zen minst gelijk tegen tottenham.3 punten zou nog mooier zijn maar ik vrees er een beetje voor.

Radbraker
7 maart 2014, 23:52
Pff al 13 matchen op rij niet verloren in de Premier League,hopenlijk morgen op zen minst gelijk tegen tottenham.3 punten zou nog mooier zijn maar ik vrees er een beetje voor.

Op Norwich was Tottenham een dikke 0. Thuis tegen Dnipro was het eigenlijk ook geen al te vette.
Geen Mourinho trucjes, 3 punten is een must.

camino
8 maart 2014, 14:03
Arsenal sterk bezig, Ozil die nog eens scoort, is voorlopig goed bezig.

Lupapu Kukuleku 1-1

TheRedDevils
8 maart 2014, 14:20
Jones helemaal vrij gelaten, well played West Brom :D

camino
8 maart 2014, 14:22
Jones helemaal vrij gelaten, well played West Brom :D

Heb gewoon geen zin om naar ne brakke livestream te kijken,pf.
Zat te hopen ze op Telenet zoude uitzende maar helaas.
Dat is hetgeen ik nog altijd mis; dat mensen gewoon hun matchen kunnen kiezen.
Zijn ze goed bezig? 0-1

zengi
8 maart 2014, 14:22
Miraljas, wa ne prutser

Gavin
8 maart 2014, 14:25
Toch weer een assist op zijn naam.

TheRedDevils
8 maart 2014, 14:35
Heb gewoon geen zin om naar ne brakke livestream te kijken,pf.
Zat te hopen ze op Telenet zoude uitzende maar helaas.
Dat is hetgeen ik nog altijd mis; dat mensen gewoon hun matchen kunnen kiezen.
Zijn ze goed bezig? 0-1

Idd, was ook wel pissed toen ik zag dat ze het niet toonden.
Deftige eerste helft van United, West Brom zat er ook wel eens dicht bij. Vrees dat clean sheet houden moeilijk zal zijn.

Jepjep
8 maart 2014, 15:01
Lol, Mata als laatste verdediger de tegenstander verhinderd om binnen te tikken.
Zie je Mou, hij kan het :unsure:

edit:

Nette goal, Rooney 0-2.

TheRedDevils
8 maart 2014, 15:09
0-2!
Blij dat Rafael terug is, eindelijk deftige voorzetten.

Jack Wilshere
8 maart 2014, 15:30
Arsenal - Everton 4-1 met nog 4 minuten te gaan, harde cijfers. Verdiende overwinning wel, al geven de cijfers wel een vertekend beeld.

Virus of Life
8 maart 2014, 15:59
Arsenal - Everton 4-1 met nog 4 minuten te gaan, harde cijfers. Verdiende overwinning wel, al geven de cijfers wel een vertekend beeld.

Spijtig dat ik het niet heb kunnen zien. Ozil blijkbaar bepalend geweest? Hoe was Sanogo?

Spyronamic
8 maart 2014, 16:28
Lukaku gescoord, assist Mirallas. Niet echt een mooie goal & verre van een goede match, maar getuigd toch weer dat Mirallas & Lukaku toch echt wel de beste pionnen van Everton zijn op het moment.

Hoe deed Vermaelen het ? Want hoogstwaarschijnlijk vliegt die weer op de bank volgende PL match...

Gavin
8 maart 2014, 16:39
Ge weet dat het geen goede match was maar niet hoe Vermaelen het gedaan heeft?

Spyronamic
8 maart 2014, 16:45
Ge weet dat het geen goede match was maar niet hoe Vermaelen het gedaan heeft?

Als ik zo alle highlights even terug zie & er geen één goede kans gecreëerd wordt voor Everton, er 4-1 op het bord verschijnt kan ik gerust concluderen dat ze er geen goede match hebben opzitten...

Jonas89
8 maart 2014, 18:27
Helaas kan ik de match tussen chelsea en spurs maar 10 minuten kijken, klees hier wel wat er allemaal gebeurd :)

Spyronamic
8 maart 2014, 18:30
Torres op het laatste moment vervangen door Eto'o... Geblesseerd tijdens opwarming neem ik aan ?

Jonas89
8 maart 2014, 18:31
Torres op het laatste moment vervangen door Eto'o... Geblesseerd tijdens opwarming neem ik aan ?

Ja

Jepjep
8 maart 2014, 18:32
Amper 1 minuut ver en de eerste grote blunder van dr refs is een feit :unsure:

Verstuurd met tapatalk

Bubba
Geen buitenspel...

Spyronamic
Amper 1 minuut ver en de eerste grote blunder van dr refs is een feit :unsure:

Verstuurd met tapatalk

Komaan man... zuiver on-side gvd -.-

Bubba
8 maart 2014, 18:35
Hazard... Dit gaat weer zo'n match worden. :(

Runkle
8 maart 2014, 18:35
Fuarrkkkkk

BeeLz
8 maart 2014, 19:18
Wat een draak van een helft, ook geen verrassing met die opstellingen.

Spyronamic
8 maart 2014, 19:19
Chelsea zou perfect 1-0 voor hebben kunnen staan, toch in de eerste 5 minuten...

BeeLz
8 maart 2014, 19:28
Chelsea zou perfect 1-0 voor hebben kunnen staan, toch in de eerste 5 minuten...

Ik heb gehoord dat ze bij Sporting Telenet nog op zoek zijn naar mensen met geweldige inzichten

psxman
8 maart 2014, 19:31
Dieje duits met zen mottig kapsel eraf en Lampard.Luiz en Willian erin.

Damn Luiz zit ni bij de subs zie ik...

BeeLz
8 maart 2014, 19:43
vertonghen §:y§:§:(uy§y

TheRedDevils
8 maart 2014, 19:44
AIAI JANTJE

kAstAr
Haha dutske Vertonghen :D

Runkle
Die celebration :rofl:

Spyronamic
8 maart 2014, 19:45
Oei, Vertonghen man :s

Swagger
8 maart 2014, 19:45
Les 1 int voetbal: nooit, maar dan ook nooit, centraal terug naar de verdediging spelen.

psxman
8 maart 2014, 19:46
Zalige reactie van Eto'o!!!
Vertonghen zijn glans periode is toch ook al efkes voorbij hoor...
Word tijd dat dieje terug me zen voetjes op de grond terecht komt,bij de rode duivels viel het in de week nog mee maar de weken daarvoor stond hij daar ook maar wat te zwaaien en te schilderen...Ik hou men hart al vast voor het WK eigenlijk,want hij is niet vies van een blunderke.

Swagger
8 maart 2014, 19:47
Ni veel aan denk ik

xiempie
Wow.
Wat een blunder van de ref om daarvoor te fluiten.

Classic Hazard penalty wel

kAstAr
Duidelijke duw

Runkle
8 maart 2014, 19:48
Als dat al penalty is

Spyronamic
8 maart 2014, 19:48
Zalige reactie van Eto'o!!!
Vertonghen zijn glans periode is toch ook al efkes voorbij hoor...

Ja, in vergelijking met vorig seizoen is dit maar een bleke Vertonghen :s

BeeLz
8 maart 2014, 19:49
50 minuten niks weggeven, dan een goal schenken en dan doet de ref er nog een schepje bovenop. Dat je daar voor fluit is al zwaar maar rood wtf

En Vertonghen speelt altijd slecht op linksback.

psxman
8 maart 2014, 19:54
Penalty was wel ZEER licht gegeven,wel door de ervaring van Eto'o.
Maar zoveel hebben we er nog niet cadeau gehad.

Spyronamic
8 maart 2014, 20:14
Compensatie voor die onterechte offside in de eerste minuut zeker...

kAstAr
8 maart 2014, 20:17
Die verdediging van Tottenham :D

Runkle
8 maart 2014, 20:17
Hahahaha

Shakez
8 maart 2014, 20:18
Die verdediging van Tottenham... :)

psxman
8 maart 2014, 20:25
Zalig wel dat City nu al hun 3 inhaalmatchen moeten winnen om nog maar gelijk te komen!!!

Newboy
8 maart 2014, 20:33
Hazard speelt dus praktisch alles van de eerste tot de laatste minuut. Zelfs als Chelsea de wedstrijden duidelijk al gewonnen heeft. Als Hazard fan ben ik natuurlijk tevreden dat hij zoveel speelt maar de vermoeidheid kan toch nooit prestatie bevorderend werken. Dat is om de 3 dagen 90 minuten.

Spyronamic
8 maart 2014, 20:34
4-0 Chelsea, 4x assist by Tottenham hahaha xD

Shakez
8 maart 2014, 20:38
Top 4 is quasi binnen nu, alle ogen gericht op wat City in hun volgende 3 matchen gaat doen. Titel zit er echt wel in dit seizoen :D

Shakez
8 maart 2014, 21:13
Mourinho is echt een übertroll "Fernando's injury is muscular, a surprise because he didn't go to the national team. He felt someting in his groin." mindgames much, Torres zal er volgende week wel weer staan :cool:

Stan_V
8 maart 2014, 23:57
Zie hier nu net het verslag van Fulham op MOTD. Nogmaals, ongelooflijk hoe zwak Stekelenburg is :s

Spyronamic
9 maart 2014, 00:21
Die Vertonghen toch... Eerst z'n vuile fout in de EL, nu een mooie blunder erbij. Zat vorig jaar in het BPL team v/h jaar, nu zit hij er verre van. Misschien toch spanningen tussen hem en de club ? Dat hij gedeponeerd wordt op de LB ? Hij in het belang staat van allerlei andere clubs ?